Jorma Palon teoria

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja awa »

Huomaatko, että höpinäsi on hieman vaikeasti ymmärrettävää?

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No Grieg, kaikella kunnioituksella, mutta voisitko tutkia tuota presidenttilakia uudemman kerran, sillä "Kekkosenajan" jälkeen, lakia muutettiin niin, että hallinata aika tuli kaksikautiseksi, eli ei Neuvostoliitto meitä pressa-asioissa suoranaisesti määrännyt.

Sitten, mitä tulee tuohon Jorma Palon teoriaan, niin on se aika kumma teoria, että mies menee sairaalaan piiloon, verisissa vaatteissa, heh, ei muka olisi vaihtanut todellakaan vaatteitaan, ja sen lisäksi herättää huomiota omituisella käytöksellään hoitohenkilökuntaan kuuluvia kohtaan?

Esittelee sanomalehdistä naisiin kohdistuneita väkivallantekoja aina murhiin asti!

Noinko luulisitte piiloon Bodomin surmia sairaalaan paenneen henkilön käyttäytyneen, no ei usko minäkään!
Mikko82
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 5:12 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

awa kirjoitti:Sellitunnustuksena pidettyä; "tehty mikä tehty - viisitoistavuotta tuli"- lausahdusta Gustafsson ei ole koskaan kiistänyt. Oliko tuo tunnustus vai ei? Entä slangia puhuneen bussikuskin Virpille kertoma tunnustus? Näitä Mikko82 voit pohtia.
Eiköhän KRP:n tulisi pohtia vähän ennen kuin alkaa tuomitsemaan ketään ilman kunnon näyttöä? Ns. dna-testit eivät aina välttämättä anna mitään painoarvoa näihin "vanhoihin tapauksiin" (vaikka eräs professori väittääkin toista?), jos se on AINUT konkreettinen näyttö mitä KRP:llä on/oli!

Olen pohtinut ja lukenut tästä ko. lausahduksesta poliisi on tehnyt vääriä johtopäätöksiä, jonka Leppiniemi on oikaissut (siksi asianajaja hankitaan?) NG:n puolesta. Kysymys on ollut korkeintaan turhautumisesta poliisin tutkintaan kuin että sitä voitaisi pitää tunnustuksena!? Mikäli sen olisi tuomioistuin ottanut tunnustamisena, niin ehkei syytetty olisi nyt vapaalla jalalla!? :) Tuominen oli mielestäni erittäin jäävi mitään todistamaan oikeudessa!

Virpi nyt osoittautui joksikin julkisuutta tavoittelevaksi tyypiksi ja höpöhöpö-jutuksi, jonka todistuksen voima kelpasi lopulta vain KRP:lle, muttei tuomioistuimelle. Miltein yhtä höpöhöpö-jutuksi osoittautui se vastarannalla ollut toinen porukka. Muistaisin, että eräs entinen Bembölen kyläläinen todisti tätä toista porukkaa vastaan.

Eikö se kioskinpitäjäkin tainnut tunnustaa yhtälailla ennen kuin hukuttautui kuten NG sellissä: ""tehty mikä tehty - viisitoistavuotta tuli"" -tyylillä. Miksi kioskinpitäjä ei voinut olla yhtä hyvin siis syyllinen, miksi NG (dna-testit?)? Ainiin, kioskinpitäjä ei voi olla enää syyllinen, koska on nyt kuollut ja se syyllisenhän KRP:n mukaan täytyisi elää, jotta saataisi kaltereiden taakse: "ihan sama kenet saamme kaltereiden taakse" -tyylillä?

Ko. Kioskinpitäjä oli vähän samanlainen tyyppi, kuten Kytäjän kartanon omistaja. Ei pitänyt telttailijoista jne.

Mitä voi kunnei näyttö riittänyt NG:tä vastaan? En ole koskaan pitänyt NG:tä syyllisenä Bodomin murhiin!!! Eli korostan että NG:n linja on mielestäni jo tarpeeksi kaluttu loppuun, muttei kioskinpitäjän tai Hans Assmannin linjaa. Niissäkin on paljon tutkimattomia aukkoja?
awa kirjoitti:Huomaatko, että höpinäsi on hieman vaikeasti ymmärrettävää?
Vain kaikki spekulointi-höpinät NG:n syyllisyydestä kelpaa? Muu on vaikeasti ymmärrettävää? Just joo! :D
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Mikä ero on kioskimiehen ja Gustafssonin tunnustuksissa?

No kioskimies teki tunnustuksensa kuulema juovuspäissään toiselle juovuksissa olleelle ihmiselle ja Gustafssonin tunnustus tuli kuulema selvinpäin sellissä selvälle poliisille!

Kyllä näillä asioilla on vissi ero.

Assmann on tunnustanutt "kuolinvuoteellaan" surmat Paloarolle, Palon mukaan ja kuolinvuoteellaan Rouva Kioskikin olisi muka tunnustanut ukkonsa kertoneen sen että olisi surmannut nuoret, tai ainakin perunut miehensä alibin!

Noita huhuja kun on monenlaisia , ettei niistä ote selvää.

Luin juuri tuossa muutama viikko sitten jostain käteeni tarttuneesta julkaisusta erään professori tasoisen henkilön tutkimuksesta, jossa hän painotti sitä, ettei monikaan kuolemaa tekevä ihminen tunnusta mitään kuolinvuoteellaan.

Ihminen on loppuunsa saakka niin perhekeskeinen, että mitään perheen mainetta pilaavaa ei mielellään edes kuollessaan tuoda julki, joten nämä "kuolinvuode" tunnustukset ovat suurimmalta osin huuhaata, joihin nämä edellä maintsemani tapaukset voidaan hyvinkin liittää, kuten myös se kioskimiehen huuhdahdus: "Hei katsokaan, kun minä sukellan viimeisen kerran", tai jotenkin siihen suuntaan!
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja strangelove »

On niissä myös se ero, ettei kioskimiehen tunnustuksen kuulut mies venannut vuosikymmeniä asian kertomista poliisille. Johtuisikohan parempi uskottavuus tästä? Gustafssonin "tunnustukset" tulivat tietoon - hokkuspokkus - yhtenä ryppäänä tietyllä hetkellä ja sattumalta kaikki muijat olivat pitäneet turpansa kiinni siihen saakka. Kuinkas hassusti se sattuikaan...
Krieg
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 112
Liittynyt: Ti Syys 29, 2009 1:28 am

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja Krieg »

"Luin juuri tuossa muutama viikko sitten jostain käteeni tarttuneesta julkaisusta erään professori tasoisen henkilön tutkimuksesta, jossa hän painotti sitä, ettei monikaan kuolemaa tekevä ihminen tunnusta mitään kuolinvuoteellaan."

Artikkeli kiinnostaa, mikä julkaisu ja kuka professoritasoinen henkilö kyseessä?
Mikko82
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 5:12 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

Hessu52 kirjoitti:No kioskimies teki tunnustuksensa kuulema juovuspäissään toiselle juovuksissa olleelle ihmiselle ja Gustafssonin tunnustus tuli kuulema selvinpäin sellissä selvälle poliisille!

Luin juuri tuossa muutama viikko sitten jostain käteeni tarttuneesta julkaisusta erään professori tasoisen henkilön tutkimuksesta, jossa hän painotti sitä, ettei monikaan kuolemaa tekevä ihminen tunnusta mitään kuolinvuoteellaan.
Kyllä säkin varmasti sanoisit jotakin saman kaltaista kuin Gustafsson, kun olisit turhautunut koko poliisitutkintaan? Se ei ole mikään tunnustus silloin!! Sitähän Tuominen odotti ja ilmoitti lehdistölle, että Gustafsson "murtui ja tunnusti". Ihme säätöä ansioristin saaneelta poliisiviranomaiselta!

Kummatkin lainauksista on tutkittuja asioita? On tutkittu myöskin että useimmat ihmiset juovuspäissään kertovat asian oikean laidan, jota ei tohdi sanoa selvänä!

Ei ole Jorma Palon Hans Assmann -teoriaa "tutkittu" 60-luvulla, koska Jarva kielsi jonkun arkaluonteisen asian tulevan ilmi? Gustafsson on juridisesti tuomittu vapaaksi, vaikka Suomen kansalaiset olisivatkin toista mieltä.

Sitä en vain voi hyväksyä, että Gustafsson edelleenkin leimataan syylliseksi, eikä varmasti moni muukaan sitä voi hyväksyä! Se olisi eri asia, mikäli hän istuisi tuomiotaan jossakin vankilassa kolmoismurhasta ja siihen riittäisi näyttö? Pelkkä dna ei anna sitä tulosta, missä järjestyksessä kaikki tehdään ja kuka sen lopulta tekee. Verijälkiä voi olla missä tahansa ja minkä vuoksi tahansa.
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Mitä sinä Mikko hourit jostain DNA:sta, sillä ei sellaista ole teltasta löydetty, eikä sellainen ole mitään ratkaissut, ennemminkin vieraan DNA:n puute!

Eikö sinua yhtään mietitytä nuo Gussen riemunkirjavat selitykset, niin vammoista, kuin yön tapahtumista, onkimisineen ja muka uimiseen tyttöjen uima-asuissa, höh!

Tutustu tähän keissiin paremmin ja syvällisemmin, niin saatat vetää joitakin johtopäätöksiä, tämä ihan vaan ystävällisenä neuvona.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja awa »

Tässä Jorma Palon teoriassa on perustavaa laatua oleva puute siinä, että yksi jäi henkiin. Olisiko salainen KGB-agentti, joka on tappamaan koulutettu ja myös entinen keskitysleirillä toiminut tappaja, jättänyt yhden telttailijoista henkiin?

On pystytty myös osoittamaan, että surmaaja vietti teltalla aikaa huomattavan pitkän ajan - olisiko ammattitappaja jättänyt yhden selvästi elossa olevan henkiin?

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Krieg
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 112
Liittynyt: Ti Syys 29, 2009 1:28 am

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja Krieg »

Karl Gyllströmin ei ole koskaan oletettu kuuluvan KGB:hen. Murhaaja on tullut häirityksi(lintubongarit), tässä syy miksi teko jäi kesken, miksi luulet että Nils Gustafsson tajuttomana, liikkumattomana ja verissään olisi ollut SELVÄSTI hengissä? Ei varmasti ole ollut tarkoitis jättää ketään henkiin mutta aamulla paikalla alkoi olla ruuhkaa ja oli parempi poistua kenenkään näkemättä. On mahdollista että paikalla on ollut ensin Gyllströn ja sen jälkeen Assman jälkiä peittelemässä/ sekoittamassa. Tosin Gyllström nähtiin liikkeella kuuden aikaan.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja Wagner »

awa kirjoitti:...On pystytty myös osoittamaan, että surmaaja vietti teltalla aikaa huomattavan pitkän ajan - olisiko ammattitappaja jättänyt yhden selvästi elossa olevan henkiin?

- hymm -
Olisi.

Päästäkseen pälkähästä, olihan 1960 poliisin taso määritelty jo Tornin diplomaattikokuksessa 1945.

Puhumattakaan Arskan neuvosisästä, joka kestitti asiaa tutkineita 'poliiseja' varsin pitkään.

Rähmälläänolon alkuvaiheessa poliisikokelaalle oli eduksi tunnustaa SKP politiikakseen ja erityisenä etuna oli se, että älykkyysosamäärä tuolloistenkin testien perusteella oli vain kaksinumeroinen.

Siitä lähti todellisuuteen perustuva kasku siitä, miksi poliisiautossa on aina 2 poliisia: toinen osaa lukea, toinen kirjoittaa. Tyypillisesti olivat rintamien takana, taisteluihin osallistumattomia henkilöitä, jotka eivät vanhoillislestadiolaistaustansa tai 1917-tapahtumien vuoksi olleet olleet rintamalle noteerattavia.

Appiukko on runsaasti yli 80, kohta 90 v, kesti Kollaalla ja painoi Vanjat vastahyökkäyksillään suohon.
Saanut erilaisia peltejä eri pressoilta, Vapaudenristin ja muuta peltitavaraa kommari Haloseltakin.

Per mamu tukea tulee 2350 € kuussa. 5 vuotta sodassa ollleelle ja useita pelitkaluja luotien ja sirpaleiden lisäksi saaneelle annetaan köyhäinapuna 621 € kuukaudessa.

Kumpia tulevat sukupolvet kiittävät ?

Todennäköisesti 1939-1944 nuorisoa, joka maamme urhot vapaaksi taistelivat.

Paitsi jos tulevat sukupolvet ovat ylittäneet mustavalko-verrannossa keskiverron, harmaat.

Vuounna 2050 ehkä asia on niin, että alkuperäisväestö on tungettu reservaatteihin kuten intinaaneille Amerikoissa maahanmuuttajien taholta tehtiin: Lännen valloituksessa tapettiin 40.000.000 intiaania.

Suomalaiseten määrä tähän nähden on pieni.

Ymmärtäisin, jos Suomen kansan syvät rivit ymmärtäisivätt hirttää Astridin ja Punapäälesbon kauloistaan ja Goljatin munistaan Eduskunnan aukiolla 1.4.2009.

Sehän on aprillipäivä ja siten sopiva edellämainituille sanoa 'aprillii, syö sillii', mitään tarkoittamatta, kertomatta tavanomaisveronmaksajile maahanmuuton kustannusten menneen täysin överiksi.

Koolle kaikki 96,67% maahanmuuttoon ja sen lisäämään korruptioon tyytymättömät kansalaiset !
Mitä tapahtui Ranskassa joskus ? Kansa sai tarpeekseen giljotinoi vallanpitäjät vallankumouksessa.
Mitä tapahtui Jugoslaviassa 2000-luvulla ? Kansa sai tarpeekseen ja hirtti vallanpitäjät.
Mitä tapahtuu Suomessa 2011 ? Kansa on saanut tarpeekseen, vaihdettaisko vallanpitäjät ?

:8)

Tämä on tietysti verrannollista huumoria. Setäni ajeli 60-luvulla Hillman-merkkisellä autollla.
Sen ominaisuudet eivät olleet hyvät, mistä johtui mainoslause 'mielummin ilman kuin Hilman'.
Nykyisin tuo kääntäen hyvin sopisi: 'Mielummin Hillman kuin Illman'.
Mielelläni vastaisin syytteeseen, onhan ilmaisu 'Oha Allah Halla Aho' palidromi ja Ilmanilla ei voine olla yhteyttä tyäsin kyvyttömään automerkkiin.

Vai voiko ? Ja jos on, miten täydellinen kyvyttömyys paremmin voitaisiin perustella ?

:8)
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja awa »

Krieg kirjoitti:Karl Gyllströmin ei ole koskaan oletettu kuuluvan KGB:hen.
Jorma Palon teoriassa Assmann on tekojen takana. Luulisi sinun ketjun avaajana tämän tietävän. Vai onko koko ketju avattu omien olettamiesi valossa?

Krieg kirjoitti:Murhaaja on tullut häirityksi(lintubongarit), tässä syy miksi teko jäi kesken, miksi luulet että Nils Gustafsson tajuttomana, liikkumattomana ja verissään olisi ollut SELVÄSTI hengissä? Ei varmasti ole ollut tarkoitis jättää ketään henkiin mutta aamulla paikalla alkoi olla ruuhkaa ja oli parempi poistua kenenkään näkemättä.
Ei toimi tämäkään väittämäsi. Teko ei ollut mitenkään kesken. Miksi murhaaja siellä rannassa "kahvivettä " oli hakemassa? Murhapaikkaa oli mitä ilmeisimmin tämän lintupoikien vierailun jälkeen vielä kovasti muuteltu
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Krieg
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 112
Liittynyt: Ti Syys 29, 2009 1:28 am

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja Krieg »

OT mutta niin, 1917-1918 kirkosta erosi runsaasti punaisia.Oulun ja pohjanmaan körttiläiset ja lestadiolaiset osallistuvat innokkaasti sisällissotaan 1918 valkoisten ja Mannerheimin puolella.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja Wagner »

awa kirjoitti:...Murhapaikkaa oli mitä ilmeisimmin tämän lintupoikien vierailun jälkeen vielä kovasti muuteltu
Samaa mieltä.
Telttakin oli aamulla löydettäessä eri paikassa kuin mitä Heikki Salonen on kertonut harjateltan olleen.
Harjateltan voi tunnistaa vain sen ollessa pystyssä.
Tai tarkoista havainnoista sen ollessa verisenä läjässä.
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Krieg
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 112
Liittynyt: Ti Syys 29, 2009 1:28 am

Re: Jorma Palon teoria

Viesti Kirjoittaja Krieg »

Jorma Palon teoriassa syyllisiä ovat Karl Gyllström sekä Hans Assman. Kumpikin voi olla murhaaja, molemmat osallisia. Karl Gylsström ei edelleenkään ole ollut ammattitappaja, teurastaja, keskitysleirin vartija. Mutta hän oli tyyppi joka vihasi moottoripyöräiljöitä, telttailijoita ja erityisesti moottorien ääntä.(HG:n moottoripyörän pakoputken äänenvaimennin oli poistettu ja äänet sen mukaiset). Hän on todistetusti ennenkin katkonut telttailijoiden naruja ja kantoi mukanaan puukkoa sekä putkea sekä kirvestä.

Edelleen, millä perusteella NG oli selvästi hengissä?
Vastaa Viestiin