Vuosipäivä!

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Vuosipäivä!

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Eikös tänään ole jonkinlainen Bodomin murhien vuosipäivä.

Saattaisi olla mielenkiintoista käydä paikanpäällä.
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Kerro kuulumisia jos kävit. Ei nyt tietenkään niin, että pelkäisin puolestasi :roll: mutta olisi mielenkiintoista tietää, kuinka paljon paikalla ramppaa porukkaa, jääkö moni yöksi ja liittyykö vuosipäivään joitain tapoja tms.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Ois kiva olla tuona vuosipäivänä jonkun toisen tyttö-poika-parin kaa yötä siellä. Mummolassa on samanlainen telttakin lainaan.
Käytäs uimassa ja otettas vähän napanderia mutta makkaraa ei paistettas ja herättäs yöllä kalalle.... 8)
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Tiina kirjoitti:Ois kiva olla tuona vuosipäivänä jonkun toisen tyttö-poika-parin kaa yötä siellä. Mummolassa on samanlainen telttakin lainaan.
Käytäs uimassa ja otettas vähän napanderia mutta makkaraa ei paistettas ja herättäs yöllä kalalle.... 8)
Minä voisin lähteä tyttö-tyttö-parin kanssa.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Maza kirjoitti:
Tiina kirjoitti:Ois kiva olla tuona vuosipäivänä jonkun toisen tyttö-poika-parin kaa yötä siellä. Mummolassa on samanlainen telttakin lainaan.
Käytäs uimassa ja otettas vähän napanderia mutta makkaraa ei paistettas ja herättäs yöllä kalalle.... 8)
Minä voisin lähteä tyttö-tyttö-parin kanssa.
Aivan: se on varmasti turvallista, kun tyttö-tyttö-parit eivät kiinnostu miehistä, jotka ovat kiinnostuneet miehistä.

Vuosipäivänä voisi toki järjestää jonkinlaisen jamboreen ja vaikkapa kuntolenkin Högnäsiin rantaa pitkin. Reitillä on nykyään silta.

8)
Mun mummoni muni mun mammani, mun mammani muni mun: kot kot kot kaa kaa kaa röh röh röh
Viimeksi muokannut Wagner, La Huhti 19, 2008 7:19 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Oletko valmis tulemaan helluntaina paikalle? Olen sinua ennenkin sinne pyytänyt.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Maza kirjoitti:Oletko valmis tulemaan helluntaina paikalle? Olen sinua ennenkin sinne pyytänyt.
Ja minkähän takia ? Arska aikanaan yritti tehdä tapaamisia kanssani milloin minnekin ja lopulta jopa yritti maksullisia naisia käyttäen vokotella minut jälleen milloin minnekin. Nämä läpinäkyvät yritykset harmittivat ja pienen moraalisaarnan jälkeen leidit yleensä tunnustivat aikomansa hankkeen Arskan toimeksiannoksi.

Mutta asiaan. Olen ollut Bodomilla lähes joka helluntaina vuodesta 1958 alkaen.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti:Olen ollut Bodomilla lähes joka helluntaina vuodesta 1958 alkaen.
Tapaamisiin.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Maza kirjoitti:
Wagner kirjoitti:Olen ollut Bodomilla lähes joka helluntaina vuodesta 1958 alkaen.
Tapaamisiin.
Zekataan 8)
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Mitä varten ne yv:t olikaan?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Kylli kirjoitti:Mitä varten ne yv:t olikaan?
Sinisilmiäsi varten.
8)
Vastaa Viestiin