Bodom: Henkilöt

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja papillon »

^No rillipäältä kyllä mutta laihalta, selittää kuvan ukko on taas ylen sankia selittäjä.

Kun laitat avun kuvan ukolle rillit ja muutaman vuoden lisää, - sillä tuo filmi ei ole 60 käsittääkseni - niin siinä on edelleen Johansson. Muttei Ingemar. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!

strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja strangelove »

papillon kirjoitti:^No rillipäältä kyllä mutta laihalta, selittää kuvan ukko on taas ylen sankia selittäjä.

Kun laitat avun kuvan ukolle rillit ja muutaman vuoden lisää, - sillä tuo filmi ei ole 60 käsittääkseni - niin siinä on edelleen Johansson. Muttei Ingemar. :lol:
Vai onko Esko laihtunut vanhetessaan..? No, en väitä olevani oikeassa, mutta Eskosta on jäänyt mieleen kuva hieman vanhempana äijänä.

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja papillon »

strangelove kirjoitti:
papillon kirjoitti:^No rillipäältä kyllä mutta laihalta, selittää kuvan ukko on taas ylen sankia selittäjä.

Kun laitat avun kuvan ukolle rillit ja muutaman vuoden lisää, - sillä tuo filmi ei ole 60 käsittääkseni - niin siinä on edelleen Johansson. Muttei Ingemar. :lol:
Vai onko Esko laihtunut vanhetessaan..? No, en väitä olevani oikeassa, mutta Eskosta on jäänyt mieleen kuva hieman vanhempana äijänä.
^
Voi olla niin että on muodostunut, mutta Esko Johansson oli täyttänyt juuri 35 v,
oli syntynyt 29.5. 1925.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!

strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja strangelove »

papillon kirjoitti:
strangelove kirjoitti:
papillon kirjoitti:^No rillipäältä kyllä mutta laihalta, selittää kuvan ukko on taas ylen sankia selittäjä.

Kun laitat avun kuvan ukolle rillit ja muutaman vuoden lisää, - sillä tuo filmi ei ole 60 käsittääkseni - niin siinä on edelleen Johansson. Muttei Ingemar. :lol:
Vai onko Esko laihtunut vanhetessaan..? No, en väitä olevani oikeassa, mutta Eskosta on jäänyt mieleen kuva hieman vanhempana äijänä.
^
Voi olla niin että on muodostunut, mutta Esko Johansson oli täyttänyt juuri 35 v,
oli syntynyt 29.5. 1925.
Okei, no olin väärässä juu :lol: . Muistan kiskaukosta joskus jonkun kuvan nähneeni, mutta tuo tukeva kaveri ei oikein muistuta häntä.

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kiskaukostahan on eräs kuva, jossa tosin ei näy äijästä kuin käsivarsi, eli kiskan luukusta ja se käsivarsi on minusta melko tukevaa sorttia, joten kummalla (ei oudolla) siis on tukevampi käsivarsi, sen saapi jokainen päätellä omassa mielessään, heh!

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Vilkaisehan Hessu sitä kioskieukon vankkaa käsivartta, voi se olla sekin. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!

strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Hessu52 kirjoitti:Kiskaukostahan on eräs kuva, jossa tosin ei näy äijästä kuin käsivarsi, eli kiskan luukusta ja se käsivarsi on minusta melko tukevaa sorttia, joten kummalla (ei oudolla) siis on tukevampi käsivarsi, sen saapi jokainen päätellä omassa mielessään, heh!
Joo, siitä on tosin vaikea tehdä vertailua muuta kuin käsivarren osalta.

Jossain vanhassa vuoden -60 sanomalehdessä oli pärstäkuva kiskaukosta. Ei ollut silmälaseja ja tukkaakin oli enempi piässä. Wagnerhan sen tietäisi kun äijän on livenä nähnyt.

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja papillon »

Onkos Waakneri pannissa vai vapaalla? No kuitenkin, kerros milloin se Arska tunnusti jutun, oliko se -94 vai milloin?
- Sanos muuta ja älä muuta sano!

strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja strangelove »

papillon kirjoitti:Onkos Waakneri pannissa vai vapaalla? No kuitenkin, kerros milloin se Arska tunnusti jutun, oliko se -94 vai milloin?
Oli. Joskus Suomi24:ssa Wagneri kertoi seuraavaa:

"Kivellä Arska kertoi tappaneensa ja totesi jonkun päässeen teltasta ulos.
Helluntaina 1994 kuultua: 'kun minä otan maasta kiven ja lyön sillä päähän, siitä ei kyllä enää kukaan nouse'.
Lainaus sanatarkkana."

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja papillon »

Joo mainiota, päivittelen joutessani Henkilöt - osastoa.
Sain viestiä että se aikataulujuttu saadaan esille piakkoin, tämä kunhan serveritouhu saadaan vireeseen.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja awa »

^Ja kaikki tämä tapahtui Tiistilän kallioilla Espoossa.

- awa -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Tunnustuksia Arskalla oli jo heinäkuussa 1991 alkaen, viimeisin Helluntaina 1994.
awa kirjoitti:^Ja kaikki tämä tapahtui Tiistilän kallioilla Espoossa.

- awa -
Kaikki tämä ?
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Terve Wagner!

Tuota olen ihmetellyt tässä Arska sagassa, miten hän ei muka tiennyt Gussen jääneen henkiin, kun luuli kertomasi mukaan surmanneensa kaikki.

Eikö Arska osaa lukea, vai mikä on ollut tietämättömyyden syynä, sillä kyllä tuo Bodomin surmatapaus on niin kuuluisa, että kaikkien aikalaisten siitä olisi pitänyt kuulla ja varsinkin, jos itse on ollut siinä jotenkin mukana.

Toinen seikka on se, että kerroit Arskan lähteneen amerikkoihin pakoon Suomalaista virkavaltaa, mutta nythän on niin, että tällaisissa tapauksissa jenkeilläkin taitaa olla palautusoikeus lähtömaahan, joka vissiin on Suomi, joten takaisin viranomaiset Arskan saisivat, ja miks eivät haluaisi, jos näyttöä kerran on kassikaupalla.

Toisaalta, väität Arskaa Zodiac killerikskin ja jos siinä olisi perää, niin kyllä siellä jenkkilässä oltaisiin oltu jo, hilut kiilloitettuna killumassa, kieli ulkona odottamassa sitä, että joku olisi saanut pujotella hilut Zodiac killerin kinttuihin, eikö vaan ja sehän olisi ollut sen verran iso juttu jo "ameriikan" mittapuunkin mukaan, että uutisiinhan tuo olisi mitä pikimmin joutunut, mutta mitään ei vain ole kuulunut!

Harmi sinänsä, mutta minkäs teet, jos jenkkienkin viranomaiset ja politiikot on Suomesta, tai Sveitsistä käsin lahjottu!

strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja strangelove »

papillon kirjoitti:Tässä tuo kuva, joka aikanaan siis nimettiin Johansson Selittää- nimiseksi. Jotenkin , jos en nyt sanoisi hauskan oloinen, kun joku tiukkapipo saa taas ähkyn, mutta ehkä mukavansorttinen tunnelmakuva karmealta paikalta.

Toisaalla, toisessa ketjussa joku mainitsi että tuo selittäjä olisi kioskimies, mutta minä taas tarkemmin muisteltuani kallistuisin tuon pukuheikin kannalle, häntä arveltiin muistaakseni kiskaukoksi, silloin muinoin.
WAGNER!!!!! Onko kumpikaan kuvan pääselittäjistä kioskimies?

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Oikeanpuoleinen äijä oli mielestäni Seme, ent. Semejeff, joka asui tuolloin Pitkänityssä Kalaojien naapurissa kesäisin tuolloisen osoitteen ollessa Jyrkkätie 7.
Naapurusten välistä tontinrajaa pitkin lähti polku metsän läpi Oittaalle je Bodomille.
Olivat naapureita Kekkosen mukaan myös Inarinkadulla Helsingissä.
Vastapäätä naapurinaan oli ns. Saunamökin mies, Oksanen, Jyrkkätie 8B, nykyinen Karhusuontie 75.
Edellisiä taisi yhdistää aatteena SKP.

Kiskaukkoa en kuvasta tunnista.

8)

Vastaa Viestiin