Puhuuko Nisse totta?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!

Puhuuko Nisse totta?

Kyllä, Nisse puhuu totta sen mukaan kun muistaa
50
40%
Ei. Nisse valehtelee ja vaikenee epäedullisista asioista
76
60%
 
Ääniä yhteensä: 126

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

awa kirjoitti:
J
Mutta Gustafssonilla muistamattomuus alkaa tarkkarajaisesti siitä hetkestä, kun hyökkääjä iskee. Gustafsson kuvailee nukkumaan menon - nukkumajärjestyksineen ja nahkatakkityynyineen - hyvin tarkasti.

Mitä helvettiä Awa, ensin syyllistät Nilsiä siitä, ettei hän muista kaikkea illan tapahtumia, mutta sitten yht äkkiä vaaditkin ettei koko retkeä saisi edes muistaa???????????????? Keskustelu kanssasi on pelkkää kiemurtelua, koko ajan saa olla ihmeissään, että mistä hitosta se milloinkin vetää mitäkin. Liukasta Awa, melkoisen liukasta, muttei ei asiallista.(ylläpidon osuus)



NG:n potilaskertomuksessa lukee, että hänellä oli aluksi koko retki hukassa, mutta ennen traumaa pyyhkiytynyt muisti palautui jo sairaalassa. Vielä 11.06 hammasklinikan kirjauksessa Gustafsson ei esimerkiksi muistanut retkipaikkaa, eikä kaikkia mukanaolijoita.

Näinhän tuolla sanotaan, että ennen tarumaa pyyhkiytynyt muisti palaa yleensä takaisin, muttei täydellisesti. Siksi epäilen, ettei Nils muista vieläkään kaikkea. Tarkkarajaisuudesta taas on ihan turha höpöttää, koska noita rajoja ei ole tutkittu, eikä ne selviä potilaskeromuksesta. Vieläkään ei pystytä päättelemään, mitä Nils muistaa, mitä ei.

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Uskotko konsta, että Nils on kertonut kaiken minkä muistaa, rehellisesti? Kysyn siis henkilökohtaista mielipidettä.

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

En tiedä. Mutta se on todennäköistä. Ellei sitten salaa jonkun henkilön osuutta surmiin, piru tietää.

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6541
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

konsta kirjoitti:En tiedä. Mutta se on todennäköistä. Ellei sitten salaa jonkun henkilön osuutta surmiin, piru tietää.
Joo - piru tietää muttei kerro.

Niin konsta - tuosta Gustafssonin muistamattomuudessa on se erikoista että sitä ei selitä mikään.

Aivoruhje selittäisi kyllä oireita - mutta sitten pitäisi olla se aivoruhjetasoinen vamma. Ei tässä konsta mitään kiemurtelua ole - pelkästään ihmettelyä.

Tosin virkistyihän Gustafssonin muisti yllättäen poliisikuulusteluissa, kun nuo aikamieskalastajat ja heidän kanssaan rupattelu tuli mieleen.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

awa kirjoitti:
Niin konsta - tuosta Gustafssonin muistamattomuudessa on se erikoista että sitä ei selitä mikään.
Niin, ei sitä selitä mikään sinulle, se jo tiedetään, eikä siitä sen kummempaa. Mutta ainakin neurologit Öhman ja Tenovuo totesivat, että Nilsin potilaskertomus ja muu dokumnetaatio viittasi vahvasti aivoruhjeeseen. Jos tähän lasketaan mukaan vielä Nilsiä hoitaneet neurolgit, jotka kirjasivat potilaskorttiin diagnoosin, niin olet kyllä valinnut asioista mitään tietämättömänä melkoisen maljan itsellesi, jos meinaat tuon diagnoosin kumota. Olet lääketieteen surullisen hahmon ritari, ylikorostetulla asiantuntemuksellasi ja täydellisellä katu-uskottavuuden puuttumisella. Onnea joka tapauksessa valitsemallesi tielle, ei ole helppoa, rohkeudesta voisi melkein ajatella suositeltavan kultaisen Sirppi ja Vasara hattuneulan myöntämistä.

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Koeta nyt konsta hyvä muistaa, ettei awa ole yksin ajatuksineen.

Myös omat ajatukseni liikkuvat awan kanssa lähes samaa rataa.

Olisi luonnon oikku, jos Gusse ei muistaisi muutakin retkestä, kuin mitä on kertonut ja sitten nuo "kalapojat" yht`äkkiä ilmaantuvat 2000 luvulla keskiniemeen, jolla Gusse kielsi aiemmissa kuulusteluissa edes käyneensä.

Miten voit olla Gussen satuiluista varma, kun ristiriitoja on läjäpäin?

Kyllä sinullakin pitäisi joku kello joskus kilkattaa, että nyt jokin ei ole kohdillaan, mutta niin kuin uskollinen ruuna isäntäänsä kohtaan, sinäkin uskont Gussen satuilut mennen tullen.

Minulla sentään on kokemusta satuiluista.

Ja satukirjaan ei sitten koskettu, saati lauluvihkoon kirjoitettu, eikä kalastettu, eikä uitu vaikka kokeiltiin tyttöjen uimapukuja ja vieläpä niinkin ison karjun, kuin Gussen ylle.

Vesi oli kylmää, tytöt uivat, mutta karskit prätkäjannut eivät, joopa.

Omat uikkarit olivat kuitenkin mukana ja yöllä piti väkisin uimaan mennä, mutta vesi mokoma ei ollutkaan yön aikan lämmennyt, kuten Bodomilla kait oli tapana tapahtua, joka sekin olisi eräänlainen ihme.

Eikä meitä käynyt kukaan katsomassa, vaikka me käytiinkin katsomassa kahta n. 30 vuotiasta "kalapoikaa", näin hänen mielestään, kun itse oli 18 v.

Ei saattans, joku asia ei pitäne kutiaan.

Tuosta kelistä vielä, eli jos yö olisi ollut kylmä, kuten joku täällä on väittänyt, niin silloin järvestä olisi noussut usvaa, joka on aivan normaali ilmiö, kun vesi on lämpimämpää, kuin ympäröivä ilma.

Mikähän mahtoi olla Bodominjärven veden lämpötila silloin, onko siitä tietoa?

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti: Minulla sentään on kokemusta satuiluista.
Olihan siinä asiaakin.

Maidog
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 11:56 pm

Viesti Kirjoittaja Maidog »

Äänestin, että valehtelee. Jotenkin antoi niissä haastatteluissa eleillään sellaisia vihjailuja.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

HassuHopo:Minulla sentään on kokemusta satuiluista.

Joopajoo.

Muistakto ihan aikuisten oikeasti, mitä itse teit 19.1.1962 eli 45 vuotta sitten ?

Jos et, tulisiko sinua epäillä kaikista tuolloin sattuneista rikoksista ?

8)

Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Viesti Kirjoittaja Sariola »

awa kirjoitti: ............

Niin konsta - tuosta Gustafssonin 1) muistamattomuudessa on se erikoista että sitä ei selitä mikään.

2) Aivoruhje selittäisi kyllä oireita - mutta sitten pitäisi olla se aivoruhjetasoinen vamma. Ei tässä konsta mitään kiemurtelua ole - pelkästään ihmettelyä.
...................
1) Tuossa NG:n muistamattomuudessa ei ole mitään erikoista. Se on hyvin tyypillistä aivovammojen yhteydessä.

2) Aivoruhje ja aivovamma selittävät juuri noita oireita ja lisäksi on todettu, että potilaalla on ollut päässään niin vakavia ruhjevammoja, että aivovamma ei ole ollut vain mahdollinen, vaan hyvin todennäköinen. Käytös ja puheet selittyvät aika paljon sen perusteella. Aikalaislääkäri on merkinnyt potilaan korttiin diagnoosiksi "aivoruhje". Todennäköisesti on osunut napakymppiin. Kyllä awa "kiemurtelee", ohittaa tunnetut tosiasiat.

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6541
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

^^Aivovammahan Gustafssonilla varmasti oli - mutta aivoruhjeesta ei ole mitään näyttöä. Kasvovammoista ei sitä Tenovuonkaan mielestä voi päätellä. Myöskään mitkään Gustafssonille tehdyt tutkimukset ei aivoruhjetta osoita olleen.

Tenovuo puhuu halukkaasti aivovammasta, koska se kansan kielellä tuntuu niin kovasti vakavalta vammalta. Aivovamma on laaja-alainen käsite, joka ei kerro vammojen laadusta, Gustafssonin tapauksessa yhtään mitään.

Sinäkin Sariola, sekoittelet ja rinnasta kirjoituksissasi aivovammaa ja aivoruhjetta - ikäänkuin ne olisivat sama asia. Ehkä tietämättömyyttäsi vääristelet asioita, kioska et tunne termejä.

Jatketaan keskustelua Gustafssonin vammoista tuolla vammaosastolla - siellä on vielä pari juttua selvittämättä. :shock:
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Toki muistan Wagner heh, heh, kun oikein naurattaa.

Me oltiin naapurin Hessun luona pippaloissa, kun niillä oli väki poissa kotoa ja maistoin silloin ensimmäistä kertaa viinaa.

Se oli kolmen tähden jallua ja maistui ihan paskalta, jolloin päätin, etten enää ikinä juo viinaa, joka päätös ei sitten valitettavasti pitänytkään.

Tää tietsikka on ihme juttu, siinä näkee menneen ja tulevan ja varsinkin nimipäivät.

Oletin sinulla Wagner olevan jonkinlainen ketunhäntä kainalossasi, joten tarkistin, mikä päivä oli tuo kysymäsi päivä ja kas, sehän on Heikin ja Henrikin nimipäivä, joten yrititkö jotenkin saada paljastettua etunimeäni.

Se ei kuitenkaan ole kumpikaan Ei Heikki, eikä Henrikki, vaan Sauli.

Joten se siitä.

Koljo
Remington Steele
Viestit: 224
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 5:54 pm

Viesti Kirjoittaja Koljo »

Ei, valehtelee :shock:

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Koljo kirjoitti:Ei, valehtelee :shock:
Juu, ei vaehtelee.

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6541
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Heh - ja röh - röh - Wagner - > konstailematon nettihuomiota tavoitteleva, muka Bodom "paikkakuntalainen "jolta asiatiedot puuttuu - kirjoitti:

- "Muistakto ihan aikuisten oikeasti, mitä itse teit 19.1.1962 eli 45 vuotta sitten ?

Jos et, tulisiko sinua epäillä kaikista tuolloin sattuneista rikoksista ? " -

- yök - röh -röh -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Vastaa Viestiin