awa kirjoitti:rootbeer kirjoitti:Samalla haukutaan maailmankuulu aivospesialisti lyttyyn,ei kuulemma tiedä mitään ja yrittää johtaa harhaan.Nimimerkkien takaa uskalletaan huudella.Kyseisen henkilön yhteystiedot on helposti löydettävissä,joten awautukaa suoraan hänelle.Kun itsellään on asiat paremmin hallussa niin uskon että kaikki apu otetaan ilomielin vastaan.*Niimpä,kyllä sillä tasolla on tosiaan hyvä elää...
No vastataanpa rootbeerille kun siinä viitataan minuun.
Puliukko saa provokatiiviseen viestiinsä samalla vastauksen. Jotenkin arvaisin, että samaan osoitteeseen menee, vaikka toinen ei jätä pilkun jälkeen väliä.
Ensimmäiseksi totean, että Bodomin varjo -kirja on ihan kivasti kirjoitettu. Kirjassa kirjailija Jorma Palo muotoilee sitä traumaa joka hänelle traumaksi jäi. Tämän trauman kliimaksi oli Nils Gustafssonin syyte.
"Maailmankuulua aivospesialistia" saa arvostella siinä missä ketä tahansa joutomiestä. Minulla on siihen varaa. Olen kouluni käynyt. Silloin kun joku aivospesialisti puhuu hieman erikoista totuutta, niin siihen voi ja pitää puuttua. Ei liene kiellettyä?
Jos se "maailmankuulu" aivospesialisti tarkoituksellisesti sonnustautuu puhumaan lööperiä, niin siihenkin minulla on kanttia puuttua. Valitettavasti.
Toivottavasto rootbeer sait tyydyttävät vastaukset. Jatkossa laita komenttisi oikeisiin topicceihin.
Kannattaa olla varovainen noissa vihjailuissa, että olisin, muka sama henkilö, kuin rootbeer, sillä sinulle tulee helposti yhä pahempi p**kanpuhujan maine sillä tavalla. Eikä se ole muuten minun vikani

. Muuten täällä liikkuu eräs multinikki, joka on niitä sinun parhaita kavereita. Liekkö taas vaihteeksi bannittu

.
Miksi sitten me emme saa arvostella Tuomista ja Haapalaa, vaikka he ne vasta puhuivatkin lööperiä? Tai Marjattaa ja Virpiä. Hehän varsinkin ovat luotettavia henkilöitä, awan mielestä

. Jos heitä kutsuu julkisuudenhakuisiksi ämmiksi, niin haukutaan. En minä sitä sano, että et saisi haukkua aivospesialistia, mutta sinun ei pitäisi myöskään haukkua sitten minua alhaisemmalla tasolla eläväksi, tai rootbeeriä tai Sariolaa.
Ja mitä väliä sillä, että olet käynyt kouluja. Koulujen käyminen ei tarkoita sitä, että olisit oikeassa ainakaan Bodomin suhteen, tai että olisit muutenkaan älyllisesti parempi, kuin me muut täällä keskustelevat, varsinkaan toisin ajattelevat.
Mitä tulee Palon kirjaan "NG ja Bodomin varjo", niin siitä voi olla monta mieltä, mutta ei se sentään mitään schaissea ole. "Hans Assmannin arvoitus"-kirja sen sijaan kärsii paikoittelen Hansin omista höpinöistä, mutta sitäkään ei voi miksikään roskaksi haukkua. Paljon siinä on faktatietoakin. Poliisi (lue Tuominen ja Haapala) syyttävät kirjaa fiktioksi, mutta toisaalta eivät todistakaan väitettään, esim. julkaisemalla SUPO:n Assmann-kansiota puhumattakaan kadonneista kuulustelupöytäkirjoista. Eikä Assmann ollut Palolle mikään pakkomielle, toisin kuin sinä ja Hessu ja Serpentin väitätte. Ei hän mikään vanhuudenhöperö ollut. Eikä ollut Paloaro eikä Stenbäckikään. Jään muuten ilolla odottamaan Marjatan ja Virpin yhteistä kirjaa "Nils Gustafsson, Bodomin todellinen syyllinen". Sinä, Hessu ja Misri voisitte rahoittaa sen. Lupaan, että ostan sen itselleni ja kaverillekin

.