Kuka valehteli ja miksi?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Kuka valehteli ja miksi?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ja tämäkin on Wagnerin mielestä lavastusta, hoho hohhoo, en voi kuin nauraa!

Miten selität tätisi olen niemellä KRP:n poikien kanssa jo aamulla, jollei tätilläsi ollut sitten jotain kimppakivaa tekemistä KRP:n "poikien" kanssa?

Surmista ei silloin nimittäin ollut tietoa kuin korkeintaan Gustafssonilla ja muutamalla siminnäkijällä, jotka aamulla näkivät romautetun teltan, mutta eivät aavistaneet, mitä se kätki sisäänsä.

skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Re: Kuka valehteli ja miksi?

Viesti Kirjoittaja skoone »

Hessu52 kirjoitti:Ja tämäkin on Wagnerin mielestä lavastusta, hoho hohhoo, en voi kuin nauraa!

Miten selität tätisi olen niemellä KRP:n poikien kanssa jo aamulla, jollei tätilläsi ollut sitten jotain kimppakivaa tekemistä KRP:n "poikien" kanssa?

Surmista ei silloin nimittäin ollut tietoa kuin korkeintaan Gustafssonilla ja muutamalla siminnäkijällä, jotka aamulla näkivät romautetun teltan, mutta eivät aavistaneet, mitä se kätki sisäänsä.
Nythän se lavastus selvisikin. KRPn pojat kävi lavastamassa ja sitten Johanson vasta hälytti yhdentoista jälkeen. Ja sitten KRP tuli taas myöhemmin :o
Muista lähdekritiikki!

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kuka valehteli ja miksi?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hessu52 kirjoitti:Ja tämäkin on Wagnerin mielestä lavastusta, hoho hohhoo, en voi kuin nauraa!

Miten selität tätisi olen niemellä KRP:n poikien kanssa jo aamulla, jollei tätilläsi ollut sitten jotain kimppakivaa tekemistä KRP:n "poikien" kanssa?

Surmista ei silloin nimittäin ollut tietoa kuin korkeintaan Gustafssonilla ja muutamalla siminnäkijällä, jotka aamulla näkivät romautetun teltan, mutta eivät aavistaneet, mitä se kätki sisäänsä.
Vainajan loukkaus on rikos. Annan tämän eteenpäin.

:shock:

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Kuka valehteli ja miksi?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Mitä tuossa muka ketään loukattu on?

En minä ole sanonut minkälaista kivaa siellä niemellä olisi tehty, kenties leikitty naattaa, tai muita vanhan kansan leikkejä, joihin tuohon aikaan vanhemmatkin ottivat osaa.

Sinun kieroutuneelle huumorintajullesi Wagner en mahda mitään, joten laita asiaa vaan rohkeasti eteen päin, niin saadaan tuokin asia pois painamasta omaatuntoasi.

Miten muuten selität sen, että tätisi olisi ollut siellä niemellä ennen paikallispoliisin kutsua, se olisi paljon mielenkiintoisempi kuulla, kuin tuota sinun ainaista kätinääsi, jos joku uskaltaa olla kanssasi eri mieltä.

Tekisit joskus Arskasta poliisijutun, etkä täällä kirjoittelevista henkilöistä, mutta kun sinulla ei ole mistään mitään näyttöä, niin kaikki jää sinulta vain tyhjän löpinän asteelle.

Vastaa Viestiin