Poikien moottoripyörät. ( ketju 2 )

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

^^Joo - ei täällä kannata antaa kenenkään viivan tai toisellakaan nimimerkillä kirjoittavan povosoida.

Kun tuolla aiemmin onnettomuusteoria topiccin alla pyysin perusteluita sille väitteelle, että olen pelkästään kirjoittanut soopaa - tuli aika hiljaista.

En nyt muista millä nimimerkillä silloin se kaveri kirjoittelikaan mutta perusteluita ei kuulunut.

Toisten kirjoitusten herjaaminen ilman, että esittää asioille edes mitään perusteluita - on säälittävää. Jos on asioista eri mieltä olisi kiva kuulla edes perustelun yritelmä.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
_____
Harjunpää
Viestit: 330
Liittynyt: Su Kesä 17, 2007 1:40 pm

Viesti Kirjoittaja _____ »

Jos siis valaisee pientä tietämätöntä totuuden tielle, tämän väittäessä paskaa, on silloin itse säälittävä ja kantaansa perustelematon? Kuulostaa kummalta, mutta koitan pyöritellä sitä mielessäni jos ymmärtäisin pointin. Tuo toinen juttu, joka hermojasi kiristää, oli sarkastinen mukahauska heitto, jossa lainasin kenties sinulle tuntematonta kotimaista artistia en-aivan-niin-kirjaimellisesti. Pahoittelut jos menetit yöunesi.

Asiaan liittymättä sen kummemmin: muistaakseni viime viikonloppuna kokosin uutta topicia aiheesta "Vääristelyt Bodomin tapauksen ympärillä kautta aikojen". No jätin sen lähettämättä, koska pelkästään kahdelta kirjoittajalta kuukauden aikana tullutta soopaa kertyi yli kaksi sivullista Wordilla kirjoitettuna. Teitä todennäköisesti harmittaisi valtavasti, jos kertoisin että nuo kaksi olivat ns keskustelun eri puolilta, joten jätän määrittelemättä asiaa tuon tarkemmin.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

_____ kirjoitti: Asiaan liittymättä sen kummemmin: muistaakseni viime viikonloppuna kokosin uutta topicia aiheesta "Vääristelyt Bodomin tapauksen ympärillä kautta aikojen". No jätin sen lähettämättä,***
Ei yhtään huono idea. Pista vaan se pino pystyyn, katsotaan onko sille aihetta.

Jos olet huomannut, testit osiossa etsin erästä sun viestiä, sun viestihistoriasta. Et satu muistamaan, minne pinoon kirjoitit sen "runon" bodomista, piti näyttää sitä eräälle ystävälle mutta sitä ei löydy haulla eikä siitä viestihistoriikista.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Ei naarata

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Ei naarata sanoi savolainen kun anoppi hukkui.

Tässä Sinulle Hessu naarausvinkkejä: Bodom on murhaniemestä itään savi- ja humuspohjainen. Vanhojen kututurojen lähistöllä (Högnäsin suuntaan mennessä niitä oli 4) on niistä purkautuneita näreenraatoja pohjassa. Högnäsiä lähestyttäessä järvi mataloituu ja pohja on savikkoa.

Naarauksella kuitenkin on se hyvä puoli että silloin vääjäämättä nousee lukuisia uppopuita pintaan ja niistä voi ottaa talteen vanhoja uistimia, joilla saattaa olla huomattavakin keräilyarvo.

Naaraamalla useammalla naaralla - ja erityisesti minikokoisilla naaroilla - saat lisäksi hyvän järvisimpukkakeiton ainekset niiden napatessa naaran haaroihin kiinni.

Lisäät lisäksi mahdollisuuksiasi suurhauen pyyntiin syöttämällä yhden naaran teräväksi hiottuihin koukkuihin särjenkappaleita tai naudanmaksaa, mikä on Bodomin mammahaukien mieliherkkua.

Antoisia naaraushetkiä, mutta varustaudu toki pelastusliivein.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kiitti vaan Wagner vinkeistä ja liivit ovat ilman muuta päällä, siis pelastuliivit, eikä rintaliivit.

Et muuten sattunut lukemaan, että meillä on käytössä miinaharava, joka reagoi kuulema yli kolmesta metristä metalliin ja sitä pystyy käyttämään jopa vedessä.

Kirjoittelin siitä tuolla aikanaan.

Eiköhän niitä uistimiakin sitten löydy ja toivottavasti sen verran, että saisi siten kustannuksia pienemmäksi, kun on tuo kalastus muutenkin harrastuksena.

Ei se haravointi ole mitään hullun hommaa, kun olen saanut siihen järkeviä ihmisiä mukaan, kuten sukeltajan ja sen metallinpaljastajan käyttäjän, vieläpä ilmaiseksi.

Maksan ainoastaan juoksevat kulut, kuten kaljat ja makkarat.
_____
Harjunpää
Viestit: 330
Liittynyt: Su Kesä 17, 2007 1:40 pm

Viesti Kirjoittaja _____ »

Loka kirjoitti:Et satu muistamaan, minne pinoon kirjoitit sen "runon" bodomista, piti näyttää sitä eräälle ystävälle mutta sitä ei löydy haulla eikä siitä viestihistoriikista.
Jos tarkoitat sitä runoa, minkä kuiskasin korvaasi sillä kaarisillalla lämpimänä elokuun yönä, täysikuun heijastaessa silmistäsi, kosken pauhun jykevöittäessä sanomaa, satakielen laulaessa stemmoja taustalla, tikan lyödessä tahtia vasten ikihonkaa, vitivalkoisen kesämekkosi nuollessa kananlihalla värisevän vartalosi kaaria, helman peittäessä maitokahvin värisistä reisistäsi tuskin neljännestä, niin todennäköisesti sitä ei ole kirjalliseen asuun koskaan saatettukaan. Ja hyvä ehkä niin, oli se sen verran imelä.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

_____ kirjoitti:Jos tarkoitat sitä runoa, minkä kuiskasin korvaasi sillä kaarisillalla lämpimänä elokuun yönä, täysikuun heijastaessa silmistäsi, kosken pauhun jykevöittäessä sanomaa, satakielen laulaessa stemmoja taustalla, tikan lyödessä tahtia vasten ikihonkaa, vitivalkoisen kesämekkosi nuollessa kananlihalla värisevän vartalosi kaaria, helman peittäessä maitokahvin värisistä reisistäsi tuskin neljännestä, niin todennäköisesti sitä ei ole kirjalliseen asuun koskaan saatettukaan. Ja hyvä ehkä niin, oli se sen verran imelä.
Ai sä muistat vielä tuon illan?? Kiva oli fiilistellä taas tsätissä. Kesämekko on tosin vaihdettu toppahousuihin mutta nehän saa äkkiä pois. :D

Susta tulis hyva Tommy Taberman. 8)
_____
Harjunpää
Viestit: 330
Liittynyt: Su Kesä 17, 2007 1:40 pm

Viesti Kirjoittaja _____ »

Loka kirjoitti:Ai sä muistat vielä tuon illan?? Kiva oli fiilistellä taas tsätissä. Kesämekko on tosin vaihdettu toppahousuihin mutta nehän saa äkkiä pois. :D

Susta tulis hyva Tommy Taberman. 8)
Kuinka voisinkaan unohtaa? Tai itse asiassa en muista tähän hetkeen enää paljonkaan, kun aloin jo fantasioimaan niiden toppahousujen riisumisesta. Vai onko se fantasia? Joo, kyllä se taitaa olla fantasia, eikä muisto. Aina ei erota, vaikka kuinka koputtelis. Katoppa, tämähän liittyy sittenkin vähän niinkuin aiheeseen, vaikka aika helvetin pitkän ja huteran aasinsillan kautta.
Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

:oops: Tutkijat kyselivät nimenomaan oliko joku bensatankki tai vastaava
ollut jommassakummassa moottoripyörässä auki, siis nyt uusien tutkimusten aikana.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu 52 olet mainostanut tuota tulevaa kiihkeää " naarauskesääsi " vaikka kyseessä lienee kuitenkin jonkinsortin metallinetsin eli miinaharavaretki, toivottavasti et osu rannalla liukumiinaan ja kolhi päätäsi ns. Sivin kiveen.

No, itse hankkeesta että arvelen sen jo tutkitun poliisin toimesta kuvailemasi kaltaisilla välineillä...hankaluuksiakin lienee luvassa ellet ole melko mittavalla joukolla ja sitten tarkoilla linjauksilla liikkeelä.

Tarkoitan että jos tilanne on se että siellä makkaranpaiston ja öölin juonnin lomassa soudellaan mutkin metallinetsijä perätuhdossa kiinni ei se taida olla kovinkaan tarkka otos, hommahan on tarkkaa kuin hyttysen hässiminen, veneen linjat on oltava tarkat tietenkin.

No en tiedä suunnitelmasi yksityiskohtia, toki odotan tuloksia mielenkiinnolla, toivottavasti tähän hankkeeseesi ei uppoa niitä
" rahakirstun vartijasi " valvomia pääomia niin paljoa kuin sinne AKE hen, niin että voit tännekin tuloksia kertoa luvan kanssa.

Mutta jos kerrot että " ei sieltä mitään löytynyt, tutkittu on " niin silloin pitää olla homma tehty kunnolla..ehkä on sitten kesemmällä parempi todet ettei me ainakaan mitään löydetty.

Saatatte tietenkin löytääkin, onnea matkaan.

Sitten kun olette sen vesialueen muutaman kymmenen metrin etäisyydeltä haravoineet, kiepsauttakaa lähialueen kiviä ympäri, saattaa se kassi olla sielläkin.

:roll:
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Noista pyöristä sen verran että siinä kuvassa missä Sepon veli ja isänsä tutkivat Sepon pyörää rakenteilla olevan talon pihalla, siinä kuvassa on etulokasuoja ainakin irti, taisi siinä aikaisempien palstojen pyöräntuntijoiden mielestä olla jotain muutakin vikaa, mutta lokkari oli irti ainakin.

Miksi oli, siitä ei tietoa.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kittos perhonen mainioista neuvoistasi.

Onhan noita tapoja hoitaa etsintöjä, joko huonoja tai hyviä.

Silloin -60 luvulla oli käytössä kaiketi ne huonot tavat.

Sattumalta tuttavapiirini on melko laaja ja siihen kuuluu jos jonkinlaista kulkijaa.

Suunnittelu onkin sukeltajien hommia, enkä aio siihen mitenkään puuttua.

Itselläni on vene, traileri, moottori, jotka ovat omat panokseni hommaan.

Olen saanut houkuteltua juttuun muutamia alan ammattilaisia, joten he suunnittelevat muut hommat.

Jos olisi stunt-hommista kyse, tekisin suunnitelmat itse, mutta näin ollen annan asiantuntijoiden hoitaa nuo asiat.

Kyllä minäkin jännitän, mitä sieltä tulee, vai onko se tyhjä arpa, mutta en halua, että ukkokodissa, jos siihen saakka elän, katuisin, etten tullut homaan ryhtyneeksi.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti:Kyllä minäkin jännitän, mitä sieltä tulee, vai onko se tyhjä arpa, mutta en halua, että ukkokodissa, jos siihen saakka elän, katuisin, etten tullut homaan ryhtyneeksi.
Oma veikkaukseni: etsintäalueen koosta riippunen joistakin sadoista kiloista ehkä muutamaan tonniin - metalliromua. Toivotavasti jaksatte etsiä koko heitonkantaman.

PS Ota selvää, saako Bodomilla käyttää moottoria. Ainakin joskus vanhaan aikaan se oli kielletty.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Minulla on myös sellainen sähkömoottori, joka ei pidä ääntä, savuta, eikä muutenkaan saastuta.

Se toimii tavallisella 12 voltin akulla, ties kuinka monta päivää.

Olen sen kanssa mm. viime kesänä Kitkajärvellä ajanut saareemme vanhalle mökinrähjällemme, aikaa tosin kului, mutta perille ja pois pääsimme.

Tietenkin pidämme erilaisia palavereja asian tiimoilta ja yritämme ajoittaa jutun kaikille sopivaan ajankohtaan.

No, saa nähdä mitä siitä tulee, löytyykö aarre, sillä kuten stuntti-hommissa, tässäkin tapauksessa juomat nautitaan vasta duunin jälkeen.
pate
Remington Steele
Viestit: 221
Liittynyt: Ke Loka 17, 2007 9:39 pm

Viesti Kirjoittaja pate »

Jos tuollaisen naarauksen jotkut todella suorittavat, niin mikäs siinä, yrittänyttä ei laiteta.

Kuitenkin tuntuisi perin koomiseta, että niitä vesiä ei aikoinaan olisi tutkittu todella tarkasti, sillä kyllä kuitenkin tuo kantama mihin sellaiset tavarat veteen voisi heittää on aika rajallinen. Ja tuskin sitä rantaviivaa kilometrejä pitäisi tutkia, sillä kätkijänä Nils, niin pidempi matka ei enää tulisi kyseeseen.

Monenlaisia lavastuksia on tullut tehtyä liittyen tähän juttuun omastakin toimesta ja kerran kokeilimme hyvän kaverin kanssa miten pitkälle sellaisen vanhan jenkkikassin voisi heittää niillä oletetuilla tavaroilla höystettynä sopivalla kivellä.
Ja vaikka heittäjä oli heittoihin erikoistunut, niin eipä tuollaista laukkua kovin pitkälle saanut. Saati sitten hakattu ja kenties humalainen Nils.

Jos kätkijä oli Nils, niin kyllä hän johonkin tuuheaan kuuseen kiipesi ja laittoi kassin runkoa vasten riitävän ylös ja sitten myöhemmin haki sen sieltä pois. Puita ei varmastikkaan tutkittu silloin aikoinaan, sillä etsinnät kohdistuivat vain maahan, mistä toivottiin löytyvän jälkiä pakenevasta ryöstäjästä ja murhaajasta. Ei kenelläkään tullut mieleen, että niitä kadonneita tavaroita olisi alueelle kätketty, ne ajateltiin ryöstösaaliiksi. Lähinnä etsittiin jälkiä ja sieltä vedestä myös mahdollista surma-asetta.
Muut tavarat olisivat kyllä saaneet olla hyvinkin rauhassa esim. puussa.
Vastaa Viestiin