Silminnäkijöiden havainnot - mahdollisesta murhaajasta.

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

skoone kirjoitti:Olen samaa mieltä, minunkaan mielestäni ei mitään lavastusta ole tehty.
Irmelin vyöäröstä auki olleet housut (saattoi olla juuri vaihtamassa k.sidettä) saattoivat luisua päältä pois, kun häntä vedettiin teltasta ja sanottiin (rva Kolin mukaan) "tää on selvä".
Teltassako? :shock:

Teltan pohjalta löytyi naisten vyö ja kaksi käytettyä "rättiä".

Toisaalta, ihmistä vedetään yleensä nilkoista, ei housunlahkeista.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No kyllä se minun mielestäni viitta lavastukseen, jos parit helvetin vahat kenkärist viedään huolimattomaan kätköön, josta ne oitis maastoetsinnässä löytyivät.

Mitä muut se on kuin lavastusta, jos naisten uima-asu ja pyyhe, sekä melko olematon omaisuus häviää.

Oikea ryöstömurhaaja olisi jo paikalla katsonut lompakot ja vienyt rahat, eikä olisi ottanut turhaa kama matkaansa ja joista vieläpä kiinnijoutuessaan olisi taatusti joutunnut "mankeliin".

Sama pätee kellojen ja puukonkin suhten, joten kassi ja kamat löytynevät, kun niiden aika on löytyä, järvestä.

Niin ja se Sepin kadonnut nahkarotsi, sieltä se löytyy kassin sisältä, mistä muukin kadonnut kama.

Lavastelua tuo on kaikki tyyni, mutta kenelle tuollainen lavastus sopi kaikkein parhaiten?
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:

Sama pätee kellojen ja puukonkin suhten, joten kassi ja kamat löytynevät, kun niiden aika on löytyä, järvestä.

Niin ja se Sepin kadonnut nahkarotsi, sieltä se löytyy kassin sisältä, mistä muukin kadonnut kama.

Lavastelua tuo on kaikki tyyni, mutta kenelle tuollainen lavastus sopi kaikkein parhaiten?
Jos se tosiaan on lavastusta, niin se sopii murhaajan tekemäksi.

Mutta kuka murhaaja on, siitä se ei kerro mitään.

" Sama pätee kellojen ja puukonkin suhten, joten kassi ja kamat löytynevät, kun niiden aika on löytyä, järvestä."

Mikähän se aika mahtaa olla, sitä tässä ollaan odoteltu että käyt ne
" noutamassa " sieltä järvestä, niin varma tunnut olevan siitä, että pystyt 48 vuotta myöhemmin siihen mihin poliisi ja soltut ei tuoreeltaan. :lol:
Avatar
Baretta
Hetty Wainthropp
Viestit: 450
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 7:49 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Baretta »

Jos tilannetta siis oli lavastettu, niin siinä onnistuttiin täydellisesti harhauttamaan tärkeintä, alkumetrien tutkintaa.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Baretta kirjoitti:Jos tilannetta siis oli lavastettu, niin siinä onnistuttiin täydellisesti harhauttamaan tärkeintä, alkumetrien tutkintaa.
Kylläpä vaan, lähinnä esim. kengistä tulee mieleen että sillä harhautettiin - jos harhautettiin - pakosuuntaa toiseksi kuin se oli.
Tai sitten kiinnitettiin huomio pois siitä että tekijä jäi teltalle. :lol:
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Taas papillon provosoit, sillä olenko sinlle mitenkään tilivelvollinen tekemisistäni.

Olen sen jo aiemmin kertonut tälä palstalla, miksi tämän kesän sukellusetsinnät menivät puihin, joten eikö se riitä, vai pitääkö laittaa sinua varten erikseen teksti, no hyvä on.

Minulle sattui helmikuussa ikävä tapaturma, kun kaaduin ja tammikuussa leikattu olkapääni kiertäjä kalvosimen jänne repesi.

Jos satut papillon tietämään, miltä kyseinen vamma tuntuu, niin suosittelen nyt mustan jään aikaan kaatumaan asvaltille olkapää edellä ja olkavarsi siinä asennossa, että olkapää jää jäisen asvaltin ja oman pääsi väliin, jolloin saattaa tapahtua ko.repeämä.

Tämä repeämä todettiin heti magneettikuvauksella, mutta valitettavasti leikkausaika on vieläkin avoin.

Tämän käden, sekä myöhemmin kesällä pöyrällä sattuneen "melkein suistumiseni" ja selkäni vammatumisen takia, ei sukelluksia tehty tänä kesänä, vaan niitä on siirrettävä tulevaisuuteen, mutta ei hätää, ei niitä romuja sieltä kukaan salaa pois pääse hakemaan, sillä siihen ovat jo keinot olemassa, jotka tietenkin pidän omana tietonani.

No annetaan vihje: "Kannattaa katsella puiden suuntaan"!
Avatar
Baretta
Hetty Wainthropp
Viestit: 450
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 7:49 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Baretta »

Niin... Kenkien kohdalla todella näyttää ilmeiseltä lavastamiselta... Aivan kuten kirjoitat.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Juuri näin, papillon.

Oivalluksen lamppu vilkahti vihdoinkin pääsi päällä, noin kuvainnollisesti sanoakseni, mikä on sinällään ihan hyvä juttu, höh!
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:Juuri näin, papillon.

Oivalluksen lamppu vilkahti vihdoinkin pääsi päällä, noin kuvainnollisesti sanoakseni, mikä on sinällään ihan hyvä juttu, höh!
Mitähän asiaa tämäkin tokaisu koskee, mutta mitäs siitä.

Valittelet tuossa mustan jään petollisuutta, se on katalaa varmaan.

Mutta kyseleminen sukelluksistasi johtuu siitä, että itse niitä olet tasaiseen tahtiin mainostanut, perustanut jonkunlaisen nettikirjan myyjäistapahtumankin tämän hankkeesi pönkittämiseksi.

Mutta kuten sanoit, nyt se on siellä hamassa tulevaisuudessa, se sukelusretki. Asia tuli selväksi.

Mutta kannattaisiko sitä rahankeruuosastoa hieman tarkentaa, ettei joku tämän taideteoksesi ostaja pettyy jollei mitään sukellusretkeä tulekaan?

Niin no, onhan heillä mainio seikkailukirjasi, vai oliko se seikkailukirja?
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Eipä ole kukaan valitellut kirjani aiheesta, sen kummemmin kuin sisällöstäkään, että se olisi huonoa, päin vastoin, kaikki sen lukeneet ovat pitäneet sitä ihan hyvänä kirjana.

Jos itse et jotain itse älyä, niin en osaa sinua siinä auttaa, mutta mietipä hiukan.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:Eipä ole kukaan valitellut kirjani aiheesta, sen kummemmin kuin sisällöstäkään, että se olisi huonoa, päin vastoin, kaikki sen lukeneet ovat pitäneet sitä ihan hyvänä kirjana.

Jos itse et jotain itse älyä, niin en osaa sinua siinä auttaa, mutta mietipä hiukan.
No kukapa sitä kehnoksi voisi väittääkään, vaikka olisi lukenutkin.

Itse en ole ollut tilaisuudessa tutustua tähän tuotokseesi, mutta voin vain kuvitella miten lennokasta ja luonnikasta voikaan olla tuo tarinointi mitä olet värkännyt pitkällä kaavalla, sillä olen tuolla lyriikka-osastolla tutustunut mitä hienoimpiin runoihisi.

Suorastaan naurattaa Uuno Kailaan " Helvetti " runon oleminen samassa seurassa tuon runoutesi kanssa, eittämättä siitä tulee mieleen paskankikkare uima-altaassa.

No mutta, sehän on hyvä että on ollut lukijoita kirjalla, ainakin pari kappaletta. Niinkö se oli, puhuit monikossa?

Nyt kasassa jo toista kymppiä? Mitäs jos sukeltaisit jäältä, voisin tulla avittamaan niiden sukelluspainojen laitossa?

Jos satapiikin laittaa lyijyä niin joko painuu pohjaan?

No leuto talvi kumminkin, mutta mistäpä sitä tietää sitäkään.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

On se rankkaa, kun ei itse kykene muuhun kuin tyhjään paskan jauhantaan, kuten sinä papillon.

Mieli tekisi lukea, mutta kun ei kirjaa mistään muualta saa, kuin minun kauttani ja sitä et tule saamaan edes rahalla, joten unohda.

Happamia ovat, sanoi kettu pihlajanmarjoista!
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:On se rankkaa, kun ei itse kykene muuhun kuin tyhjään paskan jauhantaan, kuten sinä papillon.

Mieli tekisi lukea, mutta kun ei kirjaa mistään muualta saa, kuin minun kauttani ja sitä et tule saamaan edes rahalla, joten unohda.

Happamia ovat, sanoi kettu pihlajanmarjoista!
Luojan kiitos tulit järkiisi. Kiitos!

Taisit kerran jo uhata laittaa sen tulemaan ilmaiseksi, mutta nyt tulit järkiisi.

Olo on ollut hieman kuin Salman Rushdiella, Saatanalliset Säkeesi uhkasivat mutta nyt se uhka on siis ohi, jibii. :lol:
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6549
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Tapi tapi papillon - hillitse hevosiasi, jotka nyökyttelee onnellisen tietämättöminä totuuden tuonelasta. (kev)

Mikäli papillon koet olevasi, Salman Rushdie, olet hieman erehtynyt persoonasta.

Tämä vain esimerkkinä, tyylistäsi ärsyttää ja provosoida. Tämän tyylin osaa kaikki (hölmöt) jotka sitä haluaa käyttää, ja siihen ei tarvitse olla mikään erityisosaaja. Taidat papillon kuvitella, että olet ainut - "muka fiksu ja hauska" keksimään loukkaavia ja herjaavias tekstejä?.

Kenties kuvittelet, papillon, olevasi jokin erityisen osaava ärsyttäjä ? (narsisti)

Lapsellista.

Koetko papillon - olevasi Salman Rushdie? Voin toistaa tätä kysymystä, tyylillesi uskollisena, maailman tappiin asti?

... nyökyttelyä .... nyökyttelyä ....
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Matlock
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: Pe Marras 02, 2007 6:18 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Hessu52 kirjoitti:Minulle sattui helmikuussa ikävä tapaturma, kun kaaduin ja tammikuussa leikattu olkapääni kiertäjä kalvosimen jänne repesi.

Jos satut papillon tietämään, miltä kyseinen vamma tuntuu, niin suosittelen nyt mustan jään aikaan kaatumaan asvaltille olkapää edellä ja olkavarsi siinä asennossa, että olkapää jää jäisen asvaltin ja oman pääsi väliin, jolloin saattaa tapahtua ko.repeämä.
"!
Olikohan syynä se "pirun viina"? :wink:
Pasilan mies.
Vastaa Viestiin