Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Älkääpäs nyt Sariolan lähisukulaiset, poika ja serkku, papillonia mollatko, sillä papillon kirjoittaa asiaa, jota Sariola ei suinkaan ole aina, tai sanotaan suoraan, ettei koskaan ole kirjoittanut.

Sariola on sekaantunut ilmansuunnista, vammakeskustelusta, sekä kenties jonkun hypnooseista sen verran, ettei hän ole aina tiennyt missä on pohjoinen ja missä itä.

Senpä takia tämä taitaakin riittää tähän keskusteluun, jota Sariolan kanssa voimme hyvinkin jatkaa hypnoosiosiossa, sillä Sariola ei ole vieläkään vastannut minun tekemiini muuatmiin ihan helppoihin kysymysiin, joten jos Sariola ei noihin osaa vastata, on minun uskottava, että hän on todellakin, sanoisinko normaalia yksinkertaisempi, sillä en viitsi sitä suoraan kirjoittaa, että suorastaan henkisesti jälkeen jäänyt.
karra
Sofia Karppi
Viestit: 412
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 2:16 pm

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja karra »

^...okei Iso-isi....Ei kiusata papillonia enää :mrgreen:
teltta puukko ja viimeinen erhe.
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1492
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Huomautukset jäävät nyt tähän ja seuraavasta käytösvirheestä sanktiot ovat ao:lle vakavammat. t.mode
Ne tietää, jotka tietää...
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6550
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja awa »

^^ :shock:
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Sariola »

karra kirjoitti:Mistä ihmeestä kumpuaa papillonin ja sarjolan väittely ilmansuunnista?
Kyllä kait sarjola ilmansuunnat tietää.
Minä puhuin paljon ilmansuunnista mallinnusosiossa. Tunnen ilmansuunnat tuolla alueella hyvin, sillä olen tutkistellut usein sen alueen karttaa. Sekä ilmansuunnat että kartat ovat minulle hyvin tuttuja. Muistan, että kerran lipsahti ilmansuunta väärinpäin, piti olla "pohjoisesta etelään katsottaessa" ja sanoin muistaakseni hajamielisyyttäni päinvastoin.

Tuohon yhteen lipsahdukseen sitten papillon ja Hessu iskivät kiinni. Muistan kyllä hyvin, että Hessu itse sekoitti eräässä postauksessaan ilmansuunnat täydellisesti ja käytti lukuisia kertoja aivan vääriä ilmansuuntia. (Se löytyy tarvittaessa). Eli ilmansuunnissa on sekoillut eniten juuri Hessu! :D . Nämä kaksi herraa kääntävät tosiasiat hyvin mielellään päälaelleen. :D
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja papillon »

Sariola kirjoitti:
karra kirjoitti:Mistä ihmeestä kumpuaa papillonin ja sarjolan väittely ilmansuunnista?
Kyllä kait sarjola ilmansuunnat tietää.
Tunnen ilmansuunnat tuolla alueella hyvin, sillä olen tutkistellut usein sen alueen karttaa. Sekä ilmansuunnat että kartat ovat minulle hyvin tuttuja.

Eivät ne ilmansuunnat ole mitenkän erikoiset juuri Bodomilla, samat säännöt ne siellä pätevät kuin muuallakin.
Eli et ole voinut opiskella mitään erikoisia " Bodomin karttojen ilmansuuntia" koska niitä ei ole.

Mutta se on auttamaton puute ja kömmähdyksesi lähde, ettet tuntenut yhdellä silmäyksellä kuvasta puhuvasi taas kerran puppua.

Se johtuu taaas siitä että et ilmeisesti ole ollut tilaisuudessa käydä niemillä katselemassa, toisten arvelujen mukaan olet niin tehnytkin, mutta enivei et ole käsittänyt näkemääsi.

Se nyt vaan on fakta että paikan päälä käydessä saa tottakai paremman kuvan paikasta, kuvat kartat ja videot sitten kotipuolessa heräävät ikäänkuin paremmin eloon, jos ymmärrät.

Siksi juuri oikeudetkin usein jalkautuvat paikanpäälle.

Suosittelen lämpimästi käymistä, jäisi paljon sitten sitä hötpuhetta pois, ja täälläkin voitaisiin palata edes jonkunsortin päiväjärjestykseen.

Voi sitä tämmöistäkin ehdotella, ei se ole pahasta!
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Sariola »

papillon kirjoitti:

..... Eli et ole voinut opiskella mitään erikoisia " Bodomin karttojen ilmansuuntia" koska niitä ei ole. ....
.... Voi sitä tämmöistäkin ehdotella, ei se ole pahasta! ....
Kyllä mahdollisimman tarkasta kartasta noita asioita voi opiskella. Alueesta on lisäksi tarkkoja valokuvia. Suunnistuskartasta näkee, että polun yleissuunta niemen alueella on noin 15 astetta pohjoisesta vasemmalle (tai etelästä vasemmalle riippuen mistä suunnasta katsotaan). Suunnistuskarttaa tarkemmin näkee asian valokuvista. Valokuvista näkee, että aluksi, pohjoisesta etelään katsottaessa, polku menee ensin enemmän vasemmalle ehkä noin 2 asteen verran eli noin suuntaan 17-18 astetta etelästä vasemmalle, ja siinä 14 m teltasta riukumaisen kuusen kohdalla, polku tekee hyvin loivan mutkan oikealle ollen sen suunta siinä kohdalla noin 12-13 astetta etelästä vasemmalle. Siitä polku jatkuu melko suoraan sinne risteykseen saakka, jonne on matkaa teltalta arvioiden noin 34 m. Siitä risteyksestä lähtee vaakasuora polku oikealle uimarantaa johti. Polun oleellinen alue on tuohon risteykseen saakka ja se koko matka näkyy tarkoista valokuvista. Lisäksi tarkasta kartasta voi katsoa sen murhaniemen itärannan yleissuunnan. Se polveilee hieman, mutta on kuitenkin suhteellisen lähellä suoraa sekin. Eli hyvinkin kartoista ja valokuvista voi tutkia aluetta. Karttojen tutkiminen on minulle tuttua puuhaa suunnistusharrastuksen kautta.

Tietysti jotain lisäväriä saa käymällä paikalla. Ei se ole poissuljettu sekään. Olen vain lukenut joidenkin paikalla käyneiden kuvauksia, että "polku polveilee ja kaartelee sinne sun tänne". Kyllä valokuvista näkee tarkasti että ei se polku polveile ja kaartele sinne sun tänne, se on melko suora tuota yhtä loivaa mutkaa lukuunottamatta tuolla tämän jutun kannalta olennaisella polun osalla.
8)
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja papillon »

^Tämä jankutus on turhaa. Kunhan olet siellä käynyt niin näkee mitkä on mietteet, muuten tuo levysi krahnaa paikallaan.

Mikä siinä nyt niin saatana vaikeaa on käydä suomen alueella jossain paikassa, jos nyt sattuu asumaan suomessa? Vuorokaudessa ajaa mihin tahansa, useimmiten vielä ehtii takaisinkin. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Tuo on taas tuota tuttua Sariolaa, eli manipuloidaan ihmisiä tarkalla "suunnistuskartalla".

Ei suunnistuskartta sen tarkempi ole, kuin mikään muukaan kartta, vai meinaatko Sariola sitä, että joka ainoa kivi maastossa on merkitty suunnistuskarttaan?

Eipä taida olla, ei edes kannot ja siinä tuo sinun tarkka "suunnistuskarttasi" on ihan yhtä huono, jollei huonompi kuin topografikarttakin.

Kyllä suunnistaja ottaa seuraavan rastin summittaisesti sinne päin ja sitten muutaman kerran kartasta tarkistaa jonkun maastokohdan mukaan, missä on ja on mitannut askeleillaan matkan, rasti kyllä näkyy useinkin kymmenien metrien päähän, kun sattuu hyvä tuuri, huonolla noin kymmenen metrin päähän ja silti ammattisuunnistajat voivat vetää minuuttien verran pieleen, eli joko ohi tai alle rastin.

No, kuten tuo otsikkokin kertoo, minulle riittää tämä palsta tähän keskusteluun.
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Sariola »

papillon kirjoitti:^Tämä jankutus on turhaa. Kunhan olet siellä käynyt niin näkee mitkä on mietteet, muuten tuo levysi krahnaa paikallaan.

Mikä siinä nyt niin saatana vaikeaa on käydä suomen alueella jossain paikassa, jos nyt sattuu asumaan suomessa? Vuorokaudessa ajaa mihin tahansa, useimmiten vielä ehtii takaisinkin. :lol:
Johan on kumma? Kaikki on vapaaehtoista.
yövuoro
Martin Beck
Viestit: 781
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: HUS

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Ylhäällä yöllä kahden aikaan.
Totaalisen erilaiset sääolot kuin 49v sitten, turha lähteä havainnoimaan niemelle

R.I.P
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Hessu52 kirjoitti:Älkääpäs nyt Sariolan lähisukulaiset, poika ja serkku, papillonia mollatko, sillä papillon kirjoittaa asiaa, jota Sariola ei suinkaan ole aina, tai sanotaan suoraan, ettei koskaan ole kirjoittanut.

Sariola on sekaantunut ilmansuunnista, .....
Äläpäs Hessu valehtele!
Täällä kaikki keskustelijat ovat minulle täysin vieraita, ei yhtään tuttua tai sukulaista. Ilmansuunnista sekaannuin kerran, eli sanoin hajamielisyyttäni päinvastoin kuin oli todellisuus, mutta muistan kuinka korjasin Hessun puheenvuoroa, jossa oli mainittu useita ilmansuuntia, ja joka kerta ne olivat väärin. Se varsinainen ilmansuunnissa sekoilija oli Hessu itse! Halukas voi käydä tarkistamassa vanhoista keskusteluista. Jospa Hessu lopettaisit minun sukulaisistani valehtelemisen, sillä täällä keskusteluissa niitä ei ole yhtään. Ei ole edes tuttuja. Kaikki ovat ventovieraita. Riittää jo valehtelu! Eikö ole jo itsellesikin vastenmielistä tuo jatkuva valehtelu minun oletetuista sukulaisistani täällä? Sellaisia ei kertakaikkiaan ole, ja Hessu valehtelee ilmeisesti taipumuksensa ja tapansa mukaan. ...... 8)
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Oletko varma Sariola, että en tahallani kirjoittanut noita ilmansuuntia pieleen?

Sinä sen sijaan olit tosissasi.

Mitä tulee noihin sukulaisuuksiin, niin "poikasi" Mätlokki on sinun sukulaissielusi ja niin läheinen, ettei tuo poika nimittely ole mielestäni mitenkään eriskummallinen.

Molemmat kirjoitatte väärää tietoa, joten miten se on tuon valehtelun laita, sillä sinähän sen parhaiten tiedät, kun jatkuvasti kirjoitat valheita, heh!

Totuuden kirjoittelu ei ole minusta mitenkään vastenmielistä!
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Hessu52 kirjoitti:Oletko varma Sariola, että en tahallani kirjoittanut noita ilmansuuntia pieleen? .....
Eihän siitä varma voi olla. Epähuomiossa, tahallaan tai tarkoituksella, mutta kovin olivat sekaisin nuo ilmansuunnat. Se pitää paikkansa.

Jos nimität Matlockia minun pojakseni katson sen valehtelemiseksi. Matlock on minulle täysin vieras henkilö. Oletko tietoinen edes mitä sukupuolta Matlock edustaa? Sekin kannattaisi tietää varmuudella, jos pojaksi nimittelee.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6550
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja awa »

Sariola kirjoitti:Jos nimität Matlockia minun pojakseni katson sen valehtelemiseksi. Matlock on minulle täysin vieras henkilö. Oletko tietoinen edes mitä sukupuolta Matlock edustaa? Sekin kannattaisi tietää varmuudella, jos pojaksi nimittelee.
Joo, ei kai nikki voi saattaa alulle toista nikkiä - pojakseen - vai voiko?

Sariola, miten suhtaudut tuplanikkeihin? En nyt todellakaan tarkoita sitä, että tämä "poika-Matlock" olisi sinun tuplanikki. :D
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Vastaa Viestiin