Kansanedustaja sai lapsen 14-vuotiaana

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Mixu
Alibin satunnaislukija
Viestit: 60
Liittynyt: Ma Elo 09, 2010 12:38 pm

Re: Kansanedustaja sai lapsen 14-vuotiaana

Viesti Kirjoittaja Mixu »

Tuntuu todella kummalliselta, että äidiksi 14-vuotiaana tullut on valmis nostamaan suojaikää, mutta pitää omaa tapaustaan niin ainutlaatuisena, että ei halua sitä kommentoida, varsinkaan suojaikäkysymyksen kannalta.

Tuntuu, että tässä voisi olla jonkinlainen yhteisö (uskonnollinen tai muu) taustalla. Yhteisössä tapahtunut on hyväksytty ja asia on siten loppuunkäsitelty. Olisi kiva tietää onko tulevalta äidiltä kysytty mitään.

Kysymyksiä herättää myös avioliiton solmimisajan kohta. Naimisiin mentiin vasta 19-vuotiaana, vaikka mahdollista olisi varmaan ollut aikaisemminkin. Onkohan vain niin, että äiti on kieltänyt esikoisen isyyden selvittämisen lapsen synnyttyä? Avioliitto on solmittu kun mahdollinen syyteaika teosta on umpeutunut.
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Kansanedustaja sai lapsen 14-vuotiaana

Viesti Kirjoittaja rapier »

Millainen 30-vuotias mies menee sänkyyn 13-vuotiaan tytön kanssa?
Paskanen tukka
Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Kansanedustaja sai lapsen 14-vuotiaana

Viesti Kirjoittaja Bias »

rapier kirjoitti:Millainen 30-vuotias mies menee sänkyyn 13-vuotiaan tytön kanssa?
Sellainen perusjamppa, joka ei arvele jäävänsä kiinni. 13-16.v ollessani ei ollut lainkaan harvinaista saada ihan "normaaleilta" työssä käyviltä miehiltä "treffikutsuja". Perheellisiltä ja perheettömiltä.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Shakawkaw
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 101
Liittynyt: La Touko 31, 2014 7:00 pm

Re: Kansanedustaja sai lapsen 14-vuotiaana

Viesti Kirjoittaja Shakawkaw »

Bias kirjoitti:
rapier kirjoitti:Millainen 30-vuotias mies menee sänkyyn 13-vuotiaan tytön kanssa?
Sellainen perusjamppa, joka ei arvele jäävänsä kiinni. 13-16.v ollessani ei ollut lainkaan harvinaista saada ihan "normaaleilta" työssä käyviltä miehiltä "treffikutsuja". Perheellisiltä ja perheettömiltä.
Ainakin 90-luvulla oli yleistä, että jopa 12-vuotiaasta lähtien tytöt "seurustelivat" ihan aikuisten 25-35 vuotiaiden miesten kanssa. Vierestä seuranneena (itsekin olin silloin nuori tyttö) en kyllä usko näiden 30-v. miesten ottaneen tätä "seurustelua" kovinkaan tosissaan, eikä kaikki tytöistäkään välttämättä. Itsellänikin oli yli vuoden kestänyt seurustelusuhde 25-vuotiaan miehen kanssa ollessani 15-vuotias, enkä nähnyt siinä mitään omituista silloin, enkä koe vieläkään, että minun kehitykseni tms. olisi jotenkin tästä seurustelusta häiriintynyt.

Usein näiden tyttöjen vanhempi miesystävä oli ulkomaista alkuperää, mutta oli myös ihan normaaleja työssä käyviä suomalaisia miehiäkin, kuten tämä minun silloinen miesystäväni.
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Kansanedustaja sai lapsen 14-vuotiaana

Viesti Kirjoittaja rapier »

Shakawkaw kirjoitti:
Ainakin 90-luvulla oli yleistä, että jopa 12-vuotiaasta lähtien tytöt "seurustelivat" ihan aikuisten 25-35 vuotiaiden miesten kanssa. Vierestä seuranneena (itsekin olin silloin nuori tyttö) en kyllä usko näiden 30-v. miesten ottaneen tätä "seurustelua" kovinkaan tosissaan, eikä kaikki tytöistäkään välttämättä. Itsellänikin oli yli vuoden kestänyt seurustelusuhde 25-vuotiaan miehen kanssa ollessani 15-vuotias, enkä nähnyt siinä mitään omituista silloin, enkä koe vieläkään, että minun kehitykseni tms. olisi jotenkin tästä seurustelusta häiriintynyt.

Usein näiden tyttöjen vanhempi miesystävä oli ulkomaista alkuperää, mutta oli myös ihan normaaleja työssä käyviä suomalaisia miehiäkin, kuten tämä minun silloinen miesystäväni.
Ei tuo ole normaalia.
Paskanen tukka
Vastaa Viestiin