Bodom Mediassa

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Childofhale
Frank Drebin
Viestit: 394
Liittynyt: Ma Maalis 02, 2020 8:35 pm

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja Childofhale »

Yksi vaihtoehtohan on toki se, että Virpi on puhunut Gustafssonin kanssa kuten hän kertoi, mutta osuus murhien tunnustamisesta ei olisi totta. Ja ei kai sekään ole mahdotonta, että Virpi esim. tunsikin Gustafssonin paremmin kuin mitä väitti ja että hänellä olisi voinut olla omat syynsä koittaa saattaa hänet ongelmiin. Jotain tällaista olisi voinut paljastua poliisin kuulusteluissa tai vaikka esim. että Virpillä olisi ollut psyykkisiä ongelmia, joiden valossa kertomusta on syytä epäillä. Kuten sanottua, jostain syystä syyttäjäkään ei Virpiä halunnut oikeudessa kuultavan. Mutta spekulaatioksihan nämä näillä tiedoilla jää, paha sanoa suuntaan tai toiseen.
Totuutta etsiessä on tärkeintä tiedostaa mitä kaikkea ei tiedä.

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja awa »

Joo - yksi vaihtoehto tosiaan on, että Virpin tarina on tosi. Gustafsson on myöntänyt tuon, että ajoi tuota linjaa - joo, ehkä vaihtoehtoja ei ole ollut.

Epäilen, että Virpin tarinaa poliisi ei käyttänyt, koska kyseessä oli sana sanaa vastaan tilanne ja syyttäjä uskoi näytön olevan riittävä. Suomessa syyttämiskynnys on hyvin lähellä tuomiota - eli yleensä ei syytetä, jos ei olla jotakuinkin varmoja, että tuomio tulee.

Joosua
Adrian Monk
Viestit: 2910
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja Joosua »

awa kirjoitti:
To Joulu 03, 2020 12:13 am
Joo - yksi vaihtoehto tosiaan on, että Virpin tarina on tosi. Gustafsson on myöntänyt tuon, että ajoi tuota linjaa - joo, ehkä vaihtoehtoja ei ole ollut.

Epäilen, että Virpin tarinaa poliisi ei käyttänyt, koska kyseessä oli sana sanaa vastaan tilanne ja syyttäjä uskoi näytön olevan riittävä. Suomessa syyttämiskynnys on hyvin lähellä tuomiota - eli yleensä ei syytetä, jos ei olla jotakuinkin varmoja, että tuomio tulee.
Kyllä näin on. Olen aikoinaan montaa juttua taikinoinut (tosin ei henkirikoksia) päivystävän komisarion kanssa, ja että edes oli eväitä saada poliisia tutkimaan juttua, oli jo oltava aika selvää näyttöä. Tai ainakin selvä näkymä näytön saamiseksi. Ja tietty, idea oli että juttu saadaan maaliin asti, eikä vaikka oikeudessa kaadu.
Joten minäkin uskon että syyttäjä piti juttua selvänä ja näyttöä riittävänä.

Vankivapaana
Armas Tammelin
Viestit: 75
Liittynyt: To Joulu 31, 2015 6:12 pm

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja Vankivapaana »

Antakaa nyt vähän armoa syyttäjälle ja poliisillekin, eiväthän nuo kuitenkaan jumalia tai kaikkitietäviä ole. Hekin tekevät virheitä, vaikka yrittävät varmasti parhaansa.
Mikä on vankikarkurin ammattitauti :idea:
- Pakokauhu.

Childofhale
Frank Drebin
Viestit: 394
Liittynyt: Ma Maalis 02, 2020 8:35 pm

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja Childofhale »

Niin, olisi mielenkiintoista tietää mikä yleinen tunnelma oikeuden käynnissä oli päätöksen suhteen loppumetreillä. Kai voi se olla, että syyttäjä oli virheellisen optimistinen. Pitäisi varmaan etsiä sen aikaisia lehtijuttuja. Jälkiviisaana voi tietysti sanoa, että JOS Virpin todistuksesta ei löytynyt uskottavuusongelmia, häntä olisi kannattanut kuulla oikeudessa.

Lopultahan näyttö Gustafsonia vastaan ei ollut kovin laaja oikeudellisessa mielessä. Tapahtumille kehitettiin jokseenkin uskottava selitys, mutta sitä ei lopulta voitu todistaa. Verijäljet kengissä oli ehkä lähtökohtaisesti vahvin pointti, mutta sitäkin pystyttiin horjuttamaan. Viitteitä ulkopuolisesta henkilöstä tekopaikalla oli melko paljon ja moni asia jäi Gustafsson-teoriassakin selittämättä.

Kansahan voi tietysti muodostaa oman käsityksensä tapahtumista sillä tiedolla mitä on, kuten täälläkin monet ovat tehneet. Muista ehdokkaista Gyllströmin ympärille voi kehittää myös aika vahvan keissin, mutta sekään ei ole aukoton. On myös täysin mahdollista, että tapahtumiin kuuluu elementtejä, joita ei koskaan saatu selville.
Totuutta etsiessä on tärkeintä tiedostaa mitä kaikkea ei tiedä.

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja awa »

Childofhale kirjoitti:
To Joulu 03, 2020 4:10 pm
..............
Lopultahan näyttö Gustafsonia vastaan ei ollut kovin laaja oikeudellisessa mielessä. Tapahtumille kehitettiin jokseenkin uskottava selitys, mutta sitä ei lopulta voitu todistaa. Verijäljet kengissä oli ehkä lähtökohtaisesti vahvin pointti, mutta sitäkin pystyttiin horjuttamaan. Viitteitä ulkopuolisesta henkilöstä tekopaikalla oli melko paljon ja moni asia jäi Gustafsson-teoriassakin selittämättä.
.........
Minun mielestä vahvin näyttö Gustafssonia vastaan oli vammat. Gustafsson oli esittänyt ja suurennellut vammoja, jotka pystyttiin osoittamaan vähäisiksi, eli vammoiksi, jotka ei aihetua toimintakyvyttömyyttä.

Linkitän tämän mediaan siten, että jostain syystä isä Gustafsson vihasi mediaa ja ei päästänyt todistamaan mitään poikansa voinnista lehdille?!

Tämän topccin aihe on media ja tätä omaa vammat -kommenttiani olen valmis perustelemaan ja jatkamaan aiheesta keskustelua Gustafssonin vammat osiossa.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Avatar
Päämiäs
Neuvoja-Jack
Viestit: 525
Liittynyt: Su Huhti 13, 2014 3:25 pm
Paikkakunta: Ei voi virkavaltaa muuten opettaa kuin viedä saunan taakse ja lopettaa
Viesti:

Virpi Alibissa luulee viatonta tarinointia valemuisteluissaan mahdottomaksi tunnustukseksi

Viesti Kirjoittaja Päämiäs »

Virpin 22v vanhentuneet muistelut ovat ihan höpöä. Mahdollista on että Gustafsson ajankuluksi olisi rupatellut ja maininnut Virpin muistuttavan nuoruuden tyttöystäväänsä ja kertonut luontevasti Bodomin tapahtumista, vammoistaan, ettei enää tunnu pahalta muistella, ettei poliisi löytänyt asetta eikä saanut kiinni murhamiestä, ei Bodom mikään salaisuus ole voit muillekin kertoa. Murhamies varmaan oli mustasukkainen/kateellinen heille teltassa muhinoinnista...

Mitä syytä Nissellä olisi ollut mustasukkaisuuteen? Vasta 3 viikkoa Nisse oli tuntenut Sepon tuntemat ja hankkimat tytöt. Molemmilla oli tytöt, korkeintaan toinen halukas pidemmälle. Miksi tytöt olisivat pienemmän Sepon kainaloon molemmat hypänneet?
Väärinymmärtänyt 17v Virpi on satoja kertoja muistoissaan kuvitellut tulkintansa ihan satunnaisiksi. Jos olisi ollut substanssia, olisi kertonut eteenpäin, äiti viimeistään olisi käskenyt poliisiin jne.
Miten syksyn työpäivänä Espoon bussiasemalla seisoisi bussi tyhjänä puoli tuntia klo 16, niin ettei varttiin kukaan tulisi bussiin, vaikka olisi syrjäseudun linjakin? Kiinnijäämättömyydellä tyttöystävien murhista kehuskelemallako nuoria tyttöjäkö muka isketään tai huvitetaan? Virpi olisi voinut astua bussista ja alkaa huutaa: Täällä on murhaaja, kutsukaa poliisi! Vain silloin sadullaan olisi uskottavuutta.

Jos joku vielä epäilee Gustafssonin syyttömyyttä, tilatkoon emailiin Espoosta Virpin kuulustelupöytäkirjan ja laittakoon tännekin heppoisuuden toteamiseksi. Varmaankin näkyy ettei syyttäjä kehdannut eikä uskaltanut todistajaksi kutsua niin epäluotettavaa lööppihaastateltavaa, mikä olisi ristikuulustelussa vahvistanut vain Gustafssonin syyttömyyttä ja oikeiden todisteiden puutetta.

Vuosia jälkeenpäin KRP:n tutkinnasta ryk radio1 Rikollinen heinäkuu viimeisessä haastattelussa edelleen ihmetteli, miksi ihmeessä Gustafsson todettiin syyttömäksi, kun heillä oli 13 eri todistetta syyllisyydestä???
Todistaa KRP:n miehistössä olevan samanlaisia palikoita kuin Vajacissa, jotka eivät ymmärrä mitään logiikasta. Oikeasti syyttäjillä ei ollut ainoatakaan todistetta Gustafssonin syyllisyydestä, minkä harvinaista kyllä käräjäoikeuskin huomasi ja kertoi päätöksessään.

Onko ihme, että Aarnionkin noitavainossa KRP:n konstit ja näytöt ovat väärennöksistä alkaen huteria ja kyseenalaisia?
punchline kirjoitti:
Ma Marras 09, 2020 3:59 pm
Kuva Kuva
Kuva Kuva
PERU_Viimeinen_virhe_turha_F35romut_HX-maanpetos=35mrd_ikivelkaorjuutemme._-Kaikki_blogistit_tietää_Auer_syytön
anneliauerkirjoittaa.blogspot.fi
seppo-isotalo
RadioRockKorporaatio-tenttaus._Suomiareena_pätkä:
youtube.com/watch?v=FH9CGJFLoMk
Syyttömien_KKOikeusmurhat_valeraiskauksista
areena.yle.fi/1-3719531
2298417
2104198
mtv.fi/katso/20618268
Syytön_taksikuski_10v_vankilaa_raiskausvalheista
anneliauer.com
mikkoniskasaari.fi
puheenvuoro.uusisuomi.fi/?s=auer
fi.wikipedia.org/wiki/Ulvilan_surma
Salasana_ulvila_Lataa_ILMAISEKSI_Faktakirja2_Miten_poliisi_väärensi_Auerin_murhaajaksi

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja Wagner »

No nyt on Bodom taas mediassa: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 8ed7c5a588

Surullisen sekopään stoori...

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

Wagner kirjoitti:
Ma Tammi 04, 2021 7:57 pm
No nyt on Bodom taas mediassa: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 8ed7c5a588

Surullisen sekopään stoori...

8)
menee taas ot että heilahtaa....huoh. ei naurata enää, wagner.
"If you aim for a king, you better not miss"

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Aiheessa ei ole mitään nauramista.
Arska on tunnustanut osuutensa Boodmin surmiin.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

JackSparrow
Hetty Wainthropp
Viestit: 478
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2012 11:47 am
Paikkakunta: Pori

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja JackSparrow »

Kyseessä on kuitenkin Allu, ei Arska. 8) Koko nimeltään Markku Uula Aleksi Laiho. R.I.P vaan hänelle.
Syntyminen on vain kuoleman odotusta

Susiposki
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: La Joulu 26, 2009 6:50 pm

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja Susiposki »

Apu 36/1969: sanaharkan päätteeksi kioskimies ja eräs metsätyömies puukottivat toisiaan Bodomin kylällä. Kioskimiehen oikea olkapää halkesi. Jutun kirjoittaneen Arto Paasilinnan mukaan tapaus sattui 2-3 vuotta aikaisemmin. Ennen puukotuksia kioskimies
uhkasi ampua haulikolla lehden mukaan. Ulkopuoliset saivat estettyä isommat vahingot. Vertavuotavat osapuolet eivät tehneet
rikosilmoituksia.

Susiposki
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: La Joulu 26, 2009 6:50 pm

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja Susiposki »

Tuossahan tuo juttu onkin viewtopic.php?p=975669#p975669

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Arska se oli. On tunnustanut ja naama on sama kuin RIKOS-lehdesä 8 2014 ollut hypnoosikuva.
On tunnustanut minulle nuo surmansa "tappelauna" ja mukanaannollut Rosto/Reiska ilmoitti
Olarituksessa Arskan, olleen tapoissaan yksin. Yhteystietonsa välitin KRP:lle, mutta kun
Arskan faija tyrkytti autoja poliiseille ja eräiden tietojen mukaan maasutti tuohon
henkirikoksen tutkintaan kuuluneita poliiseja vuosikaudet a 1970 luvuile, oli Arska siis
tabu aina 1960-luvulla jo lähtemisineen siskonsa luo Kaliforniaan.

8)

Sellaista vain Suomessa, kun faijansa sattui olemaan Kekkoksen kalakaveri
ja Ruotsin kuninkaallisten perhetuttu ja rikas neuvos Sveitsissä... https://gw.geneanet.org/rafaelo?lang=en ... aes+arnold

Wer hebt, er lebt... heben und Leben lassen
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Mediassa 9.5.2021 https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/de59 ... 3588f82f7a

Bodom ei jätä rauhaan
Bodomin murhat ovat vaivanneet taksikuski Kenneth ”Kenzu” Cederbergiä niin, että hän hankki käsiinsä jopa avaintodisteeksi toivomansa esineen.


8)

Tuotu esiin uutisen otsikko ja pari riviä tekstiä linkin takaa
-NILS-

Vastaa Viestiin