Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!

Kuka on Bodomin surmaaja?

Hans Assmann
54
11%
Kioskimies Karl Gyllström
91
18%
Nils Gustafsson
247
49%
Irmeli Björklundin (ex?)poikaystävä Pauli Pirinen
5
1%
Pentti Soininen (teot tunnustanut rikollinen teki itsemurhan)
14
3%
Joku muu tuntemattomaksi jäänyt henkilö
93
18%
 
Ääniä yhteensä: 504

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja awa »

Kuolemannaakka kirjoitti:
To Heinä 02, 2020 12:25 am

Tietenkään tutkinnallisista syistä ei asianosaisille paljasteta tapahtumia. Hehän ovat itsekin epäilyksen alaisia, kun syyllisestä ei ole vielä mitään tietoa.......
No tässä tapauksessa taitaa kuitenkin olla niin, että asianosainen itse melko vomakkaasti liioittelee "oireitaan" ja eipä tainnut aikalaispoliisilla olla mitään ajatusta siitä, että murhaaja saattoikin olla siinä silmien edessä.

Valitettaviahan nämä poliisien ensivaiheen hölmöilyt on, kuten Ulvila ja Anneli Auerin tapaus ja nythän tuo Palmen murhatutkintakin taitaa paljastua fiaskoski, missä murhaaja oli itse häärinyt paikanpäällä poliisin ensivaiheen siminnäkijätodistajana ja esittänyt omia näkemyksiään tapahtumien kulusta.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

DarkOps
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: To Loka 10, 2019 11:49 am
Paikkakunta: Sawo

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja DarkOps »

Nissen osuuteen liittyen vielä seuraavaa.

Päähän kohdistunut isku on luonteeltaan sellainen, että se lamauttaa ja vie tajunnan välittömästi. Jos siis oletetaan, kuten monet ovat väittäneet, että Nils olisi tekijä, niin kuinka hän on voinut saada sellaisen iskun TAKARAIVOONSA TELTAN ULKOPUOLELLA, jos kaikki uhrit ovat olleet teltan sisällä?

En jaksa hetkeäkään uskoa Nilssin syyllisyyteen, muutenkin vammat ovat liian vakavia, jotta ne olisivat voineet aiheutua uhrin vastarinnasta.
Tietää enemmän kuin haluaa myöntää.

Did I ever tell you the definition of insanity?

"Miten kukaan täysjärkinen jaksaa uskoa Nils Gustafssonin syyllisyyteen?"

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

awa kirjoitti:
Pe Heinä 03, 2020 12:25 am
Kuolemannaakka kirjoitti:
To Heinä 02, 2020 12:25 am

Tietenkään tutkinnallisista syistä ei asianosaisille paljasteta tapahtumia. Hehän ovat itsekin epäilyksen alaisia, kun syyllisestä ei ole vielä mitään tietoa.......
No tässä tapauksessa taitaa kuitenkin olla niin, että asianosainen itse melko vomakkaasti liioittelee "oireitaan" ja eipä tainnut aikalaispoliisilla olla mitään ajatusta siitä, että murhaaja saattoikin olla siinä silmien edessä.

Valitettaviahan nämä poliisien ensivaiheen hölmöilyt on, kuten Ulvila ja Anneli Auerin tapaus ja nythän tuo Palmen murhatutkintakin taitaa paljastua fiaskoski, missä murhaaja oli itse häärinyt paikanpäällä poliisin ensivaiheen siminnäkijätodistajana ja esittänyt omia näkemyksiään tapahtumien kulusta.
Voit tuolla Ulvilan ketjussa kertoa niistä hölmöilyistä, kyselin jo sinulta. Kun vaan kovasti hölmöillään, mutta kukaan ei osaa sanoa mitään konkreettista.

Bodom, ulvila ja Palme ovat kaikki esimerkkejä siitä, että jos surmatapaukseen ei löydetä syyllistä, suunnataan jossain vaiheessa huomio väkisin siihen, joka paikalla on varmasti ollut, ja kehitellään jokin tarina, minkä avulla hän olisi voinut surman tehdä, Näihin liittyy aina pirullisen hyvää lavastamista, ihmeellistä, itseään epäilyksenalaiseksi tekevää käyttäytymistä ja "vihjeiden antamista" ja "poliisien huonoa tutkintaa", millä voidaan selittää hukuksiin jäävät tavarat ja laboratoriotutkimuksissa näkymättömät asiat. Eli valtava tuurikin käy näillä aina.
Ihan ymmärrettäväähän se on, koska jos surmaaja on joku tuntematon ulkopuolinen, ei hänen käyttäytymistään, luonnettaan tai puheitaan voida arvioida. Kun ei hänestä tiedetä mitään. Sen sijaan paikalla 100% varmasti ollut saa selitellä jokaista sanaansa ja liikettään ja häneltä vaaditaan yliluonnollista "normaaliutta", el kykyä käyttäytyä niinkuin "minä olisin".


Jos nyt NG:llä oli kuitenkin esim poski halki, niin oli hän kohtuullisen heikossa kunnossa kanniskelemaan kenkiä kilometriä kesäaamussa, ajelemaan moottoripyörällä muita tavaroita hukkaamassa jne.

Ja se teltan sisällä oleva veri on tärkeä asia. Se on tekninen fakta, joka on paljon painavampi todiste kuin "epäilyttävä käytös". Se pitää jotenkin järkevästi selittää.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Tovi
Neuvoja-Jack
Viestit: 515
Liittynyt: Su Marras 22, 2015 12:18 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Tovi »

Kuolemannaakka kirjoitti:
La Heinä 04, 2020 6:58 pm
Jos nyt NG:llä oli kuitenkin esim poski halki, niin oli hän kohtuullisen heikossa kunnossa kanniskelemaan kenkiä kilometriä kesäaamussa, ajelemaan moottoripyörällä muita tavaroita hukkaamassa jne.
Kiistämätön fakta on myös, että Gustafsonilla oli leuka murtunut. Se vaatii kovan iskun ja on sen jälkeen kivulias vamma, jonka kanssa on varmasti ikävää hävittää tavaraa ja lavastella paikkaa. Plus maata tunti tolkulla verisenä kärpästen kanssa odottelemassa apua.

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja awa »

Kuolemannaakka kirjoitti:
La Heinä 04, 2020 6:58 pm
awa kirjoitti:
Pe Heinä 03, 2020 12:25 am
Kuolemannaakka kirjoitti:
To Heinä 02, 2020 12:25 am

Tietenkään tutkinnallisista syistä ei asianosaisille paljasteta tapahtumia. Hehän ovat itsekin epäilyksen alaisia, kun syyllisestä ei ole vielä mitään tietoa.......
No tässä tapauksessa taitaa kuitenkin olla niin, että asianosainen itse melko vomakkaasti liioittelee "oireitaan" ja eipä tainnut aikalaispoliisilla olla mitään ajatusta siitä, että murhaaja saattoikin olla siinä silmien edessä.

Valitettaviahan nämä poliisien ensivaiheen hölmöilyt on, kuten Ulvila ja Anneli Auerin tapaus ja nythän tuo Palmen murhatutkintakin taitaa paljastua fiaskoski, missä murhaaja oli itse häärinyt paikanpäällä poliisin ensivaiheen siminnäkijätodistajana ja esittänyt omia näkemyksiään tapahtumien kulusta.
Voit tuolla Ulvilan ketjussa kertoa niistä hölmöilyistä, kyselin jo sinulta. Kun vaan kovasti hölmöillään, mutta kukaan ei osaa sanoa mitään konkreettista.
Olen Ulvilan tapausta kommentoinut ja kertonut näkemykseni juuri siellä Ulvila ketjussa. Ulvila, Bodom ja Palmen murhaa yhdistää mielenkiintoisesti poliisin alun tutkinnan emämunaukset. Bodom saa hieman ymmärrystä, koska elettiin 1960-lukua ja murhien ja poliisille tulleen tiedon välillä on tunteja. Palmen murha ja Ulvila on uudemman ajan tilanteita ja aika murhasta siihen, että ensimmäiset poliisit on paikalla on minuutteja - silti tyrittiin!

Kysyt Kuolemannaakka mitä konkreettista poliisi hölmöili Ulvilassa. Helpompi on kertoa mitä poliisi teki melko hyvin - tuli paikalle nopeasti! Sen jälkeen kaikki mitä poliisi teki, meni päin persettä!! Kaikki.

Bodomin murhista tiedetään faktana, että tuon tasoiset vammat mitä Gustafssonilla varmasti tiedetään olleen - ei aiheuta ihmiselle minkäänlaista toimintakyvyttömyyttä, jalat tai kädet toimii. Porkkanan pureskelu voi tuottaa kipua leukaperissä. Tätä keskustelua on käyty ja mieluummin jatketaan vammakeskustelun puolella.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

awa kirjoitti:
La Heinä 04, 2020 10:10 pm

Bodomin murhista tiedetään faktana, että tuon tasoiset vammat mitä Gustafssonilla varmasti tiedetään olleen - ei aiheuta ihmiselle minkäänlaista toimintakyvyttömyyttä, jalat tai kädet toimii.
Jos väittämäsi olisi totta, olisi kai tuo huomioitu jo esitutkinnassa.

:roll:
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja awa »

Juu tottahan se on ja kyllä se onkin yksi iso syy, että syyte Gustafssonia kohtaan nostettiin.

Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

Gylström. Ehdottomasti melkein.
"If you aim for a king, you better not miss"

Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

Gylström. Ehdottomasti melkein.
"If you aim for a king, you better not miss"

Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

Tovi kirjoitti:
La Heinä 04, 2020 8:01 pm
Kuolemannaakka kirjoitti:
La Heinä 04, 2020 6:58 pm
Jos nyt NG:llä oli kuitenkin esim poski halki, niin oli hän kohtuullisen heikossa kunnossa kanniskelemaan kenkiä kilometriä kesäaamussa, ajelemaan moottoripyörällä muita tavaroita hukkaamassa jne.
Kiistämätön fakta on myös, että Gustafsonilla oli leuka murtunut. Se vaatii kovan iskun ja on sen jälkeen kivulias vamma, jonka kanssa on varmasti ikävää hävittää tavaraa ja lavastella paikkaa. Plus maata tunti tolkulla verisenä kärpästen kanssa odottelemassa apua.
Puhumattakaan likvorin eli aivonesteen vuotaminen nenästä, joka on hengenvaarallinen tila. Kyseinen tila saattaa päällepäin tuntua vaarattomalta allergiavuodolta, kuten tuossakin tapauksessa https://www.is.fi/terveys/art-2000000564219.html. On lukuisia tapauksia, jossa ihminen on saanut kovan iskun päähänsä ja menehtynyt myöhemmin aivoverenvuotoon. Sinänsä on typerää väittää Gustafssonia vammoja lieviksi, koska päähän kohdistunut, lieväkin isku on aina potentiaalisesti hengenvaarallinen.

Huomionarvoista on myös se, että sekä syyttäjän ja puolustukset lääkärit eivät kumonneet aikalaisdiagnoosia "kallonpohjan murtuma" ja "Brillen hematooma". Hammasklinikalla todettiin juuri tuo likvorin vuoto nenästä.
Päätöslauselmasta kirjoitti:...onko Gustafssonilla korvaklinikan röntgenosaston muistiinpanoissa mainittu, tutkimuksissa 27.6. 1960 todettu murtuma kallonpohjassa ollut murtuma korvakäytävässä vai mahdollisesti muualla kallonpohjassa. Käsitystä kallonpohjan etuosan murtumasta tukee se, että Gustafssonilla on hammasklinikalla 11.6.1960 todettu ns. Brillen hematooma, joka Hirvensalon, Öhmanin ja Tenovuon mukaa kuvaa kallonpohjan etuosan murtumaa.”
Tämä kuuluisi tonne vammaketjuun, mutta antaa nyt mennä näin.

Mitä tulee ketjun varsinaiseen aiheeseen, olen alkanut kallistumaan siihen, että tekijä on sodan käynyt mies, todennäköisesti kaukopartiomies. Ketä sitten tuohon profiiliin sopisi, ainakin kioskimies ja Assmann tunnetuimmista epäillyistä, mutta myös R. Järvinen ja jokerina joku surmattujen sukulainen tai isäpuoli, sodankäynyt, erakoitunut ja alkoholisoitunut/huumekoukkuun jäänyt. Kyseessä saattanut olla pakkomielteinen ihastus jompaan kumpaan tytöistä tai jonkinlainen kurinpalautus jompaa kumpaa pojista kohtaan, joka vain meni liian pitkälle. On mahdollista, että tämä henkilö on asunut jonkin uhrin perheen juona "peräkammarinpoikana". Kuka uhrien lähipiiristä sopisi tähän muottiin? Eikös sen tyynyliinan mysteeri-DNA:sta löytynyt jotain sukulaisuutta jompaankumpaan tytöistä? Kyseessä voi olla myös joku perheessä asunnossa työskennellyt mies. Ja miksi TM:N omaiset poltti uhrien vaatteita ja hautasi ne pihalla? Ja lisäksi, jos kyseessä olisi ollut nuori tekijä, niin olisiko jälki ollut noin "siistiä" ja hiljaista?

Kunto Kalpa
Sofia Karppi
Viestit: 442
Liittynyt: Pe Marras 06, 2015 1:17 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Kunto Kalpa »

Nyt on puliukkokin kehissä, niin asiaa tulee. Eli tervepä terve.

Gyllström, Assmann, Lonka. Siinä nimeltä mainiten kolme tekijäehdokasta, jotka tekevät tästä lähes agatha christiemäisen mysteerin. Kaikkien syyllisyyteen on viitteitä, kaikilla on alibi. Mutta ei tämä toki mikään puhdas suljetun piirin tapaus ole. Puolustuksen vastineessa on mainittu nimi Louko, joka muuten tuomittiin naisen taposta joskus 1963 tienoilla, kun tämä vaaleatukka, siis todella aito blondi ja iältään sopiva hakkasi naisen kuoliaaksi halolla. Valitettavasti ei ole tietoa siitä, miksi Loukosta tuli Bodom-epäilty. Olisiko joku vihjannut tyynyliinasta? Puolustuksen vastineessahan todetaan jonkun tunnistaneen tyynyliinan Loukon äidin tekemäksi. Yksi näistä epäillyistä muuten kertoi kuulusteluissa tunteneensa/tienneensä Boismanin ja Gustafssonin.

Tovi
Neuvoja-Jack
Viestit: 515
Liittynyt: Su Marras 22, 2015 12:18 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Tovi »

Puliukko kirjoitti:
Su Heinä 19, 2020 9:26 pm
On lukuisia tapauksia, jossa ihminen on saanut kovan iskun päähänsä ja menehtynyt myöhemmin aivoverenvuotoon. Sinänsä on typerää väittää Gustafssonia vammoja lieviksi, koska päähän kohdistunut, lieväkin isku on aina potentiaalisesti hengenvaarallinen.

Huomionarvoista on myös se, että sekä syyttäjän ja puolustukset lääkärit eivät kumonneet aikalaisdiagnoosia "kallonpohjan murtuma" ja "Brillen hematooma". Hammasklinikalla todettiin juuri tuo likvorin vuoto nenästä.
"Yksikin isku voi tappaa"
Gustafsonin vammoihin, tai niiden väitettyyn vähäisyyteen, poliisin hyökkäys vuosituhannen alussa taisi perustua ja se ei kantanut. Brillen hematoomakin on todettu, eikös se juuri aiheuta silmien ympärystän tummumisen mikä Gustafsonilla oli selkeästi.
Puliukko kirjoitti:
Su Heinä 19, 2020 9:26 pm
Ketä sitten tuohon profiiliin sopisi, ainakin kioskimies ja Assmann tunnetuimmista epäillyistä, mutta myös R. Järvinen ja jokerina joku surmattujen sukulainen tai isäpuoli, sodankäynyt, erakoitunut ja alkoholisoitunut/huumekoukkuun jäänyt.
Nyt kun olen lukenut muutaman kerran peräjälkeen Bodomin varjon ja Markkulan teoksen, olen alkanut kallistumaan noiden kalamiesten kannalle. Joku kaksikko siellä on ollut, siitä näköhavainto ja rannalle jääneet kalat. Kukaan (paitsi Markkulan hehkuttama "Markka" 🙄) ei ole kuullut mitään tappelun tai hyökkäyksen aiheuttamia ääniä. Uskoisin tämänkin vuoksi, että hyökkääjiä on ollut kaksi. Henkilöitä ja motiiveja tähän vaan on vaikea sovittaa, yllä olevat voivat hyvinkin osua lähelle. Kuka kioskimiehen kanssa olisi juopotellut ja onkinut? Olisikovatko he kuitenkin tunteneet Assmannin kanssa, vaikka mitään viitteitä siitä ei ole? Vai Oittaan kartanon isäntä, ainakin molemmilla oli viha retkeilijöitä kohtaan. Tekijät ovat edelleen karussa, vaikka toinen olisikin kioskimies, voi toinen olla joku vähälle huomiolle ja spekulaatioiden ulkopuolelle jäänyt.

Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

Kunto Kalpa kirjoitti:
Ma Heinä 20, 2020 8:23 am
Nyt on puliukkokin kehissä, niin asiaa tulee. Eli tervepä terve.

Gyllström, Assmann, Lonka. Siinä nimeltä mainiten kolme tekijäehdokasta, jotka tekevät tästä lähes agatha christiemäisen mysteerin. Kaikkien syyllisyyteen on viitteitä, kaikilla on alibi. Mutta ei tämä toki mikään puhdas suljetun piirin tapaus ole. Puolustuksen vastineessa on mainittu nimi Louko, joka muuten tuomittiin naisen taposta joskus 1963 tienoilla, kun tämä vaaleatukka, siis todella aito blondi ja iältään sopiva hakkasi naisen kuoliaaksi halolla. Valitettavasti ei ole tietoa siitä, miksi Loukosta tuli Bodom-epäilty. Olisiko joku vihjannut tyynyliinasta? Puolustuksen vastineessahan todetaan jonkun tunnistaneen tyynyliinan Loukon äidin tekemäksi. Yksi näistä epäillyistä muuten kertoi kuulusteluissa tunteneensa/tienneensä Boismanin ja Gustafssonin.
Olen aina miettinyt, että onkohan tuo Aarne Louko sama henkilö, kuin se mystinen "kivitasku"?

Löytyykö tuosta Loukon halkotapauksesta mitään artikkelia tai kuvaa kyseisestä henkilöstä?
Viimeksi muokannut Puliukko, Ma Heinä 20, 2020 1:15 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

Tovi kirjoitti:
Ma Heinä 20, 2020 11:25 am
Puliukko kirjoitti:
Su Heinä 19, 2020 9:26 pm
On lukuisia tapauksia, jossa ihminen on saanut kovan iskun päähänsä ja menehtynyt myöhemmin aivoverenvuotoon. Sinänsä on typerää väittää Gustafssonia vammoja lieviksi, koska päähän kohdistunut, lieväkin isku on aina potentiaalisesti hengenvaarallinen.

Huomionarvoista on myös se, että sekä syyttäjän ja puolustukset lääkärit eivät kumonneet aikalaisdiagnoosia "kallonpohjan murtuma" ja "Brillen hematooma". Hammasklinikalla todettiin juuri tuo likvorin vuoto nenästä.
"Yksikin isku voi tappaa"
Gustafsonin vammoihin, tai niiden väitettyyn vähäisyyteen, poliisin hyökkäys vuosituhannen alussa taisi perustua ja se ei kantanut. Brillen hematoomakin on todettu, eikös se juuri aiheuta silmien ympärystän tummumisen mikä Gustafsonilla oli selkeästi.
Puliukko kirjoitti:
Su Heinä 19, 2020 9:26 pm
Ketä sitten tuohon profiiliin sopisi, ainakin kioskimies ja Assmann tunnetuimmista epäillyistä, mutta myös R. Järvinen ja jokerina joku surmattujen sukulainen tai isäpuoli, sodankäynyt, erakoitunut ja alkoholisoitunut/huumekoukkuun jäänyt.
Nyt kun olen lukenut muutaman kerran peräjälkeen Bodomin varjon ja Markkulan teoksen, olen alkanut kallistumaan noiden kalamiesten kannalle. Joku kaksikko siellä on ollut, siitä näköhavainto ja rannalle jääneet kalat. Kukaan (paitsi Markkulan hehkuttama "Markka" 🙄) ei ole kuullut mitään tappelun tai hyökkäyksen aiheuttamia ääniä. Uskoisin tämänkin vuoksi, että hyökkääjiä on ollut kaksi. Henkilöitä ja motiiveja tähän vaan on vaikea sovittaa, yllä olevat voivat hyvinkin osua lähelle. Kuka kioskimiehen kanssa olisi juopotellut ja onkinut? Olisikovatko he kuitenkin tunteneet Assmannin kanssa, vaikka mitään viitteitä siitä ei ole? Vai Oittaan kartanon isäntä, ainakin molemmilla oli viha retkeilijöitä kohtaan. Tekijät ovat edelleen karussa, vaikka toinen olisikin kioskimies, voi toinen olla joku vähälle huomiolle ja spekulaatioiden ulkopuolelle jäänyt.
Täällä Minfossa pyöri aikanaan jonkun Assmannin vanhan työkaverin haastattelu, jossa hän kertoi, että oli nähnyt Assmannin juttelevan kioskimiehen kanssa kioskilla. Paikalliset myös epäilivät, että kioskimies olisi pelännyt juuri Assmannia, kun tuli tietoon tapaus, jossa hän oli hyökännyt kirveellä, jota oli säilyttänyt sänkynsä alla, häntä kuulustelemaan tulleita Poliiseja kimppuun. Epäiltiin, että kioskimies luuli tulijoita joksikin muuksi.

Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

Muuten, tuollainen sattui silmään tämän videon kommenttiosiosta https://www.youtube.com/watch?v=Av_CqF0jn4o
Anssi Saarinen
7 kuukautta sitten

Olin murhailtana uimassa leiripaikan niemessä ja tapasin nuoret kun leiriläiset tuli niin päätimme lähteä kotiin. Poistuessamme parisataa metriä metsään näimme aivan Has Asmannin näköisen miehen.

Petteri Mikkonen
7 kuukautta sitten

Oho. Sua on varmaan sit kuulusteltu

Anssi Saarinen
6 kuukautta sitten

@Petteri Mikkonen kyllä meiltä kyseltiin (kuulusteltiin) tapahtui pari vuotta myöhemmin . Koulussa kesken tuntia tuli rehtori hakemaan ja meidät vietiin koulun pihalla olleisiin mustiin autoihin jossa meiltä asiasta kyseltiin.

Vastaa Viestiin