BODOM: Poikien moottoripyörät. ( ketju 1 )

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Onko Sinun keties vaikea niistä kertoa, kuten jo sanoin, niin en typeryyttäni tiedä noista asioista mitään.

Sinä olet aika arvoituksellinen nainen, sillä nytkään et voinut kirjoittaa mitään tietoa noista lippusista ja lappusista, vaan viittaat siihen, että -60 luvulla niistä on kirjoitettu julkisesti.

Kirjoitettu varmasti on, mutta kun en juuri nyt, kuten en silloin aikoinaan noista piiloitteluista ole julkiseti enkä salaisesti mistään lukenut, niin voisitko kenties valaista tälle pimeydessä vaeltavalle, mistä on kyse, kun niin hyvin itse tunnet ko. jutun.
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Hessu52 kirjoitti:Onko Sinun keties vaikea niistä kertoa, kuten jo sanoin, niin en typeryyttäni tiedä noista asioista mitään.

Sinä olet aika arvoituksellinen nainen, sillä nytkään et voinut kirjoittaa mitään tietoa noista lippusista ja lappusista, vaan viittaat siihen, että -60 luvulla niistä on kirjoitettu julkisesti.

Kirjoitettu varmasti on, mutta kun en juuri nyt, kuten en silloin aikoinaan noista piiloitteluista ole julkiseti enkä salaisesti mistään lukenut, niin voisitko kenties valaista tälle pimeydessä vaeltavalle, mistä on kyse, kun niin hyvin itse tunnet ko. jutun.
No, samat mahdollisuudet sinulla pitäisi olla esim. vanhoihin lehtiin käsiksi pääsemiseen kuin minullakin. Ei minulla ole aikaa ruveta sun sihteeriksesi.
Muista lähdekritiikki!
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

skoone kirjoitti: No, samat mahdollisuudet sinulla pitäisi olla esim. vanhoihin lehtiin käsiksi pääsemiseen kuin minullakin. Ei minulla ole aikaa ruveta sun sihteeriksesi.
Tämä on keskustelupalsta jossa kaikilla lienee samat intressit olla. Mikset kerro tietoasi, saman ajan käytit luultavasti tuon ylläolevan kirjoitukseen joka olisi mennyt lyhyesti lippulappu -asian selittämiseen.

Hessu, minäkin olen tietoinen tuosta lappusten piilotuksesta eli siitä tosiaan kirjoitettiin aikoinaan. Voin koittaa etsiä tietoa kunhan on aikaa.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Se, että minulta on jäänyt myös jotain lukematta noilta ajoilta, oli se meille "stadilaisille" normaali, piti mennä landelle jonkun sukulaisen luo heinä, ym hommiin, joten kaikkea ei suinkaan tullut luettua, kun Maaseudun Tulevaisuus, vai mikä se lehti nyt sitten olikaan, ei meikää kiinnostanut.

Ei luettu muutakaan, jos talossa oli mopo, tai motukka, niin kyllä ne veivät kaiken ajan.

En kait skoone ole tehnyt sinulle jotain pahaa, kun olet noin epäystävällinen?
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Hessu52 kirjoitti:En kait skoone ole tehnyt sinulle jotain pahaa, kun olet noin epäystävällinen?
Minua ärsyttää vaan sinun tyylisi tehdä johtopäätöksiä melkein tyhjästä. - Jos sinua kiinnostaa, niin olen yli kolmen vuoden ajan melkeinpä joka päivä "tutkinut" Bodomin tapausta. Lukenut kaiken mahdollisen asian tiimoilta jne. Ja toisilla keskustelupalstoilla on selvitetty monet sinun uutena pitämät asiat.

Eli minua harmittaa se, kun ikään kuin jarruttaisit jutun tutkintaa. Siis minun mielestäni.
Muista lähdekritiikki!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6550
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

No - Hessu on tainnut seurata Bodomia hieman yli kolme vuotta :D

Sinä skoone rikot palstan sääntöjä 6 ja 7 aika rankasti ja oletan, että ylläpito puuttuu kirjoitteluusi .

Tämä on keskustelupalsta ja tänne jokainen käsittääkseni saa kirjoittaa asialliset mielipiteensä - ja jos se jarruttaa sinun tutkintaasi tapauksen tiimoilta siitä ei voi olla kuin pahoillaan puolestasi .

No - tämä on vai minun henkilökohtainen mielipiteeni enkä halua sillä ketään ärsyttää - arvostan kaikkia kirjoittajia.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Eikö tällä palstalla ole tarkoitus luoda uusia järkeviä teorioita murhista.

Olen mielestäni ottanut kantaa näihin melkoisen mahdottomiin teorioihin, eli onnettomuus teorioihin,

Prätkäonnettomuus on saattanut sattua niemessä, mutta ainoastaan rekiporukan keskuudessa, jolloin joku on loukkaantunut, ja pantu telttaan lepäämään.

Tämän teorian te jo tiedättekin, samoin kuin sen, että Gusse on kännispäiten pudonnut joko teltan suulta jyrkänteeltä rantakivikkoon tai sitten tuskahtanut turvalleen polun jateena niemen kärkeen kulkevan polun juurakoihin ja satuttanut lärvinsä siinä.

Molemmissa tapauksissa olisi sopinut tuo matalaenerginen iskutapa Gussen vammoihin.

Nämä omat teoriani ovat aivan käypäsiä, samoin kuin pikkutavaran katoaminen prätkän kyydissä pois.

Murhien, tai oikeamminkin pikaistuksissa tehtyihin tappoihin, olen kertonut käypäsen teorian, elikä koko juttuun sellaisen teorian, joka on aivan mahdollinen, siitä puuttuu vain se 100% : in varmuus, joten se ei pidä.

Olen itse tehnyt erilaisia kokeita, joista olen kertonut saamiani tuloksia tänne ja vaikka ne onkin hieman kieli poskessa kirjoitettu, on ne kuitenkin kaiken sääntöjen mukaan tehty.

Miten minä sitten skoone hidastaisin jutun tutkimuksia, kun olen parhaan kykyni mukaan ollut sen selvittämisessä auttamassa.

Jos Sinä haluaisit auttaa, voisit kertoa tietosi sieltä -60 luvulta, niin taas tulisi jotain uutta meille muillekin, jotka emme noista ole tietoisia, joten kukahan se tahtoo jutun selviämistä pitkittää, jollei suorastaan salata.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Onko minun skoone ymmärrettävä asia nyt niin, että et viitsi edes yhtään vinkkiä asiasta antaa, van panttaat tietoasi, kuin vierasta sikaa, vai mieten se meni.

Jospa onkin niin, ettei sinulla olekaan mitään faktaa lappusista ja lippusista asian tiimoilta, vaan haluat vain tuolla tavalla kuumentaa tunteitani.

Älä pelkää, minulla kylmäksi lämmitetty sauna koko ajan päällä, kun tänne kirjoitan, jonne voin mennä sitten jäähdyttelemaan jonkun teidän porukkanne luulottelu tai arvuuttelu kirjoituksien takia.

Siellä se saunan viileissä löylyissä ihminen rauhoittuu ja hiki iholta kuivaa, että jaksaa taas tulla tänne teidän seuraanne kirjoittamaan juttuja.
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Hessu52 kirjoitti:Onko minun skoone ymmärrettävä asia nyt niin, että et viitsi edes yhtään vinkkiä asiasta antaa, van panttaat tietoasi, kuin vierasta sikaa, vai mieten se meni.

Jospa onkin niin, ettei sinulla olekaan mitään faktaa lappusista ja lippusista asian tiimoilta, vaan haluat vain tuolla tavalla kuumentaa tunteitani.

Älä pelkää, minulla kylmäksi lämmitetty sauna koko ajan päällä, kun tänne kirjoitan, jonne voin mennä sitten jäähdyttelemaan jonkun teidän porukkanne luulottelu tai arvuuttelu kirjoituksien takia.

Siellä se saunan viileissä löylyissä ihminen rauhoittuu ja hiki iholta kuivaa, että jaksaa taas tulla tänne teidän seuraanne kirjoittamaan juttuja.
Hessu,
ei minulla ole enempää tietoa kuin mitä lehdissä ja netissä on ollut. Nyt on vaan niin, että tallennetu matsku oli vanhassa koneessani, joten en pääse enää siihen käsiksi tai minulla ei ole aikaa käydä sitä etsimässä.

Nyt voin luottaa vain muistiini, eikä sinne pääse millään salasanalla :lol:
Muista lähdekritiikki!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Siis teillä on Gussen kanssa sama salasana, kun ei aukea, vaikka kuinka koputtaisi.

No ei se mitään, ei maailma tähän lopu ja voihan olla, että Loka jostain löytää niitä juttuja.

Kiitos kuitenkin yrityksestä.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Oon yrittänyt etsiä... ei tuu vaikka kuinka koputtas. Mutta jatketaan etsimistä, on niin paljon selattavaa.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Muistan kyllä mainitun lintupoikien seikkailukirjoituksista, joita oli ilmeisesti löytynyt etsinnöissä metsästä. Tuon enempää ei minullakaan ole tästä tietoa.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Koputapa konsta vähän, jos jotain sieltä aukenisi, edes mistä on ollut kyse, eikä Sinun nyt tarvitse ihan sanatarkasti asiaa kertoa, vaan noin peruspiirteittäin, kyllähän Sinä fiksuna kirjoittajana tiiät.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6550
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

konsta kirjoitti:Muistan kyllä mainitun lintupoikien seikkailukirjoituksista, joita oli ilmeisesti löytynyt etsinnöissä metsästä. Tuon enempää ei minullakaan ole tästä tietoa.
Kukahan niistä lintupoikien papereista tietäis - keneltä vois kysyä ?

Konsta - voisitko Sinä selvittää tuota lappu asiaa esim. Urholta ja Sariolta.

Urho tosin on jo palstan valitetettavasti jättänyt - mutta uskon - että Sinulla konsta on kanavat tuota tietoa selvittää.

Olen varma, että me kaikki palstalaiset, jotka ovat kiinnostuneet Bodomista ovat välittämistäsi tiedoista kiitollisia. : peukku
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Eikö kenelläkään ole tietoa näistä bongareiden jemmaamista lippusista.

Mitä ne ovat koskeneet, ovatko olleet jotenkin harhauttavia, salakirjoituksia, uhkailuja, rakkauskirjeitä, motukoita koskevia, vai mitä.

Pankaa nyt joku, joka näistä on jotain lukenut, edes karkea selitys tänne, mistä on ollut kyse, sillä on täällä ollut kummallisempiakin asioita asian tiimoilta.

Katselin tuossa päivänä muutamana vanhaa -60 luvulla tehtyä elokuvaa, jossa kaveri lähti kiihdyttämään 350 kuutioista motukkaansa.

Eivät ole sen aikaiset pyörät tätä maailmaa, sillä nykypyörällä ajava olisi ollut 100 kilometrin matkalla perillä jo, kun tuo vanhan mallista pyörää ajava heittää nelosta sisään.

Niin on huima ero pyörissä.

Tämä vaan siihen, miten nopeasti, eli hitaasti sen aikaiset pyörät kiihtyivät, eli sillä polulla olisi 20 km/h ollut jo huimaa kyytiä.
Lukittu