Jorma Palon teoria

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja awa »

No joo - juuri noinhan se on. Tappamaan koulutettu, keskitysleirillä toiminut kylmäverinen tappaja, joka oli saanut agentti-koulutuksen, ei jättäisi yhtäkään reppana junnua henkiin, jos on tarkoitus tappaa kaikki neljä, jotka ovat sulloutuneet pieneen telttaan. Näin voisi herkempi ihminen kuvitella.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Japi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:29 am

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja Japi »

awa kirjoitti:No joo - juuri noinhan se on. Tappamaan koulutettu, keskitysleirillä toiminut kylmäverinen tappaja, joka oli saanut agentti-koulutuksen, ei jättäisi yhtäkään reppana junnua henkiin, jos on tarkoitus tappaa kaikki neljä, jotka ovat sulloutuneet pieneen telttaan. Näin voisi herkempi ihminen kuvitella.
Assman käytti kuitenkin huumeita ilmeisesti aika mukavasti, itse sen takia kuvittelisin, että ei välttämättä pystyisi aina kovin johdonmukaiseen toimintaan. En kyllä jaksa uskoa koko miehen olleen paikalla murhayönä.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja awa »

Huumeiden käyttö sopii hyvin siihen, Jorma Palon antamaan kuvaukseen, jossa Assmann tulee usein poliklinikalle yllättäen näytellen oireitaan. Eli tyypillinen lääkkeiden väärinkäyttäjä, joka tekee juuri tämän kaltaisia temppuja lääkkeitä saadakseen.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Mikko82
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 5:12 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

Japi kirjoitti:En kyllä jaksa uskoa koko miehen olleen paikalla murhayönä.
Olitko sinä, kun kerran voit todeta noin? Jollet niin Jorma Palon teoria Assmannista saattaa pitää paremmin paikkansa. Sitäpaitsi tämä ei ole silloin uskosta kiinni, jos se voisi olla mahdollista. Syyllinen tulee elää KRP:n mielestä: sehän tässä yli 40 vuoden takaisessa tapauksessa vasta HATARAA onkin!? Näin totesi Åke Lindmanin juontamassa "Ei vanhene koskaan" -ohjelmassa rikoskomisariokin.

Montako tähän tapaukseen on noita "vaimonsa antamia alibeja miehelleen" jne.? Tähänkään ei olla vastattu.

Se tässä kaikkein ihmeellistä ja naurettavinta oli, että KRP:n hyllyllä on lukuisia mappeja pelkästään mahdollisista syyllisistä eli epäilyistä ja ainoaksi mahdollisuudeksi jää jäljelle Nisse, joka sattuu vielä elämään? ;)
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
pjpj
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 94
Liittynyt: Ma Huhti 13, 2009 10:54 am

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja pjpj »

Kylhän Assman aikanaa tutkittiin Perusteellisesti,jonka on todennu krp:sta useampi henkilö..Ja jos ei olis täyttä alibia ja vaikkei olis mitään,niin sellasia salaisia "arkaluontoisia" kansioita ei olekaan;jotka suojelis jotain käkkäräpäätä..Varmast olis "hiljaisella"kädenpuristuksella ilmoitettu Haapalalle,että on olemas oikea syyllinen..Ei kukaa voi kuvitella,et Haapala Lähti väkisin hakee syyllistä..
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Olen huomannut Mikko, että useimmat teesisi ovat enemmänkin omia luulojasi, kuin faktaan perustuvia tietoja.

Toki jokainen luulla saa mitä haluaa, ei se kiellettyä ole, mutta noin paljon "hassaympaa" kerrallaan, ei sitä kukaan usko!

Jorma Paloon uskoessasi, kyllä olet ihan vika tiellä, sillä ne Palon teoriat on jo havaittu niin monin kohdin silkaksi mielikuvitukseksi, että hoh hoijaa!

Mitä olet muuten mieltä siitä, että jos Assmann meni "Kirraan" piiloon surmatöitä, olisiko "akentti Assmann" piiloutunut sinne verisissä haalareissa ja jos piiloutuu, niin olisiko käyttäytynyt niin huomitoa herättävästi, mitä hän teki, lehtileikkeineen ja surmatöistä kehua retosteluineen, häh?
pjpj
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 94
Liittynyt: Ma Huhti 13, 2009 10:54 am

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja pjpj »

Hessu52 kirjoitti:Olen huomannut Mikko, että useimmat teesisi ovat enemmänkin omia luulojasi, kuin faktaan perustuvia tietoja.

Toki jokainen luulla saa mitä haluaa, ei se kiellettyä ole, mutta noin paljon "hassaympaa" kerrallaan, ei sitä kukaan usko!

Jorma Paloon uskoessasi, kyllä olet ihan vika tiellä, sillä ne Palon teoriat on jo havaittu niin monin kohdin silkaksi mielikuvitukseksi, että hoh hoijaa!

Mitä olet muuten mieltä siitä, että jos Assmann meni "Kirraan" piiloon surmatöitä, olisiko "akentti Assmann" piiloutunut sinne verisissä haalareissa ja jos piiloutuu, niin olisiko käyttäytynyt niin huomitoa herättävästi, mitä hän teki, lehtileikkeineen ja surmatöistä kehua retosteluineen, häh?

Hyvä hessu,kun mainitsit ton kirran..Tais Palo kertoa,et mikä olis tollasen teon tekijälle turvallisempi paikka,kun sairaala..Jos vakavasti ajattelee,niin murhaaja ei mene sairaalaan ainakaan verisissä kledjuissa,eikä edes punaviinin värittämis tai punamultaroiskeissa..

Kaveri oli kyl vetänyt muutakin kun uistinta,mut Bodomista hänet voi kyl sulkea pois....
Japi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:29 am

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja Japi »

Mikko82 kirjoitti:
Japi kirjoitti:En kyllä jaksa uskoa koko miehen olleen paikalla murhayönä.
Olitko sinä, kun kerran voit todeta noin? Jollet niin Jorma Palon teoria Assmannista saattaa pitää paremmin paikkansa. Sitäpaitsi tämä ei ole silloin uskosta kiinni, jos se voisi olla mahdollista. Syyllinen tulee elää KRP:n mielestä: sehän tässä yli 40 vuoden takaisessa tapauksessa vasta HATARAA onkin!? Näin totesi Åke Lindmanin juontamassa "Ei vanhene koskaan" -ohjelmassa rikoskomisariokin.

Montako tähän tapaukseen on noita "vaimonsa antamia alibeja miehelleen" jne.? Tähänkään ei olla vastattu.

Se tässä kaikkein ihmeellistä ja naurettavinta oli, että KRP:n hyllyllä on lukuisia mappeja pelkästään mahdollisista syyllisistä eli epäilyistä ja ainoaksi mahdollisuudeksi jää jäljelle Nisse, joka sattuu vielä elämään? ;)
No en tietenkään ollut paikalla. Assmannin alibistakin on monenlaisia juttuja ollut liikkeellä, mutta en silti usko miehellä olleen mitään tekemistä koko tapauksen kanssa.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja awa »

^Todennäköisesti Jorma Palokaan ei ole ollut paikalla, joten siinä olet Japi, kirjailija Palon kanssa tasavertaisia. Sitä en tiedä, kenen antama alibi Jorma Palolla olisi ollut, mikäli joku olisi tuolloin -60 sattunut sitä kysymään.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Japi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:29 am

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja Japi »

awa kirjoitti:^Todennäköisesti Jorma Palokaan ei ole ollut paikalla, joten siinä olet Japi, kirjailija Palon kanssa tasavertaisia. Sitä en tiedä, kenen antama alibi Jorma Palolla olisi ollut, mikäli joku olisi tuolloin -60 sattunut sitä kysymään.

- hymm -

:lol:
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Japi kirjoitti:
awa kirjoitti:No joo - juuri noinhan se on. Tappamaan koulutettu, keskitysleirillä toiminut kylmäverinen tappaja, joka oli saanut agentti-koulutuksen, ei jättäisi yhtäkään reppana junnua henkiin, jos on tarkoitus tappaa kaikki neljä, jotka ovat sulloutuneet pieneen telttaan. Näin voisi herkempi ihminen kuvitella.
Assman käytti kuitenkin huumeita ilmeisesti aika mukavasti, itse sen takia kuvittelisin, että ei välttämättä pystyisi aina kovin johdonmukaiseen toimintaan. En kyllä jaksa uskoa koko miehen olleen paikalla murhayönä.
Ja minä taas en jaksa uskoa Assmanin olleen muuta kuin suurisuinen kirkkomaalari. Ei siis agentti ollenkaan. :wink:
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja awa »

Murhaaja mitä ilmeisimmin siirteli vainajia tekojen jälkeen - hra Asmannin en uskoisi jättäneen ketään henkiin. Hän ei olisi siirtänyt hengissä olevaa Gustafssonia osittain Irmelin päälle, ja jättänyt tämän henkiin. Tähän Gustafssonin siirtymiseen täytyy olla jokin toinen selitys.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Missä se on todistettu, että Assmann olisi ollut muka joku kirkkomaalari?

Olihan Hitlerkin itävältalainen tuomiokirkkomaalari, vaikkakin tuli tunnetummaksi helvetillisenä itsevaltiaana.

Oliko se strange (kukkuu, tai joku muu ?), joka oli ottanut selvää noista Assmannin kirkon maalaliluista, eikä tainnut löytää yhtään Assmannin maalaamaa kirkkoa, ainakaan pohjanmaalla.

Miten olisi Kölnin tuomiokirkko, tai Iisakin kirkko, joo?

Jos osaa ladon maalata, niin kait se onnistuu kirkonkin maalaaminen, paitsi Juhani Palmulta, kait, mutta komeita latoja Palmu on maalannut.

Ollaanko tuossa kirkkomaalari ammattinimikkeessä menty taas ihan sivupolulle, kun on haluttu intohimoisesti yhdistää Assmannia muihinkin surmatöihin?

Edellenkin ihmettelen sitä, miten Assmann olisi sattunut helluntaina 5.6.60 eksymään syrjäisen Bodomin niemeen, olkoonkin että hänellä oli mökki siinä n. 5 km päässä, mutta se 5 km on vähän saakelin pitkä matka, kokeilkaa ne jotka eivät usko, mennä vaikka kävelemään se tuonne ulos.

Miettikää, että joku lähtisi ulos ja kävelisi, tai ajasi fillarilla, sillä muut kulkuneuvot eivät mielestäni olisi tulleet kuuloonkaan, kesäyön hämärinä tunteina päämäärättömästi ja sitten niemellä näkisi teltan, jonka kimppuun hyökkäisi oitis astalo ja puukko aseinaan ja surmaisi kolme nuorta, sekä haavoittaisi yhtä, suurinta, ja jättäisi hänet henkiin?

Siinä olisi ollut kait vain hetki aikaa arvioida, keitä teltassa olisi, eli kuinka mionta vastustajaa?

Jos tuo Assmann olisi ollut kytiksellä jo aiemmin alkuillasta, olisivat nuoret melko varmasti hänet nähneet ja luulisin ainakin Gussen menneen tiedustelemaan mikäs ukko se siellä hiihtelee?

Ei, eipä taida Assmannista olla surmaajaksi Bodomin tragediaan, kyllä se siltä vahvasti näyttää.

Samaten näyttää vahvasti siltä, ettei se ole ollut Gylströmkään, vaikka sitä muutama kirjoittaja haluaakin vaikka väkisin väittää.

Gyllströmillä oli ja on vaimonsa antama alibi ja se on alibi siinä, missä joku muukin alibi ja jopa parempi, kuin ei olisi alibia ollenkan, kuten eräällä keskeisellä henkilöllä.

Noihin Palon ja Paloaron väittämiin ihmisten muka "kuolinvuoteillaan" tekemiin tunnustuksiin ei voi uskoa (tästä on tehty tutkimus, jota etsiskelyistäni huolimatta en ole enää löytänyt), sillä jos ihminen on siinä kunnossa, että tolkku on edelleen jotenkin tallella, niin kyllä silloin ovat mielessä muut ajatukset, kuin jotkut tunnustukset ja mikä ero sillä kuolinvuoteella tunnustamisella siten on tavalliseen tunnustamiseen, jokuhan muistaakseni tunnusti jopa poliisiputkassa?
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Hessu52 kirjoitti:Missä se on todistettu, että Assmann olisi ollut muka joku kirkkomaalari?

Olihan Hitlerkin itävältalainen tuomiokirkkomaalari, vaikkakin tuli tunnetummaksi helvetillisenä itsevaltiaana.

Oliko se strange (kukkuu, tai joku muu ?), joka oli ottanut selvää noista Assmannin kirkon maalaliluista, eikä tainnut löytää yhtään Assmannin maalaamaa kirkkoa, ainakaan pohjanmaalla.

Miten olisi Kölnin tuomiokirkko, tai Iisakin kirkko, joo?

Jos osaa ladon maalata, niin kait se onnistuu kirkonkin maalaaminen, paitsi Juhani Palmulta, kait, mutta komeita latoja Palmu on maalannut.

Ollaanko tuossa kirkkomaalari ammattinimikkeessä menty taas ihan sivupolulle, kun on haluttu intohimoisesti yhdistää Assmannia muihinkin surmatöihin?
En tiedä missä Assmanin kirkkomaalariammatti on todistettu. Sitähän minun ei tarvitse todistellakaan, koska kysymys oli siitä mihin minä uskon tai en usko.
Assmanin leipätöistä, agentin töistä ja harrastuksista rikoksen poluilla on olemassa luuloja ja tietoja aika laajalla skaalalla. Toisessa päässä on tieto, että hän syyllistyi ainoastaan vaimonsa pahoinpitelyyn. Toisessa päässä, eli Paloaron-Palon päässä Assman murhasi Suomessa 8 henkilöä + teloitti sitä ennen Natsi-Saksan palveluksessa x-määrän ihmisiä.
Tähän KGB-kytkyyn en usko siksi että agentit eivät ainakaan akiiviaikanaan anna haastatteluja juorulehdille kuten Assman ilmeisen auliisti teki. On melko vaikea suorittaa salaisia tehtäviä, jos naama on vähän väliä lehtikuvassa. :wink:
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Puhut asiaa, parahin Pharaoh, tuosta olen kanssasi aivan samaa mieltä.
Vastaa Viestiin