Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!

Kuka on Bodomin surmaaja?

Hans Assmann
54
11%
Kioskimies Karl Gyllström
91
18%
Nils Gustafsson
247
49%
Irmeli Björklundin (ex?)poikaystävä Pauli Pirinen
5
1%
Pentti Soininen (teot tunnustanut rikollinen teki itsemurhan)
14
3%
Joku muu tuntemattomaksi jäänyt henkilö
93
18%
 
Ääniä yhteensä: 504

Julperi
Neuvoja-Jack
Viestit: 515
Liittynyt: Su Marras 27, 2011 10:21 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Julperi »

Tuossa nim.merkki Tovi kirjoitti rannalle jääneistä kaloista. Eikös ne ollut jonkun lehden kuvituskuva? Siellä mitään kaloja ollut.

Kunto Kalpa
Sofia Karppi
Viestit: 442
Liittynyt: Pe Marras 06, 2015 1:17 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Kunto Kalpa »

Puliukko kirjoitti:
Ma Heinä 20, 2020 12:58 pm
Kunto Kalpa kirjoitti:
Ma Heinä 20, 2020 8:23 am
Nyt on puliukkokin kehissä, niin asiaa tulee. Eli tervepä terve.

Gyllström, Assmann, Lonka. Siinä nimeltä mainiten kolme tekijäehdokasta, jotka tekevät tästä lähes agatha christiemäisen mysteerin. Kaikkien syyllisyyteen on viitteitä, kaikilla on alibi. Mutta ei tämä toki mikään puhdas suljetun piirin tapaus ole. Puolustuksen vastineessa on mainittu nimi Louko, joka muuten tuomittiin naisen taposta joskus 1963 tienoilla, kun tämä vaaleatukka, siis todella aito blondi ja iältään sopiva hakkasi naisen kuoliaaksi halolla. Valitettavasti ei ole tietoa siitä, miksi Loukosta tuli Bodom-epäilty. Olisiko joku vihjannut tyynyliinasta? Puolustuksen vastineessahan todetaan jonkun tunnistaneen tyynyliinan Loukon äidin tekemäksi. Yksi näistä epäillyistä muuten kertoi kuulusteluissa tunteneensa/tienneensä Boismanin ja Gustafssonin.
Olen aina miettinyt, että onkohan tuo Aarne Louko sama henkilö, kuin se mystinen "kivitasku"?

Löytyykö tuosta Loukon halkotapauksesta mitään artikkelia tai kuvaa kyseisestä henkilöstä?
Louko ei tietämäni mukaan ole Kivitasku. Kaupunki, jossa krp:n tutkija kertoi käyneensä, ei tullut missään vaiheessa esiin Loukon asuin- tai kuolinpaikkana. Mutta kokonaisuudessaan tietoni ovat hyvin huterat, tai ennen kaikkea hajanaiset.

Tarkistapa Pulzari viestisi. :D

Tovi
Neuvoja-Jack
Viestit: 515
Liittynyt: Su Marras 22, 2015 12:18 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Tovi »

Julperi kirjoitti:
Ma Heinä 20, 2020 4:54 pm
Tuossa nim.merkki Tovi kirjoitti rannalle jääneistä kaloista. Eikös ne ollut jonkun lehden kuvituskuva? Siellä mitään kaloja ollut.
Niistä on maininneet mm. Lindman, Palo ja Markkula. Tai Palo saattoi puhua vain kalastajista, jotenka voidaan puhua niistäkin, ne ehkä ovat olennaisempia tässä asiassa.

Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

Kunto Kalpa kirjoitti:
Ma Heinä 20, 2020 8:40 pm
Puliukko kirjoitti:
Ma Heinä 20, 2020 12:58 pm
Kunto Kalpa kirjoitti:
Ma Heinä 20, 2020 8:23 am
Nyt on puliukkokin kehissä, niin asiaa tulee. Eli tervepä terve.

Gyllström, Assmann, Lonka. Siinä nimeltä mainiten kolme tekijäehdokasta, jotka tekevät tästä lähes agatha christiemäisen mysteerin. Kaikkien syyllisyyteen on viitteitä, kaikilla on alibi. Mutta ei tämä toki mikään puhdas suljetun piirin tapaus ole. Puolustuksen vastineessa on mainittu nimi Louko, joka muuten tuomittiin naisen taposta joskus 1963 tienoilla, kun tämä vaaleatukka, siis todella aito blondi ja iältään sopiva hakkasi naisen kuoliaaksi halolla. Valitettavasti ei ole tietoa siitä, miksi Loukosta tuli Bodom-epäilty. Olisiko joku vihjannut tyynyliinasta? Puolustuksen vastineessahan todetaan jonkun tunnistaneen tyynyliinan Loukon äidin tekemäksi. Yksi näistä epäillyistä muuten kertoi kuulusteluissa tunteneensa/tienneensä Boismanin ja Gustafssonin.
Olen aina miettinyt, että onkohan tuo Aarne Louko sama henkilö, kuin se mystinen "kivitasku"?

Löytyykö tuosta Loukon halkotapauksesta mitään artikkelia tai kuvaa kyseisestä henkilöstä?
Louko ei tietämäni mukaan ole Kivitasku. Kaupunki, jossa krp:n tutkija kertoi käyneensä, ei tullut missään vaiheessa esiin Loukon asuin- tai kuolinpaikkana. Mutta kokonaisuudessaan tietoni ovat hyvin huterat, tai ennen kaikkea hajanaiset.

Tarkistapa Pulzari viestisi. :D
Minua on aina kummastuttanut, että miksi Kivitaskun henkilöllisyyttä on ikäänkuin salattu verrattuna muihin epäiltyihin. Olisiko kenties ollut jostain vähän paremmasta perheestä? Oletko muuten kuullut R.B. ja Y.B.-veljeksistä, joista puhuttiin ainakin vanhoissa Klak-keskusteluissa. Huhuttiin, että olisivat olleet ns. paremmista piireistä ja sukunimen on vihjailtu olevan sama, mikä mainitaan Kristiina Halkolan "Laulu kymmenestä perheestä"-kappaleessa ja alkaa B:llä. Löytyi koneelta tälläinen lainaus aiheeseen liittyen vanhoista Klak-keskusteluista:
RE: Lisää Bodomista 2

Lähettäjä: Sentti | 07.05.2003 - 16:45 | 529 | 

Olen tutkinut kauan tätä rikosta. Tällä hetkellää yhdyn noihin bodomin kotisivujen tekijään (en nyt muista kuka hän oli) Y.B Ja R.B ovat hyvin sopivia tuohon rooliin. En heitä ole itse tavannut, mutta kuullut paljon juttua heistä. Ensinnäkin olen itsekin käynyt tampereen vakoilu vai oliko se vakooja museossa. Itse huomasin heti sen bodom jutun seinällä. Aloin kyselemään meille kierrosta pitävältä hemmolta sen kuvan faktoja. Hän ei tiennyt mitään, mutta yksi museon työntekijöistä oli perehtynyt 30-vuotta ko. murhiin. Hän oli epäillyt assmania kauan eikä ollu uskonut hänen alibejaan kunnes sitten kuuli rkp:n uusia lausunto ko. tapauksesta. Tämä ko. museon työntekijä oli alkanut etsiä uusia syyllisiä. Y.B ja R.B veljekset olivat kaiketi kolahtaneet myös hänelle. En muista mitä hän oli selittänyt mutta heistä oli löytynyt jotain todisteita bodomin järveltä. Seinällä olevat veriset sormenjäljet ovat kuulemma liian epämääräiset tutkittavaksi, mutta niitä on verrattu mms. Assmanin sormenjälkiin, eivätkä ne sopineet yhtään toisiinsa. En ole varma tämän kertomani jutun kaikista faktoista, mutta luulen suuren osan olevan totta. Älkää ruvetko syyllistämään jos kaikki ei pidä paikkaansa, koska siitä on 10-vuotta kun kävin vakooja/vakoilu museossa.
A.W.:Klak-keskustelu

Tunnen henkilön joka on asunut Bodomilla murhien aikaan, ja olen kuullut häneltä tapauksesta yhtä sun toista (paljon myös sellaista mitä ei ole julkisuudessa puhuttu)sama henkilö tiesi myös Assmannin. Siitä olen varma että Assmann ei ole murhaaja, Assmann oli melkoinen naistenmies ja siksi hänen kuulustelustaan ei ole kovin tyhjentävästi kerrottu julkisuudessa

En myöskään tiedä varmuudella kuka on murhaaja mutta eräästä henkilöstä minulla on omat epäilyni ja hän ei ollut yksin matkassa (oli kaksi miestä ja toinen ei voinut mitään kun pienikokoisempi kimpaantui)

Vihjaan vielä että ne kaksi miestä olivat veljeksiä ja kotoisin Kauniaisista

Harmi kun en aina ehdi koneelle ! Oot Rane aika tavalla ilmeisesti paneutunu Bodomin juttuun, en uskalla mitään nimiä sanoa mutta isovelin nimikirjaimet on R.B ja pikkuvelin Y.B. Heistä se isoveli oli pienikokoisempi, ko. veljeksillä ei pyyhi hyvin,kumpikin on pitkään kolunnu eri laitoksia ja Y.B on yrittäny kahdesti itsemurhaa. Outoa kyllä kummankaan tuntomerkit eivät sovi kovin hyvin piirrokseen mikä on tehty hypnoosikokeen pohjalta. Kumpikin on ollut eturintaman miehiä sodassa ..... Siis tottuneita tappajia vailla omantunnon tuskia, eipä ole ihme että homma on sujunut ja he pystyvät kirkkain silmin kiistämään kaiken. Uskon että myös Kyllikki Saaren murhaaja on entinen etulinjan sotilas jonka pokka pitää taatusti

R.B:tä kuulemma "Vitutti" kattella niitten mekastusta. Oli motkottanut siitä kuulemma koko illan, hän ei muuten ollut tekemisissä nuorten kanssa. En tiedä miksi poliisin ikäarvio tekijästä on tuommoinen. Itse olen sitä mieltä että tuommoinen teko kysyy kyllä vähän kypsempää ikää (nuoret raivopäät on huolimattomia), ja varsinki se kylmäpäisyys mikä tekijöillä on ollut,ja näyttäähän moni yli neljäkymppinen kolmekymppiseltä, varsinkin pikaisesti nähtynä. Olen tavannut vain Y.B:n enkä saanut hänestä mitään irti

Ei millään pahalla mutta uskon että kaikki "Arska" puheet ovat pelkkiä juoruja, lähtöisin Alibi tai Rikos lehdestä. Miten ihmeessä joku pystyy tunnistamaan "Arskan" vasta -90 luvulla vaikka kyseinen piirros on ollu enemmän lehdissä jo 60 - 70 luvulla ko. lehdet on ennenkin sepitelly omia "Jymyjuttuja" .... Mene ja tiedä, Uskokoon ken haluaa. Itselläni on oma linja missä ei ole "Arskaa" eikä "Assmannia". Arska on keksitty hahmo ja Assmann oli pelkkä naistennaurattaja joka ei tekoon olisi pystyny. Sensijaan "Remonttimies" saattaa sopia linjaani koska en ole selvillä mikä on tuonut R.B:n ja Y.B:n Bodomille helluntaiksi (kumpikaan ei piitannut kalastuksesta)

Kunto Kalpa
Sofia Karppi
Viestit: 442
Liittynyt: Pe Marras 06, 2015 1:17 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Kunto Kalpa »

Kivitasku asui alivuokralaisena Muuralassa, joten ei oikein sovi kauniaislaiseksi herrasmukulaksi.

Jospa kerrankin vastaisin otsikon kysymykseen? No, enpä vastaakaan. Totean vain, että Lonka, siinä oli meidän mies, on noussut tekijäkandinaattina aiempaa korkeammalle. Joku köysijengiläinen, miksei muutkin, voisi kommentoida sitä, että hänhän on epäiltynä vähän samanlainen kuin Gustafsson. Gustafssonia sanoi Tuominen syylliseksi, Lonkaa joku toinen tutkija. Pahoittelen kovasti, etten painanut ko. poliisipäällikön nimeä mieleen, kun sen entiseltä Bodom-tutkijalta kuulin. Lonkan alibi oli todella hutera. Sisko sen vahvisti, ja toinen sukulainen kertoi, ettei se pidä paikkaansa. Ei siis alibi ollenkaan. Lonka joutui epäillyksi vasta noin 20 vuotta surmien jälkeen. Ei siis ihme, ettei todisteita löytynyt. Etp:ssä Nisse kertoo, että hänet oli viety liekkihotelliin katsomaan jotain epäiltyä, ja ilmeisesti toivottu, että muisti pelaa sittenkin. Olen suht varma, että se epäilty oli Lonka.

Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

Kunto Kalpa kirjoitti:
Ti Heinä 28, 2020 8:58 pm
Kivitasku asui alivuokralaisena Muuralassa, joten ei oikein sovi kauniaislaiseksi herrasmukulaksi.

Jospa kerrankin vastaisin otsikon kysymykseen? No, enpä vastaakaan. Totean vain, että Lonka, siinä oli meidän mies, on noussut tekijäkandinaattina aiempaa korkeammalle. Joku köysijengiläinen, miksei muutkin, voisi kommentoida sitä, että hänhän on epäiltynä vähän samanlainen kuin Gustafsson. Gustafssonia sanoi Tuominen syylliseksi, Lonkaa joku toinen tutkija. Pahoittelen kovasti, etten painanut ko. poliisipäällikön nimeä mieleen, kun sen entiseltä Bodom-tutkijalta kuulin. Lonkan alibi oli todella hutera. Sisko sen vahvisti, ja toinen sukulainen kertoi, ettei se pidä paikkaansa. Ei siis alibi ollenkaan. Lonka joutui epäillyksi vasta noin 20 vuotta surmien jälkeen. Ei siis ihme, ettei todisteita löytynyt. Etp:ssä Nisse kertoo, että hänet oli viety liekkihotelliin katsomaan jotain epäiltyä, ja ilmeisesti toivottu, että muisti pelaa sittenkin. Olen suht varma, että se epäilty oli Lonka.
Oletko tietoinen, miltä Lonka näytti? Muistuttiko hypnoosipiirrosta? Luin joskus jostain (en muista mistä, muistikuvat hatarat), että Lonka olisi teon jollekkin tunnustanut. Tämän tiedon todenperäisyydestä en osaa sanoa mitään, kun muistikuvat niin hatarat.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Kunto Kalpa tai joku muu kirjoitti:
Ma Heinä 20, 2020 8:40 pm

Ei millään pahalla mutta uskon että kaikki "Arska" puheet ovat pelkkiä juoruja, lähtöisin Alibi tai Rikos lehdestä. Miten ihmeessä joku pystyy tunnistamaan "Arskan" vasta -90 luvulla vaikka kyseinen piirros on ollu enemmän lehdissä jo 60 - 70 luvulla ko. lehdet on ennenkin sepitelly omia "Jymyjuttuja" .... Mene ja tiedä, Uskokoon ken haluaa. Itselläni on oma linja missä ei ole "Arskaa" eikä "Assmannia". Arska on keksitty hahmo ja Assmann oli pelkkä naistennaurattaja joka ei tekoon olisi pystyny.
Arskan tunnistaa edelleen ns. hypnoosikuvasta.

Hän on minullekin surmat tunnustanut ja ilmaissut itsensä niin, että olisi tunnollaan "muitakin juttuja",
mitä tukee se, että hän säilytti lukkojen takana eri naisten erikokoisia kenkiä ja vaatekappaleita.

Rikos-lehden 1994 kai joulukuusssa ilmestyneeseen lehteen oli saanut naamansa kansikuvaan joka
jostain syystä hermostutti häntä tavatessamme lastenvaunuliikkeessään, jolloin hän vihaisena
sanoi "tässä ei enään tiedä kehen voi luottaa". Mainitun Rikos-lehden sain divarista vasta 1995
jolloin mahdollinen syy hermostumiseensa ilmeni.

Lehden sisällön osalta Bodom-asiassa en ota kantaa, ei kuitenkaan vaikuta todelta.

8)

Wer hebt, er lebt: heben und leben lassen
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Kunto Kalpa
Sofia Karppi
Viestit: 442
Liittynyt: Pe Marras 06, 2015 1:17 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Kunto Kalpa »

Puliukko kirjoitti:
Ti Heinä 28, 2020 11:38 pm
Kunto Kalpa kirjoitti:
Ti Heinä 28, 2020 8:58 pm
Kivitasku asui alivuokralaisena Muuralassa, joten ei oikein sovi kauniaislaiseksi herrasmukulaksi.

Jospa kerrankin vastaisin otsikon kysymykseen? No, enpä vastaakaan. Totean vain, että Lonka, siinä oli meidän mies, on noussut tekijäkandinaattina aiempaa korkeammalle. Joku köysijengiläinen, miksei muutkin, voisi kommentoida sitä, että hänhän on epäiltynä vähän samanlainen kuin Gustafsson. Gustafssonia sanoi Tuominen syylliseksi, Lonkaa joku toinen tutkija. Pahoittelen kovasti, etten painanut ko. poliisipäällikön nimeä mieleen, kun sen entiseltä Bodom-tutkijalta kuulin. Lonkan alibi oli todella hutera. Sisko sen vahvisti, ja toinen sukulainen kertoi, ettei se pidä paikkaansa. Ei siis alibi ollenkaan. Lonka joutui epäillyksi vasta noin 20 vuotta surmien jälkeen. Ei siis ihme, ettei todisteita löytynyt. Etp:ssä Nisse kertoo, että hänet oli viety liekkihotelliin katsomaan jotain epäiltyä, ja ilmeisesti toivottu, että muisti pelaa sittenkin. Olen suht varma, että se epäilty oli Lonka.
Oletko tietoinen, miltä Lonka näytti? Muistuttiko hypnoosipiirrosta? Luin joskus jostain (en muista mistä, muistikuvat hatarat), että Lonka olisi teon jollekkin tunnustanut. Tämän tiedon todenperäisyydestä en osaa sanoa mitään, kun muistikuvat niin hatarat.
Ei ole tietoa Lonkan ulkonäöstä, vaaleahiuksinen erään lehtijutun mukaan. En ole ikinä kuullut mistään tunnustuksesta. Mielenkiintoista on se, että mies päätyi epäillyksi vuosikymmenten jälkeen liekkihotellin asukkaana. Oiskohan houraillut siellä jotakin.

Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

Kioskimies.
"If you aim for a king, you better not miss"

DarkOps
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: To Loka 10, 2019 11:49 am
Paikkakunta: Sawo

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja DarkOps »

Nyt kun olen lukenut muutaman kerran peräjälkeen Bodomin varjon ja Markkulan teoksen, olen alkanut kallistumaan noiden kalamiesten kannalle. Joku kaksikko siellä on ollut, siitä näköhavainto ja rannalle jääneet kalat. Kukaan (paitsi Markkulan hehkuttama "Markka" 🙄) ei ole kuullut mitään tappelun tai hyökkäyksen aiheuttamia ääniä. Uskoisin tämänkin vuoksi, että hyökkääjiä on ollut kaksi. Henkilöitä ja motiiveja tähän vaan on vaikea sovittaa, yllä olevat voivat hyvinkin osua lähelle. Kuka kioskimiehen kanssa olisi juopotellut ja onkinut? Olisikovatko he kuitenkin tunteneet Assmannin kanssa, vaikka mitään viitteitä siitä ei ole? Vai Oittaan kartanon isäntä, ainakin molemmilla oli viha retkeilijöitä kohtaan. Tekijät ovat edelleen karussa, vaikka toinen olisikin kioskimies, voi toinen olla joku vähälle huomiolle ja spekulaatioiden ulkopuolelle jäänyt.
Noita kalamiehiä olen itsekkin pohtinut vuosikausia. Keitä nämä kaksi olivat, miksi he siellä olivat, ja miksi eivät imoittautuneet poliisille, vaikka heitä etsitttiin lehtien välityksellä jälkikäteen. Kalat myös mysteeri, miksi onkia ja sitten jättää saalis rannalle? Kuten moni on jo tuonutkin esille, onko onkiminen ollut sittenkin vain tapa kuluttaa aikaa huomiota herättämättä, odotellessa nuorten uhrien nukahtamista, mene ja tiedä.

Tuo tappelun äänten puuttuminen on tosiaan mielenkiintoinen yksityiskohta. Kuten Tovi sanoitkin, tämä voidaan hyvinkin tulkita siten, että tekijöitä on olllut kaksi. Teko on ollut niin nopea, etteivät uhrit ole ehtineet päästää ääntäkään. Toinen on hyökännyt teltan kimppuun ja toinen käynyt uloskömpineen Nissen päälle. Nämä onkimiehet ovat mielestäni erittäin todennäköiset epäillyt tässä tapauksessa.

Näiden kahden henkilöllisyyttä voidaan vain arvailla. Niinkuin sanoit, on vaikea löytää olemassaolevista epäillyistä sellaista kaksikkoa, joiden motiivit sopisivat yhteen keskenään. Tästä toivoisin pohdintaa muiltakin :wink:
Tietää enemmän kuin haluaa myöntää.

Did I ever tell you the definition of insanity?

"Miten kukaan täysjärkinen jaksaa uskoa Nils Gustafssonin syyllisyyteen?"

MEG
Adrian Monk
Viestit: 2569
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja MEG »

Oittaan kartanon tilanhoitajan vaimo ,aamuinen pyykkäri, todisti vielä 2005 oikeudenkäynnissä ,että näki vastarannalla kaksi miestä ,ei kalastajia. Myöskään rannalle jätetyistä kaloista ei löydy muuta lähdettä kuin Aake Jermon kirja," Murha ei vanhene".

kapteeni
Frank Drebin
Viestit: 390
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 7:13 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja kapteeni »

DarkOps kirjoitti:
To Loka 29, 2020 2:53 pm
Tuo tappelun äänten puuttuminen on tosiaan mielenkiintoinen yksityiskohta.
Miksi pitäisi olla äänihavainto? Lähistöllä ei ole liikkunut kuitenkaan kovin paljon ihmisiä. Mikä estää, että pyykkäri sun muut tyypit ovat olleet tapahtumahetkellä kuulomatkan ulottumattomissa. Toisaalta ei ole mikään välttämättömyys, että verityötä olisi edeltänyt mikään kovaääninen huuto tai riita. Olen itse todistanut kerran ja kuullut parista muusta tapauksesta, jossa joku saa pahasti turpaan ilman sitä edeltävää kovaäänistä riitelyä. Kolmanneksi telttakangaskin voi vaimentaa ääntä.

TuhkaMuna
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Helmi 12, 2013 2:10 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja TuhkaMuna »

MEG kirjoitti:
To Loka 29, 2020 4:28 pm
Oittaan kartanon tilanhoitajan vaimo ,aamuinen pyykkäri, todisti vielä 2005 oikeudenkäynnissä ,että näki vastarannalla kaksi miestä ,ei kalastajia. Myöskään rannalle jätetyistä kaloista ei löydy muuta lähdettä kuin Aake Jermon kirja," Murha ei vanhene".
A. Karjalaisen kuulustelu (14.6.1960)
"Täältä kertoja oli nähnyt,että järven eteläpuolella olevassa kolmannessa niemessä, josta on noin 400 metriä kertojan havaintopaikkaan, oli seissyt eräs alle 20 vuotias nuorukainen onkimassa"

MEG
Adrian Monk
Viestit: 2569
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja MEG »

Juu, Karjalainen näki onkijan murhaniemessä ja kaksi miestä keskiniemessä. Onkia tai muita kalastusvälineitä alueelta löydetty.

Hortoilija
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 99
Liittynyt: To Loka 01, 2020 9:08 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Hortoilija »

KVG eli kioskimies on nolottavan selvä. Ja hävettää kyllä miten helposti pääsi eroon ja mitä ihmeellisimmät arvailut tekijän pitkän sukelluksen jälkeen.

Yle Areenassa: https://areena.yle.fi/1-50649009

Vastaa Viestiin