Jäppis-teoria

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Joo oikeassa olet skoone, Gylström sen piti olla, mutta näitä nyt sattuu aina vaan.

Kiitän asiallisesta huomauttamisesta.

_____
Harjunpää
Viestit: 330
Liittynyt: Su Kesä 17, 2007 1:40 pm

Viesti Kirjoittaja _____ »

uusi78 kirjoitti:Kuka on tämä Jäppinen, vai onko se vain yleisnimike?
Marjatta Sahakankaan telttailukaveria kai tuolla tarkoitetaan. Muuan Hessu tarinoi kerran varmistaneensa Jäppisen osuuden Gustafssonin pyöräkauppoihin vanhoista rekisteri- tai vastaavista papereista, mutta ei kertonut tästä sitten sen tarkempia tietoja kysyttäessä. Korostetaan vielä varalta, että kyseessä oli ihan eri Hessu kuin Murhainfon Hessu, sillä Murhainfon Hessu on jyrkästi kiistänyt osuutensa ns jäppisteorian kehittelyyn.

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Tämä Jäppisteoria on ihan outo ja vielä oudompi on tuollainen Hessun liittäminen siihen.

Voinen kertoa, että olen Motoristikon kanssa sen verran tietoinen Gussen motukan rekisteriotteista, että kun kirjoitin täällä sellaista, että ne voi tilata AKE:n arkistoista, niin siitä konsta ja Urho kavereineen alkoivat syytellä meikää valehtelijaksi, vasten parempaa tietoaan.

He näet sanoivat, että tiedostot on hävitetty, minä taas väitin, että tiedostot on mikrofilmattu, ennen hävittämistä ja ne filmit ovat arkistoituina AKE:n varastoon, josta niitä saa myös lunastaa tiettyä summaa vastaan itselleen.

Olen käynyt otteet lunastamassa, joten asia pitää kutinsa, mutta se että en ole niistä täällä enempää kertonut, on oma tarinansa, josta en voi tämän enempää kirjoittaa, sillä sopimukset velvoittavat myöskin minua.

Sen verran voin kuitenkin kertoa, että kävin luvat lunastamassa paljon ennen, kuin koko Murhainfoa oli olemassakaan, tai olin kirjoittanut sanaakaan ko. murhista minnekään.

Näinpä konsta ja Urho kavereineen, tekivät minusta syyttä valehtelijan, johon näköjään moni edelleenkin uskoo, vaikka olen yrittänyt pyytää, että konsta ja Sariola korjaisivat nuo väittämänsä, mutta vielä kummassakaan ei ole ollut miestä sellaista tehdä.

Siis jo haluatte poikien motukoitten rekisteriotteet, niin käynti rohkeasti Fabianinkadulle, jossa on oiva parkkitalo sellaiselle, joka asioi siellä omalla autollaan, taikka puhelimitse yhteyttä AKE:n, mutta ottakaa huomioon, että sekin puhelu maksaa, eikä mielestäni edes kovin vähän, per minuutti, joten äkkiä siinä bensarahat tienaa, jos käy itse paikan päällä.

Otteet saa kaiketi tilattua myös netistä, jossa pitäisi olla AKE:n oma kaavake, mutta tuosta en ole varma.

Otteiden saapumiseen postiluukusta kotiin, saattaa kulua jonkin aikaa ja varsinkin näin kesällä, joten sellaiseen 3-6 viikkon voi hyvinkin varautua.

Tässä pikku selvitys omasta osuudestani rekisteriotteisiin, mutta jostain Jäppisestä en ole ollut ikinä tietoinen, ennen kuin Urho, konsta ja kaverit, alkoivat hänestä jotain kirjoittaa ja minua syyttelemään.

Pitäneekin selvittää, mikä oikein tuo Jäppinen on, koska hän tuollaisen tunteenpurkauksen sytytti noissa Gussen kannattajissa.

_____
Harjunpää
Viestit: 330
Liittynyt: Su Kesä 17, 2007 1:40 pm

Viesti Kirjoittaja _____ »

Hessu52 kirjoitti:Pitäneekin selvittää, mikä oikein tuo Jäppinen on, koska hän tuollaisen tunteenpurkauksen sytytti noissa Gussen kannattajissa.
Selvityksen lopputulosta on kiva odottaa, josko saadaan esimerkiksi kolmas tai neljäs variaatio tähän mennessä selvitettyjen taustojen jatkoksi.

Vastaa Viestiin