Kysymyksiä Markku Tuomiselle?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Kunto Kalpa
Sofia Karppi
Viestit: 442
Liittynyt: Pe Marras 06, 2015 1:17 pm

Re: Kysymyksiä Markku Tuomiselle?

Viesti Kirjoittaja Kunto Kalpa »

Q:lle kommentoin, että olen hyvin samaa mieltä. Moniin tunnettuihin tapauksiin on liittynyt epäiltyjä, jotka ovat iömi selvästi nauttineet asemastaa murhaepäiltynä. Zpdiac, Hanratty ja Palme nousevat heti mieleen. Itse en usko Hansin olleen edes agentti, mutta esim. Paloarolle kerrotut sadut kertovat aika selkeästi, että mies nautti sekä murha- että agenttiepäilyistä.

Jos tosiaan kysymykset menevät Tuomiselle perille, niin yritän vielä miettiä paria.

Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1013
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kysymyksiä Markku Tuomiselle?

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

En nyt varsinaisesti haluaisi alkaa mylläämään Assmania, mutta pakko kysyä vielä, että entäs se kirurgin edessä päivystäminen + Assmanin siellä olo + autossa istuneen miehen sukulaisen kommentit Hansista? Ei kai tämä voi olla yhteensattumaa.

Liittyykö Bodomiin mitenkään, on epätodennäköistä...
Perhettä pieretti
Puudum järvellä 3 aikaan
Sepi metaanikaasutti
Mä en, veli
Älä velittele minua
3 jaettuna 7 on alle puolikas
Isäni isyys tutkittava
Lex Veritas Asperger Ecce Homo Troglodytis

Lasol

Syytön isäni isis-jäsenyyteen

Kunto Kalpa
Sofia Karppi
Viestit: 442
Liittynyt: Pe Marras 06, 2015 1:17 pm

Re: Kysymyksiä Markku Tuomiselle?

Viesti Kirjoittaja Kunto Kalpa »

Kirurgin ulkopuolella päivysti bonde L., jonka muuten tapasin ihan sattumalta parkin kertaa ennen tämän kuolemaa. Mies oli huonokuntoinen mutta aivot kyllä pelasivat. Häveliäisyys syistä en kysynyt Hansin tuntemisesta. Toinen syy lienee se, etten enää uskonut tällaiseen salaliittoon.

Hansin hinku nukkua parvekkeella tai muuten viileässä oli tapa, joka säilyi hänellä kuolemaan asti.

Boswell
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Ti Touko 09, 2017 5:54 pm

Re: Kysymyksiä Markku Tuomiselle?

Viesti Kirjoittaja Boswell »

Päällimmäisenä kysymyksenä olisi, onko vanhaa tietoa siitä, mihin asti poliisien tarkastus/kysely käynnit ulottuivat, siis kilometreissä murhapaikasta murhien jälkeen? Ulottuiko kyselyt esim. kuninkaantielle, johon on matkaa metsäpolkuja pitkin vajaa kolme kilometriä. Exän tädillä kun oli mökki Bodomin rannalla, ja siellä oli käyty kyselemässä, mutta tädin ja miehensä mukaan "he eivät olleet kuulleet mitään tavallisuudesta poikkeavaa yöllä" Tosin ehkä nuorella parilla oli jotain muuta tekemistä klo 02.00- 04.00, ja nukahtaneet sitten. Tämähän jo kertoo että murhat ovat tapahtuneet klo 04.00-06.00.

Kunto Kalpa
Sofia Karppi
Viestit: 442
Liittynyt: Pe Marras 06, 2015 1:17 pm

Re: Kysymyksiä Markku Tuomiselle?

Viesti Kirjoittaja Kunto Kalpa »

Paikallinen naisihminen kertoi isänsä heränneen huutoihin 3:30 ja se on sama aika jolloi Oittaan ns. karjakko heräsi. Sattumaako? Mielenkiintoistahan siinä on se, että siinä tapauksessa rannalla nähdyt miehet eivät olleet N.G. ja S.B. vaan...

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Kysymyksiä Markku Tuomiselle?

Viesti Kirjoittaja Maza »

Kunto Kalpa kirjoitti:Pääasiassahan omat "tutkimukseni" ovat vain korjanneet kirjoissa olleita vääriä tietoja. Alkuperäinen väite Hansin väärästä identiteetistä ja keskitysleiritaustasta tuli korjattua jo melko tavalla alkuvaiheessa.
Sait tutkimuksillasi Assmannin suvun varpailleen. Siitä on todisteena Jurgen Assmannin taannoinen kirje Muurala-palstalle. Tietenkin yritit väittää sitä feikiksi, mutta huonolla menestyksellä.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

Kunto Kalpa
Sofia Karppi
Viestit: 442
Liittynyt: Pe Marras 06, 2015 1:17 pm

Re: Kysymyksiä Markku Tuomiselle?

Viesti Kirjoittaja Kunto Kalpa »

Hans Assmannin sukuhan tuli minulle tutuksi jo, kun kolkuttelin Hansin siskon ovea lokakuussa 2004. Hansin kummityttö on ystäväni, ja kävimme hänen ja veljensä kanssa mm. Bodomilla syyskuussa 2010. Ketään Jürgen Assmannia ei siihen sukuun kuulu. Mazan yritys oli surkea ja forumin ylläpito paljasti sen heti.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kysymyksiä Markku Tuomiselle?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Kunto Kalpa kirjoitti:Paikallinen naisihminen kertoi isänsä heränneen huutoihin 3:30 ja se on sama aika jolloi Oittaan ns. karjakko heräsi. Sattumaako? Mielenkiintoistahan siinä on se, että siinä tapauksessa rannalla nähdyt miehet eivät olleet N.G. ja S.B. vaan...
Niin. Kuulustelussa toinen 'lintupojista' vastasi kysymykseen aamun säästä "sellainen kun aurinko nousee". Aurinko nousi tuolloin suunnilleen kolmen kieppeillä...

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Kysymyksiä Markku Tuomiselle?

Viesti Kirjoittaja Maza »

Kunto Kalpa kirjoitti:Hans Assmannin sukuhan tuli minulle tutuksi jo, kun kolkuttelin Hansin siskon ovea lokakuussa 2004. Hansin kummityttö on ystäväni, ja kävimme hänen ja veljensä kanssa mm. Bodomilla syyskuussa 2010. Ketään Jürgen Assmannia ei siihen sukuun kuulu. Mazan yritys oli surkea ja forumin ylläpito paljasti sen heti.
Urho-hyvä, oma yrityksesi on nyt surkea. Tarkistin asian Muuralan palstan kirjoituksista. Yylläpito ei ottanut silloin millään lailla kantaa Jurgen Assmannin kirjoitukseen.

OIennaista on tietenkin se, että näätämäiseen tyyliisi tungit nenäsi toisten ihmisten kynnykselle kyselemään joutavia. Olet amatöörinuuskijoiden alhaisinta kastia.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

Kunto Kalpa
Sofia Karppi
Viestit: 442
Liittynyt: Pe Marras 06, 2015 1:17 pm

Re: Kysymyksiä Markku Tuomiselle?

Viesti Kirjoittaja Kunto Kalpa »

Muuralan forumilla oli oma rajattu veteraaniosasto, jossa tuo kerrottiin. Joku fixuhan aikanaan huomasi viestien määrästä, että tuollainen salaseura oli olemassa.

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Kysymyksiä Markku Tuomiselle?

Viesti Kirjoittaja Maza »

Kunto Kalpa kirjoitti:Muuralan forumilla oli oma rajattu veteraaniosasto, jossa tuo kerrottiin. Joku fixuhan aikanaan huomasi viestien määrästä, että tuollainen salaseura oli olemassa.
Tarkistin juuri äsken Muuralan arkistosta, että ko. salaseuran sivuilla ei kommentoitu Jurgenin tapausta.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

Kunto Kalpa
Sofia Karppi
Viestit: 442
Liittynyt: Pe Marras 06, 2015 1:17 pm

Re: Kysymyksiä Markku Tuomiselle?

Viesti Kirjoittaja Kunto Kalpa »

Mazalle pisteet huumorista. Mutta otsikkoon palatakseni kysyisin Tuomiselta epäilty Lonkasta. Lonkaanhan liittyy tieto siitä, että hänellä olisi ollut tyynyliina pyöränsatulan suojana. Jutun entinen päätutkija kertoi, että joku poliisipäällikkö oli aina pitänyt kiinni siitä, että "siinä oli meodän mies".

Pharnamoh
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 7:42 pm

Re: Kysymyksiä Markku Tuomiselle?

Viesti Kirjoittaja Pharnamoh »

Maza kirjoitti:OIennaista on tietenkin se, että näätämäiseen tyyliisi tungit nenäsi toisten ihmisten kynnykselle kyselemään joutavia. Olet amatöörinuuskijoiden alhaisinta kastia.
Tämä luonnehdintahan Urho-Kunto Kalpa-Kekkosen amatöörimäisyydestä ei natsaa ollenkaan. UKKK on epäilemättä maamme johtavin Assman-tutkija, jota voi laaja-alaisuudessaan pitää jo ammattilaisena silläkin saralla. Olin tilaisuudessa kuulla UKKK:n tutkimusmatkoista ulkomaille, kun hän soitti minulle eräänä päivänä. Keskustelimme myös arskailusta. UKKK valotti minulle käsitystään Wagnerin motiiveista pitää esillä Arska-teemaa, jossa ei meidän kummankaan mielestä ole minkäänlaista kytkentää Bodomin murhiin. :wink:
"I'm a plain man; rum and bacon and eggs is what I want, and that head up there for to watch ships off."

Kunto Kalpa
Sofia Karppi
Viestit: 442
Liittynyt: Pe Marras 06, 2015 1:17 pm

Re: Kysymyksiä Markku Tuomiselle?

Viesti Kirjoittaja Kunto Kalpa »

En ole ollut milloinkaan yhteydessä yllä kirjoittaneeseen henkilöön.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kysymyksiä Markku Tuomiselle?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Kunto Kalpa kirjoitti:En ole ollut milloinkaan yhteydessä yllä kirjoittaneeseen henkilöön.
Kyse taitaa olla tuplavahingosta: https://www.murha.info/phpbb2/viewtopic ... ko#p244143

:D
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Vastaa Viestiin