Bodom Mediassa

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja Wagner »

awa kirjoitti:
Ke Kesä 10, 2020 10:17 pm
Gustafsson tarinoi puukoniskuista ja lukuisista arvistä päässänsä - kun tuo asia tutkittiin (pää ajeltiin kaljuksi) mitään tuon kertomuksen kaltaista arpia ei löytynyt - tai ne pienokaiset jäljet joita oli (muistaakseni 2 kpl), pytyttiin osoittamaan tulleen arkisista tapaturmista.
Hän on täällä tänään :D

Arkiset tapaturmat vai turmatavat kuten telttailu aiheuttanut vammansa ?

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Joosua
Adrian Monk
Viestit: 2910
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja Joosua »

awa kirjoitti:
Ke Kesä 10, 2020 10:17 pm
Gustafsson tarinoi puukoniskuista ja lukuisista arvistä päässänsä - kun tuo asia tutkittiin (pää ajeltiin kaljuksi) mitään tuon kertomuksen kaltaista arpia ei löytynyt - tai ne pienokaiset jäljet joita oli (muistaakseni 2 kpl), pytyttiin osoittamaan tulleen arkisista tapaturmista.
Kyllä. Ja useammassa yhteydessä hän on kuvaillut tilannetta tyyliin:"puukkoa alkoi tulla pirusti". Vaikka tapahtunutta todentavia vammoja ei löydy. Ja vaikka hänen ei pitäisi kertomansa mukaan muistaa mitään tapahtuma- ajalta, muistaa kuitenkin tämän.

Yksi toimittaja yhdessä videossa kysyi, "kuinka hän voi sanoa olevansa varmasti syytön jos hän ei muista mitään". Hyvä kysymys.

Kummallista. Ihan niinkuin kaikki tuossa ei olisi kohdallaan.

Kunto Kalpa
Sofia Karppi
Viestit: 442
Liittynyt: Pe Marras 06, 2015 1:17 pm

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja Kunto Kalpa »

Joosua kirjoitti:
To Kesä 11, 2020 9:27 am
awa kirjoitti:
Ke Kesä 10, 2020 10:17 pm
Gustafsson tarinoi puukoniskuista ja lukuisista arvistä päässänsä - kun tuo asia tutkittiin (pää ajeltiin kaljuksi) mitään tuon kertomuksen kaltaista arpia ei löytynyt - tai ne pienokaiset jäljet joita oli (muistaakseni 2 kpl), pytyttiin osoittamaan tulleen arkisista tapaturmista.
Kyllä. Ja useammassa yhteydessä hän on kuvaillut tilannetta tyyliin:"puukkoa alkoi tulla pirusti". Vaikka tapahtunutta todentavia vammoja ei löydy. Ja vaikka hänen ei pitäisi kertomansa mukaan muistaa mitään tapahtuma- ajalta, muistaa kuitenkin tämän.

Yksi toimittaja yhdessä videossa kysyi, "kuinka hän voi sanoa olevansa varmasti syytön jos hän ei muista mitään". Hyvä kysymys.

Kummallista. Ihan niinkuin kaikki tuossa ei olisi kohdallaan.
Väännetäänpä nyt vielä kerran rautalangasta. Nissen oma vammakuvaus on suoraan Arvi Vainion suusta. Ja toisekseen on pelkkä legenda, ettei Nisse muista mitään. Muistikatko koskee vain hyökkäyksen jälkeistä aikaa. Liikenneonnettomuuksien uhreilla tällaiset ovat erittäin yleisiä, kuten Tenovuo oikeudessa todisti. "Viimeinen muistikuva on Shellin pihasta, sit heräsin sairaalassa"

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6541
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja awa »

Kunto Kalpa kirjoitti:
To Kesä 11, 2020 10:22 am
Väännetäänpä nyt vielä kerran rautalangasta. Nissen oma vammakuvaus on suoraan Arvi Vainion suusta. Ja toisekseen on pelkkä legenda, ettei Nisse muista mitään. Muistikatko koskee vain hyökkäyksen jälkeistä aikaa. Liikenneonnettomuuksien uhreilla tällaiset ovat erittäin yleisiä, kuten Tenovuo oikeudessa todisti. "Viimeinen muistikuva on Shellin pihasta, sit heräsin sairaalassa"
Makaileeko se liikenneonnettomuuden uhri tavallisella vuodeosastolla ja kun sitten herää niin viereisen punkan kaveri tarjoilee tupakkaa? Laitettaa tupakaksi!

Onko tällainen sitten erittäin yleistä aivovammapotilaalle, kuten Kunto Kalpa selittelee - ei kai sentään!
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6541
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja awa »

awa kirjoitti:
Pe Kesä 12, 2020 9:12 am
Kunto Kalpa kirjoitti:
To Kesä 11, 2020 10:22 am
Väännetäänpä nyt vielä kerran rautalangasta. Nissen oma vammakuvaus on suoraan Arvi Vainion suusta. Ja toisekseen on pelkkä legenda, ettei Nisse muista mitään. Muistikatko koskee vain hyökkäyksen jälkeistä aikaa. Liikenneonnettomuuksien uhreilla tällaiset ovat erittäin yleisiä, kuten Tenovuo oikeudessa todisti. "Viimeinen muistikuva on Shellin pihasta, sit heräsin sairaalassa"
Makaileeko se liikenneonnettomuuden uhri tavallisella vuodeosastolla ja kun sitten herää niin viereisen punkan kaveri tarjoilee tupakkaa? Laitettaan tupakaksi!

Onko tällainen sitten erittäin yleistä aivovammapotilaalle, kuten Kunto Kalpa selittelee - ei kai sentään!
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6541
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja awa »

Kunto Kalpa kirjoitti:
To Kesä 11, 2020 10:22 am
Väännetäänpä nyt vielä kerran rautalangasta. Nissen oma vammakuvaus on suoraan Arvi Vainion suusta. Ja toisekseen on pelkkä legenda, ettei Nisse muista mitään. Muistikatko koskee vain hyökkäyksen jälkeistä aikaa. Liikenneonnettomuuksien uhreilla tällaiset ovat erittäin yleisiä, kuten Tenovuo oikeudessa todisti. "Viimeinen muistikuva on Shellin pihasta, sit heräsin sairaalassa"
Makaileeko se tunteja tajuttomana ja päiviä muistamattomana ollut liikenneonnettomuuden uhri tavallisella vuodeosastolla ja kun sitten herää niin viereisen punkan kaveri tarjoilee tupakkaa? Laitettaan tupakaksi!

Onko tällainen sitten erittäin yleistä aivovammapotilaalle, kuten Kunto Kalpa selittelee - ei kai sentään!
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Kolmannen valtakunnan pääarkkitehti Adolf hamusi myös Bodomilta jotain: https://www.is.fi/hs-espoo/art-2000006567470.html

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Kunto Kalpa
Sofia Karppi
Viestit: 442
Liittynyt: Pe Marras 06, 2015 1:17 pm

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja Kunto Kalpa »

Yle Areenaan tulee 2.11. Bodomin arvoituksesta kertova dokumentti, ja TV2 esittää sen 3.11. klo 22.45. 74 minuuttia taitaa kestää. Dokumentti on erittäin onnistunut niin tarinaltaan kuin visuaalisesti. Uuttakin tietoa on. Itseäni vähän harmittaa, ettei Assmannin alibia perata tarkasti. Kirjoitan siitä raportin tälle forumille ennen esityspäivää ja kysyn lupaa pöytäkirjojen julkaisemiseen.

MikaK
Jane Marple
Viestit: 1096
Liittynyt: Ke Syys 18, 2019 9:29 pm

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja MikaK »

Kunto Kalpa kirjoitti:
Ma Loka 19, 2020 1:33 pm
Yle Areenaan tulee 2.11. Bodomin arvoituksesta kertova dokumentti, ja TV2 esittää sen 3.11. klo 22.45. 74 minuuttia taitaa kestää. Dokumentti on erittäin onnistunut niin tarinaltaan kuin visuaalisesti. Uuttakin tietoa on. Itseäni vähän harmittaa, ettei Assmannin alibia perata tarkasti. Kirjoitan siitä raportin tälle forumille ennen esityspäivää ja kysyn lupaa pöytäkirjojen julkaisemiseen.
Toivottavasti ei perustu Jorma Palon kirjaan vaikka nimi onkin sama. Palolla oli tiedemaailmassa ihan hyviä meriittejä mutta sitten hän tavattuaan sai fixaation ja alkoi höperehtiä Assmannista vaikka hänen syyllisyytensä on täysin suljettu pois. Lisäksi tuskin dokumentissä juuri mitään uutta, veikkaan että edesmenneitä kioskimiestä, Assmannia ja muita käydään läpi mutta elossa olevaa epäiltyä ei uskalleta spekuloida koska siellä on lakimiesarmeijat valmiina. Näinhän sen Jimin rekonstruktion tekijöilläkin meni puvut pöksyyn ja jätettiin koko ohjelmat esittämättä.

Kunto Kalpa
Sofia Karppi
Viestit: 442
Liittynyt: Pe Marras 06, 2015 1:17 pm

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja Kunto Kalpa »

Dokumentti ei perustu millään tavoin Palon kirjoittamiin kirjoihin tai artikkeleihin. Oma roolini on oikoa virheellisiä tietoja, joskin aika paljon on jätetty poiskin. Hans ei ollut tietääkseni missään tekemisissä agenttitoiminnan kanssa, ja jos olikin, ei sillä ollut mitään tekemistä sen kanssa mitä Hans puuhaili helluntaina 1960.

Mika K:lle esitän kainon pyynnön. Lue alibi huolellisesti ja kerro sitten mikä tekee siitä niin vedenpitävän? Nythän julistat Hansin varmuudella syyttömäksi, vaikket ole nähnyt pöytäkirjoja. Lisäksi voit arvoida poliisin toimintaa alibia tarkistettaessa. Pöytäkirjoja lukiessa itseäni rupesi naurattamaan, ja toisaalta ajatukset lensi Kyllikki Saaren tapaukseen, missä pääepäilty selvisi syytteeltä lähipiirin antaman alibin johdosta. Ei ihme, kun osaaminen oli mitä oli.

Julperi
Neuvoja-Jack
Viestit: 515
Liittynyt: Su Marras 27, 2011 10:21 pm

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja Julperi »

Kunto Kalpa kirjoitti:
Ma Loka 19, 2020 1:33 pm
Yle Areenaan tulee 2.11. Bodomin arvoituksesta kertova dokumentti, ja TV2 esittää sen 3.11. klo 22.45. 74 minuuttia taitaa kestää. Dokumentti on erittäin onnistunut niin tarinaltaan kuin visuaalisesti. Uuttakin tietoa on. Itseäni vähän harmittaa, ettei Assmannin alibia perata tarkasti. Kirjoitan siitä raportin tälle forumille ennen esityspäivää ja kysyn lupaa pöytäkirjojen julkaisemiseen.
Onkos tää se mitä lupailit? Pakkohan toi on väijyä.
Laitakkin sitten kattava raportti.

MikaK
Jane Marple
Viestit: 1096
Liittynyt: Ke Syys 18, 2019 9:29 pm

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja MikaK »

Kunto Kalpa kirjoitti:
Ti Loka 20, 2020 12:53 pm
Mika K:lle esitän kainon pyynnön. Lue alibi huolellisesti ja kerro sitten mikä tekee siitä niin vedenpitävän? Nythän julistat Hansin varmuudella syyttömäksi, vaikket ole nähnyt pöytäkirjoja. Lisäksi voit arvoida poliisin toimintaa alibia tarkistettaessa. Pöytäkirjoja lukiessa itseäni rupesi naurattamaan, ja toisaalta ajatukset lensi Kyllikki Saaren tapaukseen, missä pääepäilty selvisi syytteeltä lähipiirin antaman alibin johdosta. Ei ihme, kun osaaminen oli mitä oli.
Komisario Tuominen kertoi MTVn Rikospaikan jutussa että Assmanin alibi on varmistettu ja hän on 100% varmasti syytön mies. Uskon että kun hän on tähän juttuun niin pitkään ja perusteellisesti perehtynyt niin minulla ainakaan ei ole mitään syytä epäillä etteikö näin olisi.

Joosua
Adrian Monk
Viestit: 2910
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja Joosua »

MikaK kirjoitti:
Ti Loka 27, 2020 3:06 am
Kunto Kalpa kirjoitti:
Ti Loka 20, 2020 12:53 pm
Mika K:lle esitän kainon pyynnön. Lue alibi huolellisesti ja kerro sitten mikä tekee siitä niin vedenpitävän? Nythän julistat Hansin varmuudella syyttömäksi, vaikket ole nähnyt pöytäkirjoja. Lisäksi voit arvoida poliisin toimintaa alibia tarkistettaessa. Pöytäkirjoja lukiessa itseäni rupesi naurattamaan, ja toisaalta ajatukset lensi Kyllikki Saaren tapaukseen, missä pääepäilty selvisi syytteeltä lähipiirin antaman alibin johdosta. Ei ihme, kun osaaminen oli mitä oli.
Komisario Tuominen kertoi MTVn Rikospaikan jutussa että Assmanin alibi on varmistettu ja hän on 100% varmasti syytön mies. Uskon että kun hän on tähän juttuun niin pitkään ja perusteellisesti perehtynyt niin minulla ainakaan ei ole mitään syytä epäillä etteikö näin olisi.
Minäkin uskon Tuomisen (joka muuten ei ole komisario) tarkistaneen huolellisesti tämän jutun taustat, ja luotettavasti sulkeneen Assmanin pois epäillyistä. Jos tämä seikka olisi jäänyt epävarmaksi niin en ollenkaan usko että koko juttua olisi alkua pidemmälle viety, kun se uudelleen avattiin.

Jostain syystä tällä foorumilla tuntuu olevan niin että monet DIY-salapoliisit pitävät poliiseja aivan hölmöinä tai vaihtoehtoisesti täysin korruptoituneina, vaikka eivät ole olleet päivääkään poliisissa töissä eivätkä näin tiedä yhtään minkälaisia henkilöitä esimerkiksi krp:ssä tai Hgissä tutkii henkirikoksia.

Kosminski
Remington Steele
Viestit: 239
Liittynyt: Pe Huhti 03, 2015 6:40 pm

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja Kosminski »

Yle Areenassa uusi 4 osainen Bodom -sarja. Viiltäjä-Jackin tapausta selvittänyt Jari Louhelainen tutkii nyt Bodomin DNA-todisteita. Sarja löytyy linkin takaa. Eihän tuossa paljoa uutta ole, mutta tavallaa jotkut epäillyistä pystytään sulkemaan pois. Paino sanalla tavallaan.

https://areena.yle.fi/1-50636566
"Murder is like potato chips: you can't stop with just one."
― Stephen King

Miihkali74
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: La Tammi 28, 2017 8:06 pm

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja Miihkali74 »

Dokkari katsottu. Olipas mielenkiintoinen!

Vastaa Viestiin