(K) Pikkuhousumies järkytti naisia puistossa

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
aga
Adrian Monk
Viestit: 2755
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

(K) Pikkuhousumies järkytti naisia puistossa

Viesti Kirjoittaja aga »

Pikkuhousumies järkytti naisia puistossa

Torstai 24.1.2013 klo 10.20

Puolialaston, naisten pikkuhousuihin, stay up -sukkiin sonnustautunut mies aiheutti järkytystä keskellä päivää Helsingin Keskuspuistossa.

Hätäkeskus sai soittoja puolialastomasta, jonkinlaisella naamarilla kasvonsa peittäneestä miehestä, joka ilmestyi Etelä-Haagassa puistossa liikkuneiden naisten eteen paljastaen sukupuolielimensä ja ryhtymällä masturboimaan.

Kun poliisipartio lopulta löysi tuntomerkkeihin sopivan miehen, tämä säntäsi karkuun. Mies ei totellut poliisin useita pysäytyskäskyjä. Lopulta poliisit saivat hänet takaa-ajon jälkeen kiinni.

Mies ei kiistänyt tekojaan. Päinvastoin. Pohjois-Helsingissä asuva 41-vuotias mies kertoi harrastaneensa itsensäpaljastelua ja muuta siihen kuuluvaa jo parin vuoden ajan jäämättä kiinni.

Pikkuhousumies tuomittiin sukupuolisiveellisyyden julkisesta loukkaamisesta sekä haitanteosta virkamiehelle 20 päiväsakkoon. Hänen tuloillaan se merkitsi 360 euron rangaistusta.

Vähäpukeinen tapahtumasarja sattui 24. marraskuuta viime vuonna. Tosin lämpötila Helsingissä oli tuona päivänä reilusti plussan puolella.

RISTO KUNNAS
[email protected]


http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013012 ... 1_uu.shtml
Helinä79
Lauri Hanhivaara
Viestit: 135
Liittynyt: Pe Marras 30, 2012 3:32 pm

Re: (K) Pikkuhousumies järkytti naisia puistossa

Viesti Kirjoittaja Helinä79 »

Tuo naamio kuulostaa ikävältä, mutta ihmettelen miksi naiset aina järkyttyy näistä humputtelijoista. Itse törmäsin tällaiseen tyyppiin aikoinaan ja mua alko vaan naurattaa koko sessio. Naamio lienee selittyy tässä tapauksessa henkilöllisyyden salailulla, pikkarit ja stay-upit henkilökohtaisella mieltymyksellä. Näky on varmasti ollut mielenkiintoinen.
The trust of the innocent is the liar's most useful tool.
-Stephen King-
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: (K) Pikkuhousumies järkytti naisia puistossa

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Helinä, sinä olet pilannut koko session ryhtymällä nauramaan. :mrgreen:
Erästä itsensäpaljastajaa haastateltiin kerran telkussa ja hän kertoi, että koko hommassa parasta oli juuri se, kun naiset alkoivat kirkumaan hysteerisesti. Tämä haastattelussa ollut mies oli hyvässä virassa oleva henkilö, joka aina työmatkalla kävi viihdyttämässä itseään (sekä alueen naisia).
Se on kuule Helinä vakava paikka! Ettäs tiedät vastaisuudessa suhtautua asiaan sen vaatimalla vakavuudella.
Helinä79
Lauri Hanhivaara
Viestit: 135
Liittynyt: Pe Marras 30, 2012 3:32 pm

Re: (K) Pikkuhousumies järkytti naisia puistossa

Viesti Kirjoittaja Helinä79 »

Ailar kirjoitti:Helinä, sinä olet pilannut koko session ryhtymällä nauramaan. :mrgreen:
Erästä itsensäpaljastajaa haastateltiin kerran telkussa ja hän kertoi, että koko hommassa parasta oli juuri se, kun naiset alkoivat kirkumaan hysteerisesti. Tämä haastattelussa ollut mies oli hyvässä virassa oleva henkilö, joka aina työmatkalla kävi viihdyttämässä itseään (sekä alueen naisia).
Se on kuule Helinä vakava paikka! Ettäs tiedät vastaisuudessa suhtautua asiaan sen vaatimalla vakavuudella.
Ou nou :mrgreen: . Olisiko nämä viuhahtelijat sukupuuttoon kuoleva porukka, jos naisväki ei enää järkyttyisi heidän tekosistaan. No sitten ne varmaan siirtyisi tekemään jotain kamalampaa. Ehkä mä ja tästä lähtien alan kirkumaan (osaankohan mä), ni ei niistä sitten kehity mitään pahempia rikollisia. Mä olen joskus kuullut, että nämä paljastelijat ovat epävarmoja miehuudestaan ja kun rikoksen uhri "huomaa" heidän elimensä, tulee siitä heille itselleenkin todellisempia.
The trust of the innocent is the liar's most useful tool.
-Stephen King-
Frank Nolla
Alibin satunnaislukija
Viestit: 60
Liittynyt: La Huhti 10, 2010 8:10 pm

Re: (K) Pikkuhousumies järkytti naisia puistossa

Viesti Kirjoittaja Frank Nolla »

Muutamaan itsensäpaljastelijaan törmänneenä (ensimmäisen kerran alle kouluikäisenä, kun pihan sedältä tuli pippelistä räkää; tilanne oli lähinnä hämmentävä, ei huvittava) voin kuvitella, että ennemminkin vihaksi pistäisi kuin naurattaisi tai ehtisi järkyttyäkään sen koommin. Vaikka voisihan sitä yrittää nauraakin, onhan kovin kovin hauskaa kerrassaan tuntemattoman miehen penis yhtäkkiä silmien edessä.
jarmo.janis
Vic Mackey
Viestit: 1982
Liittynyt: Su Heinä 29, 2012 6:25 pm
Paikkakunta: kaakkois suomi

Re: (K) Pikkuhousumies järkytti naisia puistossa

Viesti Kirjoittaja jarmo.janis »

Helinä79 kirjoitti:Tuo naamio kuulostaa ikävältä, mutta ihmettelen miksi naiset aina järkyttyy näistä humputtelijoista. Itse törmäsin tällaiseen tyyppiin aikoinaan ja mua alko vaan naurattaa koko sessio. Naamio lienee selittyy tässä tapauksessa henkilöllisyyden salailulla, pikkarit ja stay-upit henkilökohtaisella mieltymyksellä. Näky on varmasti ollut mielenkiintoinen.
Kyllä sun ja itse asiassa kaikkien kellä on kuivat sahanpurut korvien välissä, pitäisi tajuta että. Ajatus mahdollisesta raiskatuksitulemisesta on se joka saa pelkäämään. Kyllä se loppupeleissä kuitenkin saatta ainakin joidenkin tekijöiden kohdalla mennä niin, että kun tarpeeksi moni uhri vaan nauraa ja v*tt**lee tekijälle (jos vaan siihen talenttia on) niin se lannistuu ja lopettaa tekonsa. Sit on tietenkin ne, jotka vaan innostuu vastustelusta kirkumisesta tai nauramisesta, ja se on onnesta kiinni kohtaako sellaisen helposti lannistuvan luuserin vai tekonsa loppunviemiseen kykenevän psykopaatin.
Itsekin olen välttynyt vastaavaa harjoittavan idiootin näkemiseltä vain sillä, että samaa tietä muutama sata metriä edelläni menneet tuli vastaan kääntyen ja sano että älä mee siellä on sellainen heppu. Ja se muuten oli noin 13 - 14 aikaan päivällä, kun alkusyksystä (elokuun loppupuoli) oli vielä valoisia ja lämpimiä päiviä.
En lähtis tollasen kanssa testaamaan kumpi voittaa, paikalta pois niin sukkelaan kun se mahdollista on.
Helinä79
Lauri Hanhivaara
Viestit: 135
Liittynyt: Pe Marras 30, 2012 3:32 pm

Re: (K) Pikkuhousumies järkytti naisia puistossa

Viesti Kirjoittaja Helinä79 »

jarmo.janis kirjoitti:Kyllä sun ja itse asiassa kaikkien kellä on kuivat sahanpurut korvien välissä, pitäisi tajuta että. Ajatus mahdollisesta raiskatuksitulemisesta on se joka saa pelkäämään. Kyllä se loppupeleissä kuitenkin saatta ainakin joidenkin tekijöiden kohdalla mennä niin, että kun tarpeeksi moni uhri vaan nauraa ja v*tt**lee tekijälle (jos vaan siihen talenttia on) niin se lannistuu ja lopettaa tekonsa. Sit on tietenkin ne, jotka vaan innostuu vastustelusta kirkumisesta tai nauramisesta, ja se on onnesta kiinni kohtaako sellaisen helposti lannistuvan luuserin vai tekonsa loppunviemiseen kykenevän psykopaatin.
Itsekin olen välttynyt vastaavaa harjoittavan idiootin näkemiseltä vain sillä, että samaa tietä muutama sata metriä edelläni menneet tuli vastaan kääntyen ja sano että älä mee siellä on sellainen heppu. Ja se muuten oli noin 13 - 14 aikaan päivällä, kun alkusyksystä (elokuun loppupuoli) oli vielä valoisia ja lämpimiä päiviä.
En lähtis tollasen kanssa testaamaan kumpi voittaa, paikalta pois niin sukkelaan kun se mahdollista on.
No joo, huonoa makuahan tällaisen asian kanssa pilailu on. Sahanpuruja löytyy täällä korvien välistä, tosin löytyi hihnan päästä Belgianpaimenkoirakin sillä hetkellä. Ja se oli sellaista sorttia joka ei päällekävijään olisi kauhean mukavasti suhtautunut. Varmaan tekopaikkakin vaikuttaa siihen, kuinka paljon tuollainen runkkari pelästyttää. Itsellä se oli tiheässä metsässä ja polun varrella.
The trust of the innocent is the liar's most useful tool.
-Stephen King-
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: (K) Pikkuhousumies järkytti naisia puistossa

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Kyllähän näitä itsensäpaljastajiakin on varmaan montaa sorttia, mutta saattaisin tosielämässä toimia kuten Helinä, eli naurattamaan se enemmänkin alkaisi kuin itkettämään.
Toki siinä jarmo.janis on oikeassa, että viime aikoina mm. Ruotsissa on havahduttu siihen, että näistä paljastelijoista saattaa ajan oloon kehkeytyä ihan oikeita raiskaajia, joten tilanteeseen olisi puututtava ajoissa. Mutta mahtaako tuohon raiskaukseen vaikuttaa mitenkään se, nauratko vai itketkö, kun toinen sukukalleuksiaan näyttelee.
Suomessa noita on enemmänkin pidetty ammoisista ajoista lähtien vähän sellaisina reppanoina, jotka eivät pysty luomaan normaaleja naissuhteita.
Loppuvuodesta kun tuli telkusta tuo Big Brother, tuli kyllä mieleen erityisesti tästä osallistuja Markuksesta, että eikö se sitten ole itsensäpaljastelua, että koko kansan edessä kekkaloi jatkuvasti munasillaan? Oli tilanne mikä hyvänsä, niin aina piti vetäistä housut kinttuun? Onko se sitten jotain sallittua paljastelua? Ei siihen ainakaan mitenkään estävästi puututtu tuotannon puolelta. Mitä nyt BB-tyttöystävä yritti hieman hillitä.
Mutta - itseasiassa olen tavannutkin itsensäpaljastajan viime kesänä laivaristeilyllä. Hän oli kylläkin nainen. Nainen istui kannella seinustalla naiskaverinsa kanssa. Kannella oli runsaasti ihmisiä. Naisella oli minimekko päällä. Hän levitti jalkansa aivan apposen auki siten, että mekko nousi tietenkin lanteille, ja sokea-reettakin näki, ettei hänellä ollut pikkuhousuja. Häntä vastapäätä oli tällainen kansipöytä, jonka ääressä istui miesjoukko. Arvatkaapa vaan, kummalle puolen pöytää miehet ahtautuivat?
Naisten paljasteluun yleensä ei puututa soittamalla poliisia perään. Miksei? :mrgreen:
Insane Poetry
Lauri Hanhivaara
Viestit: 135
Liittynyt: Ma Joulu 05, 2011 3:35 am
Paikkakunta: Babylonia

Re: (K) Pikkuhousumies järkytti naisia puistossa

Viesti Kirjoittaja Insane Poetry »

Joskus ala-asteen alussa, 2. tai 3. luokalla eli sellaset vajaa 30 vuotta sitten, oltiin tulossa koulusta niin jostain puskasta hyppäs yhtäkkiä äijä muna kädessä ja alko runkkaamaan siinä edessä jonkun 10 metrin päässä.

Sillo tiedettiin jo jotain noista asioista eikä kyllä kukaan järkyttynyt (meitä oli kolme) vaan alettiin nauramaan ja heittelemään kiviä äijän perään kun se juoksi takas metsään. Mutsi oli ihan järkyttynyt kun tosta kerrottiin, mutta me ei kyl oltu.

Ei siis mitenkään asiaa vähättelemättä mut tollasessa tilanteessa keskellä päivää parin kaverin kanssa niin tilanne ei kyllä ollut mitenkään uhkaava vaan lähinnä säälittävä. Eri asia on tietenkin jos on vieläkin nuorempi ja esim. yksin jossain metsäpolulla.
Fall of Babylon
NtiFortuna
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Pe Helmi 25, 2011 9:48 pm

Re: (K) Pikkuhousumies järkytti naisia puistossa

Viesti Kirjoittaja NtiFortuna »

jarmo.janis kirjoitti: Ajatus mahdollisesta raiskatuksitulemisesta on se joka saa pelkäämään. Kyllä se loppupeleissä kuitenkin saatta ainakin joidenkin tekijöiden kohdalla mennä niin, että kun tarpeeksi moni uhri vaan nauraa ja v*tt**lee tekijälle (jos vaan siihen talenttia on) niin se lannistuu ja lopettaa tekonsa. Sit on tietenkin ne, jotka vaan innostuu vastustelusta kirkumisesta tai nauramisesta, ja se on onnesta kiinni kohtaako se.
Lainaan wikipediaa vastauksessani.
Itsensäpaljastamisessa on kyse ihmisestä, joka kokee seksuaalista mielihyvää paljastaessaan sukuelimensä, tietyt ruumiinmuotonsa tai seksuaalisen toimintansa toisille ihmisille. Erityistä mielihyvää tuottaa seurannan kohteeksi joutuminen tai paljastelun kohteen reagoiminen. Ekshibitionismilla tarkoitetaan yleisemmin paljastamis- tai nähdyksitulemishalua.

Koen erittäin epätodennäköisenä, että itsensäpaljastaja naurua kohdatessaan saisikin päähänsä raiskata ko. reagoijan. Kyseessä on eri käyttäytymismalli sekä tekoja motivoi erilainen mielihyvän haku.
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: (K) Pikkuhousumies järkytti naisia puistossa

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Paras olisi olla reagoimatta ollenkaan. Ei tietysti helppoa ole.

Nauramisenkin tulisi olla ainakin spontaania. Helpompaa.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Re: (K) Pikkuhousumies järkytti naisia puistossa

Viesti Kirjoittaja joey »

Eipä sitä kukaan voi oikein päättää, miten itsensäpaljastajaan suhtautuu. Tilanteesta tekee hyvin ahdistavan yksinkertaisesti se, että joku ilmiselvän kiihottuneessa tilassa oleva ventovieras mies, joka ei pelkää kiinnijäämistä, osoittaa huomionsa juuri sinuun, vaikket haluaisi.

Olen itse kohdannut itsensäpaljastajan kerran, Helsingin Sokoksen tuulikaapissa. Lämmittelin tuulikaapissa yksinäni, kun pitkään, klassiseen runkkaritakkiin sonnustautunut ulkomaalainen mies tuli esittelemään minulle erektiotaan. Silloinen poikaystäväni oli tuulikaapin ulkopuolella, joten juoksin hänen luokseen ja itsensäpaljastaja häipyi tiehensä.

Vaikkei tilanne ollut varsinaisesti edes vaarallinen, kun en ollut itsensäpaljastajan kanssa kaksin, olen nähnyt hänestä muutamia kertoja painajaisia vielä näin reilusti yli vuosikymmen myöhemminkin.
Helinä79
Lauri Hanhivaara
Viestit: 135
Liittynyt: Pe Marras 30, 2012 3:32 pm

Re: (K) Pikkuhousumies järkytti naisia puistossa

Viesti Kirjoittaja Helinä79 »

joey kirjoitti:Eipä sitä kukaan voi oikein päättää, miten itsensäpaljastajaan suhtautuu. Tilanteesta tekee hyvin ahdistavan yksinkertaisesti se, että joku ilmiselvän kiihottuneessa tilassa oleva ventovieras mies, joka ei pelkää kiinnijäämistä, osoittaa huomionsa juuri sinuun, vaikket haluaisi.

Olen itse kohdannut itsensäpaljastajan kerran, Helsingin Sokoksen tuulikaapissa. Lämmittelin tuulikaapissa yksinäni, kun pitkään, klassiseen runkkaritakkiin sonnustautunut ulkomaalainen mies tuli esittelemään minulle erektiotaan. Silloinen poikaystäväni oli tuulikaapin ulkopuolella, joten juoksin hänen luokseen ja itsensäpaljastaja häipyi tiehensä.

Vaikkei tilanne ollut varsinaisesti edes vaarallinen, kun en ollut itsensäpaljastajan kanssa kaksin, olen nähnyt hänestä muutamia kertoja painajaisia vielä näin reilusti yli vuosikymmen myöhemminkin.
Ikävä kokemus sulla :( . Kurjaa, että juttu jää kummittelemaan mieleen. Teitkö vilauttajasta mitään ilmoitusta.

Tuli mieleen, että kuinkahan monesta vilauttajasta tehdään rikosilmoitusta, kun tuntuu olevan aika yleistä. Vai jätetäänkö ilmoitus tekemättä, kun yleisesti noit atyyppejä pidetään "vaarattomina" vaikka toisaalta voivat jättää ihmiselle trauman. Itsekkään en aikanaan ilmoitusta tehnyt, olisi kai pitänyt. Voihan se olla, että tyyppi säikäytti myöhemmin jonkun oikeasti.
The trust of the innocent is the liar's most useful tool.
-Stephen King-
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Re: (K) Pikkuhousumies järkytti naisia puistossa

Viesti Kirjoittaja joey »

En tehnyt, ei tullut mieleenkään. Syytin tilanteesta jostain kumman syystä itseäni ja ajattelin, että ehkä näin vain väärin... Näin jälkikäteen ajatellen toisaalta mietityttää, olisiko virkavaltaa edes kiinnostanut se, että jollain on ollut julkisella paikalla erektio. Ja olisinko voinut edes todistaa tapahtunutta mitenkään - tai olisiko sitä näkynyt kameroistakaan.

Mutta joka tapauksessa siis tarkoituksenani oli vain huomauttaa, että itsensäpaljastajan kohtaaminen voi ihan oikeasti olla todella, todella ahdistava kokemus ihan järkevällekin ihmiselle, vaikka tilanteessa ei olisikaan mitään ilmeisen vaarallista. Olen myös pohtinut usein sitä, minkä takia itsensäpaljastaja kokee naisten paniikkireaktion kiihottavana. Minusta tuntuu, että he kuvittelevat naisen pitävän kokemusta jännittävänä, vaikka todellisuudessa painotus on kyllä voimakkaan kuvotuksen puolella...
Olen jälkeenpäin kuullutkin ivan ja pilkan olevan pahimmat mahdolliset rangaistukset itsensäpaljastajalle. Mikäli vielä joskus itsensäpaljastajan kohtaan, toivon voivani tarjota kumpaakin :twisted:
aga
Adrian Monk
Viestit: 2755
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: (K) Pikkuhousumies järkytti naisia puistossa

Viesti Kirjoittaja aga »

joey kirjoitti:Olen jälkeenpäin kuullutkin ivan ja pilkan olevan pahimmat mahdolliset rangaistukset itsensäpaljastajalle. Mikäli vielä joskus itsensäpaljastajan kohtaan, toivon voivani tarjota kumpaakin :twisted:
Edellä joku tosin varoitteli mahdollisesta raiskauksesta itsensäpaljastajan toimesta, tosin on varmaan "pelkkä" pahoinpitelykin mahdollinen. Kannattanee siis pitää mielessä jos ryhtyy ivaamaan ja pilkkaamaan...
Vastaa Viestiin