Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Siis sinä et sitten tunnekkaan tätä Arskan faijaa, joka lähti eläkkeelle ja siirsi bisneksensä Sveitsiin.

Oletko Wagner muuten koskaan käynyt Kemiön kartanossa, no ei se mitään, minä taasen olen ollut siellä useitakin kertoja kesktittävänä, heh heh.

No asiaan, eli puhun nyt hänen toisista bisneksistään, sillä siitä todellisesta duunistaan hän oli jo aikoja sitten sanonut lähtevänsä eläkkeelle, kun täyttää 60 vuotta, kun vuodet tulivat täyteen, niin myös teki ja muutti Sveitsiin, jolloin hänen rakentamansa suuryrityksen pikkunilkit alkoivat valtavan saalistuksen, kenestä hyeena pääpaikalle.

Eräs auktoriteetti siinä välissä oli muutaman vuoden johdossa, vaan lähti hänkin sitten eläkkeelle ja muutti Turun suuntaan, jossa kuoli muutaman vuoden päästä syöpään, mutta hänen lähtönsä jälkeen alkoi meno olla firmassa niin hurjaa, että bisneksenteko jäi johtoportaalta toisarvoiseksi ja firma ajautui pikku hiljaa saneerauksien kautta myytäväksi, ja sitten se myytiinkin 90 luvun alussa eräälle isolle organisaatiolle, joka on jo pilkkonut alkuperäisen tuotteen olemattomiin.

Tuo Sveitsin haara oli sen sijaan IT-alaa, joka oli melko kaukana siitä varsinaisesta rahasmmosta, joka oli Arskan faijalla hyppysissään 60 luvun lopulta 80 luvun puoliväliin, joten jos haluat Wagner snobbailla nippelitiedoillasi, niin siitä vaan, kyllä täältä myös oikeaa tietoa löytyy.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hessu52 kirjoitti:Siis sinä et sitten tunnekkaan tätä Arskan faijaa, joka lähti eläkkeelle ja siirsi bisneksensä Sveitsiin.

Oletko Wagner muuten koskaan käynyt Kemiön kartanossa, no ei se mitään, minä taasen olen ollut siellä useitakin kertoja kesktittävänä, heh heh.

No asiaan, eli puhun nyt hänen toisista bisneksistään, sillä siitä todellisesta duunistaan hän oli jo aikoja sitten sanonut lähtevänsä eläkkeelle, kun täyttää 60 vuotta, kun vuodet tulivat täyteen, niin myös teki ja muutti Sveitsiin, jolloin hänen rakentamansa suuryrityksen pikkunilkit alkoivat valtavan saalistuksen, kenestä hyeena pääpaikalle.

Eräs auktoriteetti siinä välissä oli muutaman vuoden johdossa, vaan lähti hänkin sitten eläkkeelle ja muutti Turun suuntaan, jossa kuoli muutaman vuoden päästä syöpään, mutta hänen lähtönsä jälkeen alkoi meno olla firmassa niin hurjaa, että bisneksenteko jäi johtoportaalta toisarvoiseksi ja firma ajautui pikku hiljaa saneerauksien kautta myytäväksi, ja sitten se myytiinkin 90 luvun alussa eräälle isolle organisaatiolle, joka on jo pilkkonut alkuperäisen tuotteen olemattomiin.

Tuo Sveitsin haara oli sen sijaan IT-alaa, joka oli melko kaukana siitä varsinaisesta rahasmmosta, joka oli Arskan faijalla hyppysissään 60 luvun lopulta 80 luvun puoliväliin, joten jos haluat Wagner snobbailla nippelitiedoillasi, niin siitä vaan, kyllä täältä myös oikeaa tietoa löytyy.
Puhut taas kakkaa.
Sveitsissä businekset olivat auto- ja elintarvikealalla.
Mitään IT-busineksia ei ollut.
Ihan kysymyksenä: aina kun valehtelet eli kertoaksesi heität huulta,
tunnistaako sen sonnan lopussa olevasta ´heh, heh´-signaalista ?
Minusta voisit tehdä itsellesi ja muille palveluksen.
Jätä ne paffilaatikot seuraavssa hypyssäsi pois.
Jos sekään oli totta.
Heh, heh..

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No minä en ala tosiasioista kiistelemään, kun ei minun tarvitse, sillä sinä se Askaa syyttelet ja asioita vääntelet.

Tuossa kyllä selvästi huomaa, ettet sittenkään tiedä C:n bisneksistä sen hitunkaan vertaa, joten olisi kait parempi, ettemme niistä keskustele, ainakaan julkisesti!

Mutta kenties hyvän Whisky pullollisen seurassa voisimme asioita muistella?

Seagram olisi minulle varsin sopivaa juomaa, joten minne mennään turisemaan?
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hessu52 kirjoitti:No minä en ala tosiasioista kiistelemään<blabla>
Mutta kenties hyvän Whisky pullollisen seurassa voisimme asioita muistella?

Seagram olisi minulle varsin sopivaa juomaa, joten minne mennään turisemaan?
YV ?
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Matlock
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: Pe Marras 02, 2007 6:18 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Viesti Kirjoittaja Matlock »

VAIPAN TODISTUS

Meit´neljä vaippaa retkelle halusi
mut vain yksi sieltä kotiin palasi

Mä ainoana kuivana selvisin
kun murhamies vei liberot ja pampersin

Nyt kätken sisääni mysteerion
mit´ei ymmärrä hessu, pasi, papillon

Sille pirunvaipalle kuuluu kaikki vastuu
pääsisinpä vielä kokeileen, kumpi meistä kastuu

Ja toivon mä, ett´uuden kodin vielä löytäisin
vaikka housuista papillonin
Pasilan mies.
yövuoro
Martin Beck
Viestit: 781
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: HUS

Re: Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Ala-arvoista.
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Viesti Kirjoittaja Loka »

yövuoro kirjoitti:Ala-arvoista.
Joo... hauskat jutut on kevennyksenä kiva välillä lukea, tämä osio on ihan paikallaan. Tuo nyt ei vaan ollut millään muotoa hauska vaan lähinnä pakosta väännetty yritelmä provosoida papillon jatkamaan.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Melkein neroja:Hessu loistaa taas

Viesti Kirjoittaja konsta »

Näin Hessu selittää NG:n veriroiskeet teltan seinillä:
Hessu52 kirjoitti:Eivät nuo veriroiskeitten lentäminen mikään ihme ole ollut, sillä kait känninen kuitoo teltassa hoidon ajan käsillään ja ne kädet ovat varmasti olleet poskeen tulleen haavan vuoksi veriset.
Näin siis lähtevät iskun seuraksena pienet ja nopeat pisarat liikkeelle.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kyllä lähtee, jos joku vetää esimerkiksi siihen toiseen poskeen tällin, jolloin naama pakostikin heilahtaa.

Lättyyn on voinut vetää teltassa sisällä kuka vaan, sillä kaikilla oli nirhaumia käsissään.

Konsta, sinä et osaa muuta kuin puhua toisista pahaa ja sen takia et huomaa metsää puilta.

Olisi kiva joskus tavata sinut ja näyttää konkreettisesti, kuinka pisarat lärvistä lentävät, kun jo valmis haava naamassa tempasee tätä haavan omistajaa pataan.

Sitäpaitsi kyllä kden ravistuksellakin saa nopeita pisaroita aikaiseksi, voi sitä niinkin ajatella, mutta kun konstalla ei ole siihen mitään edellytyksiä, niin se on minusta hauskaa.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Hessu52 kirjoitti: Olisi kiva joskus tavata sinut ja näyttää konkreettisesti, kuinka pisarat lärvistä lentävät, kun jo valmis haava naamassa tempasee tätä haavan omistajaa pataan.

:D No, onhan tämä ainakin oikeassa ketjussa.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ei saisi koskaan etukäteen nauraa omille kirjoituksilleen, ennen kuin ne on tarkkaan läpi lukenut, ennen kuin painaa enteriä.

Mutta kun minulla ei ole tapanani lukea kirjoittamiani tekstejä läpi, vaan uskon virheettomyyteeni kirjoittelussa, joten sitten tällaisia koomisia juttuja pääsee tapahtumaan.

Kuinkahan tämänkin saisin sysättyä Gussen niskoille hmmm, tätynee miettiä?
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Vaikka tämä ei Bodomin osioihin mitenkään kuulukaan, niin jotain hauskaa kuitenkin.

Teamimme kävi tänään tekemässä uuden hurjan Maailmanennätyksen Vermon raviradalla, joka olisi kyllä kannattanut nähdä.

Tuleehan se toki telkkaristakin, mutta kyllä livenä kaikki on komeampaa.
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Hessu52 kirjoitti:Vaikka tämä ei Bodomin osioihin mitenkään kuulukaan, niin jotain hauskaa kuitenkin.

Teamimme kävi tänään tekemässä uuden hurjan Maailmanennätyksen Vermon raviradalla, joka olisi kyllä kannattanut nähdä.

Tuleehan se toki telkkaristakin, mutta kyllä livenä kaikki on komeampaa.
Lycka till! Voi kun oisin saanut olla muukaanaa... :D
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hessu52 kirjoitti:Teamimme kävi tänään tekemässä uuden hurjan Maailmanennätyksen Vermon raviradalla, joka olisi kyllä kannattanut nähdä.
Teaminne ?
Jonkun oriparan joukkoraiskaus ?
:lol:
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti:Jonkun oriparan joukkoraiskaus ?
Koetko tällaiset tapahtumat kiinnostaviksi?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Vastaa Viestiin