Zodiac bodomiin syyllinen ?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Stobbart
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2018 11:42 am

Re: Zodiac bodomiin syyllinen ?

Viesti Kirjoittaja Stobbart »

erniokoski kirjoitti:Olen tässä iltojeni iloksi tämän ketjun kokonaisuudessaan lukenut. Hyvä keskustelu välillä kadonnut turhaan suunsoittoon ja sisäpiirin juttuihin.
Mutta mielenkiintoinen, vaikkakin epätodennäköinen, teoria.

Onko Arska edelleen hengissä? Onko käsialanäyte vielä Wagnerin hallussa vai alkuperäinen toimitettu krp:lle? Onko muita tahoja jonne voisi sitä toimittaa? Enkä tarkoita tuota Mazan kontaktia, koska mielipiteesi siitä on käynyt jo selväksi.
Älä missään nimessä ruoki Wagneria Arska-teeman suhteen. Kyseessä on seniili tapaus, jolla on omat henkilökohtaiset syynsä olla katkera Rydmania, eli Arskaa kohtaan. Täällä on monikin henkilö yhä uudestaan pyytänyt Wagneria julkaisemaan tuon Arskan käsialanäytteen, mutta vastauksena aina sama: ”Krp:lle toimitettu, poliisi tutkii blaa blaa.” Ei siis todellakaan ole toimittamassa tänne, koska silloin kuka tahansa voisi todeta, ettei Arskan käsiala ole yhtenevä Zodiacin kanssa, ja menisi hyvä satu hukkaan.

Tapanani ei ole mennä henkilökohtaisuuksiin foorumeilla, mutta tuo Wagnerin iänikuinen horina Arskasta, ja samojen väsyneiden asioiden toistaminen täällä vuodesta toiseen heikentää Bodom-osion luettavuutta. Noilla horinoilla se on paskonut monta ketjua, eikä ylläpito näytä puuttuvan asiaan. Älkää siis ruokkiko tätä asiaa enempää.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Zodiac bodomiin syyllinen ?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Stobbart kirjoitti:Älä missään nimessä ruoki Wagneria Arska-teeman suhteen. Kyseessä on seniili tapaus, jolla on omat henkilökohtaiset syynsä olla katkera Rydmania, eli Arskaa kohtaan. Täällä on monikin henkilö yhä uudestaan pyytänyt Wagneria julkaisemaan tuon Arskan käsialanäytteen, mutta vastauksena aina sama: ”Krp:lle toimitettu, poliisi tutkii blaa blaa.” Ei siis todellakaan ole toimittamassa tänne, koska silloin kuka tahansa voisi todeta, ettei Arskan käsiala ole yhtenevä Zodiacin kanssa, ja menisi hyvä satu hukkaan.

Tapanani ei ole mennä henkilökohtaisuuksiin foorumeilla, mutta tuo Wagnerin iänikuinen horina Arskasta, ja samojen väsyneiden asioiden toistaminen täällä vuodesta toiseen heikentää Bodom-osion luettavuutta. Noilla horinoilla se on paskonut monta ketjua, eikä ylläpito näytä puuttuvan asiaan. Älkää siis ruokkiko tätä asiaa enempää.
Koko Bodom-keskustelu alkoi 2000-2001 juuri Arskan tunnustuksista osallisuudestaan.
Tiesi surmien ja taphtumien yksityiskohdat, joutuneensa kesällä 1960 muuttamaan siskonsa luokse Kaliforniaan jouduttuaan erittäin pahoihin vaikeuksiin väkivaltaisuutensa vuoksi.

Muilta tahoila sittemmin ilmeni saaneensa merkittävää tukea vauraalta isältään asiassa.

Ilmeisesti Arskan tukijoukot seuraavat edelleen aktiivisti tältäkin osin keskustelua.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Julperi
Neuvoja-Jack
Viestit: 515
Liittynyt: Su Marras 27, 2011 10:21 pm

Re: Zodiac bodomiin syyllinen ?

Viesti Kirjoittaja Julperi »

Niin, mutta et edelleenkään laita sitä käsialanäytettä tänne. Jauhat vaan tota samaa paskaa, käsialanäyte KRP:llä, Arska vinku vuonna sitä tätä ja jotakin. Isä maksoi vissiin sinutkin hiljaiseksi kun et anna mitään konkreettista todistetta. Ja tätisikin ja isoisäsi sitä ja tätä.

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Zodiac bodomiin syyllinen ?

Viesti Kirjoittaja Maza »

Julperi kirjoitti:Niin, mutta et edelleenkään laita sitä käsialanäytettä tänne. Jauhat vaan tota samaa paskaa, käsialanäyte KRP:llä, Arska vinku vuonna sitä tätä ja jotakin. Isä maksoi vissiin sinutkin hiljaiseksi kun et anna mitään konkreettista todistetta. Ja tätisikin ja isoisäsi sitä ja tätä.
Wagner taitaa itse olla sanojensa mukaisesti Araksn suvun "Kestityksen kohde". Ehkä jotain muuta kestittiin paremmin ja nyt paappaa harmittaa.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Zodiac bodomiin syyllinen ?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Maza kirjoitti:
Julperi kirjoitti:Niin, mutta et edelleenkään laita sitä käsialanäytettä tänne. Jauhat vaan tota samaa paskaa, käsialanäyte KRP:llä, Arska vinku vuonna sitä tätä ja jotakin. Isä maksoi vissiin sinutkin hiljaiseksi kun et anna mitään konkreettista todistetta. Ja tätisikin ja isoisäsi sitä ja tätä.
Wagner taitaa itse olla sanojensa mukaisesti Araksn suvun "Kestityksen kohde". Ehkä jotain muuta kestittiin paremmin ja nyt paappaa harmittaa.
Arska ja äitinsä jättivät oikeudenkäyntilaskunsa maksamatta, noin 320.000 mk.
Kyllä minä katson heitä kestinneeni: Arska 1992 joulukuussa esitti faijalleen laskumme,
sai rahaa niiden maksuun, mutta käytti ne lastenvaunufirman perustamiseen ja mahdollisesti osan Espoon käräjäoikeuden erään naisvalaan lahjontaan, joka asian ratkaisi.
Oikeudenkäynnissä äitinsä selvästi ilmoitti, että Arskan piti laskunsa maksaa,
mutta tuo tunnustuksensa oli nauhalta pyyhitty, mikä on EKO:ssa aika tavallista.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Zodiac bodomiin syyllinen ?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Zodiac-rintamalta uutta: https://www.sfchronicle.com/crime/artic ... 885070.php

DNA saattaa vielä tuoda esiin tekijän...

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Zodiac bodomiin syyllinen ?

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti:Zodiac-rintamalta uutta: https://www.sfchronicle.com/crime/artic ... 885070.php

DNA saattaa vielä tuoda esiin tekijän...
Kommenttisi ei liity millään lailla Bodomin murhiin. Kirjoita Zodiacista sille varattuun ketjuun.

Ylläpito saisi puuttua raskaalla kädellä tällaiseen trollaamiseen.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Zodiac bodomiin syyllinen ?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Lueppas Maza otsikko uudelleen...

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

pedoauer

Re: Zodiac bodomiin syyllinen ?

Viesti Kirjoittaja pedoauer »

Ei ole kyllä arskalla ja zodiakilla, eikä arskalla ja bodomin murhaajalla mitään tekemistä toistensa kanssa.
Seuraavaksi varmaan alkaa taas wagner vääntää niitä satujansa jammu-sedästä ja pedofiiliringistä :D ehkä vielä sadut lestadiolaisista päälle?
Varmaan vielä seuraavaksi väität jammun arskan zodiakin ja lestadiolaisten olevan bodomin murhaajia.
Mitä vielä? Unohtuiko jotaIn tärkeää?
Kai sitä katkeruus tuollaisia satuja saa keksimään.
Ja tokihan voi olla, että jos liian pitkään samoja tarinoita kertoilee, niin alkaa niihin itsekkin uskoa.
On näitä wagnerin satuja internet pullollaan.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Zodiac bodomiin syyllinen ?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

pedoauer kirjoitti:<blabla/> On näitä wagnerin satuja internet pullollaan.</blabla>
Eivät ne ole satuja, vaan mielipiteitä eri rikollisten osalta...

Se lessu ärähtää, johon tieto kolahtaa... :lol:

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Zodiac bodomiin syyllinen ?

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti: Eivät ne ole satuja, vaan mielipiteitä eri rikollisten osalta...
Se lessu ärähtää, johon tieto kolahtaa... :lol:
Ketä väität rikolliseksi? Nimi esiin.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Zodiac bodomiin syyllinen ?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Maza kirjoitti:
Wagner kirjoitti: Eivät ne ole satuja, vaan mielipiteitä eri rikollisten osalta...
Se lessu ärähtää, johon tieto kolahtaa... :lol:
Ketä väität rikolliseksi? Nimi esiin.
Rikostutkinnan haittaaminen lienee jo rikos.
Kyseenaistamalla havaintoni Arskan & "Lintupoikien" ym. osalta tämä täyttynee osaltasi...

:roll: 8)

Rautapallo
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: To Heinä 28, 2016 5:47 pm

Re: Zodiac bodomiin syyllinen ?

Viesti Kirjoittaja Rautapallo »

Wagner kirjoitti:
Maza kirjoitti:
Wagner kirjoitti: Eivät ne ole satuja, vaan mielipiteitä eri rikollisten osalta...
Se lessu ärähtää, johon tieto kolahtaa... :lol:
Ketä väität rikolliseksi? Nimi esiin.
Rikostutkinnan haittaaminen lienee jo rikos.
Kyseenaistamalla havaintoni Arskan & "Lintupoikien" ym. osalta tämä täyttynee osaltasi...

:roll: 8)
Sinä se kyllä jaksat. Kyseenalaistamalla sun paskapuheet on syyllistynyt rikotutkinnan estämiseen? Pitäskö uusia resepti. Mutta kyselin muistaakseni vuosi sitten kanssa tätä käsialanäytettä mutta eihän susta siihen ollut mutta koitan silti ymmärtää. Et ilmeisesti halua pistää käsialanäytettä tänne koska se olisi susta rikollista ( tuo on ollut yks sun kymmenistä selityksistä miksi et sitä tänne pistä). Ironista että muuten kyllä voit puhua hänestä nimellä ja tunnnistettavasti ja kertoa hänen yksityisasioitaan.

Mutta pistäppä nyt se koodiavain tähän josta selviää se arskan nimi. Siinä et loukkaa kenenkään yksityisyyttä. Ennustan että joko et vastaa viestiin ollenkaan tai annat todella typerän selityksen miksi et sitä voi tehdä. Mikäli et koodiavainta pistä niin minäkin lupaan olla ruokkimatta enää ikinä tätä trollia.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Zodiac bodomiin syyllinen ?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Taitaa olla boltsisi ruosteessa ... :roll:

Olen toimittanut erään tahon käsialanäytteen KRP:lle vuosia sitten.
On poliisiviranomaisen tehtävä arvioida sen merkitys todisteena.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Rautapallo
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: To Heinä 28, 2016 5:47 pm

Re: Zodiac bodomiin syyllinen ?

Viesti Kirjoittaja Rautapallo »

Kyllä se wagner on luetunymmärtämisensä kanssa niin söpö. Tein jo selväksi että tiedän sinun lähettäneen käsialanäytteen krp:lle enkä sitä tänne edes odottanutkaan. Odotin tänne koodiavainta arskan nimelle zodiac kirjeeseen etkä vastannut siihen mitään.
Älä nyt ota tätä vittuiluna mutta onko sinulla lukihäiriö vai mikä sen koodiavaimen tänne laittamisessa on niin vaikeaa?

Vastaa Viestiin