Mistä ja miten uutta tietoa?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti: Kuulema spermasta ei saa DNA-jälkeä, kuten muutama vuosi sitten joku neropatti minulle sivustolla väitti.

'''''''''!
No ei tietenkään saa. Se nuijapäinen siimahäntä on vain hämäystä ja sen kuljettama paketti on tietenkin niin koodattu, ettei sitä voi tutkia.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti: Miksi ei voitaisi hakea niitä "romuja" järvestä, kun paikkakin on selvillä, ainakin muutaman metrin tarkkuudella.
No mikset hae niitä urpo?
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...

Raataja
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 108
Liittynyt: To Elo 16, 2007 7:22 pm

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja Raataja »

Älä Konsta hermostu 8) Kävin äsken pitkästä aikaa paikalla eukon kanssa. Niemen itäpuolella oli vene ja pari kalastajaa, joten en viitsinyt lähteä kahlaamaan.. Eiköhän ne rannat ole koluttu jo ajat sitten :!:

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja Loka »

strangelove kirjoitti:Ja vielä kerran: juttua ei enää tiettävästi tutkita.
Jaahas. No, tiedoksenne ettei murha vanhene, kuten ei polkupyöräkään. Juttu voi olla piirongin laatikossa mutta kyllä sitä vielä uusin nuorin silmin joskus tutkitaan. Näillä jutuilla harjoittelee mm. nuoret tutkijat ja sitä myöden uudet silmät ja uudet ajatukset. Jos tämä BJ3M päätettäisiin haudata tutkinnan osalta lopullisesti, olisi se poliisilta ja koko instituutiolta virkavirhe. Edelleen, koska murha ei vanhene ja tappoja näistä ei voida todentaa.

edit. Urholle pusu poskelle, kaivattu on.

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kun ei ole aikaa Konsta urpo, vai etkö ymmärrä kirjoitettua sanaa, tuplaurpo!

strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Loka kirjoitti:
strangelove kirjoitti:Ja vielä kerran: juttua ei enää tiettävästi tutkita.
Jaahas. No, tiedoksenne ettei murha vanhene, kuten ei polkupyöräkään. Juttu voi olla piirongin laatikossa mutta kyllä sitä vielä uusin nuorin silmin joskus tutkitaan. Näillä jutuilla harjoittelee mm. nuoret tutkijat ja sitä myöden uudet silmät ja uudet ajatukset. Jos tämä BJ3M päätettäisiin haudata tutkinnan osalta lopullisesti, olisi se poliisilta ja koko instituutiolta virkavirhe. Edelleen, koska murha ei vanhene ja tappoja näistä ei voida todentaa.
Veit jalat suuustani. Olisi luullut, että poliisia nämä uudet todisteet kiinnostaisivat, mutta ei. Tuominen ei edes avannut Urhon lähettämää pakettia, koska "juttua ei enää tutkita".

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Saattaisikohan syynä olla se, että Tuominen on jo kyllästynyt todistelemaan sitä, ettei Assmann ole voinut olla syyllinen, joten mitä sitä selvää asiaa penkomaan.

Kyllä minä uskon vielä joissain asioissa Suomen poliisikuntaan, enkä usko Wagnerin tavoin sitä, että poliisin ylin johto olisi voinut olla vuosikymmeniä jonkun lahjottavissa, sillä eivät mitkään saunaillat, joihin Wagner on vedonnut, millään tavalla ole voineet vaikuttaa polisijohtoon, ainakaan koko maata järisyttäneissä murhatapauksissa.

Se on ollut sitten eri asia, jos niillä on ollut vaikutusta poliisilaitoksen hankintoihin, jota en sitäkään usko.

Eiköhän se ole ollut sisäministeriö, joka on hankinnoista päättänyt ja ministerin lahjonta vaikuttaisi epäilyttävältä, ainakin sen aikaisten ministerien, vaikka onhan noistakin ollut huonoja kokemuksia, vaikkakaan ei niin huonoja, kuin nykyisistä.

Olen vankasti sitä mieltä, että ottamalla oikealla tavalla yhteyttä AKE:n, voisi saada tietoa sen aikaisista autoista (Kai Kustaa), sillä eivät nuo tiedot ole mitään salaisia, vaan julkista tietoa, siitä voi laittaa vaikka AKE:n tiukoille, eli vedota eduskunnan oikeusaiamiehelle tehtävään valitukseen, jollei titoa muuten ala tulla.

Se kyllä tehoaa, sillä tuotakin selitystä olen monasti käyttänyt epäselvissä tilanteissa voitollisesti.

strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Hessu52 kirjoitti:Saattaisikohan syynä olla se, että Tuominen on jo kyllästynyt todistelemaan sitä, ettei Assmann ole voinut olla syyllinen, joten mitä sitä selvää asiaa penkomaan.

Kyllä minä uskon vielä joissain asioissa Suomen poliisikuntaan, enkä usko Wagnerin tavoin sitä, että poliisin ylin johto olisi voinut olla vuosikymmeniä jonkun lahjottavissa, sillä eivät mitkään saunaillat, joihin Wagner on vedonnut, millään tavalla ole voineet vaikuttaa polisijohtoon, ainakaan koko maata järisyttäneissä murhatapauksissa.

Se on ollut sitten eri asia, jos niillä on ollut vaikutusta poliisilaitoksen hankintoihin, jota en sitäkään usko.

Eiköhän se ole ollut sisäministeriö, joka on hankinnoista päättänyt ja ministerin lahjonta vaikuttaisi epäilyttävältä, ainakin sen aikaisten ministerien, vaikka onhan noistakin ollut huonoja kokemuksia, vaikkakaan ei niin huonoja, kuin nykyisistä.

Olen vankasti sitä mieltä, että ottamalla oikealla tavalla yhteyttä AKE:n, voisi saada tietoa sen aikaisista autoista (Kai Kustaa), sillä eivät nuo tiedot ole mitään salaisia, vaan julkista tietoa, siitä voi laittaa vaikka AKE:n tiukoille, eli vedota eduskunnan oikeusaiamiehelle tehtävään valitukseen, jollei titoa muuten ala tulla.

Se kyllä tehoaa, sillä tuotakin selitystä olen monasti käyttänyt epäselvissä tilanteissa voitollisesti.
Assmann on niin niin syytön kuin olla voi, joten mitä turhaan alkaa tutkimaan häneltä löytynyttä veristä kelloa, joka on muuten ihan samanlainen kuin murhapaikalta hävinnyt.

Hohhoijaa! Nyt tulee sellaista lööperiä, että huh huh. Kuinka tarkasti poliisi sitten sen Assmannin syytömyyden on tutkinut? Kerropa? No joo, olihan Hansilla alibi ja oikein tulenpitävä olikin! Sekin selvitettiin kolme vuotta murhien jälkeen, joten sen luotettavuudesta ei ole kahta kysymystäkään. Alibin antajat eivät enää edes muistaneet, että minä ehtoona se Hanski siellä Vallilassa oikein notkui. Onneksi poliisit johdattelivat alibin oikealla yölle. Ja alibin antanut kaartihan oli mitä vakuuttavin - kolmoismurhaaja Lennart Lindqvistin sanaahan ei sovi epäillä!

Poliisi ei tutki enää Bodomia. Tämä koskee siis koko juttua - ei vain Assmannia. Näin se on - poliisin kertomana kuultu.

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

^Noinhan sinä väität, mutta puuttuu faktaa.

Minäkin väitän kuulleeni poliisilta, että niin Srkka-Liisa Waljuksen, kuin Bodominkin juttua tutkitaan edelleen.

Bodomin juttuun on tullut tosin harvakseltaan enää kunnon vihjeitä, joita voisi tutkia, mutta kyllä kaikki juttuun kuuluva materiaali käydään läpi, joten se siitä, hyvä "strange", sana sanaa vastaan, vai kuinka?

strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Hessu52 kirjoitti:^Noinhan sinä väität, mutta puuttuu faktaa.

Minäkin väitän kuulleeni poliisilta, että niin Srkka-Liisa Waljuksen, kuin Bodominkin juttua tutkitaan edelleen.

Bodomin juttuun on tullut tosin harvakseltaan enää kunnon vihjeitä, joita voisi tutkia, mutta kyllä kaikki juttuun kuuluva materiaali käydään läpi, joten se siitä, hyvä "strange", sana sanaa vastaan, vai kuinka?
Waljusta kyllä tietääkseni tutkitaan. Todennäköisistä syyllisistä ainakin toinen sukelsi jo parin viikon päästä meren mutaan.

Kaikki materiaali käydään läpi? Tässä olet joko tietämätön, tai sitten et vain halua herätä todellisuuteen. Miksei esimerkiksi tuota Vinca-kelloa ole tutkittu?

Eräs tapausta tutkinut poliisi ilmoitti, ettei uusia toditeita enää tutkita. Samaa sanoi Tuominen. Voit toki soittaa hänelle ja kysyä itse, jos et minua usko.

peltirumpu
Axel Foley
Viestit: 2142
Liittynyt: Pe Kesä 06, 2008 10:04 am

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

strangelove kirjoitti:Kaikki materiaali käydään läpi? Tässä olet joko tietämätön, tai sitten et vain halua herätä todellisuuteen. Miksei esimerkiksi tuota Vinca-kelloa ole tutkittu?
Oikeinko tosissasi uskot, että kohta puolivuosisataa sitten kadonnut kello on löytynyt ja siinä on vieläpä uhrien verta? Tämähän olisikin oikea jymyjuttu ja onnepotku teille assman-hörhöille ja yhdelle muullekin.

No jos näin tosiaan on, niin minulla ainakin on omat epäillykseni siitä, kenelle se veri kuuluu :twisted:

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6541
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja awa »

Jep jep - mikäli siinä on uhrien verta - niin toki se on Gustafssonin verta. 8)
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja Loka »

Uhri se on Gussekin sanoi Helga kun kahvipöydässä poikansa niskapistoja luetteli.

strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja strangelove »

awa kirjoitti:Jep jep - mikäli siinä on uhrien verta - niin toki se on Gustafssonin verta. 8)
Sopii silloin kysyä, miksi tuo kello oli Hans Assmannin hallussa? Nii-in, miksiköhän...

Minä pidän hörhöinä niitä, jotka syyttävät täällä jo kertaalleen täysin syyttömäksi todettua miestä, eli Gustafssonia. Käräjäoikeus nolasi teidät jo kerran osoittaen syytökset täysin hatusta tempaistuiksi. Nyt on keskityttävä löytämään oikea syyllinen, vaikka hän jo varmuudella onkin kuollut.

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6541
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja awa »

strangelove kirjoitti:Minä pidän hörhöinä niitä, jotka syyttävät täällä jo kertaalleen täysin syyttömäksi todettua miestä, eli Gustafssonia. Käräjäoikeus nolasi teidät jo kerran osoittaen syytökset täysin hatusta tempaistuiksi. Nyt on keskityttävä löytämään oikea syyllinen, vaikka hän jo varmuudella onkin kuollut.
Juu juu. Mutta tuo urhoollinen "kello-kavallus" saattaaakin olla jotain ihan muuta.

Ota nikki strangelove siitä selvää.

- hymm -
Viimeksi muokannut awa, Ma Elo 03, 2009 12:00 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Vastaa Viestiin