Gustafssonin vammat

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Gustafssonin vammat

Viesti Kirjoittaja konsta »

Kyllähän Sariola on siinä oikeassa, vain idiootti voi väittää tuntematta asiaa, että Nilsillä ei ollut mitään vakavaa vammaa. Eli siinä mielessä todistamme havinaista keskustelua: keskuudessamme on noin äkkiä laskettuna enemmän idiootteja kuin tervejärkisiä.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Gustafssonin vammat

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Oikein konsta, tuo onkin sinun tapasi hännystella viisaampiasi, kuten Sariolaa, vaikka se hänenkin älynsä, no olkoon.
pjpj
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 94
Liittynyt: Ma Huhti 13, 2009 10:54 am

Re: Gustafssonin vammat

Viesti Kirjoittaja pjpj »

No,kyllähän Gusse on noi muutamat naarmut voinu auheuttaa itsekin..Jos kaikki muut on raadeltu ja yks jää eloon muutamal laastarivekillä,ni ei sitä selitä mikään yllätetyksi tuleminen..
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Gustafssonin vammat

Viesti Kirjoittaja konsta »

pjpj kirjoitti:No,kyllähän Gusse on noi muutamat naarmut voinu auheuttaa itsekin..Jos kaikki muut on raadeltu ja yks jää eloon muutamal laastarivekillä,ni ei sitä selitä mikään yllätetyksi tuleminen..
Ja minä kun ehdin jo luulla, ettei tänne enää tyhmempiä löytyisikään.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
pjpj
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 94
Liittynyt: Ma Huhti 13, 2009 10:54 am

Re: Gustafssonin vammat

Viesti Kirjoittaja pjpj »

Luulossa on hyvä elää..Minkäs mahtaa,että kirjolohen ääoollä näkee etäämmälle..Se on vaa jokseenki selkeä asia,ettei tollasen hirmuteon tekijä häkelly muutamast kottaraisen tähystelijästä tai sokeasta onkijasta..
pjpj
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 94
Liittynyt: Ma Huhti 13, 2009 10:54 am

Re: Gustafssonin vammat

Viesti Kirjoittaja pjpj »

Sä konstantinov olet luultavasti syntynyt kylmän sodan aikana Neuvostoliitossa ja sulle on syötetty perinteistä probagandaa joka erittelee sut hahmottamasta vääryyden totuudesta..?
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Gustafssonin vammat

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Hessu hyvä, minä en ottanut viestissäni kantaa kenenkään syyllisyyteen enkä esittänyt mitään faktoja. Totesinpa vain sen asian jonka varmaan sinäkin myönnät, että kioskimiehen alibia epäiltiin kyllä ihan poliisienkin keskuudessa. Miksi muuten olisi ryhdytty moisiin operaatioihin -69? Siksi onkin aika ihmeellistä, että Tuominen vetoaa kioskimiehen alibiin. Tosiasia lienee se, että kioskimiestä pidettiin vahvana epäiltynä, mutta näyttöä ei ollut riittävästi. Juttu jäi sitten kuoleman jälkeen pöydälle.
----------------------------
Vammoista en ala enää kiistelemään. Olisi typerää lähteä kumoamaan asiantuntijoiden lausuntoja. Gustafsson ei varmastikaan ollut niin vakavasti loukkaantunut kuin mitä aikoinaan on väitetty. Mutta mihinkään tietoiseen liioitteluun en myöskään usko.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Gustafssonin vammat

Viesti Kirjoittaja konsta »

pjpj kirjoitti:Sä konstantinov olet luultavasti syntynyt kylmän sodan aikana Neuvostoliitossa ja sulle on syötetty perinteistä probagandaa joka erittelee sut hahmottamasta vääryyden totuudesta..?
Ai rupeat vielä kaupanpäälle ryssäsksi haukumaan? Et edes ollenkaan perehdy tapaukseen, et tiedä siitä mitään, mutta alat heti heittämään varmoja väitteitä. Nilsillä ei ollut muutamia laastareita, vaan läpireikä poskessa, iso ruhje ohimon alueella, kuusi erillistä murtumaa kallon alaueella, alenunut tajunnan taso, sekä useita päiviä kestänyt kävelyn ja ja tasapainon vaikeus.

Ota edes vähän selvää asoista, ennen kuin alat heittämään ihan typerää läppää.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
pjpj
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 94
Liittynyt: Ma Huhti 13, 2009 10:54 am

Re: Gustafssonin vammat

Viesti Kirjoittaja pjpj »

On näistä selvää otettu,3 ihmistä kuoli ja yksi jäi eloon..pannaan sun mieliksi hyvän tuurin piikkiin,enkä mä sua ryssäksi nimittele tai nimittelin kyllä,mut anyway..Se täytyy kyllä myöntää,et oli se upeeta kun Nils oppi toistamiseen kävelemään,saattoi jopa varmistaa,ettei myöhemmin mitään löydy..
pjpj
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 94
Liittynyt: Ma Huhti 13, 2009 10:54 am

Re: Gustafssonin vammat

Viesti Kirjoittaja pjpj »

ja jos Komissario luulee,että toi viestien lukumäärä puhuu asiaan perehtymisestä,niin kyl mä voin joka päivä alkaa naputella tänne vaikka aamupäivän epistolan tai eduskunnan kyselytunnin

Nyt tää kirjottelu jo karkas asian ytimestä....
Navetanhajuinen
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: Pe Loka 30, 2009 2:17 am

Re: Gustafssonin vammat

Viesti Kirjoittaja Navetanhajuinen »

Konstan mainostamana vailla tervettäjärkeä olevana keskustelijana, otan kantaa myös NG.n saamiin vammoihin. Vammat eivät olleet kuolettavia eikä kiireellistä hoitoa vaativia, hänet toimitettiin sairaalahoitoon vasta 12 tuntia vammojensa aiheutumisen jälkeen.

Kello 4-6 tunteroisten aikoihin ei enää Bodomin kalamestoilla tälläisia vammoja kalamiesten huomaamatta enää kenellekkään aiheutettu, ammompa vielä ruumiita.

Useita venekuntia oli todistettavasti tuohon aikaan kalassa, jopa 100 m etäisyydellä murhaniemestä. Joten myös NG on vammansa saanut jo aijemmin, ehkä heti klo 2.
yövuoro
Martin Beck
Viestit: 781
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: HUS

Re: Gustafssonin vammat

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

^Kalamiesten huomaamatta, aivan.
Väkivallan kohteena oli kolme nuorta, hetkessä ei tuollainen tuho tapahdu.
Jotain ääniä olisi siis pitänyt kuulua. Lähellä liikkui bongarit, OK, Karjalainen, venekuntia, kukaan ei kuullut.
Aiemmin aamuyöllä sudenhetkenä jotain kuultiin.
Poliisien tullessa paikalle he totesivat uhrien jo jäykistyneen.
Niinpä jälleen askaruttaa murhien tapahtuma-aika ja ketkäs ne keskiniemellä liikkuivat.

Kioskimiehen syyllisyyteen en usko, siihen taas tässäkin ketjussa viitattiin (S). Uusi tutkinta alkoi poissuljenta menetelmällä, joten kioskimies on tarkaan haarukoitu ennen tutkinnan etenemistä.
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Gustafssonin vammat

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

En tarkoittanut Outolempi juurikaan Sinua tuossa kirjoituksessani, vaan muutamaa muuta tyyppiä, jotka edelleenkin uskottelevat itselleen, kuinka "Olavipoika" on ollut ihmelapsi, kun on osannut tietää ajan minuutilleen, ihan auringon ja kusiaisten kulkusuuntaa katsomalla oikean kellonajan.

Samaten nämä tyypit uskovat sokeasti Gussen mutsin ja Gussen väittämiin vammoistan, jotka hyvinkin ovat kyseenalaiset!

Kuinka vaikean aivovamman saanut on voinut säilyä hengissä ilman nesteytystä paahtavan kuumassa niemessä aivojen turpoamatta kohtalokkaasti, on ainakin minulle käsittämätön asia, vaan ei näille muutamille, jotka muka tietävät aivovammoista kaiken.

Näin olen, ei ole olemassa mitään takeita siitä, että "keskiniemen kulkijaa" on ollut olemassakaan, jolloin oikeudenpäätös muuttuisi hyvinkin kyseenalaiseksi.

Nythän päätös perustuu juuri siihen, että siellä joku kyykki penkereen takana ja tämä sama henkilö olisi poistunut kello kuuden aikaan murhaniemeltä keskiniemen kautta pois alueelta.

Aikataulut kun eivät vaan taida toimia, kuten olemme jo moneen otteeseen todistaneet, joten Kivilahden todistelu on sitä myöten metsässä!

Mutta tämä on Gustafssonin vammakeskustelu, joten jääköön tämä tähän!
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Gustafssonin vammat

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Keskiniemen väitetyn kulkijan osalta olen täysin samaa mieltä kanssasi samoin kuin siitä,
mikä Kivilahden lausumien luotettavuus voisi olla.

Meillä vanhemmilla äijillä alkaa olla aika hyvä tazi todellisuuteen, jopa 1960-luvulla, jos tuolloin olemme havainneet asioita ja yleisesti eläneet.

Kunnioittakaamme käsityksiämme asiasta puolin toisin.

Tarjoan tarvittaessa bisset vaikka kantakapakassasi, selvyyden/epäselvyyden->selvyyden vuoksi.

Pistetään mallinnusajankohta kohdalleen, kun mulla kohta on puolen vuoden tauoko johtuen tilauskannan vaatimasta matkustelusta 1.7 2010 alkaen / matemaattinen mallinnus/reaalifunktiot/maatuminen/rikostodennäköisyys/analyysit ja loma/analyysireissu Minas Gereais-alueelle ensi kesänä joskus.

P.S YV:nä mahdolliset veetuilusi, muut vastineena.


8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Gustafssonin vammat

Viesti Kirjoittaja Sariola »

yövuoro kirjoitti:^Kalamiesten huomaamatta, aivan.
Väkivallan kohteena oli kolme nuorta, hetkessä ei tuollainen tuho tapahdu.
Jotain ääniä olisi siis pitänyt kuulua. Lähellä liikkui bongarit, OK, Karjalainen, venekuntia, kukaan ei kuullut.
Aiemmin aamuyöllä sudenhetkenä jotain kuultiin.
Poliisien tullessa paikalle he totesivat uhrien jo jäykistyneen.
Niinpä jälleen askaruttaa murhien tapahtuma-aika ja ketkäs ne keskiniemellä liikkuivat.

Kioskimiehen syyllisyyteen en usko, siihen taas tässäkin ketjussa viitattiin (S). Uusi tutkinta alkoi poissuljenta menetelmällä, joten kioskimies on tarkaan haarukoitu ennen tutkinnan etenemistä.
Eipä taida olla varmoja tietoja siitä mihin aikaan sinne alkoi ilmestyä kalamiehiä. Ovatko ne ajat pelkkiä arvailuja?

Itse olen jo kauan sitten arvioinut tekoajaksi kellonaikaa n. 3.30. Silloin ei vielä ole ollut paikalla edes Kivilahti. Kyllä siinä ääntä on syntynyt ainakin vähän aikaa ja onhan siitä tietojakin, että jonkun talon isäntä oli kuullu yöllä jotain ääntä sieltä suunnasta.

Kioskimiehen pois sulkeminen voi olla virhe - siksipä ehkä tekijää ei ole löytynyt. Epäilen, että varmaa "poissulkemista ei ole voitu tehdä kuin vain mielikuvituksessa".

Tässä ei ole ollut kysymyksessä suljettu huone, vaan tapahtumapaikka, johon kuka tahansa on voinut tulle kenenkään näkemättä. Niinpä niitä pois suljettaviakin on lukemattomia.
Lukittu