Irmelin isäpuoli

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Irmelin isäpuoli

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kuinka mielestäsi Krieg, Gustaffson on muka tarkasti tutkittu, sillä ei minun tietääkseni hänellä ole sen kummempaa alibia, kuin esim. tuntemattomalla Matti Mankelimäellä?

Kyllä Irmelin isäpuolen alibi on tutkittu ja käypäseksi havaittu, joten lopeta tuollainen trollaaminen.

Luulisitko Irmelin äidin todellakin antaneen väärän alibin tuollaissa tapauksessa, saati sitten jatkanut elämäänsä ihmeisen rinnalla, jota epäiltäisiin tämän lapsen surmaamisesta, älä nyt ole naiivi, nikki Grieg.

Jotain tolkkua noihin alibiasioihinkin pitäisi saada, kun kenekään muun alibi ei kelpaa, kuin Gustafssonin, jolla sellaista ei todellakaan ole surman aikaan, toisin kuten noilla muilla, heh jo on kummaa!

Krieg
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 112
Liittynyt: Ti Syys 29, 2009 1:28 am

Re: Irmelin isäpuoli

Viesti Kirjoittaja Krieg »

Kyse ei ole kenenkään alibista vaan väitteestäsi että Irmelin isäpuoli on tutkittu tarkasti.Jos vertaillaan vaikkapa kuinka tarkasti on tutkittu isäpuoli, Assmann, Gustafsson tai vaikkapa naapurin Liisa, niin ketä onkaan tutkittu tarkasti? Kenen kohdalla on tarkat kuulustelut, DNA- näytteet, verijälkitutkimukset, esitutkinta, oikeudenkäynti? Mitään todistetta syyllisyydestä näissä ainoissa tarkoissa tutkimuksissa ei yhden(Gustafsson) kohdalla löytynyt. Miten kävisi jos sama seula kohdistettaisiin vaikkapa kolmeen tai viiteen muuhun ihmiseen. Edelleenkin Irmelin isäpuolen alibi on yhtä vahva kuin Assmanin, Gyllströmin, Pirisen tai vaikkapa Torsten Svärdin(irmelin ex-ex- heila)

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Irmelin isäpuoli

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Voithan sinä suorittaa tutkimukset vaikka kaikkiin suomalaisiin miehiin, ja miks ei naisiinkiin, jos kukkarosi on kunnossa.

Kyllä noita henkilöitä on tutkittu aikoinaan ihan tarpeeksi tarkkaan ja heidän alibinsa hyviksi havaittu, joten älä turhaan yritä trollata, nikki Grieg noilla älyttömillä jutuillasi.

Ei Gustafssonilla ole alibia, edes niinkään hyvää, kuin Gylströmillä, P.P:llä, Assmannilla, sekä lukuisalla joukolla muita henkilöjä, joita on epäilty surmaajaksi.

Gustafsson on ainoa, jolla ei ole alibia ollenkaan, eikä sitä ole taidettu tutkia sen kummemmin, kun ukko on ollut paikalla surmatöiden sattuessa, mutta siinäpä kaikki, vaikuttaa aika hataralta alibilta ainakin minusta.

Krieg
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 112
Liittynyt: Ti Syys 29, 2009 1:28 am

Re: Irmelin isäpuoli

Viesti Kirjoittaja Krieg »

Mikä on Seppo Boismanin alibi?

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Irmelin isäpuoli

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Joo, Seppohan se oli, joka surmat teki ja jätti sitten Gussen henkiin ja tätä Gusse sitten ei muka muistaisi, salli mun nauraa.

Miksi Gusse ei kertoisi rehellisenä miehenä totuutta, jos Seppo olisi tytöt tappanut ja sitten käynyt Gussen kimpuun, kerropa se, nikki Grieg.

Samaten se olisi voinut olla Tuulikki, tai Irmeli, vai mitä, mutta miksi Gusse ei sitten noista kerro, luulisi nyt tuon muistavan, jos olisivat riidelleet ja vasta tappelussa olisi muisti hävinnyt, vaan kun ei sellaisia kerro!

Krieg
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 112
Liittynyt: Ti Syys 29, 2009 1:28 am

Re: Irmelin isäpuoli

Viesti Kirjoittaja Krieg »

Et joko halua ymmärtää tai sitten et oikeasti ymmärrä. Miten Sepon tai Nilsin alibit eroavat toisistaan?

pjpj
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 94
Liittynyt: Ma Huhti 13, 2009 10:54 am

Re: Irmelin isäpuoli

Viesti Kirjoittaja pjpj »

Krieg kirjoitti:Et joko halua ymmärtää tai sitten et oikeasti ymmärrä. Miten Sepon tai Nilsin alibit eroavat toisistaan?

Nyt alkaa lähteä hanskasta..Pelkästään vammat puhuu puolestaan näiden kahden välillä..Kyl se niin on menny,et Sepi on ollu saamassa römpsää ja Känni Nisse poistettu teltasta..Sitä en tiedä kummalta Sepi ois saanut,Irmeli Vai Tuulikki...

Krieg
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 112
Liittynyt: Ti Syys 29, 2009 1:28 am

Re: Irmelin isäpuoli

Viesti Kirjoittaja Krieg »

Alibi (latinaa = muualla) on todiste, jolla voidaan osoittaa, ettei henkilö ole ollut paikalla rikoksen tapahtuessa tai ei ole osallistunut rikokseen ja että joku voi esittää todistusaineiston asiasta luottamuksellisesti oikeudessa.

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6541
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Irmelin isäpuoli

Viesti Kirjoittaja awa »

Krieg kirjoitti:Et joko halua ymmärtää tai sitten et oikeasti ymmärrä. Miten Sepon tai Nilsin alibit eroavat toisistaan?
Konstailematta lienee varmaa, että molemmat olivat paikalla murhien ajankohtana.

Sattumoisin toinen jäi henkiin ja toinen ei.

Sattumoisin toinen oli tapettu telttaan niille sijoilleen, toinen ei.

Sattumoisin toista oli haavoitettu puukolla kuolettavasti ja sattumoisin toisessa ei havaittu puukotuksen seurauksena tulleita syviä vammoja.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Irmelin isäpuoli

Viesti Kirjoittaja Wagner »

NG:n verta ei ollut naisissa, vain nukkumapaikallaan ja puolustuslinjallaan.

Neiti Awa, hae kirjastosta esimerkiksi kirja 'Logiikan perusteet'.

Predikaattilogiiikkaa ei casessa tarvita, siihen riittävät jo De Morganin säännöt.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Irmelin isäpuoli

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

Itse olen pitänyt kioskimiehen ja Assmannin ohella Irmelin isäpuolta JT:ta, jos en nyt varsinaisena pääepäiltynä, mutta ainakin mielenkiintoisena epäilynä, jolla ainakin oli motiivi ja jota Irmeli pelkäsi. PP (Irmelin poikaystävä) epäili JT:tä syylliseksi, ehkä hänen puheidensa ja oudon käytöksen vuoksi. Onhan tuo pullo ja tupakka-aski teoria aika mielenkiintoinen. Kuulemma ulkonäkökin sopisi kello kuuden mieheen.

Mielestäni poliisi teki erittäin suuren virheen, kun antoi uhrien vaatteet omaisille heti murhien jälkeen. Mitä v**tua tuollainen toiminta poliisilta oikein on? Oliko 60-luvun poliisin toiminta tosiaan näin alkeellista? Nykypäivänä niistä olisi saattanut saada DNA-näytteen. Ja jos JT tai joku muu murhattujen sukulaisista olisi todella osallinen veritekoihin, niin sinnehän ne todisteet sitten menivät.

Jos joku olisi ystävällinen, voisi laittaa tänne uudestaan tuon kuvan JT:stä, sillä alkuperäinen linkki on kuollut. KIITOS!

Caracalla
Remington Steele
Viestit: 222
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 5:05 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Irmelin isäpuoli

Viesti Kirjoittaja Caracalla »

Bodomista vuosia kiinnostuneena, mutta toki tämän palstan vakikirjoittajiin verrattuna melkoisena noviisina, uskaltaudun kysymään, että onko JT edelleen elävien kirjoissa?

Jos Bodom-soppaa vielä joku poliisi rupeaisi uudestaan hämmentämään, niin mielestäni JT olisi varteenotettava vaihtoehto, josta aloittaa.

Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Irmelin isäpuoli

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

Caracalla kirjoitti:Bodomista vuosia kiinnostuneena, mutta toki tämän palstan vakikirjoittajiin verrattuna melkoisena noviisina, uskaltaudun kysymään, että onko JT edelleen elävien kirjoissa?

Jos Bodom-soppaa vielä joku poliisi rupeaisi uudestaan hämmentämään, niin mielestäni JT olisi varteenotettava vaihtoehto, josta aloittaa.
Olen samaa mieltä.

Gyllis
Martin Riggs
Viestit: 637
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 6:12 pm
Paikkakunta: Twin Peaks

Re: Irmelin isäpuoli

Viesti Kirjoittaja Gyllis »

Itsekin olisin halukas näkemään kyseisen henkilön kasvot.
Prosentit Gustafssonin syyllisyyden puolesta alle 15 %.

"Thru the darkness of Future Past,
the magician longs to see,
one chants out between two worlds:
Fire - walk with me."

Hornankattila
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ma Touko 20, 2013 11:58 am

Re: Irmelin isäpuoli

Viesti Kirjoittaja Hornankattila »

Onko kyseinen henkilö vielä elossa? Olisi kai reilusti yli 90-vuotias? Tuntuu siltä, että kyseinen henkilö on ainoa josta ei juurikaan esimerkiksi mediassa
ole puhuttu. Vaikka kuulusteluissa oli tuotu ilmi, että Irmeli olisi pelännyt häntä. Hänhän on todennäköisesti myös ollut tietoinen teltan todennäköisestä sijainnista ja keitä siellä teltassa on. Myös se että Irmelin äiti kuoli n. vuosi tapahtumien jälkeen vain 50 vuotiaana, saattaisi
viitata siihen että häneen on kohdistettu henkistä väkivaltaa syytöksillä tapattaessaan tyttärensä päästämällä tämän telttailemaan. Spekulointia vain, mutta tässä viimeisen 20 vuoden aikana on paljastunut paljon hullummiltakin kuulostavia asioita, vaikka kyseessä olisi vaikka oma lapsi. Ehkä se sairaalloinen ihastuminen ja omistamisen tunne olisi laukaissut raivon kaverin päässä ja sen vuoksi olisi ''kostanut'' Irmelille tämän, voisi selittää
miksi häneen oli kohdistettu niin raakaa väkivaltaa verrattaen muihin.

Jotenki en vaan uskoa Gustafssonin ja Kioskimiehen mahdollisuuteen tekijäksi.
Kioskimies oli varmasti jonkin sortin kylähullu, mutta kaveri istuskelee rauhassa seuraavana päivänä kioskilla eikä näytä olevan millänsäkkään. Gustafsson taas puolestaan hyppimässä pitkin metsiä viemässä tavaroita sinne sun tänne, kuulostaa kyllä liian riskiltä. Kyllä tässä nyt ehkä pitäisi vielä kääntää poliisinkin vielä viimeine kivi ja ottaa asia tarkempaan tarkasteluun isäpuolen osalta.

Vastaa Viestiin