Omia kokemuksia Bodomista

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Samson
Lauri Hanhivaara
Viestit: 125
Liittynyt: Su Kesä 24, 2007 6:46 pm

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja Samson »

Jos vaikka lintupoika tai Kivilahti vihdoin avautuu oikeasti näkemistään asioista :o

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja papillon »

Samson kirjoitti:Jos vaikka lintupoika tai Kivilahti vihdoin avautuu oikeasti näkemistään asioista :o
Ai kun oulunmiestä kutisee nivusista niin nämä avautuu?

Sissos. Kevennystä välillä :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!

Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Ehkäpä lintupojat ja Kivilahti korreloivat nivusiani? Mene ja tiedä, voi sitä niinkin luulla? Ei se väärin ole. :shock:

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja papillon »

[quote="Oulunmies"] Mene ja tiedä, voi sitä niinkin luulla?

En mene, parempi että sinä menet kun kutiseekin.
Kaikkea on yritettävä, ei se väärin ole.
Yritä sinä vaan, voi sitä noinkin yrittää, ei se ole kiellettyä. Kai.
Ei sitä koskaan tiedä mikä naula oravan puuhun vetää vai onko suo siellä ja vetelä tuolla.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!

Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Mennäänpäs Papillon keväällä Bodomille niin, että heilahtaa. Sano mitä sanot mutta jonnekin se polku kääntyy. Sopii sopii, epäillä aina sopii. Tiedä vaikka dekkarikirjailija bongataan puusta alas laskeutumassa ja sikisemässä? Toteaa meille; "Sanokaa mitä sanotte mutta oikealle se kääntyy, n-iin saatana, vanha mies, ei jaksa..." :lol:

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja papillon »

Oulunmies kirjoitti:Mennäänpäs Papillon keväällä Bodomille niin, että heilahtaa. Sano mitä sanot mutta jonnekin se polku kääntyy. Sopii sopii, epäillä aina sopii. Tiedä vaikka dekkarikirjailija bongataan puusta alas laskeutumassa ja sikisemässä? Toteaa meille; "Sanokaa mitä sanotte mutta oikealle se kääntyy, n-iin saatana, vanha mies, ei jaksa..." :lol:
Siihen sitten tarttee tokaista että:

Rupee poraamaan kurja!

Ihmettelee kai tässä jokainen mutt luulis polun saavan kohdalleen.

Kyllä herra alikersantti !!

Herra alikersantti herra alikersantti! Et sinä minusta niin vaan herrottelemalla selviä

Painu sinne as. autolle ja hae sedille pari voimajuomaa, mutta katokin ettet jää vetelehtiin ja piileskeleen.

Ja kun hän palaa viimein:

Siellä oli parkkipaikan vieressä pusikossa stetsonpäinen mies joka repi puskia ja välillä puhu rumia.

Mittee rumia?

En kehtoo sannoo.

No jos stetsonpäinen kehtoo niin mikset sinä?

Jeesuksenristuksenperkele, tämmöstä tietä sitä kellokuuden mies tuskin.

Jos tuo varmuuven vuoks kokkeili että tietee mistä puhhuu.

Ei saa sanoa, hiki oli päässä.

Älä älä ala säälittelemää, vaan hae sae hessu tänne sieltä.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja papillon »

Oulunmies kirjoitti:Mennäänpäs Papillon keväällä Bodomille niin, että heilahtaa.
Mennään vaan. Asetettaan hyrrälaaseri ja kamerat asemiin ja lasetettaa tännepäin ja tuonnepäin nii jot hitto.

Se on kuule semmonen tää bodomi strategia.
Jos sie lähet pakittellee sariolan ies niemes polkua pohjoseen, nii sie saat mennä järvee saakka.

Mut jos sie et lähe minnekään nii minkä hää polu suunnalle mahtaa?

Hää luuloo jot aina seisoo siinä kuvan ejessä ja höpäjää kyllä herra kyllä herra.

Ei hitto, mie en ala asettelee oikeinmerkkejä sariolan väärii polkui pieleen.

Se asettelloo kuka asettelloo, mie en ala.

Bodomil mie teen mitä pittää, mut väärii polkui en ala seurat, pain se mieleheis. Mie lähen. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!

BlackFriday
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 7:52 pm
Paikkakunta: Kotham City

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja BlackFriday »

Niin mennäänkii! Ja mä tuun mukaan. Sit otetaankin sellaset kuvat, että vihdoin nähdään mihin suuntaan se pulu kallistuu :D
Hmm. Kuulostaa mielenterveysongelmaiselta kakkapyllyltä!
ny rillataan @ murobbs: "En puutu tuohon sherlockointiin mutta nyt tässä ketjussa alkaa olla oikeanlaista otetta. Vähän kuin murha.info mutta järkevillä ihmisillä."

Belker
Javier Pena
Viestit: 1706
Liittynyt: Ma Loka 05, 2009 11:51 pm

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja Belker »

Pari kuukautta sitten kävin tutun opastamassa katsomassa niemiä.

Maalta katsottuna tyyrpuurin niemi oli yllättävän lyhyt. Toiselta niemeltä se näytti juuri siltä, miltä valokuvatkin.

Tekijä tuskin tuli niemelle sattumalta, ja olisihan toinen niemikin ollut tyhjä, jos aikoi jotain niemennokassa tehdä. Vai oliko toisella niemelläkin porukkaa aikoinaan?

Mieleen tuli, että moottoripyörät näkyivät ensiksi tulijan silmiin. Tulija on ollut liikkeellä omituiseen aikaan ja luuli ehkä, että taaempana olevassa teltassa olisi vain kaksi moottoripyöräilijää. Ehkä ajatteli varastaa jotain, ehkä humalaisen vihalla meni kostamaan "prätkäjengiläisille" jotain kokemaansa.

Varastaminen oli kai pääsyy. Kohdehenkilöt olivat tuntemattomia ja lukumäärä tuntematon. Tekijä oli fyysisesti vahva ja itseluottamusta riitti. Ehkä heitä oli kaksi, jotta kaksi moottoripyöräilijää olisi helpompi nujertaa.

Kuolleilta varastaminen vaatii aikamoista luonnetta. Yleensä väkivallantekijä havahtuu ja alkaa ennemmin suunnitella pakoa. Tämä tekijä kuitenkin kahmi omaisuutta, saattoipa tutkia kuolleiden tavarat tarkkaan. Kova luonne.

Niemellä on nykyään tulia pidetty ja nuoret juovat kuulemma usein viinaa siellä. Teltan paikassa (ilmeisesti) oli vedettynä selvä tuuman syvyinen iso risti. Jonkun dramatisointia.

Puutteellisena teoriana mieleen tuli, että tekijä on ollut köyhä hamppari, jolla on väkivaltataustaa. Enpä ihmettelisi, jos olisi ollut joku sotaveteraani, joka oli syrjäytynyt ja vihainen vähän kaikelle tässä maailmassa. Ja juopunut, ehkä haki viinaa alun perin. Kantoi mukanaan puukkoa tai kahta, mikä kertoo jotain. Ehkä aloitti astalolla, ja kun huomasi väkeä olevan enemmänkin, niin rupesi puukottamaan.

Melko vähämerkityksellinen oli käynti. Ehkä järvi on hyvä kalavesi, voisi joskus käydä veneellä pyytämässä.

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6541
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja awa »

^Tutustu aiheeseen, tiedät enemmän. Piste.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Belker
Javier Pena
Viestit: 1706
Liittynyt: Ma Loka 05, 2009 11:51 pm

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja Belker »

Bodom on minulle vaisuhko tapaus, josta olen lukenut jonkin verran ja nähnyt YLEn dokumentin.

Tämä puu kai on henk.koht. kokemuksia varten ja ei-niin-spesifiä? Joten herneet onkaloon vakavampiin puihin.

Luin kyllä jonkin verran puita, awan one-linereita oli viljalti. Mutta kaipa jokin isompi yhteenveto on tekeillä Bodomista esim. henkilöluettelopuun pohjalta.

MEG
Adrian Monk
Viestit: 2569
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja MEG »

Belker kirjoitti:. Mutta kaipa jokin isompi yhteenveto on tekeillä Bodomista esim. henkilöluettelopuun pohjalta.
On tekeillä, mutta kaikki eivät ehkä ole huomanneet että Minfon otsikkosivun "Bodom" kylttiä painamalla aukeaa laaja johdanto ja tietopaketti aiheesta.

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja papillon »

^No joo, on. Yhtä lailla väärässä asennossa se teltta kuin ennenkin. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Teltan surmanaikasesta positiosta voisi antaa tietoa paikalla tehtävä maaperäanalyysi, jossa tietyin välimatkoin (esimerkiksi 25 cm) otettaisiin koeruudusta näytteet.
Fibriinipitoisuudet, korot, kaltevuudet -> teltan positio surmahetkellä.

Kuvasta sitten teltan positio vainajien & pahoinpidellyn NG:n löytöhetkellä.

Positioiden erotus selvitetään, sitten maaperän kitka/verinen teltta & uhrien painon vaikutus kamoineen.
Lasketaan se voima, joka on vaadittu teltan ja uhrien siirtoon.
Saadaan tekijöiden lukumäärä.
Sitten mahdollisesti Heikki Salonen yhdessä Arskan kanssa kaffille KRP:lle kertomaan loput.
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6541
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja awa »

Uskoisin, että meillä Waakun kanssa on kokemuksia Bodomista enemmän kuin monella muulla. Minulla hieman erilaisia, ja Waakulla tietysti rajumpia, mutta kokemuksia kuitenkin.

Wagner on tuhma poika, joka kaipaa tukistusta. Joitain hänen kertomuksistaan voin allekirjoittaa, mutta on niissä tuota edellä kuultua hopotustakin aina liikaa.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Vastaa Viestiin