Verijäljet maakellarin luona

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Onko se mielestäsi, valehteluyksikkö papillon väärin, että kyselen tietoja, joita ei itselläni ole.

Kysyin tuota kyllä lähinnä awalta, mutta voithan sinäkin siihen vastata, jos sinulla, valehteluyksikkö papillon, sellaista tietoa on.

Katsotaan sitten, voisiko juttuihisi uskoa, valehteluyksikkö papillon.

Kun sinua tuntuu niin kovin kaikertavan tuo tekemättä jäänyt sukellusretki, niin toki järvi on vapaa kaikkien käydä sielllä sukeltelemassa, en minä sitä pahakseni pane, eli siitä vaan, valehteluyksikkö papillon.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:Onko se mielestäsi, valehteluyksikkö papillon väärin, että kyselen tietoja, joita ei itselläni ole.

Kysyin tuota kyllä lähinnä awalta, mutta voithan sinäkin siihen vastata, jos sinulla, valehteluyksikkö papillon, sellaista tietoa on.

Katsotaan sitten, voisiko juttuihisi uskoa, valehteluyksikkö papillon.

Kun sinua tuntuu niin kovin kaikertavan tuo tekemättä jäänyt sukellusretki, niin toki järvi on vapaa kaikkien käydä sielllä sukeltelemassa, en minä sitä pahakseni pane, eli siitä vaan, valehteluyksikkö papillon.
Siksihän sinä juuri kyseletkin aina ja kaikesta kun sinulla ei Bodomin tapauksesta ole mitään tietoa.

Se mihin juttuihin uskot ja mihin et, se on ainakin minulle se ja sama.

Sukelluksista olet itse alkanut horisemaan, älä niitä toisille sälytä. Hoida ne vaan pois, aina välillä kysellään ettet unohda.

Mitä valehteluun tulee, olet siinä suvereeni, esimerkkejä lautamiehissä :lol:
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6550
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

papillon kirjoitti: Se mihin juttuihin uskot ja mihin et, se on ainakin minulle se ja sama.
Miksi papillon provosoidut - ja omalla herkällä tyylilläsi provosoit, jokaisesta Hessun kirjoitusta ?
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Itse sinä olet valehteluyksikkö papillon ajanut hevosesi ojaan, joten älä sinä siitä minua syytä.

Mitä vittua se oikeastaan sinulle kuuluu, sukellanako Bodomilla vai en.

En ole sinulle mitenkään vastuussa tekemistäni, tai tekemättä jättämistäni, joten ole vain ihan hilj valehteluyksikkö papillon.

Saatan ymmärtää katkeruutesi syyn, mutta sekään ei ole minun aiheuttamani, vaan ihan oma vikasi, joten lopeta tuollainen lapsellinen lässytyksesi ja ole kuin mies, jos sinulla on siihen selkärankaa.

Jos toinen pystyy johonkin ja toinen ei, niin minkä sille mahtaa.

Sinä et saa minun suutani tukittua, mainitset jossain kirjoituksissasi, no samaa voin sanoa itsestäni, mutta en enää viitsi vaivautua kommentteihin asiattomiin kirjoituksiisi, sillä olet lapsellinen ja heikkohipiäinen nuija, valehteluyksiklkö papillon.

Tämä ei nyt kait kuulunut tänne, mutta haluan tuoda kantani julki papillonin jatkuviin provosointiyrityksiin näillä sivuilla.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti:Mitä vittua se oikeastaan sinulle kuuluu, sukellanako Bodomilla vai en.
Kyllä se kuuluu jo meille kaikille. Se on yhteinen asia, toivon kipinä, jota olet lupaillut meille kymmenissä viesteissä. Kaiken piti olla valmiin, busterit ja metallinpaljastimet, sähkömoottori ja sukeltaja. Olet antanut palstalle sisältöä ja valanut meihin uskoa, tuonut mukaan ihan uuden ulottuvuuden: siviilitutkinta kolmoismurhan tutkijoiden apuna.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:Itse sinä olet valehteluyksikkö papillon ajanut hevosesi ojaan, joten älä sinä siitä minua syytä.

Mitä vittua se oikeastaan sinulle kuuluu, sukellanako Bodomilla vai en.

En ole sinulle mitenkään vastuussa tekemistäni, tai tekemättä jättämistäni, joten ole vain ihan hilj valehteluyksikkö papillon.

Saatan ymmärtää katkeruutesi syyn, mutta sekään ei ole minun aiheuttamani, vaan ihan oma vikasi, joten lopeta tuollainen lapsellinen lässytyksesi ja ole kuin mies, jos sinulla on siihen selkärankaa.

Jos toinen pystyy johonkin ja toinen ei, niin minkä sille mahtaa.

Sinä et saa minun suutani tukittua, mainitset jossain kirjoituksissasi, no samaa voin sanoa itsestäni, mutta en enää viitsi vaivautua kommentteihin asiattomiin kirjoituksiisi, sillä olet lapsellinen ja heikkohipiäinen nuija, valehteluyksiklkö papillon.

Tämä ei nyt kait kuulunut tänne, mutta haluan tuoda kantani julki papillonin jatkuviin provosointiyrityksiin näillä sivuilla.

Äläs nyt sukelluspukuasi revi sentään Hessu ystäväiseni. :lol:

Sinullahan sitä selkärankaa tulisi olla että tekisit sen mitä olet täällä uhonnut, ei sitä kukaan muu ole toitottanut tuota sukeltelua alunperin kuin juuri sinä.

Mitä tulee provoväitteisiin, niin niitä harrastat juuri sinä nimittämällä toisia valehtelijoiksi, joka johtuu juuri siitä että voit niin tehdä, koska valehtelet siinäkin. Siis tavallaan syyntakeeton, valehtelu sujuu kuin itsestään. Eikö?

Olethan useammasta pötypuheesta kiinni jäännyt, joten se se riepoo, eiköä niin Hessu?

Toivotaan että tämä kassi löytyy sukelluksissasi, se olisi hieno homma se.

No, tämä on verijälkiosasto maakellarin kupeelta, joten jos sitten jatkettaisiin sieltä. :lol:
karra
Sofia Karppi
Viestit: 412
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 2:16 pm

Viesti Kirjoittaja karra »

konsta kirjoitti:
Hessu52 kirjoitti:Mitä vittua se oikeastaan sinulle kuuluu, sukellanako Bodomilla vai en.
Kyllä se kuuluu jo meille kaikille. Se on yhteinen asia, toivon kipinä, jota olet lupaillut meille kymmenissä viesteissä. Kaiken piti olla valmiin, busterit ja metallinpaljastimet, sähkömoottori ja sukeltaja. Olet antanut palstalle sisältöä ja valanut meihin uskoa, tuonut mukaan ihan uuden ulottuvuuden: siviilitutkinta kolmoismurhan tutkijoiden apuna.
Mitähän jos konsta menist ja ojentaisit auttavan käden hessulle sinne sukellushommiin....papillonista ei ole käytännön hommiin,joten häntä en ehdota,mutta sinua kyllä konsta....vai pelkäätkö,että löytyskin jotain :shock:
teltta puukko ja viimeinen erhe.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Voisiko joku veriklöntti todellakin säilyä variksien, tai muiden haaskalintujen koskematta keskellä tietä, tai missä se sitten on sijainnutkaan.

Tuollaiseen en oikein usko, kuten en niiden kalojenkaan säilymiseen Y-tikussa yön yli.

Jos Sinulla awa on muistissasi se Apulehden juttu, missä näistä kaloista oli, niin vuosiluku olisi mukava tietää?
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Onhan tuossa asiaa, ainakin kun on vaikkapa joella kalassa, lähtiessä rantakivikossa putsaa kalat, niin jo törmälle päästyä ensimmäinen lokki on paikalla, sitten tulee muut.
Ihan sama kuinka erämaassa on vaikkapa Finnmarkissa.

Mutta ne on kylläkin lokit jotka sieltä on tottuneet ravintonsa saamaan, kuin lie sitten hiljaisella kylätiellä veriklöntinsyöjät, ilmeisesti varikset ynnä muut harakat mahdollisia.

Lisäys: Ja koiranlurjakkeet.

Kalat taas sieltä galtsilta, se on ihme jos aamuun selvisivät nokkimatta.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Näin se taitaa olla, parahin papillon.

Siihen elämän aikaan, pitkin Oittaan peltoja kirmaili varmaan niin kettuja, kuin muitakin pieniä, tai keskisuuria elukoita, joille kyllä valmiiksi ongitut kalat olisivat kelvanneet, eivätkä lokit olisi linnuista olleet niitä vähäisempiä.

Teorioidaan kuitenkin hieman vielä noista kaloista, vaikka tämä veriklöntti osio onkin.

Jos siinä keskiniemellä, tai jollain muulla niemellä on ollut kaloja, niiin lokki Joonatan olisi sen taatusti havainnut, mutta tuskin se olisi kaloihin kiinni käynyt, sillä Joonatanillahan oli aivan muunlaiset harrastukset.

No Joonatanin kaverit sitten olisivat vainunneet saaliin ja yhtä aikaa olisivat alkaneet kaloista käymään kisaa, kenelle saalis kuuluu.

Meteli siis olisi ollut varmaan melko kova ja riippuu siitä, mihin aikaan aamusta tämä olisi tapahtunut, niin se olisi saattanut kiinnittää ihmisten huomion, että miksi lokit kirkuvat ja näin ollen joku olisi saattanut "kiikaroida" niemen suuntaan.

Mitä sitten tulee itse aiheeseen, niin jo sellainen mahdollisuus, että veriklöntti olisi voinut tiellä "kölliä" edellisestä illasta seuraavaan aamuun, olisi ollut melkoinen saavutus jo senkin takia, että tiellä on ollut mitä ilmeisimmin jonkinlainen trafiikki.

Epäilen klöntin olleen ihan jotain muuta kuin verta, joten se ei liitynne mitenkään surmiin.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Tuo johtopäätös perustuu taas siihen, että klöntti ei ole verta, joka perustuu taas siihen että sitä ei ole kukaan pistänyt poskeensa.

Siis perimmäinen kysymys on, mitä se klöntti oli?

Lönnberg kertoo öhmanin nähneen verijälkiä tiellä 0930-1000 ja sitten semmoinen kuin Lennart Anderson on nähnyt ne 0530-0600.

Mutta Lönnberg sanoo ettei niitä vahvistettu tutkimuksin verijäljiksi. Mikä kummallista. Sekin. :shock:
karra
Sofia Karppi
Viestit: 412
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 2:16 pm

Viesti Kirjoittaja karra »

kyll lokit olis varmaan faardilla galtsalta fisut skruudanneet..... :roll:
teltta puukko ja viimeinen erhe.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

karra kirjoitti:kyll lokit olis varmaan faardilla galtsalta fisut skruudanneet..... :roll:
Kas karra, miellyttävä havaita että olet hengissä, vaikka valittelevatkin hirvimetsällä saaliin vähyyttä.
Ei ole kalikkamiehen helppoa, koeta pärjäillä.

Mitä tulee tuohon slangiopiskeluusi, niin se on siis kallio eli kaltsi, galtsi, ei siis galtsa.
Se on jotain saamea se.

Galsa olisi sitä lähellä, galsa skrubu esimerkkinä Handen teksteistä.

Miten muuten olet tottunut tähän Infoon, kun täällä ei käy se alituinen feikkaaminen ja moninikkisyys mikä oli waltsulla ja Q lla ominta aluettasi? :lol:

No enivei, gimis jutska kun tuot " panoksesi " keskusteluun. :lol:
karra
Sofia Karppi
Viestit: 412
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 2:16 pm

Viesti Kirjoittaja karra »

papillon kirjoitti:
karra kirjoitti:kyll lokit olis varmaan faardilla galtsalta fisut skruudanneet..... :roll:
Kas karra, miellyttävä havaita että olet hengissä, vaikka valittelevatkin hirvimetsällä saaliin vähyyttä.
Ei ole kalikkamiehen helppoa, koeta pärjäillä.

Mitä tulee tuohon slangiopiskeluusi, niin se on siis kallio eli kaltsi, galtsi, ei siis galtsa.
Se on jotain saamea se.

Galsa olisi sitä lähellä, galsa skrubu esimerkkinä Handen teksteistä.

Miten muuten olet tottunut tähän Infoon, kun täällä ei käy se alituinen feikkaaminen ja moninikkisyys mikä oli waltsulla ja Q lla ominta aluettasi? :lol:



No enivei, gimis jutska kun tuot " panoksesi " keskusteluun. :lol:
:wink:

No terveppä terve pikku papi ja hau hau päälle viä.....juu hengissä ollaan ja hyvin menee kiitos kysymästä.

juu ei o meikällä tuo slangi hallussa,,,kas ku oon maalta,mutta etkös sinäkin ole ollu jo pirempään?....näin oon kuullu...siellä Nurmijärvellä :D

Jaa että feikkasin waltsulla :roll: ...niin hän me molemmat tehtiin....sinä tosin sillä eretuksella,että vittuilit myös suomi 24.n......No hooveri pesee ja linkoo,niinkuin oot sanonutkin :D
teltta puukko ja viimeinen erhe.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

^Hyvä että mielikuvitus pelaa sinulla vanhaan malliin.
Saas nähdä kuinka hyvin näissä itse asioissa.

Siis mitä mieltä olet veriklönttien laadusta? :lol:
Vastaa Viestiin