Poikien moottoripyörät. ( ketju 2 )

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Poikien moottoripyörät. ( ketju 2 )

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Sinustahan tuo kuva on otettu, minä en ole rasvahappo !
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Poikien moottoripyörät. ( ketju 2 )

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Kenestähän tuo kuva on otettu, minä en ole rasvahappo !
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

karra
Sofia Karppi
Viestit: 412
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 2:16 pm

Re: Poikien moottoripyörät. ( ketju 2 )

Viesti Kirjoittaja karra »

Wagner kirjoitti:Kenestähän tuo kuva on otettu, minä en ole rasvahappo !
8)
Ehket rasvahappo,mutta rasvanahka kuitenkin :lol:
teltta puukko ja viimeinen erhe.

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Poikien moottoripyörät. ( ketju 2 )

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kyllähän ihmisellä pitää olla lihaakin luittensa päälä, ettei olisi tuollainen riukusääri, kuten Wagner, mutta olkoot nuo henkilökohtaisuudet, vai mennäänkö mittailemaan hauiksia, Wagner?

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Poikien moottoripyörät. ( ketju 2 )

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hessu52 kirjoitti:Kyllähän ihmisellä pitää olla lihaakin luittensa päälä, ettei olisi tuollainen riukusääri, kuten Wagner, mutta olkoot nuo henkilökohtaisuudet, vai mennäänkö mittailemaan hauiksia, Wagner?
Jos jotain mitataan, voitat vain rasvaprosenteissa...

:lol:
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Poikien moottoripyörät. ( ketju 2 )

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Miten minun rasvaprosenttini kuuluvat tähän keskusteluun, eikö nuo vittuiluosiot kuulu muualle, nyt pitäisi kirjoittaa poikien moottoripyöristä?

Asettelin kysymyksiä tuolla jokunen aika sitten, kuinka retkeläiset niinkin paljon kamaa menemään niemeen, sillä aika hankalaa on tyttöjen varmaan ollut istua kyydissä, kun ei ole ollut mitään mistä pitää kiinni, kun ksissä ovat olleet nuo kassit ja jopa Beauty Box?

Teltta viltti ja täkki, ovat kulkeneet varmaan stongassa, mutta miten kaikki muu kama?

skywalker
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 1:42 pm

Re: Poikien moottoripyörät. ( ketju 2 )

Viesti Kirjoittaja skywalker »

Jossain vaiheessa joku on maininnut että toisen pyörän tulpanjohto tai tulppa olisi ollut irti/poissa.

Niin tulipa vain mieleen, että ollessani itse mopoikäinen oli yleistä, että toisten kiusaksi saatettiin irrottaa tulpan johto (sehän lähtee helposti irti), ja naureskeltiin sitten vieressä kun omistaja yritti polkea pyöräänsä tuloksetta käyntiin.

Mutta muistelisin, että jotkut tekivät niinkin, että irrottivat itse tämän johdon omasta mopostaan, jotta välitunneilla kukaan ei lähtisi mopoa lainaamaan (tai jopa varastamaan, mutta eihän silloin sellaista kenestäkään uskottu).

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: Poikien moottoripyörät. ( ketju 2 )

Viesti Kirjoittaja Loka »

skywalker kirjoitti:Jossain vaiheessa joku on maininnut että toisen pyörän tulpanjohto tai tulppa olisi ollut irti/poissa.***
Tähän tarttis faktaa kyllä. Täällähän on jälleen kerran tieto unohtumassa ja koitetaan pohjata huhuihin. No, niillä saa ratkaisun tähänkin juttuun, ei tarvitse kuin keksiä myös syyllinen omasta päästä. Helppoa!

yövuoro
Martin Beck
Viestit: 781
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: HUS

Re: Poikien moottoripyörät. ( ketju 2 )

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Muistelen että sytytystulppa olisi ollut ja kirjattu jommankumman pojan taskussa :?:
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.

kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: Poikien moottoripyörät. ( ketju 2 )

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

yövuoro kirjoitti:Muistelen että sytytystulppa olisi ollut ja kirjattu jommankumman pojan taskussa :?:
Gustafssonin nahkatakin taskussa oli yksi sytytystulppa. Sitä, oliko pyörässä myös yksi tulppa paikoillaan, en muista. "Bodomin varjossa" voisi olla tarkempaa kertomusta aiheesta, muistaakseni.

skywalker
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 1:42 pm

Re: Poikien moottoripyörät. ( ketju 2 )

Viesti Kirjoittaja skywalker »

Ja mainittakoon vielä sen verran, että kun vanhemmassa ketjussa oli myös jotain spekulointia tulpanavaimesta tai sen puuttumisesta (en koko ketjua jaksanut lukea), niin ainakin omassa mopossani tulppa lähti käsin irti. Toki, jos kone oli kuuma, niin oli hyvä odottaa tai etsiä jokin rätti (ei sentään tyynyliinaa!! :)), että ei näpit pala, mutta kuitenkin.

Itselle tuli koko tulpanavain esineenä tutuksi vasta, kun ostin auton :)

cyklon
Theo Kojak
Viestit: 1126
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 9:41 am

Re: Poikien moottoripyörät. ( ketju 2 )

Viesti Kirjoittaja cyklon »

Olen keskustellut monen vanhan Leppävaaralaisen kanssa Bodomista. Olivat tekohetkellä uhrien ikätovereita tai vanhempia. Yleinen käsitys on se, että Nissehän homman teki ja jokainen kertoo yhdeksi syyksi tämän Nissen mopedin ja bensatankin. Uskovat tekovälineen piilotetun bensatankkiin ja kun se Nisse vielä vaihtoi uuden tankin ja istuimen aika pian tapahtumien jälkeen. Ihmettelen sitä, että jos ja kun kansan keskuudessa ja myös ystäväpiirissä mietittiin kyseistä asiaa ja asia kantautui myös Lepuskin poliisienkin korviin, niin miksi ihmeessä Nisseä ei asiasta enempää kovisteltu?

kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: Poikien moottoripyörät. ( ketju 2 )

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

cyklon kirjoitti: Uskovat tekovälineen piilotetun bensatankkiin ja kun se Nisse vielä vaihtoi uuden tankin ja istuimen aika pian tapahtumien jälkeen.
Jos puukko olisi piilotettu tankkiin, niin miksi koko tankki olisi pitänyt vaihtaa uuteen? Olisihan puukon olisi saanut sieltä kaivettua pois.

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Poikien moottoripyörät. ( ketju 2 )

Viesti Kirjoittaja konsta »

cyklon kirjoitti:.... ja jokainen kertoo yhdeksi syyksi tämän Nissen mopedin ja bensatankin. Uskovat tekovälineen piilotetun bensatankkiin ja kun se Nisse vielä vaihtoi uuden tankin ja istuimen aika pian tapahtumien jälkeen.....
Oletko Hessun bulvaani? :mrgreen:
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...

cyklon
Theo Kojak
Viestit: 1126
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 9:41 am

Re: Poikien moottoripyörät. ( ketju 2 )

Viesti Kirjoittaja cyklon »

konsta kirjoitti:
cyklon kirjoitti:.... ja jokainen kertoo yhdeksi syyksi tämän Nissen mopedin ja bensatankin. Uskovat tekovälineen piilotetun bensatankkiin ja kun se Nisse vielä vaihtoi uuden tankin ja istuimen aika pian tapahtumien jälkeen.....
Oletko Hessun bulvaani? :mrgreen:

No en oo. Tuossa jokunen aika sitten näitä tarinoita tai mitä lie ovatkaan olen alkanut lukemaan. Ja mun oli ihan pakko kysellä vanhoilta Lepuskilaisilta, esim silloisen poliisinkin pojalta, että mitä mieltä he olivat ja ovat yhä edelleen. Esim. mun sedät kävivät myöskin mopedeillaan siellä Bodomilla ja tiesivät Nissen ja hänen käytöksensä ennen ja jälkeen tapahtumien.
Täytyypä udella vielä lisää. Huomenna näen Nissen entisen alivuokralaisen, jospa hänellä olisi jotain kerrottavaa.
Mun mummini, vanha lepuskilainen hänkin, on mulle lapsuudesta lähtien kertonut Bodomin tapahtumista. Muistan kun olin n. kymmenen vanha, olimme mummin kanssa menossa Maxiin, istuin mummin pyörän tarakalla ja mummi tietenkin polki, niin Nisse meni polkupyörällään siitä ohi. Se oli mun eka "kosketukseni" Bodomin murhiin. Mummihan tietenkin ilmoitti mulle, että kuka meidän ohi oli juuri mennyt. Ja kun myöhemmin illalla iltapalaa söin, niin enköhän ruvennut asioista kyselemään. Ulle Utelias.
Vaarin mielestä noin nuorelle ei asiasta olisi saannut kertoa, mutta mä olin ja olen aika sinnikäs.

Vastaa Viestiin