Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
neitiB
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: La Maalis 10, 2012 10:32 am

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja neitiB »

Kummallinen tarve puolustella pedofiileja Jimtillä.

Jos mä ajattelen vaikka itseäni 15-vuotiaana ja mun muutamia miespuolisia opettajia, kuten fysiikan ja matematiikan opettajaa, niin kyllä mun mielestä on aivan todella sairasta jos he olisivat seksuaalisesti viehtyneitä oppilaisiinsa. Tai ylipäätään että kukaan kypsä mies olisi kiinnostunut teinitytöistä ja en kyllä usko että kukaan normaali kypsä mies onkaan, vaan täytyy todella olla vinksahtanut päästään. Ja ajatuksista tekoihinkin pitäisi olla pitkä matka.. missä nämä 3-kymppiset edes tapailee alle täysi-ikäisiä tyttöjä? Jossain nuorisotalon pihallako?

Ja tässä ketjussa on nyt vedottu pariin otteeseen Ruotsin suojaikärajaan, enkä kyllä ymmärrä miksi. Rikoshan tapahtui Suomessa ja mun mielestä on aivan 100% oikein että meillä ei voi aikuiset miehet panna peruskouluikäisiä keskenkasvuisia tyttöjä.
neitiB
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: La Maalis 10, 2012 10:32 am

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja neitiB »

Jimt kirjoitti:Älä turhaan jmitiä tuomitse minun kirjoitusten takia. Kun omista kouluvuosista on jo kulunut pitkä aika, en näe mitään radikaalia eroa 15- ja 18-vuotiaan ulkonäössä. Jos harrastaisin itseäni nuorempien ihmisten kanssa seksisuhteita, minun olisi oman oikeusturvani takia pakko kysyä kaikilta alle 25-vuotiailta näyttäviltä paperit nähtäväksi.

Jaahas, ylläpito voikin sitten heittää minut ja VPY:n paskanjauhamisesta jäähylle.
Kyse ei ole radikaalista erosta ulkonäössä vaan henkisessä kehityksessä. Ja kyllä jos sä olet teini-ikäisistä kiinnostunut pervo, niin on sun velvollisuus ja vastuu niissä suhteissa ottaa tytön iästä selvää.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Jimt kirjoitti: Sillekin on varmasti olemassa syyt, miksi tuomio tuli pakottamisesta eikä raiskauksesta.
Tälle on hyvinkin selkeä peruste:
Rikoslain määritelmä
20 luku. Seksuaalirikoksista
1 § Raiskaus. Joka pakottaa toisen sukupuoliyhteyteen käyttämällä henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai uhkaamalla käyttää sellaista väkivaltaa, on tuomittava raiskauksesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.
Raiskauksesta tuomitaan myös se, joka käyttämällä hyväkseen sitä, että toinen tiedottomuuden, sairauden, vammaisuuden, pelkotilan tai muun avuttoman tilan takia on kykenemätön puolustamaan itseään tai muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan, on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan.
Yritys on rangaistava.
4 § Pakottaminen seksuaaliseen tekoon. Joka väkivallalla tai uhkauksella pakottaa toisen ryhtymään muuhun kuin 1 §:ssä tarkoitettuun seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi ja se olennaisesti loukkaa toisen seksuaalista itsemääräämisoikeutta, on tuomittava pakottamisesta seksuaaliseen tekoon sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi vuodeksi.
Pakottamisesta seksuaaliseen tekoon tuomitaan myös se, joka käyttämällä hyväkseen sitä, että toinen tiedottomuuden, sairauden, vammaisuuden, pelkotilan tai muun avuttoman tilan takia on kykenemätön puolustamaan itseään tai muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan, saa hänet ryhtymään 1 momentissa tarkoitettuun seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi ja se olennaisesti loukkaa hänen seksuaalista itsemääräämisoikeuttaan.
Yritys on rangaistava.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Zukuluku
Frank Drebin
Viestit: 390
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 12:21 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja Zukuluku »

Otetaan myös huomioon, että teko tapahtui vuosia sitten ja lakia on muutettu sen jälkeen. Nykyisin raiskauksen kriteerejä on löysätty, eli jos teko tapahtuisi nyt, voisi tuomio tulla hyvin raiskauksesta.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Totta:
Raiskausrikossäännökset koskevat vain sukupuoliyhteyden harjoittamista. Sukupuoliyhteyden määritelmä on luvun 10 §:n 1 momentissa. Sen mukaan sukupuoliyhteydellä tarkoitetaan sukupuolielimellä tapahtuvaa tai sukupuolielimeen kohdistuvaa seksuaalista tunkeutumista toiseen kehoon. Vaginaalisen ja anaalisen sukupuoliyhteyden lisäksi tässä yhteydessä tarkoitetaan oraalista sukupuoliyhteyttä (HE 6/1997 vp, s. 188/II).
Toisaalta:
Pakottaminen seksuaaliseen tekoon. Tästä rikoksesta tuomitaan se, joka väkivallalla tai uhkauksella pakottaa toisen ryhtymään muuhun seksuaaliseen tekoon kuin sukupuoliyhteyteen tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi ja se olennaisesti loukkaa toisen seksuaalista itsemääräämisoikeutta. Rangaistukseksi tuomitaan vankeutta vähintään 14 vuorokautta ja enintään kolme vuotta. Rikoslain 20 luvun 10 §:n 2 momentissa olevan määritelmän mukaan seksuaalisella teolla tarkoitetaan sellaista tekoa, jolla tavoitellaan seksuaalista kiihotusta tai tyydytystä ja joka tekijä ja kohteena oleva henkilö sekä teko-olosuhteet huomioon ottaen on seksuaalisesti olennainen. Esimerkiksi toisen sukupuolielimen hyväilyä tai ns. suuseksin harjoittamista, johon ei liity penetraatiota, arvostellaan seksuaalisena tekona. Korkein oikeus on kielisuudelmia koskevassa ratkaisussa 2005:93 tulkinnut seksuaalisen teon käsitettä.
Emme tiedä tarkkaan mitä on tapahtunut.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2418
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Marsalkka kirjoitti:

Itse asiassa julkisuuteen ei ole annettu tietoa, jonka mukaan tuomiota olisi lievennetty. KÄsitin, että tuomiota ei voitu antaa asiasta, jota ei voitu näyttää toteen.
Käsitit ihan oikein, kun taas minä en.

Se, että tyttöä hyväksikäyttäneet miehet olisivat menneet erikseen sukulaistaloon rikollisia puuhiaan harjoittamaan, asettaa mielestäni talon haltijat, -siis tytön sukulaiset-, hieman enemmän kyseenalaiseen valoon.

Ja kun tuolla aiemmin mietiskelin mahtoiko kyse olla muusikosta, jonka erityisalaa olisi kirkkomusiikki, niin johan se oli alun uutisessa mainittu, että näin on.
mikkopoika
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 102
Liittynyt: Su Heinä 10, 2011 11:17 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja mikkopoika »

Sen verran paljon tietoja on annettu opettajien taustoista (esim. kirkkomusiikki), että luulisi nimien pomppaavan esiin hetkenä minä hyvänsä. Oma 10 minuutin googlailuni ei tosin vielä johtanut tuloksiin. :)
Jimt
Lauri Hanhivaara
Viestit: 140
Liittynyt: La Elo 08, 2009 7:40 pm

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja Jimt »

neitiB kirjoitti:Kummallinen tarve puolustella pedofiileja Jimtillä.
neitiB kirjoitti: Kyse ei ole radikaalista erosta ulkonäössä vaan henkisessä kehityksessä. Ja kyllä jos sä olet teini-ikäisistä kiinnostunut pervo, niin on sun velvollisuus ja vastuu niissä suhteissa ottaa tytön iästä selvää.
No voi vittu. Lopetahan jo vähitellen tuo perusteeton paskanpuhuminen ja syyttely, ja lue jatkossa kaikki ketjun viestit ajatuksella ennen vastaamista, niin tiedät mistä milloinkin on kysymys. Jos VPY sanoo 15-vuotiaiden näyttävän pennuilta ja epäilee minun olevan heistä sen vuoksi kiinnostunut, otan tietenkin kantaa ulkonäköasiaan enkä ala tarinoimaan henkisestä kypsyydestä.

Eikä se voi mennä niin, että kaikki pervo ja epäsopiva toiminta julistetaan sairaaksi. 15-vuotiaiden panemisen kieltäminen on sosiaalinen normi, jolle on toki olemassa hyvät perustelut.
Rouva_Etsivä
Neuvoja-Jack
Viestit: 551
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2010 10:58 pm

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja Rouva_Etsivä »

mikkopoika kirjoitti:Sen verran paljon tietoja on annettu opettajien taustoista (esim. kirkkomusiikki), että luulisi nimien pomppaavan esiin hetkenä minä hyvänsä. Oma 10 minuutin googlailuni ei tosin vielä johtanut tuloksiin. :)
Voisiko etunimi olla Janne ja sukunimi alkaa M:llä? En tiedä onko kyseisellä henkilöllä perhettä, mutta kirkossa on soittanut ja paljon, ja monien tunnettujen laulajien säestäjänä ollut, sekä tietyssä paikassa on toiminut tuntiopettajana että myöskin ikä täsmää.. En tosin tiedä varmaksi, siksi en laita koko nimeä tähän.
Avatar
Teresa Banks
Frank Drebin
Viestit: 389
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 7:08 pm

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja Teresa Banks »

Rouva_Etsivä kirjoitti: Voisiko etunimi olla Janne ja sukunimi alkaa M:llä? En tiedä onko kyseisellä henkilöllä perhettä, mutta kirkossa on soittanut ja paljon, ja monien tunnettujen laulajien säestäjänä ollut, sekä tietyssä paikassa on toiminut tuntiopettajana että myöskin ikä täsmää.. En tosin tiedä varmaksi, siksi en laita koko nimeä tähän.
Mitään en mistään tiedä, mutta mielestäni tämä ei täsmää siksi(kään), että hän on ollut ihan toisessa paikassa *lehtorina* jo vuodesta 2002. Tuntiopettajuuksistaan en tiedä.

Oletan edelleen, että jotenkin nämä tuomittujen opetustyötkin liittyvät tuonne Kymenlaaksoon, koska Kouvolassa on oikeudenkäyntikin pidetty.
The king is gone but he's not forgotten
Is this the story of Johnny Rotten?
Mat-Lock
Jack Bauer
Viestit: 909
Liittynyt: La Syys 20, 2008 11:15 am

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja Mat-Lock »

Juu, ei juuri kannata nimiä arvuutella. Mitä sitten kun uskoo löytäneensä oikean tyypin ja postaa nimen tänne - mutta arvaus olikin väärä ja henkilö syytön. Sen jälkeen tämä ketju löytyy henkilön nimellä googlattaessa. Hyvä valtti esim. työnhaussa. :roll:
Rouva_Etsivä
Neuvoja-Jack
Viestit: 551
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2010 10:58 pm

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja Rouva_Etsivä »

Teresa Banks kirjoitti:
Rouva_Etsivä kirjoitti: Voisiko etunimi olla Janne ja sukunimi alkaa M:llä? En tiedä onko kyseisellä henkilöllä perhettä, mutta kirkossa on soittanut ja paljon, ja monien tunnettujen laulajien säestäjänä ollut, sekä tietyssä paikassa on toiminut tuntiopettajana että myöskin ikä täsmää.. En tosin tiedä varmaksi, siksi en laita koko nimeä tähän.
Mitään en mistään tiedä, mutta mielestäni tämä ei täsmää siksi(kään), että hän on ollut ihan toisessa paikassa *lehtorina* jo vuodesta 2002. Tuntiopettajuuksistaan en tiedä.

Oletan edelleen, että jotenkin nämä tuomittujen opetustyötkin liittyvät tuonne Kymenlaaksoon, koska Kouvolassa on oikeudenkäyntikin pidetty.
Niin, en itsekään tiedä mitään. Mutta luulen, että emme puhu samasta henkilöstä, koska tämä ei ole työskennellyt ainakaan nettitietojen mukaan lehtorina. Joka tapauksessa kaikki tiedossa olevat tiedot sopivat tähän minun tiedossani olevaan nimeen. Jota en tietenkään täällä julkaise.

Matlockille: tuo etunimi on sen verran yleinen, että en usko pelkästään sillä löytyvän tietoja tästä henkilöstä. En ole aikonut tätä nimeä, joka mielessäni, täällä julkaista.

Edit: Teresa, löysin muuten sen saman henkilön, joka oli sinulla mielessä, ja vahvistan, että ei ole sama henkilö kuin mikä oli minulla mielessä.
janita
Jane Marple
Viestit: 1013
Liittynyt: Ke Touko 13, 2009 5:58 pm

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja janita »

Ainakin yhteen jazz-piireissäkin pyörivään vaikuttajaan kaikki annetut tiedot sopvat paremmin kuin hyvin ja myös nuo nimikirjaimet. Lisäksi kyseisellä perheellisellä miehellä on aika ajoin ollut netissä seuranhakuilmoituksia.
Rouva_Etsivä
Neuvoja-Jack
Viestit: 551
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2010 10:58 pm

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja Rouva_Etsivä »

^En tiedä noista seuranhakuilmoituksista mitään. Tuo mainitsemani etunimi on niin yleinen, että paha mennä sanomaan, löysitkö juuri sen, joka minulla oli mielessä. Tuo "lisätieto", jonka mainitsit sopii johonkin toiseenkin samoilla nimikirjaimilla..
ulrikeM
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: La Marras 29, 2008 3:59 pm

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja ulrikeM »

neitiB kirjoitti:
Jimt kirjoitti:
neitiB kirjoitti:Mun mielestä on sairasta, jos vanha aikuinen mies himoitsee pikkutyttöjä.
Entä onko sairasta, jos vanha mies himoitsee 20-vuotiaita tyttöjä? Ihan kakaroiltahan tuon ikäisetkin näyttävät, jos vertaa miehen ikätovereihin. Ja henkisesti kypsymättömiäkin on suurin osa.
20-vuotias alkaa olla jo siinä mielessäkin eri asia, että moni 20-vuotias kantaa jo vastuuta itsestään. 15-vuotias asuu vanhempiensa luona ja elää kuin lapsi monin tavoin, koska on vielä lapsi.

15-vuotias suorittaa vielä oppivelvollisuuttaan peruskoulussa, kun 20-vuotias on saattanut jo lukea itselleen ammatin. Tuossa kohtaa 5 vuotta tekee aika paljon.
Kun mies/nainen himoitsee sen ikäistä tyttöä/poikaa, joka voisi iän puolesta olla hänen oma lapsensa, alkaa ikäero herättää minussa epäilyksiä. Miksi 40-vuotias olisi kiinnostunut 20-vuotiaasta? Toisin päin voin ymmärtää asian paremmin. Nuori hakee turvaa (taloudellista, fyysistä, henkistä), isä- tai äitihahmoa. Ja tuommoisessa tapauksessa ei ole kyse ns. romanttisesta rakkaudesta, joka käsittääkseni meillä länsimaissa nähdään normaalina tavoitella.
Minkä taakseen jättää, sen netistä löytää.
Vastaa Viestiin