Näkemisiin.

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Miksi minun, papillon täytyisi kulkea massan mukana ja kirjoitella jotain juttujeni loppuun?

Mikä tilivelvollinen olen sinulle tekemisistäni?

Asia asiana ja sillä siisti.

Missä muuten olen selitellyt tekemisieni kesken jättämiä?

Jos minulta kysytään äänkirjastani, niin voinhan vastata siihen, ei kai se mitään tekemättä jättämistä ole.

Sitäpaitsi, en halua sotkea työasioitani tänne enempää, sillä olisi helppo yhdistää asiat henkilööni, jos liikaa kertoisin.

Suoraan sanoen ärsyttää tuo teidän tovereiden joukko provosoiminen, jota olen saanut kokea viime aikoina.

Tuo teidän joukkionne ei ole itse tehnyt mitään, esimerkiksi kokeita niemessä, kukaan ei ainakaan ole kertonut sellaisista, joten helpompi on haukkua toisia tekemättömistä asioista, vaikka niissä ei olisi mitään perää.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ No todellakaan et mene tavallisten palstatallaajien tahtiin, vaan kuljet kuin Camel mies konsanaan omia polkujasi, vai pitäisikö sanoa sittenkin Puputossut jalassasi Satupolkujasi, tarkkaillen ikkunasi alla vilisteleviä Satuja.
Itse olet muuten satuiluistasi alkanut kertoa, ei niitä ole kukaan muu täällä toitottanut.

Mitä tulee tuohon kummalliseen " joukkioon " jonka olet uniisi saanut sinua ahdistelemaan, en tiedä mitä tai ketä sillä tarkoitat, mutta jos tarkoitat että onko joku palstaporukka ollut kokeita tekemässä niemissä, en sellaisesta tiedä.

Mutta erikseen kyllä on ollut, omissa porukoissaan, niistä on sitten kerottu aiemmilla, jo edesmenneillä palstoilla, joilla sinua ei kaikeksi onneksi ollutkaan vielä mukana sepustamassa omiasi :lol: :lol:
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Joku raja vittuilullakin. Papillon, kerran sanoin tällä palstalla eräälle tyypille joka mulle jatkuvasti päätään aukoi että jos sun kanssa kasvokkain tapaisin, hymyilisit varmasti ja olisit hyvinkin kiltti poika. Ja näin tapahtui. :lol: Pidähän kielesi kurissa. :wink:
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

^Vai niin Loka, en arvannut että olet niinkin ruma. Otan osaa. :shock:

Oletko aloittelemassa jonkun sortin apulaisheriffin virkaa vai miksi vaikeroit...kenties Hessun tukihenkilö? Ei kannata, kyllä satusetä pärjää itsekin :P
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

papillon kirjoitti:^Vai niin Loka, en arvannut että olet niinkin ruma. Otan osaa. :shock:

Oletko aloittelemassa jonkun sortin apulaisheriffin virkaa vai miksi vaikeroit...kenties Hessun tukihenkilö? Ei kannata, kyllä satusetä pärjää itsekin :P
:lol: Okei.

Ja toiseen, pärjää varmasti. Nyt vaan alkaa näyttää siltä, että kaikki huomaavat vain Hessun kirjoituksissa vittuilun aihetta. Kyllä niitä muidenkin teksteissä on. :shock:
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Varmasti noinkin... olisikohan syynä siihen että Hessu ottaa silmään se, että yhdistettynä tämän oma turvansoitto vääriin tietoihin mitä jakelee, että se olisi siinä sitten se mikä sitten aiheuttaa tätä laajaa kommentointia....
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No annapa papilloninsiipiveikko sitten hiukan todistetta, missä olen valehdellut?

Kaikki typerät osaavat vittuilla ja sinä näemmä myös, vaikka eipä noista sinun vinoiluistasi ole minuun muuta vaikutusta, kuin lievä hymähdys siitä, kuinka joku ihminen voikaan olla noin typerä.
Japi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:29 am

Viesti Kirjoittaja Japi »

Hessu52 kirjoitti:No annapa papilloninsiipiveikko sitten hiukan todistetta, missä olen valehdellut?

Kaikki typerät osaavat vittuilla ja sinä näemmä myös, vaikka eipä noista sinun vinoiluistasi ole minuun muuta vaikutusta, kuin lievä hymähdys siitä, kuinka joku ihminen voikaan olla noin typerä.
No sinähän siinä kokoajan vaahtoat :lol:
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ja sitten on Japi niken vuoro.

Sinun kanssasi en ala väittelemään, sillä olet vielä ollut toistaiseksi asiallinen, mutta on se kumma, kun haukutaan valehtelijaksi ja kun minä pyydän siitä todisteita, niin tuleekin joku Japi väittämään, että minä koko ajan vaahtoan.

Helppo on sanoa toista valehtelijaksi, mutta millä korjaat sen, kun oletkin todistettavasti puhunut totta, niin valehtelijaksi haukkunut, ei vaivaudu sanojaan edes anteeksi pyytämään.

Katsopa ensin, montako kirjoitusta ja vittuilua papillonilla on tälläkin sivulla.

Ei ainuttakaan rakentavaa keskustelua, eikä hänen tasoiselta sellaisia voisi odottaakaan.

Älä sinä Japi ala samanlaiseksi.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:No annapa papilloninsiipiveikko sitten hiukan todistetta, missä olen valehdellut?

Kaikki typerät osaavat vittuilla ja sinä näemmä myös, vaikka eipä noista sinun vinoiluistasi ole minuun muuta vaikutusta, kuin lievä hymähdys siitä, kuinka joku ihminen voikaan olla noin typerä.

No no Hessu, älä nyt sentään alennu soittamaan turpaasi tuohon tyyliin, kun et sitäkään tyyliä hallitse.

Todisteita siitä että puhut omiasi löytyy liiankin kanssa, mutta kun nyt niin kovasti haluat, otetaan malliksi tuolta " Assman ja Gylström " ketjusta tämä :
Hessu52 kirjoitti:Älä sinä Urkkia kaipaa, sillä jos tietoa haluaa, niin mene AKE:n Fabianinkadulle ja kysy sieltä lähemmin asiaa, sekä heitä noin 40€ jokaisesta haluamastasi vanhasta rekisteröinnistä ja ja ajoneuvon uusista tiedoista rahhaa tiskiin, niin kuukauden päästä saat tioetoja.

AKE on nykyjään ihan bisnes, eikä sieltä saa tietoja edes tutkimuksiinsa, ellei maksa "kynnysrahaa", joten ihan halvalla tietoja ei saa, joten voi varautua jopa satojen € jen maksuun, jos rekisteröintejä on paljon.

Olen käynyt henkilökohtaisesti AKE:ssa, siis huom AKE, eikä ARK, kuten konsta tuossa virhellisesti mainitsee, niin sieltä niitä tietoja saa ja aika mielenkiintoisia.

Sen verran paloi rahaa, etten halua muille tietojani uhrata, siispä hakekoon jokainen itse ne tiedot.

Tämä ei ole mitään veetuilua, mutta kuluista olen joutunut tekemään tilinselvityksen "rahakirstun vartijallemme", eli vaimolleni ja melkoiset jupinat tuli, joten se on syy, etten voi muille tietoja antaa, vaikka haluaisnkin.

---- " Satojen eurojen maksu " on oikeasti koko ajoneuvohistoriasta 28 €, siinä kaikki....

Suuri osa sepustustesi virheistä ja omintakeisista tulkinnoista ei varmastikaan ole tahallista valehtelua, vaan se on asiantuntemattomuutta ja kehnoa ulosantia, jonkunsortin höperyyttä.
Mutta mitalin toine puoli onkin sitten nuo " kirjalliset ansiosi" , mitä mainostat, ne ovat kyllä melkoisen inflaation kärsineet, ovat suorastaan mahdottomia yhtälöitä kun tarkastelee miten kökösti survot kirjaimia peräjälkeen... toivottavasti olen väärässä, ei omakustannetouhu mitään herkkua taida olla? :lol:
karra
Sofia Karppi
Viestit: 412
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 2:16 pm

Viesti Kirjoittaja karra »

HAHAHAHAHA :wink:
teltta puukko ja viimeinen erhe.
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Mielelläni en vittuilua lue sillä se käy tylsäksi loppujen lopuks. Jotkut sen osaa tietty niin että mielenkiinto jaksaa pysyä yllä mutta ei tässä tapauksessa. Lopettakaa siis jos ette sitä tyylillä osaa hoitaa. Kuulostaa lähinä naurettavalle kun "eräs" toistelee jatkuvasti samaa asiaa alusta loppuun saakka mutta pukee sen vaan erilaiseksi lauseeksi joka kerta, tarttuu pikku virheisiinkin jopa ja saa itsensä kuulostamaa pellelle.
En mainitse nimeä sillä kyseinen henkilö itsensä tästä varmaan tunnistaa..
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Mikä tuossa kirjoituksessani on muka valehtelua papillon?

Kukaan ei ole viitsinyt korjata sitä asiaa, kun väitin aikanaan, että rekisterikirjat, siis kopiot ovat saatavana rahaa vastaan AKE:sta.

Mainitsin hinnaksi silloin alunperin jotain 38 €, mutta Urho, konsta ja Jesse Burgundy, olivat sitä mieltä, että ne vanhat asiakirjat on hävitetty ja jaettu joillekin moottoripyöräseuroille.

No sehän ei ole totta, kuten nyt on jälkeenpäin todettu, mutta kukaan ei ole vaan kehdannut korjata väittämäänsä, että olisin valehdellut asiassa.

Se on saatanan sama, maksavat ne sitten vaikka 1000 € kirjain, niin niistä on kopioita saatavana, kunhan on kapitaalia vaan käydä ostamassa.

En ole myöskään kertonut mitä kirjoja olen julkaissut, joten niiden arvostelu ei varmaankaan ole sinun asiasi, jos et edes tiedä, mistä kirjoita on kyse.

Rimma, olet aivan oikeassa noista vittuiluista ja aionkin ne omalta osaltani lopettaa tähän, katsotaan pitääkö se, niin kuin tupakkilakkoni, joka on kestänyt hyvin, Vappuna tulee vuosi täyteen.
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Hessu52 kirjoitti: Rimma, olet aivan oikeassa noista vittuiluista ja aionkin ne omalta osaltani lopettaa tähän, katsotaan pitääkö se, niin kuin tupakkilakkoni, joka on kestänyt hyvin, Vappuna tulee vuosi täyteen.
Hyvä! Tupakka on pahasta ja se on voitto kun sen saa loppumaan. Toinen hyvä päätös, vittuilu on hölmöjen hommaa.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Ron_Burgundy
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Su Heinä 08, 2007 9:04 pm

Viesti Kirjoittaja Ron_Burgundy »

Hessu52 kirjoitti:Mikä tuossa kirjoituksessani on muka valehtelua papillon?

Kukaan ei ole viitsinyt korjata sitä asiaa, kun väitin aikanaan, että rekisterikirjat, siis kopiot ovat saatavana rahaa vastaan AKE:sta.

Mainitsin hinnaksi silloin alunperin jotain 38 €, mutta Urho, konsta ja Jesse Burgundy, olivat sitä mieltä, että ne vanhat asiakirjat on hävitetty ja jaettu joillekin moottoripyöräseuroille.

No sehän ei ole totta, kuten nyt on jälkeenpäin todettu, mutta kukaan ei ole vaan kehdannut korjata väittämäänsä, että olisin valehdellut asiassa.

Se on saatanan sama, maksavat ne sitten vaikka 1000 € kirjain, niin niistä on kopioita saatavana, kunhan on kapitaalia vaan käydä ostamassa.

En ole myöskään kertonut mitä kirjoja olen julkaissut, joten niiden arvostelu ei varmaankaan ole sinun asiasi, jos et edes tiedä, mistä kirjoita on kyse.

Rimma, olet aivan oikeassa noista vittuiluista ja aionkin ne omalta osaltani lopettaa tähän, katsotaan pitääkö se, niin kuin tupakkilakkoni, joka on kestänyt hyvin, Vappuna tulee vuosi täyteen.

Pakko puuttua tuohon jesse burgundy. Mikä v?n jesse? Jos vihjaat että minulla on useampi nikki, niin ota yhteyttä ylläpitoon ja pyydä bannnia.

Minulla ei ole koskaan ollut muuta nikkiä kuin tämä täällä murhainfossa, ja samalla nimellä kirjoitin pari kertaa Q:n palstalla joskus aikoinaan
Lukittu