DNA-näytteet.

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
U2
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: To Huhti 05, 2007 10:15 am

Viesti Kirjoittaja U2 »

^Juuri se se oli. Poliisin tekemän piirroksen mukaan hänen päänsä oli sillä sivulla teltan päällä. Todistajien mukaan pää oli veressä. Telttaan pitäisi syntyä kosketusverijälkiä, ja sellaisia siinä olikin.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti:Oliko tämä oikea pitkä sivu juuri se sivu, jossa Sepin piti goisia.

Ja Gussen veriset kosketusjäljet ainoastaan ulkopuolella.

Hmmmmh, sanoisin ja hieman miettisin lisää.
Joo. Tosin tuollainen kosketusjälki on voinut syntyä miten vaan, kun teltta oli kasassa. Ei oikeus sitä ainakaan mitenkään todisteena pitänyt. Aawemainen hyminä ei ole kommunikointia.

Ja vielä tähän Nissen rusikoiniin ja telttaan raahaamiseen: Nisse on saanut ainakin yhden iskun teltan sisällä. Lisäksi hän on vuotanut verta vielä kun teltta on romautettu, edelleen teltan sisällä.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Todisteita konsta ystäväiseni, missä on niistä todisteita, jään odottamaan.

Miten voi näyttää faktana sen, että Gusse on murhien aikana ollut sisällä teltassa?
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti: Miten voi näyttää faktana sen, että Gusse on murhien aikana ollut sisällä teltassa?
Verijäljet viittavat siihen, joten todistetaakka vaihtaa omistajaa: sinun tulisi osoittaa, että nuo verijäljet ovatkin väärä tulkinta.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Konsta annoit siis taas väärää tietoa totena, etkä edes hätkähdä.

Kukaan ei voi millään todistaa, että Gusse on ollut murhien aikaan sisällä teltassa, en minä etkä sinä, joten metsään meni.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti:Konsta annoit siis taas väärää tietoa totena, etkä edes hätkähdä.

Kukaan ei voi millään todistaa, että Gusse on ollut murhien aikaan sisällä teltassa, en minä etkä sinä, joten metsään meni.
Missä annoin väärää tietoa?
Vastaa Viestiin