Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!

Kuka on Bodomin surmaaja?

Hans Assmann
54
11%
Kioskimies Karl Gyllström
91
18%
Nils Gustafsson
247
49%
Irmeli Björklundin (ex?)poikaystävä Pauli Pirinen
5
1%
Pentti Soininen (teot tunnustanut rikollinen teki itsemurhan)
14
3%
Joku muu tuntemattomaksi jäänyt henkilö
93
18%
 
Ääniä yhteensä: 504

Matlock
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: Pe Marras 02, 2007 6:18 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Kuviotapetti kirjoitti:Nilsin syyllisyyden puolesta.https://plus.google.com/107132945918002 ... 1D4txmJYTw
En huomannut muuta kuin joitakin merkityksettömiä valokuvia.
Pasilan mies.
Misri
Jessica Fletcher
Viestit: 3450
Liittynyt: La Marras 22, 2008 12:05 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Misri »

Matlock kirjoitti:
Kuviotapetti kirjoitti:Nilsin syyllisyyden puolesta.https://plus.google.com/107132945918002 ... 1D4txmJYTw
En huomannut muuta kuin joitakin merkityksettömiä valokuvia.
Upeita otoksia tuossa kuviotapetin laittamassa linkissä oli. Itse ajattelen sanonnan mukaisesti niin: " mitä silmät ei nää sen sydän ymmärtää." Eli näitä kuvia (taidetta) pitääkin tarkastella sillä sydäntunteella, siten ne tulee sisäistetyksi ja ymmäretyiksi.
Avatar
Kuviotapetti
Sabrina Duncan
Viestit: 372
Liittynyt: Ma Loka 20, 2014 5:47 am

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Kuviotapetti »

Misri kirjoitti:
Matlock kirjoitti:
Kuviotapetti kirjoitti:Nilsin syyllisyyden puolesta.https://plus.google.com/107132945918002 ... 1D4txmJYTw
En huomannut muuta kuin joitakin merkityksettömiä valokuvia.
Upeita otoksia tuossa kuviotapetin laittamassa linkissä oli. Itse ajattelen sanonnan mukaisesti niin: " mitä silmät ei nää sen sydän ymmärtää." Eli näitä kuvia (taidetta) pitääkin tarkastella sillä sydäntunteella, siten ne tulee sisäistetyksi ja ymmäretyiksi.
Niin, kiitos, taas, Misri...ite kävin nappaamassa ne kuvat hätäisesti Bodomilla.Ei ne mitään hääppösiä kuvia olekkaan, (osaan kyllä kuvata) mutta kyse ei olekkaan siitä, että ne olisivat niin tärkeitä, niiden tarkoitus on herättää ajautuksia siitä mitä rikokseen liittyy..eli...kuvat puhukoon puolestaan..Mitä kaikkea on voinut murha aseelle tapahtua... esim.Yksi kuva pusikosta oli tarkoituksella otettu, niin että se on epäselvä kuva Bodomin metsiköistä, eli aivankuin tekijä pakenisi silminnäkijää.Niin, ja tiedoksi, minun anonymiteettini säilyy, edelleen.Myönnän että en ole Oskari Pekkala, enkä kukaan sinnepäinkään.Turvallisuus syistä on pakko pitää salaperäisyyden vyyhteä yllä.Kyllä sen varmasti joku saisi selville, kuka siellä on käynyt, mutta se on minulle ihan sama.Se on julkinen paikka...ja siellä saa käydä.Kynttilä on ensimmäinen uhrien muistoksi sytytetty itseni taholta.R.I.P. levätköön rauhassa.Tosin en usko täyteen rauhassa lepäämiseen, ennenkuin syyllinen on saatu kiinni tai syyllinen on selvinnyt. En nyt lähde tähän selvittämään millaista kuvausta yleensä teen...se paljastaisi liikaa siitä kuka olen.Kuvat ovat ns. spekulointia murhasta ja mitä sen jälkeen on tapahtunut, kun Nils, ehkä jemmasi sen aseen jonnekin.Mahdollisuuksia on monia.
"Vain hyvät kuolevat nuorena".
Avatar
Kuviotapetti
Sabrina Duncan
Viestit: 372
Liittynyt: Ma Loka 20, 2014 5:47 am

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Kuviotapetti »

Täytyy varmaan ensi keväänä tai syksynä käydä ottamassa oikeasti hyviä kuvia siellä uudelleen, niin kelpaa sitten Matlockillekin, ja muille, jotka vaativat kuviin laatua.Outoa, mutta käydessäni, siellä liikkui jossain vaiheessa Nils Gustafssonin näköinen mies...ei tosin ollut itse tekijä..mutta anyways, kyllä se aika pahat sävärit antoi.Bodom on siitä mystinen paikka että kesäisin ja syksyisin se on niin rauhallisen ja kauniin oloinen paikka, että ei koskaan uskoisi, että siellä mitään pahaa on tapahtunutkaan...lienee ollut murhaajan suunnitelma sekin..älykäs kun on..
"Vain hyvät kuolevat nuorena".
Matlock
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: Pe Marras 02, 2007 6:18 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Oli kuvat hyviä tai huonoja, ne eivät osoita mitenkään syyllistä tai todista mitään juttuun liittyvää yksityiskohtaa. Tunnelmakuvia on ihan kiva katsella, mutta viittaus, että ne jotenkin osoittaisivat Gustafssonin syyllisyyden, on asiaton.
Pasilan mies.
tuumaaja
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Su Joulu 07, 2014 4:59 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja tuumaaja »

Lähes kaikki täältäkin sivustolta bodomin tapauksesta lukeneena,päätin kertoa mielipiteeni minäkin. Melko mahdottamalta tuntuu tuo NG:n syyllisyys mielestäni. Teon äänettömyys yhden miehen tekemänä,vielä kahdella eri välineellä? (melkoinen tappokone olisi)ja loppuelämäkin sitten vietetty ihan normaalisti. Tuskinpa vaikka riitaa olisi ollutkin,niin sentään noin olisi käynyt. Kyllä niitä sitten täällä riittäisi..normi mieheltä NG vaikuttaa (ei mikään pirihörhö) :lol: . Kioski-ukkohan oli mitä ilmeisemmin melko sopivin ehdokas tekijäksi apurina ehkä Assmann eikä Wagnerin Arska kavereineen kauaksi ykkösepäilystäni jää... Joku raakalainen siellä on riehunut suuressa vihassa..
Avatar
Kuviotapetti
Sabrina Duncan
Viestit: 372
Liittynyt: Ma Loka 20, 2014 5:47 am

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Kuviotapetti »

Tässä teille hieman parempi kuva aiheesta..Erittäin synkkää ja murhantäyteistä joulua, tai nollatkaa aivonne ja ottakaa rennosti ja oikeasti nauttikaa joulusta.Miten vaan, mä en päätäni vaivaa :) tänä jouluna, enkä edes tässä kuussa pahemmin. enään edes sillä, onko joku syyllinen tai ei.Have fun!

https://www.youtube.com/watch?v=pkURFT8hG2g
"Vain hyvät kuolevat nuorena".
Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2111
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Älähän nyt,jätit huomioimatta,että raikkaitta mielipiteitäsi kaivattaisiin!

Ei tämä elämä ole herkkua kenenkään kohdalla.Nytkin pitää lähteä töihin,vaikka ulkona on sysimustaa ja pimeää.Kävelymatkaa 6.km.,sama matka takaisin päin.Kyllä siinä ajassa ehtii murhiakin miettiä.

Lämmin joulutervehdys,jopa näin etukäteen!
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
Avatar
Kuviotapetti
Sabrina Duncan
Viestit: 372
Liittynyt: Ma Loka 20, 2014 5:47 am

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Kuviotapetti »

paccasucco kirjoitti:Älähän nyt,jätit huomioimatta,että raikkaitta mielipiteitäsi kaivattaisiin!

Ei tämä elämä ole herkkua kenenkään kohdalla.Nytkin pitää lähteä töihin,vaikka ulkona on sysimustaa ja pimeää.Kävelymatkaa 6.km.,sama matka takaisin päin.Kyllä siinä ajassa ehtii murhiakin miettiä.

Lämmin joulutervehdys,jopa näin etukäteen!
Yes...ymmärrän pointin.Hyvä että sinun ja muutamien muiden positiivinen asenne säilyy..mutta joskus väsyy siihen, ja juuri siihen, että, eräällä keskustelupalstalla( joka liittyi täysin toisenlaiseen asiaan) negatiivisyys ja leimaaminen, "yhteishenki politiikka" jolla torpataan ne ulos, jotka ajattelevat joko itse, tai erilailla, oli niin voimakas että lähdin lopulta sieltä ulos...monen vuoden jälkeen.Tuskin palaan.Katson täälläkin miten mua kohdellaan, en ole joku täysin tunteeton kone.En näe arvokkaaksi olla kaatopaikkana keltään täällä.! En moderaattoreilta enkä kirjoittajilta. Aika dissaava toi "titteli" aloitteleva besserwisser.Tuossa on jo hyvin tunteella ladattu asenne mua kohtaan, että esitän, että tiedän kaiken ja olen kaikessa oikeassa.Mä pysyn täällä, juuri sen verran kun huvittaa, ja kun alkaa vtutt-maan, lähden oitis.Mä olen saanut elämässä aivan tarpeeksi pskaa niskaan, kuten rankempi sanonta kuuluu, ja juuri täysin aiheetta. Joten edelleen olen kiitollinen siitä, kun täällä on vieläkin positiivisia ihmisiä, kyynisyys on kotoisin sellasesta paikasta jota käytetään, kun halutaan syödystä ruuasta eroon vessan pöntöllä.Mä olen ollut täällä rakentava ja olen jatkossakin, ja voi toki kritisoida ja arvostella ihan vapaasti, mutta kenenkään kynnysmatoksi en rupea, vaikka olenkin voimakas mielipiteiltäni, ja uskallan väittää, että Nils Gustafsson on hyvin todennäköisesti syyllinen.Hyvää loppuvuotta, vaan kaikille.Jopa moderaattoreille.
"Vain hyvät kuolevat nuorena".
Avatar
Xerxes
Axel Foley
Viestit: 2214
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2013 12:11 am

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Xerxes »

Näyttää siltä, että Misri on saanut arvoisensa keskustelijat tai puolestapuhujat "Kuviotapetista" ja "paccasuccosta". Siinä mielikuvitus toimii eikä olla turhan tiukasti kiinni tosiasioissa . Voidaan vaikka laulaa, että "Piiri pieni pyörii ..... ". Odotellaan vain milloin paccasucco alkaa purkamaan sitä laajaa arkistoaan kaikkien lukijoiden huviksi ja hyödyksi. Tähän sopisi vaikka joululaulu "Tonttujoukko silloin varpahillaan ....".

http://www.youtube.com/watch?v=Mh1Gzgb1 ... re=related

Ai, tuli siihen väliin Teijo Joutsela ja Petsamo! No olkoon!
Misri
Jessica Fletcher
Viestit: 3450
Liittynyt: La Marras 22, 2008 12:05 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Misri »

Xerxes kirjoitti:Näyttää siltä, että Misri on saanut arvoisensa keskustelijat tai puolestapuhujat "Kuviotapetista" ja "paccasuccosta". Siinä mielikuvitus toimii eikä olla turhan tiukasti kiinni tosiasioissa . Voidaan vaikka laulaa, että "Piiri pieni pyörii ..... ". Odotellaan vain milloin paccasucco alkaa purkamaan sitä laajaa arkistoaan kaikkien lukijoiden huviksi ja hyödyksi. Tähän sopisi vaikka joululaulu "Tonttujoukko silloin varpahillaan ....".

http://www.youtube.com/watch?v=Mh1Gzgb1 ... re=related

Ai, tuli siihen väliin Teijo Joutsela ja Petsamo! No olkoon!

Kohtahan se joulu taas onkin! https://www.youtube.com/watch?v=MpD60IpXgPM
Avatar
Kuviotapetti
Sabrina Duncan
Viestit: 372
Liittynyt: Ma Loka 20, 2014 5:47 am

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Kuviotapetti »

Xerxes kirjoitti:Näyttää siltä, että Misri on saanut arvoisensa keskustelijat tai puolestapuhujat "Kuviotapetista" ja "paccasuccosta". Siinä mielikuvitus toimii eikä olla turhan tiukasti kiinni tosiasioissa . Voidaan vaikka laulaa, että "Piiri pieni pyörii ..... ". Odotellaan vain milloin paccasucco alkaa purkamaan sitä laajaa arkistoaan kaikkien lukijoiden huviksi ja hyödyksi. Tähän sopisi vaikka joululaulu "Tonttujoukko silloin varpahillaan ....".

http://www.youtube.com/watch?v=Mh1Gzgb1 ... re=related

Ai, tuli siihen väliin Teijo Joutsela ja Petsamo! No olkoon!
Mikä sua oikeasti risoo, siinä Misrissä ja paccasucossa ja minussa.? Sekö, Että Nils Gustafsson on Syyllinen! Lol hah hah.Ei tähän voi muuta sanoa.Hyvää Joulua muuten itsellesikin.
"Vain hyvät kuolevat nuorena".
Matlock
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: Pe Marras 02, 2007 6:18 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Kyllähän tämä Kuviotapetti on aika uskomaton veijari jopa Murha-Infonkin mittapuulla. Syyttää nimeltä mainittua henkilöä kolmoismurhasta ja itkee pahaa mieltään kun joku kritisoi hänen sepustuksiaan. Kaiken kukkuraksi todisteina postailee jotain hämäriä kynttilän kuvia :lol: . Kyllä voi ihmisellä olla asioitten tärkeysjärjestykset sekaisin.
Pasilan mies.
Avatar
Xerxes
Axel Foley
Viestit: 2214
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2013 12:11 am

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Xerxes »

Kuviotapetti kirjoitti: ......
Mikä sua oikeasti risoo, siinä Misrissä ja paccasucossa ja minussa.? Sekö, Että Nils Gustafsson on Syyllinen! Lol hah hah.Ei tähän voi muuta sanoa.Hyvää Joulua muuten itsellesikin.
Ei henkilö sinänsä, vaan mielestäni lapsellisen yksioikoiset ja pinnalliset mielipiteet. Sitä paitsi en pidä Gustafssonia todennäköisenä syyllisenä, vaan minun ykkösepäiltyni on eri mies, joskaan en voi sanoa häntäkään varmaksi syylliseksi.

Syyttäjä oli kyllä hankkinut suuren joukon lääkäritodistajia puolustuksen yhtä vastaan, mutta äänestämällä tällä tavalla ei välttämättä löydy totuutta. Joskus enemmistö ja aika useinkin, on väärässä.

Käräjäoikeus joutui kuitenkin ottamaan huomioon todelliset faktat, siinä ei enemmistö lääkäritodistajien muodossa auta. Näin äänestämällä ei tässä tapauksessa päädytä totuuteen. Mielestäni on aivan täysin selvää, että syytettynä ollut oli sellaisessa fyysisessä tilassa, että hän ei ole kyennyt tekemään niitä moninaisia toimenpiteitä, joita teltta-alueella oli selvästi tehty. Tähän päätelmään riittää, että lukee "ajatuksella" Öhmanin vammaluettelon, ja lukee aitoja silminnäkijätodistajien kertomuksia tuolta aamulta. Siitä voi vetää suhteellisen varmat johtopäätökset syytettynä olleen henkilön kyvyttömyydestä liikkua teltta-alueella ja suorittaa moninaisia lavastustoimia, kuljettaa tavaroita piiloihinsa, kuljettaa kenkiä kauas teltta-alueelta, tai siirrellä uhreja. Siellä näyttää olleen hyvässä kunnossa ollut henkilö. Ei sellainen, joka kannettiin paareilla pois alueelta, ja joka kaatui lattialle, kun sairaalassa ensimmäistä kertaa yritti sängystä pois. Kyllä tilanne näyttää erittäin selvältä. Siellä toimi joku seurueeseen kuulumaton henkilö. Käräjäoikeus päätteli aivan oikein - eikä siitä arviosta voinut kukaan valittaa. Ensin pitää hyväksyä tämä Öhmanin vammaluettelo, ja hänen lauseensa käräjäoikeudessa: " ... On mahdollista, että potilas on iskut saatuaan ollut tajuton, ja saanut aivovamman ... " . Kuten huomataan syyttäjän todistaja sanoo näin. Kyllä hän sitä myös tarkoittaa. Tosin hänen mielestään muistiaukko oli liian pitkä, kun taas esim. Tenovuon mielestä muistiaukko oli tavanomaisen pituinen muihin oireisiin verrattuna. Se on jo sivuasia - se mielipide muistiaukon pituudesta, kun ottaa huomioon senkin todellisen asian, että muistiaukon pituuskin voi vaihdella myös saman tasoisissa aivovammoissa.

Kyllä käräjäoikeus päätteli ja oli aivan oikeassa. :x
Avatar
Kuviotapetti
Sabrina Duncan
Viestit: 372
Liittynyt: Ma Loka 20, 2014 5:47 am

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Kuviotapetti »

Matlock kirjoitti:Kyllähän tämä Kuviotapetti on aika uskomaton veijari jopa Murha-Infonkin mittapuulla. Syyttää nimeltä mainittua henkilöä kolmoismurhasta ja itkee pahaa mieltään kun joku kritisoi hänen sepustuksiaan. Kaiken kukkuraksi todisteina postailee jotain hämäriä kynttilän kuvia :lol: . Kyllä voi ihmisellä olla asioitten tärkeysjärjestykset sekaisin.
Taitaa jotain olla sekaisin myös omassa päässäsi... en ole minään todisteena ainakaan siinä mielessä tänne postannut, että ne olisivat jotain faktoja jotka esim. oikeudessa pätisivät...Olen lähtenyt ajatuksissasini siitä, että ne ovat olettamuksia.! Sinä et tunnu ollenkaan edes tajuavan missä mennään jos jostain puhun.Olet kyyninen ihminen ja ne eivät näe kun omassa vatsassaan yhden paikan ja kaiken sen mitä siinä ympärillä on...ja pidät kaiken maailman sepustuksiasi itse faktoina.Mä paskat siitä välitän kuka luulet olevasi.Enkä anna kunnioitusta sinunlaisillesi ryhmäsieluille, jotka eivät osaa kun muita dissata.Mene takaisin jonnekin opiskelupaikkaan ja kiusaa ihmisiä siellä, jos olet niin vitun kahjo, että nautit ihmisille aukomisesta.Niinhän kaikki ksipäät tekevät, vttuilevat niille jotka eivät heille ole mitään tehneet, kun ovat niin tyhmiä, etteivät keksi parempaa tekemistä elämällään, jos sinulla edes mitään elämää on??? Epäilen sitä vahvasti.!!! . Nils Gustafsson on syyllinen...kunnes toisin todistetaan.Pääsi kuin koira veräjästä. Ei pääse ikuisesti.Äläkän lähettele ainakaan mulle Matlock noita typeriä viestejäsi....mua ei sun mielipiteesi kiinnosta pätkän vertaa. Tollasia kaikkitietäviä on Suomi 24 ja muuta palstat täynnä, jotka eivät oikeasti tiedä mistään mitään, vaan kopioivat vain toisten laittamia, fiksumpia asioita, kun omissa aivoissa ei liiku yhtään mitään.
"Vain hyvät kuolevat nuorena".
Vastaa Viestiin