Kuulustelut: Nils Gustafsson

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

konsta kirjoitti:
Ai niin, tuosta hammasklinikan hoidosta tosiaan - Tuominen viittaa siihen, jonka perusteella voisi olettaa, että siitä on olemssa hoitokertomus. Mutta..., miksei sitten mainita, että Nils tuotiin sinne paareilla, eikä sitä, että Nils oli vielä 6 päivän jälkeen hyvin sekava siellä klinikalla. Nämä tiedot Iltasanomat(joo siellä oli toinenkin rikostoimittaja, kuin Markkula) paljasti vähän oikeudenkäynnin jälkeen, "salattuna tietona". Iltasanomaan voi tässä tapauksessa luottaa, koska se mainitsee täsmälleen saman asian, jota Tuominen kysyy kuulusteluissa: "mitä tarkoitit sillä, että sait vammasi aamulla herättyäsi"(muistivarainen lainaus) Siis Tuominen kysyy tuota, eikä missään selitetä, että Nils oli ollut niin sekavassa tilassa, että ei edes muistanut retkipaikkaa, eikä kaikkia retkelle osallistuneita.
Hohhoijaa. Konstalla menee läpi kaikki Gustafssonin höpinät. Missä mainitaan sekavuus ja se, että on tuotu paareilla?
---------
Allekirjoitus.
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

matkaaja kirjoitti: Kyllä, olen samaa mieltä. Tuo oikeudenkäynti on ollut todella loukaus NG:tä kohtaan. Mikään ei viittaa siihen, että hän olisi tekojen takana. On yritetty väkisin tehdä syyllinen, ja minua ainakin riepoo tällainen menettely, ja ehkä en ole ainoa jota riepoo.

Kuulustelut ovat olleen painostusta, ja loukkaus. :shock:
Voi parkaa. Poliisit kiusanneet syytöntä ja viatonta miestä. Kuulustelussakin painostettiin oikein olan takaa. Hohhoijaa, tälläistäkö on Gustafsson-fanin elämä, pientä itkeskelyä jne.
---------
Allekirjoitus.
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

groot kirjoitti:
matkaaja kirjoitti: Kyllä, olen samaa mieltä. Tuo oikeudenkäynti on ollut todella loukaus NG:tä kohtaan. Mikään ei viittaa siihen, että hän olisi tekojen takana. On yritetty väkisin tehdä syyllinen, ja minua ainakin riepoo tällainen menettely, ja ehkä en ole ainoa jota riepoo.

Kuulustelut ovat olleen painostusta, ja loukkaus. :shock:
Voi parkaa. Poliisit kiusanneet syytöntä ja viatonta miestä. Kuulustelussakin painostettiin oikein olan takaa. Hohhoijaa, tälläistäkö on Gustafsson-fanin elämä, pientä itkeskelyä jne.
No, 'sait annettua takkaisin' :lol:

Kun en ole ollut katsomassa kuulustelua, niin voin vain tukeutua noihin 'papereihin'. Eipä niistä näy millä asenteella on mitäkin kysymystä tehty. Enkä minä itke ollenkaan nyt ainaskaan.

Anteksi arvosteluni; eihän se lainkaan ole asiallistakaan eikä kuulu minun niin tehdä.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Oulunmies kirjoitti:Konsta, nuo kirjaukset sairauskertomuksiin vaikuttavat todella hämäriltä jos poliisit eivät ole niitä asiantuntijoiden kera oikein tulkinneet. Kuten esim. just tuo hammasklinikka. Tuohon aikaan kirjattiin kyllä paljon käsin eli käsialalla. Ja tulkinta voi olla vielä vaikeampaa kuin jossain reissuvihon tekstissä. 8)
Miksi olettaisit, ettei niitä ole asiantuntijoiden kanssa käyty läpi? Olishan se idioottimaista edes väittää jotakin, jos asiaa ei olisi tutkittu? Eikös toi käsialapointti ole vähän lämpimikseen puhumista?
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

konsta kirjoitti:Ai niin, tuosta hammasklinikan hoidosta tosiaan - Tuominen viittaa siihen, jonka perusteella voisi olettaa, että siitä on olemssa hoitokertomus. Mutta..., miksei sitten mainita, että Nils tuotiin sinne paareilla, eikä sitä, että Nils oli vielä 6 päivän jälkeen hyvin sekava siellä klinikalla.
Laitatko konsta vielä sen lähteen missä mainitaan Gustafssonin olleen sekava hammasklinikalla. Sekavaa miestäkö hammashoidettiin?

Ja mistä tieto, että vietiin sinne paareilla ?
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

awa kirjoitti: Laitatko konsta vielä sen lähteen missä mainitaan Gustafssonin olleen sekava hammasklinikalla. Sekavaa miestäkö hammashoidettiin?

Ja mistä tieto, että vietiin sinne paareilla ?
Nämä oli Ilta-Sanomissa heti oikeudenkäynnin jälkeen. En pysty varmuudella vahvistamaan oikeaksi, kuten yllä totesin, mutta et sinäkään vääriksi, kjäh. Tai ainahan voit yrittää.

Sikäli uskon siihen Iltasanomien artikkeliin, että Tuominen kysyi juuri samaa asiaa NG:ltä kuulusteluissa. Eli mielikuva ei-objektiivisesta esitutkinnasta on minulla ainakin vahva.

En tiedä, löytyisikö tuota Ilta-Sanomien juttua enää keneltäkään. Sama se, ei tuo nyt maailmaa kaada, eikä ole ainoa kohta, jossa esitutkinnan objektiivisuus oli kyseenalainen.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Niinpä. Ehkäpä siitä sekavuudesta ei ole muuta selitystä tai sekavuuden kriteeriä kuin Gustafssonin maininta vammoistaan, että ne olisi tulleet vasta aamulla. Ehkä se sitten tulkitiin sekavuudeksi. En tuosta asiasta muutakaan tiedä.

Sitten tuo paareilla hammasklinikalle meno. Voihan se olla niin, että Gustafsson vietiin sairasautolla klinikalle ja tarina vain on siitä muovautunut paareilla kuskaamiseksi. No tämä on tietysti pelkkä arvaus mutta kun tuo taksiauto muuttui tuohon maailman aikaan sairasautoksi vain kuskin hattua vaihtamalla - niin mikä ettei. :D
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

awa kirjoitti:Niinpä. Ehkäpä siitä sekavuudesta ei ole muuta selitystä tai sekavuuden kriteeriä kuin Gustafssonin maininta vammoistaan, että ne olisi tulleet vasta aamulla. Ehkä se sitten tulkitiin sekavuudeksi. En tuosta asiasta muutakaan tiedä.
Käsittääkseni oli kirjattu, että Nils kysyttäessä epäili retken kohdistuneen jonnekkin merenrannalle ja kysyttäessä mukanaolijoita, hän ei ollut muistanut AM:keä.
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Konsta se on aika epeli. Jaksaa aina huomauttaa, että Ilta Sanomat kampanjoivat syytettyä vastaan ja että tieto on epäluotettavaa. Nyt sitten yhtäkkiä kun mainitaan jotain mikä liittyy omiin uskomuksiin, niin se onkin totta ja IS on luotettava. Hohhoijaa. :roll:

Voisin väittää, että Gustafssonia ei ole paareilla minnekään roudattu ja sekavuuskin on pelkkää humpuukia.
---------
Allekirjoitus.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

groot kirjoitti:Voisin väittää, että Gustafssonia ei ole paareilla minnekään roudattu ja sekavuuskin on pelkkää humpuukia.
Niin se on aina ainoan vaíhtoehdon ongelma. Olet ryhtynýt syyllisyyden takuumieheksi, lisäksi kampanjoit sitä muillekkin, joten mitäpä muuta voisit? Ainoa ongelma on enää siinä, että ei voi tiettää, voiko sinua ottaa vakavissaan.
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

konsta kirjoitti:
groot kirjoitti:Voisin väittää, että Gustafssonia ei ole paareilla minnekään roudattu ja sekavuuskin on pelkkää humpuukia.
Niin se on aina ainoan vaíhtoehdon ongelma. Olet ryhtynýt syyllisyyden takuumieheksi, lisäksi kampanjoit sitä muillekkin, joten mitäpä muuta voisit? Ainoa ongelma on enää siinä, että ei voi tiettää, voiko sinua ottaa vakavissaan.
Sama ongelma sullakin. Ottaako kukaan tosissaan kun epäluotetteva IS muuntuukin luotettavaksi kun se vain itselle sopii.
---------
Allekirjoitus.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

groot kirjoitti: Sama ongelma sullakin. Ottaako kukaan tosissaan kun epäluotetteva IS muuntuukin luotettavaksi kun se vain itselle sopii.
Onhan se kummalista, että kampanja-markkulan työtoverina on toimittaja Mölsä, jonka juttuhuin voi jopa uskoa. Markkula taas....samaa sarjaa kanssasi, joten jääkööt täällä kirjoittamatta julkaisukelvotttomia luonnehdintoja.
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Hohhoijaa. Oli kirjoittajana kuka hyvänsä, niin ei ISlla sen enempää kuin millään muullakaan lehdellä ole pääsyä sairaskertomuksiin, joten ISn uutisointi paarilla tuonnista ja sekavuudesta on täyttä humpuukia.
---------
Allekirjoitus.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

groot kirjoitti:Hohhoijaa. Oli kirjoittajana kuka hyvänsä, niin ei ISlla sen enempää kuin millään muullakaan lehdellä ole pääsyä sairaskertomuksiin, joten ISn uutisointi paarilla tuonnista ja sekavuudesta on täyttä humpuukia.
No näköjään vain oli. Iltasanomat kertoo täsmälleen samasta asiasta, mistä Tuominen kysyy NG:ltä.

Eikä tuo ollut ainoa luottamuksellinen raportti, jonka Iltasanomat sai haltuunsa. Ainoana lehtenä ja Krp:n uskollisena lakeijana se sai haltuunsa raportin Asmannin alibin selvittelyistä vuodelta 1963. Sehän tarjoiltiin todisteeksi siitä, että Assmannilla oli vedenpitävä alibi, vaikka itse tekstistä kävi ilmi, ettei alibia oltu mitenkään varmuudella vahvistettu.
Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Kumpi kertoi ensin IS vai Tuominen? Sairauskertomusten leviäminen mediaan ei ole ihan pikkujuttu.
Vastaa Viestiin