Missä Bodomin murhaaja teki virheen?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Rikosmaisteri
Remington Steele
Viestit: 228
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2008 10:00 am

Re: Missä Bodomin murhaaja teki virheen?

Viesti Kirjoittaja Rikosmaisteri »

Hessu52 kirjoitti:
Puukko kouraan ja kivi viereen, niin tekijää ei olisi tarvinnut kauaa etsiä ja Gussekin olisi saattanut luulla kännispäiten ottaneen matsia hieman liian kovalla kädellä, joten siinäpä olisi ollut oiva syntisäkki, ei kun pukki.
Tämä olisi toki ollut niin ilmiselvä lavastus, että suomalainen poliisikin olisi nähnyt sen läpi :D

Ylimalkaan virheistä on paha puhua, kun tekijää ei ole saatu kiinni.

Mutta jos jokin, niin IB:n ylisurmaaminen. Se olisi jo fiksummat poliisit vienyt oikeille jäljille. Vaan ei meillä Suomessa...
Kysy oikeita kysymyksiä...
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Missä Bodomin murhaaja teki virheen?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Rikosmaisteri kirjoitti:Mutta jos jokin, niin IB:n ylisurmaaminen.
Se olisi jo fiksummat poliisit vienyt oikeille jäljille.
Vaan ei meillä Suomessa...
Mahdollisesti Högnäsin rannassa majaili riparirakkaus haaveillen kaihoissaan ja unelmissaan.
Laulussaan "Tuoll´on mun kultani´Brita Koivunen tuo esiin kartanon ja linnuistakin puhutaan.
Musiikki on yksi tapa viestiä, ei se ainakaan väärin ole, tai sitten on. Hymm..


8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Sputnik ?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Ajan artisteilla Metrotytöilläkin oli mielenkiintoinen ennuste kolmoissurmista: tuohon aikaan iltataivaalla horisontin yläpuolella näkyi Sputnik, venäläinen kuu, josta neidot jo varoittivat.

Sputnik mahdollisesti mätkähti 1960 Bodomille ja sen sirpaleet surmasivat ja haavoittivat telttailijota.

YYA-sopimuksen (Ylen Ystävällinen Alamaiskansa) mukaisesti tapahtuneesta vaiettiin visusti ja kaikki Sputnikin kappaleet toimitettin kuriiripostina Moskovaan. Ehkä vain peittelyn vuoksi keksittiin,
että telttailijat olisi surmannut ja pahoinpidellyt tuntemattomaksi jäänyt taho, joksi yritti tekeytyä maalariksi tekeytynyt kaksoisagentti H.Ässmän tunnetuin seuraamuksin.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
VeriGood
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Ma Kesä 08, 2009 7:30 pm

Re: Missä Bodomin murhaaja teki virheen?

Viesti Kirjoittaja VeriGood »

Tämä tuntuu aika usein nousevan ajatuksiin, että miksi nuo kys.tavarat katosivat - eivätkä esim. motskarit.

Tekijä olisi kuitenkin jäänyt melko saletisti kiinni, mikäli olisi moottoripyörän ottanut "ryöstösaaliiksi". Eli sen verran ajatus on tekijällä tilanteessa toiminut.

Ja eipä olleet arvokkaita muutenkaan nuo kadonneet tavarat... ymmärtääkseni...

(tämä ei ny liittyny ehkä tähän ketjuun)
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Missä Bodomin murhaaja teki virheen?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Bodomin murhaaja ei osannut arvata asiasta 40 vuoden kuluttua syntyvää nettikeskustelua
ja siinä esiintyvien teorioiden & tietojen kasaantumisen luomaa uhkaa paljastumiselleen.

Myös henkimaailman suhteen on tapahtunut melkoista edistystä; niinpä perjantaipullollisen jälkeisen lauantaisen varpusparven ohilennon jälkien siistimisestä saattaa jäädä paperiin tekijän naamakuva, kunhan manaus on kohdallaan.

Tältä arvelen sen näyttävän:
Kuva

Iltalehdistöllä on kohta kohuotsikko: Bodomin murhaaja ilmeistyi vessanpönttöön...

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Vastaa Viestiin