Bodom Mediassa

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Josko nyt ensin KMikko82 kävisit itse siellä psykiatrin luona.

Kuulehan nyt, kyllä Virpi on huomattavassa määrin Tuulikin näköinen, sinä et ole noita kuvia varmaankaan nähnyt, jos tuollaista väität, ettei muka yhdenäköisyyttä olisi.

Millainen on näkökykysi, ai niin kaukonäkö ja mistä muuten tiedät, että Gusse on sanonut, etteivät nämä kaksi tyttöä olleet muka saman näköisiä, olitko itse kuulemassa.

Sinä saattaisit saada poliisin uskomaan sen, että olit Bodomilla 5.6.60, sillä olethan Pantse Syrjän näköinen, joo!

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6541
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja awa »

Mikko82 kirjoitti:awa: Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, etteikö Virpi olisi voinut lukea 1980-luvulla 1960-luvun lehtiä? Kylhän sinäkin etsit nyt 2010-luvulla esimerkiksi 1960-luvulla kirjoitetuista lehdistä esim. Tuulikin kuvia tms.?
Tuo yhdennäköisyys on Virpin tarinassa vain yksi mielenkiintoinen paikkansa pitävä yksityiskohta. Lisäksi Virpin olisi pitänyt hakeutua Espoossa kouluun ja tietää myös se, että juuri Gustafsson ajoi tuota linjaa. Kaikkea tuota on hieman vaikea uskoa sattumaksi. Ehkäpä Gustafsson oli tuolloin 80-luvulla hieman pyöreämmässä kunnossakin?
Mikko82 kirjoitti:Sulle awa eri iltapäivälehdet ovat vähän sama kuin jokin Raamattu?
Väärin. Minä haen lehdistä tietoa ja arvioin sitä hyvin kriittisesti. Lehdissä on paljon suoria lainauksia esimerkiksi Gustafssonin haastatteluista. Onko ne väärää tietoa?

Tietoa saa myös esimerkiksi Etpk n johdannosta, siellä tutkittua tietoa on paljon. Suosittelen Mikko sinuakin tutustumaan siihen. Mielenkiintoista luettavaa on myös puolustuksen laatima: Vastaajan lausunto. Siellä varsinkin vammaosa on hyvin mielenkiintoinen. Se on taitavin sanankääntein laadittu vastine syyttäjän asiantuntijalääkäreiden lausuntoihin. Ovelasti laadittu teksti, jossa puolustuksen asiantuntija Tenovuo ei yritäkään kumota suoraan mitään syytteessä esitettyä väitettä, vaan tekstissä eteen on lisätty ulkopuolisen kysymys, joka kysyykin asian vierestä termeillä kikkaillen. Erikoinen tapa mielestäni. No, jokin syy siihenkin täytyy olla. Enpä usko, että maallikko lautamiehet, puhumattakaan laamanni Mikkolasta, mitään huomasivat. Tätä epäilen. Läpi meni liirum laarum kuin väärä raha. Mikko, näitä kaikkia eri seikkoja on hyvä arvioida.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Mikko82
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 5:12 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

Se näköjään on täysin sama mitä mä teidän kanssanne kirjoittelen kun sitä ei noteerata ollenkaan vaan pyöritetään niitä samoja. Ei ole Virpi käynyt psykiatrin puheilla tai Marjatta tai ketään muukaan "yllätystodistaja", joka olisi ihan oleellisinta mikäli heidät tulisi noteerata ja VARSINKIN ilmoittautuessa poliisille monien vuosien jälkeen. Minkä takia nämä "yllätystodistajat" tulevat esille vasta 2000-luvulla tarinoineen "lukemalla 60-luvun sanomalehtiä" jo monet kerrat. Marjatta jopa "lähentelee" Gustafssonia oikeudessa, että Gustafssonkin tuntisi hänet. Onko sitä vieläkään tänä päivänäkään todistettu mitenkään?
Hessu52 kirjoitti:Kuulehan nyt, kyllä Virpi on huomattavassa määrin Tuulikin näköinen, sinä et ole noita kuvia varmaankaan nähnyt, jos tuollaista väität, ettei muka yhdenäköisyyttä olisi.
En ole väittänyt etteikö Virpi näyttäisi Tuulikilta. Se bussi juttu tässä on se kaikkein värikkäintä ja mahdollisesti Virpin mielikuvituksen tuotosta.

Kyllä täällä on moni asiasta jo keskustellut, mitä h*lv*tin merkitystä sillä on vaikka Virpi olisikin ollut Tuulikin näköinen. Sulla taitaa olla taas luetun ymmärtämisessä jotakin vikaa?

Muu viestisi sisältö oli asiatonta nimittelyä!
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"

matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Virpihän kertoi "joskus bodomista lukeneensa" Alibin haastattelussa muistaakseni, joten ei ole tarvinnut edes niitä 1960-luvun lehtiä huomatakseen yhdennäköisyyttä. Tosin tuolla on yllätystodistjille oma ketjunsa, ehkä kannattaisi siellä jatkaa tätä keskustelua :wink:

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ei minulla ole mitään vikaa niin luetussa, kuin ymmärryksessänikään, ärsyttää vain tuo sinun ymmärtämättömyytesi ja tietämättömyytesi koko juttuun!

Noin paljon asiavirheitä, kuin sinulla on, ei ole muilla kuin Sariolalla, mutta hän tekeekin niitä tahallaan, sinä tietämättömyyttäsi, näin oletan.

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6541
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja awa »

matlockb kirjoitti:Virpihän kertoi "joskus bodomista lukeneensa" ...
Bodomista on kerrottu paljon ja lukijoita on vielä enemmän. Miljoonia. Näistä Bodomin uhreista on kuvia vähän. Mukaanlukien Gustafsson. Mikäli kertoo lukeneensa Bodomista, niin se ei todista mitään. Todistiko tuo lukeminen myös Tuulikin kuvien katsomisen? Ehkä se todisti myös sen tiedon, että Gustafsson ajoi Espoossa -82 juuri tuota 92 linjaa, josta Virpi kertoi?

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Mikko, väität tuolla Marjatan jopa lähennelleen Gussea oikeudessa, ja missäköhän kohtaa niin tapahtui, kun minä en sitä huomannut?

Ei sinulla ole mitään hajuakaan koko keissistä, pelkkiä mielikuvia ja unen näkyjä ainakin noilla kirjoittamillasi "tiedoilla", heh!

matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Hessu52 kirjoitti:Mikko, väität tuolla Marjatan jopa lähennelleen Gussea oikeudessa, ja missäköhän kohtaa niin tapahtui, kun minä en sitä huomannut?

Ei sinulla ole mitään hajuakaan koko keissistä, pelkkiä mielikuvia ja unen näkyjä ainakin noilla kirjoittamillasi "tiedoilla", heh!
Väitätkö lukeneesi kaikki Bodomiin liittyvät kirjoitukset oikeudenkäynnistä? Vai olitko kenties paikalla(?), kun tuntuu olevan mahdoton käsittää että joku tietää/muistaa oikeudenkäynnistä enemmän kuin toinen on huomannut.

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kuinka sinä matlockb vastailet nikki Mikolle laatimiini kysymyksiin, vai sekoatko henkilöllisyyksissäsi!

Satuin olemaan, jos se sinua noin kiinnostaa ja joku muistaa, sekä tietää aina enemmän, kuin toinen ja tässä kohden se tietäjä olen minä!

matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja matlockb »

No odotellaan sitten Mikon vastausta ja pahoitteluni (vilpittömästi) kun nyt mielipiteeni sanoin ja tavallaan vastailin sinun Mikko82:lle esittämiisi kysymyksiin, henkilölliasyyteni on itselleni toistaiseksi täysin selvä :)

Mikko82
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 5:12 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

Hessu52:

Marjatta: "kyllä sinä Nisse nyt minut tunnet ja muistat ne ihanat hetkemme joskus yli 50 vuotta sitten".

Nisse katsoi, että onko tuo muija täysin terve.

Väitätkö ettei ole selvää "lähentelyä" tai pilaa ja väitätkö sä todellakin että muistaisit 50 vuoden jälkeen tuollaisen akan, kun ittellä ois ollut monta naista kierroksessa.

Lisäksi on pöyristyttävää, että Nisseltä kysytään 20-30 vuoden päästä surmista: "kuinka se Bodomin retki oikein menikään" ja sitten kun ei muista 40 vuoden päästä surmista (Nissen ikäkin painaa?) täysin niitä samoja asioita joita kysyttiin aikaisemminkin, niin jääkin vilpistä kiinni, kunnei Nisse muistanut enää kuinka se meni. :) Poliisi kyttää edellisiä kuulusteluja, heh! :D
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Voi voi kMikko.

Vai oli Gussella monta naista kierroksessa, siis kun hän meni tragediasta jo vuioden päästä jiftikseen?

Ei siinä ole montaa naista ehtinyt ujolla miehellä olla, joka ei kehdannut muuta, kuin hiplata vähän tissiä puseron päältä, kun akkansa tapasi jo seuraavana uutenavuonna!

En minä ole nähnyt oikeudessa tuollaista lähentymistä, enkä ole sellaisesta myöskään lukenutkaan, joten sinulla on sitten ihan lähipiirin tietoa ja tarkoitan nyt todella lähipiirin, se selittääkin paljon, eli nuo sinun yksinkertaisuudessaan ja epätodellisuudessaan naurettavat Gusse ihailusi ja suojelunhalusi!

Kotipoliisi
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Heinä 10, 2007 8:07 pm
Paikkakunta: Stadin Kernel

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Kotipoliisi »

Näille "-82" kirjoittajille ja muille samantyyppisille neuvoksi ja tiedoksi: tähän Bodomin caseen liittyy paljon asioita ja tietoa, jota ei ole teillä tiedossa. Eikä ole kaikkea minullakaan.

Tätä casea on tutkittu jo tapahtumavuodesta lähtien ja tällä palstalla kirjoittelee muutama henkilö vielä, joilla on niin laaja ja perinpohjainen tietämys tästä casesta, että otan oikeastaan heidän puolestaan loukkauksena nuo kehoitukset "syventyä aineistoon paremmin."

Tätä palstaa ennen on ollut lukuisia muita nettiyhteisöjä, joissa tapausta on selvitetty ja selvitys jatkuu. Eli sanomani on, että omia uusia näkemyksiään voi tietenkin kertoa ja se on jopa suotavaa mutta toivon, että näitten konkareiden tietovarastoa ei jatkuvasti kyseenalaistettaisi.

Keskustelua voi käydä ja kunnioituksen siihen saa kun on tutustunut aiheeseen ja osaa siitä keskustella. Monella "uudella" ei näytä olevan tällä hetkellä kompetenssia eikä kykyä siihen.

8)
They copied all that they could follow but they could not copy my mind,
and I left ´em sweating and stealing and a year and half behind.

- Rudyard Kipling

Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Kyllä Kotipoliisilla on varmaan aika paljon tietoja, mutta jyrkkä valmis kanta syyllisyyskysymykseen. Muutamilla kirjoittajilla on järkeviä ajatuksia ja looginen ajatuksen kulku.

Hyviä kirjoittajia ovat olleet mm. "a", "Loka", "Strangelove", "Teemu", "Kujala" ja moni muu. Minä tosin olen ollut eri mieltä Teemun ja Kujalan kanssa mm. kuvaussuunnista, mutta ei se haittaa. Sitten on kirjoittajia, joilla ei looginen ajattelu pelaa. Mieleen tulee mm. eräs mieshenkilö, joka on perustellut uhrien saamien vammojen paikkoja sillä alkuperäisellä nukkumaanmenojärjestyksellä ja asennoilla. Kyllä mielikuvituksen pitäisi kertoa, että tilanne silloin, kun telttaan hyökättiin ei välttämättä, eikä edes todennäköisesti ole ollut aivan sama kuin makuulle asetuttaessa. Varsinkin nukkuessa asento pyrkii vaihtumaan aika usein. Ei siellä maata kuin kivipatsaat, niinkuin eräs kirjoittaja kuvittelee. Sitten on eräs naiskirjoittaja jolla logiikka pelaa yhtä huonosti tai vielä huonommin. Se näkyy kirjoituksesta ja päättelystä. Tietysti se joskus kiukuttaa, mutta ei sille mahda mitään. Kyllä näitä kirjoittajian saisi useampikin oikoa.

Jos nyt mediasta puhutaan, niin tulee mieleen, että silloin alussa v.1960 tiedotuksia lehdistölle antoi poliisiupseeri. Tämän poliisin kuvaukset olivat melko lailla päin mäntyä. NG oli kyllä vakavasti loukkaantunut, se on totta, mutta muuten ne antoivat väärän kuvan, ja lehdistö loi täysin rinnoin väärää kuvaa hyökkäyksestä. "istui hajareisin teltan päällä ja hakkasi puukolla". Ei se niin tainnut tapahtua. Väärä kuva jäi elämään.

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6541
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja awa »

Bodom mediassa on myös kirjailija J. Palon kirjat. Se on hyvä muistaa.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Vastaa Viestiin