Bodomin kolmoismurhan tutkinnassa ilmenneet asiat, jotka sulkevat tuntemattoman tekijän pois.

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6550
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bodomin kolmoismurhan tutkinnassa ilmenneet asiat, jotka sulkevat tuntemattoman tekijän pois.

Viesti Kirjoittaja awa »

LexVeritas kirjoitti: To Joulu 02, 2021 11:13 pm ^Minun käsitykseni ei ole arvailua, vaan perustuu lääkärin tekemään diagnoosiin. Sinun arviosi perustuu valokuvasta arvailuun.
Sinun käsityksesi perustuu asioihin mitä esimerkiksi yksittäinen amanuenssi kertoi muistelmiaan vuodesta 1960 ja todella paljon kertoo se, että sairaalaan tuotuna Nils Gustafsson siirrettiin 1960 aivan tavalliselle vuodeosastolle nukkumaan ja sitten epätoivoisesti mietittiin, että on se kumma kun ei poika muista mitään!

Diagnoosiin ei ole tainnut aikalaislääkäritkään päästä? Pelkkää availua, kun poika ei muista mitään.

Valokuva vuonna 1960 on kiistaton, vääristelemätön ja lahjomaton!
Viimeksi muokannut awa, To Joulu 02, 2021 11:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4083
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Bodomin kolmoismurhan tutkinnassa ilmenneet asiat, jotka sulkevat tuntemattoman tekijän pois.

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Jollei sinulla ole mitään kommentoitavaa sellaisiin tutkinnassa esille tulleisiin asioihin, joiden perusteella tuntematon voitaisiin sulkea pois, niin voinet jatkaa Gustafssonin vamma-asiasta kirjoittelua asianmukaisessa ketjussa.

viewtopic.php?f=4&t=12409
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6550
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bodomin kolmoismurhan tutkinnassa ilmenneet asiat, jotka sulkevat tuntemattoman tekijän pois.

Viesti Kirjoittaja awa »

LexVeritas kirjoitti: To Joulu 02, 2021 11:54 pm ^Jollei sinulla ole mitään kommentoitavaa sellaisiin tutkinnassa esille tulleisiin asioihin, joiden perusteella tuntematon voitaisiin sulkea pois, niin voinet jatkaa Gustafssonin vamma-asiasta kirjoittelua asianmukaisessa ketjussa.

viewtopic.php?f=4&t=34412&p=1242120#p1242120
Korjasin tässä ketjussa tuon sinun vammoihin liittyvän Brillen hematooma vääristelyn!
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4083
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Bodomin kolmoismurhan tutkinnassa ilmenneet asiat, jotka sulkevat tuntemattoman tekijän pois.

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Vääristelevä väitteesi vääristelystäni on vääristelevä myös siinä mielessä, ettei tutkinnassa ole kyetty todistamaan mitään sellaista Gustafssonin vammoissa ilmennyttä asiaa, jolla edes vääristellen olisi pystytty sulkemaan tuntematon tekijä pois.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Vastaa Viestiin