Esitutkintapöytäkirja

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Esitutkintapöytäkirja

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Keskusteltuani alkukesästä toisen kuskin kanssa, hän kertoi poliisien olleen heidän niemelle tullessaan jo paikalla, joten eivät he hänen oman kertomansa mukaan koskeneet paikkaan, ennen kuin saivat luvan kantaa Gusse pois.

Mitään puukolla leikkailuja, tai viiltoja he eivät telttaan tehneet!

Lanssi ajoi suoraan Tölikkaan ja ko.lanssimies oli se, joka antoi Gusselle ensiavun, tosin ei mitään suurta, kuten tippapuloa, tai muutakaan.

Kaiketi putsaili haavoja sekä sen sellaista.

Toki kaikki uhrit jotenkin jo niemellä tarkistettiin, mutta siitä emme muistaakseni keskustelleet, eikä sellaisesta jäänyt ainakaan minulle mitään mieleen, joten epäilen, ettei moista keskustelua käyty.

Kyllä molemmat kuskit ovat tietääkseni hengissä ja hyvissä ruumiin ja sielun voimissa, joten spekuloinnit heidän "poismenostaan" voitaneen ainakin unohtaa.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Esitutkintapöytäkirja

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ No kysyitkö Hessu että missä ne kuppasi kun matka kesti?
Vai mistä tuo klo 1400 sitten johtuu?
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Esitutkintapöytäkirja

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Ymmärrän satukirjoittelun lapsille, mutta tässä spekulidaan kolmoismurhaa.
8)
Arska syököön tämänkin porkkanan.
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Esitutkintapöytäkirja

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Spekulidoi ihan itseksesi Wagner, mutta tosi on se, minkä tuossa kirjoitin, eikä se siitä muuksi muutu, sillä mknä olen lahjomaton, jollaisia eivät kaiketi muutamat henkilöt ole olleet, jotka kertoilevat satuja niemellä olostaan 5.6.60, aamusta jo klo.09.00, kaiketi tekemässä kimppakivaa KRP:n poikien kanssa ja eräs, joka kuuli delirium kohtauksensa aikana kolinaa, kun vene murhaniemestä lähti.

Olen keskustellut ko. ambulanssimiehen kanssa ja hän kertoi minulle nuo asiat, jotka tuossa kirjoitin, joten tämän "Arskan jahtaajan" tarinat voi jättää omiin lokeroihinsa, jonne muutkin ihmenäyt on heitetty.

Kertoi lanssimies toki muutakin, mutta ne ovat meidän keskinäisiä asioitamme, joita en täällä palstalla levittele.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Esitutkintapöytäkirja

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hessu52 kirjoitti:<shit>.. sillä mknä olen lahjomaton, jollaisia eivät kaiketi muutamat henkilöt ole olleet, jotka kertoilevat satuja niemellä olostaan 5.6.60, aamusta jo klo.09.00, kaiketi tekemässä kimppakivaa KRP:n poikien kanssa ja eräs, joka kuuli delirium kohtauksensa aikana kolinaa, kun vene murhaniemestä lähti.</shit>]
Yhdistät jälleenm tätini aiemmin kertomani mukaisesti väitteesi kimppakivasta. Perusprovo siis.
Paitsi että se on vakava kuolleen solvaus on se myös peruste pyytää lopullista bannausta osaltasi.

8)
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6549
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Esitutkintapöytäkirja

Viesti Kirjoittaja awa »

Kerro avoimesti Wagner, miten se tätisi siellä murhaniemellä "töpisteli".

Sinulla on näitä edesmenneitä omaisia enemmänkin, jotka ovat niemellä tehneet erinäisiä havaintoja. Et ole kertonut heistä aiemmin kuin sivulauseissa.

Tai oikeastaan olet kertonut heistä juuri saman verran, kuin "taatasi" (tmsoli) kesy lokki.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Esitutkintapöytäkirja

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Joo ei noita Wagnerin tarinoita kukaan täysjärkinen voi uskoa, milloin mies pääsee pressanlinnaan juhlimaan, isänsä, vai oliko se isoisänsä siivellä, koska tämä on ainoa elossa oleva marskin ritari, joo.

Montakos niitä nyt hengissä olikaan, muistaakseni kolme, ellei peräti kaksi?

Kas kun Wagnerin täti ei ole asunut Uhtualla, tai Vihdissä, Pariisissa tai Mosambikissa.

Nämähän ovat ihan arvuutteluja, sen kummempia totuuksia etsimättä, mutta noinhan ne Wagnerinkin kirjoituksetkin ovat, ei päätä ei häntää.

Mitä tulee sitten tuohon esitutkintapöytäkirjaan, niin sieltä puuttuvat todellakin kaksi todistajan nimeä, jotka ovat nuo Wagnerin mainitsemat sukulaiset, täti Emilia Engman ja tuntemattomaksi jäänyt isoisänsä.

Heidän lausumansa olisivat olleet ensiarvoisen tärkeitä jutun kannalta, harmi todellakin, ettei niitä ole, joo!!!
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: Esitutkintapöytäkirja

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Wagner kirjoitti:
Yhdistät jälleenm tätini aiemmin kertomani mukaisesti väitteesi kimppakivasta. Perusprovo siis.
Paitsi että se on vakava kuolleen solvaus on se myös peruste pyytää lopullista bannausta osaltasi.

8)
Taisi eilen olla viski-ilta:

Rikospsygologisesti
Marja Salonenn
viinahötyissä
spekulidaan
jälleenm
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Esitutkintapöytäkirja

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti:
....Kaiketi... muistaakseni.... joten epäilen... tietääkseni..
Etpä juurikaa saanut mitään oleellista selville lanssimiehen kanssa jutellessasi. Voisit kaiketi antaa yhteistiedot(tietenkin hänen luvallaan) jollekkin toiselle, joka kävisi kyselemässä vaikka täällä palstalla laadittuja kysymyksiä?
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Esitutkintapöytäkirja

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kas kun asia on niin konstaseni, kun kahden välisiä keskusteluja ei oikein sellaisinaan voi kirjoitella yleisille forumeille, saahan sen niinkin tehdä, ei se ole kiellettyä.

Kaiken minkä olen kirjoittanut on totta, mutta se, olenko kirjoittanut kaiken tietämäni ja mitä kaikkea lopulta olemme "lanssimiehen" kanssa keskustelleet, jääköön meidän kahden välisiksi.

Sinä konsta olet ollut suurin haukkujani ja valehtelijaksi syyttelijä ja kun oletkin huomannut, että olenkin puhunut totta, et ole pystynyt sitäkään minulle anteeksi antamaan, vaan vaadit minun kertovan kaikki tietoni sinulle.

Eipä käy konstaseni, sillä mitä sinä niillä tiedoilla tekisit?

Kuten olen kirjoittanut, niin olen pahoillani, ettei lanssikuskeja, eikä hoitohenkilökuntaa ole kuultu asiassa, tai ainakaan siitä ei ole tiedoitusvälineille ja sitä kautta katsojille, kuulijoille, tai lukijoille mitään kerrottu.

Ilman muuta heillä olisi ollut jotain kerrottavaa esitutkinta pöytäkirjaan, ainakin mitä tulee Gussen hoitoon viemisestä ja kellonajoista.

Noilla sanoilla joita konsta tuossa esittää minun käyttävän, niin hän on kerrankin oikeassa, sillä olen saanut tappiini tuollaisen joutavanpäiväisen konstaretkun haukkumisista, joten siksi nuo sanat.

Esitutkintapöytäkirjaan ne eivät kuitenkaan vaikuta, eivätkä ole vaikuttaneet, mutta eipä konstakaan voi mitenkään syyttä haukkua minua valehtelijaksi, jollainen hän itse on.

Mitä taas tulee yhteistietoihin, vai pitäisikö olla yhteystietoihin, niin niitä en ainakaan sinulle anna, en luvan kanssa, enkä luvatta, se on varma.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Esitutkintapöytäkirja

Viesti Kirjoittaja konsta »

Aha.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Japi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:29 am

Re: Esitutkintapöytäkirja

Viesti Kirjoittaja Japi »

Hessu52 kirjoitti:Kas kun asia on niin konstaseni, kun kahden välisiä keskusteluja ei oikein sellaisinaan voi kirjoitella yleisille forumeille, saahan sen niinkin tehdä, ei se ole kiellettyä.

Kaiken minkä olen kirjoittanut on totta, mutta se, olenko kirjoittanut kaiken tietämäni ja mitä kaikkea lopulta olemme "lanssimiehen" kanssa keskustelleet, jääköön meidän kahden välisiksi.

Sinä konsta olet ollut suurin haukkujani ja valehtelijaksi syyttelijä ja kun oletkin huomannut, että olenkin puhunut totta, et ole pystynyt sitäkään minulle anteeksi antamaan, vaan vaadit minun kertovan kaikki tietoni sinulle.

Eipä käy konstaseni, sillä mitä sinä niillä tiedoilla tekisit?

Kuten olen kirjoittanut, niin olen pahoillani, ettei lanssikuskeja, eikä hoitohenkilökuntaa ole kuultu asiassa, tai ainakaan siitä ei ole tiedoitusvälineille ja sitä kautta katsojille, kuulijoille, tai lukijoille mitään kerrottu.

Ilman muuta heillä olisi ollut jotain kerrottavaa esitutkinta pöytäkirjaan, ainakin mitä tulee Gussen hoitoon viemisestä ja kellonajoista.

Noilla sanoilla joita konsta tuossa esittää minun käyttävän, niin hän on kerrankin oikeassa, sillä olen saanut tappiini tuollaisen joutavanpäiväisen konstaretkun haukkumisista, joten siksi nuo sanat.

Esitutkintapöytäkirjaan ne eivät kuitenkaan vaikuta, eivätkä ole vaikuttaneet, mutta eipä konstakaan voi mitenkään syyttä haukkua minua valehtelijaksi, jollainen hän itse on.

Mitä taas tulee yhteistietoihin, vai pitäisikö olla yhteystietoihin, niin niitä en ainakaan sinulle anna, en luvan kanssa, enkä luvatta, se on varma.
Hohhoijaa....Et mitään kuskia ole nähnytkään.
VeriGood
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Ma Kesä 08, 2009 7:30 pm

Re: Esitutkintapöytäkirja

Viesti Kirjoittaja VeriGood »

Muistaakseni Hessumme on jossain täällä foorumilla myöntänyt itse valehdelleensa. En muista mistä asiasta kaveri syötti jonnin aikaa pajunköyttä. Vaikea se on tuollaisten temppujen jälkeen kaveriin uskoa. :mrgreen: Joskus tulee kyllä ihan hupaisaa juttua, ei siinä mitään. :mrgreen:
Murrrrha Infon lukijat - ne on lunkia porukkaa!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6549
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Esitutkintapöytäkirja

Viesti Kirjoittaja awa »

^Lue enemmän - luulet vähemmän. Piste.

Jostain kumman syystä ilmaantuu aina näitä 1-40 viesitin Bodom-kirjoittajia, hävitäkseen sitten taas olemattomiin. Joku "nikki" jopa sopertaa aluksi joitakin tekstejä muillekin keskustelualueille, mutta palaa Bodomiin, kuin sen uudesti ja yllättäen löytäneenä. Liikuttavaa vaivannäköä sekin.

No, ei kai siinä mitään erikoista ole, epätoivoa elämässä kenties?

Nikki VeriGoodille antaisin ohjeen tutustua Bodom-materiaaliin. Aiheeseen liittyen sitä löytyy kiitettävästi. Toki tietoa löytyy tältäkin foorumilta suht` mukavasti.

Tuollainen turhanpäiväinen provosointi, noilla kirjoitusmäärillä, viittaa nikin nikittelyyn, ja itseäni ainakin harmittaa kertoa samat ohjeet, samoille ihmisille, aina ja aina uudestaan. Voin olla väärässäkin. Saa sitä näinkin ajatella. Ohjeet ovat joka tapauksessa ilmaisia.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Esitutkintapöytäkirja

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Aivan oikein nikki VeriGood, en ole kuskia nähnyt, sillä hänellä ei ollut näköpuheliyhteyttä, kuten eräillä on.

Keskustellut sitä vastoin olen, joten ei siitä voi minua haukkua valehtelijaksi.

Se on aivan sama, uskooko kaksi nikkiä minua, koska nämä nikit pian häviävät taas maisemaan, palatakseen takisin, kun on tarve vaihtaa, no joo.

Ennen kuin syyttää jotain kirjoittajaa valehtelijaksi, niin olisi syytä etsiä faktaa kehiin, ettei lankea bannia väärien tietojen kirjoitteluista, kuten nikeille Japi ja VeriGood saattaa tulla.
Vastaa Viestiin