Murhamysteerit -kirjan näkökanta

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

konsta kirjoitti:
Loka kirjoitti:
Miksi vietiin täysin järjetöntä tavaraa? Miksi pääuhrilta, Irmeliltä ei viety MITÄÄN? :D
Josko tuo olisikin merkityksellistä, eli siinä piilisi jokin psykologinen tekijä? Nilsin ei olisi uskonut valitsevan tavaraa tunnepohjalta, olsihan tappanut kolme hyvää ystäväänsä, ja hänen kohdallaan kyse olisi pelkästään lavastuksesta.

Muuten ihan hyvä, mutta ylitappo plus se, ettei mitään viety kertoo jo sen luokan lavastuksesta johon Gussen hitaus olisi mun teoriassa este. Ja känni lisänä sekoittamassa ajatuksia. Uskon että oli tekijä kuka tahansa, kyseessä on reaalielämän kosto tmv. Ts. Irmeli on ollut pääuhri -valitettavasti.

Entä henkilö, jolle Irmeli oli erittäin tärkeä, melkein kihlattu, elinkumppaniksi katsottu?

:D Melkein elinkumppaniksi katsottu? Kuinkas nopeeta se Birgit "poliisit on idootteja" Gustafsson astui kuvioihin? Toki elämä jatkuu, mutta nopeasti se Gussella pääsi tasaisille uomille. Tietenkään tässä ei kukaan näe Nilsin pään sisään mutta teot puhuvat puolestaan. Ei välttämättä mitään pahaa, joillakin suruaika on lyhyempi kuin toisilla.

No, veikkaan, että kyse oli kuitenkin ihan käytännöllisyydestä. irmelillä oli kasillinen vaatteita, ei oikeastaan muuta. Myös kolme muuta kassia jätettiin ottamatta mukaan.

Mahdollista tämäkin. Yksi sattuma muiden joukkoon. Omituisia sattumia tässä BJ3M tapauksessa riittää.
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

nightowl kirjoitti:
_____ kirjoitti: Silloin saattoi olla tärkeää saada Irmelille annettu esim. valokuva pois.
Em. tapauksessa oikea "Jorkka" olisi Jorkan hyvä kaveri, koska DNA otettiin myös JV:ltä ja hän on siihen suostunut. Em. tapauksessa se ei tietenkään olisi osoittanut mitään raskauttavaa. Ei osoittanutkaan.

¤
Eikös niiden kenkien piilotuspaikan läheltä löydetty tyhjennetty rahapussi eli lompakontapainen?
Muista lähdekritiikki!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6550
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

skoone kirjoitti: Eikös niiden kenkien piilotuspaikan läheltä löydetty tyhjennetty rahapussi eli lompakontapainen?
Joo - löydettiin lompakko johon oli selvästikin painautunut kokardin jäli.

Sitä tietoa mistä lopakko tarkasti löytyi - en muista. En myöskään muista onko sitä tietoa mihinkään koskaan kirjattukaan.

Mutta alueellahan liikui sotilaspoikia satamäärin - joten tuon kaltainen tyhjä lompakko on voinut kuulua kenelle tahansa. Eikä kadottaja ole sitä liioin kaivannut, koska se on mahdollisesti ollut tyhjä jo kadotessaan.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Vastaa Viestiin