Ex-miesmalli/korkeakoulun ope tuomittiin seksirikoksista

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
nellamarkkanen
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: To Loka 24, 2019 1:01 pm

Re: Ex-miesmalli/korkeakoulun ope tuomittiin seksirikoksista

Viesti Kirjoittaja nellamarkkanen »

theaapo kirjoitti: To Marras 14, 2019 1:05 am Ei taida ihan kaikki valot palaa tällä Nellalla kun kuunteli noi puhelut ja minkälaiset puolustukset piti tälle pedarille. Tainnut aika hyvin aivopestä tyttö paran.
Jos on mielestäsi puolustusta kertoa, miten asiat oikeasti menivät, niin en mahda sille mitään. Elän täysin tasapainoista elämää, enkä ole mistään velvollinen puhumaan. Halusin omasta vapaasta tahdostani kertoa, miten asiat oikeasti ovat. Kaikkea hyvää sinulle.

Terv. Nella Markkanen
nellamarkkanen
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: To Loka 24, 2019 1:01 pm

Re: Ex-miesmalli/korkeakoulun ope tuomittiin seksirikoksista

Viesti Kirjoittaja nellamarkkanen »

Mind Over Matter kirjoitti: To Marras 14, 2019 10:13 am Toivon kyllä, että Nella saisi asioiden oikean tolan (jos näin on) selvitettyä. Hursti voisi itse myös kommentoida tänne.
Hursti on nyt vankilassa. Veikkaisin, että hän ei jaksa kommentoida, kun kukaan ei kuitenkaan usko. Minä nyt kerroin kuitenkin, miten asiat ovat. On jokaisen omassa päätösvallassa, uskoako vaiko ei. Kaikkea hyvää sinullekin!

Terv. Nella Markkanen
nellamarkkanen
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: To Loka 24, 2019 1:01 pm

Re: Ex-miesmalli/korkeakoulun ope tuomittiin seksirikoksista

Viesti Kirjoittaja nellamarkkanen »

aga kirjoitti: To Marras 14, 2019 12:12 am Eiköhän tuo ihan oikeasti ole Nella Markkanen tai ei ainakaan tuo mies, kyllähän tytön ääni kuuluu noissa radiolähetyksissä (laittanut linkkejä niihin) mihin aiheensa ei liity mitenkään, mutta on halunnut silti siellä sitä julistaa. Erikoinen juttu kyllä. Ehkä näistä vielä pariskunta tulee jos Hursti on samalla mielellä. Kaikkea hyvää toivon Nellalle.

"Lolita, elämäni valo, kupeitteni tuli. Minun syntini, minun sieluni. Lo-li-ta: kolme kertaa kielen kärki hypähtää kitalaella ja koskettaa kolmannella hampaita. Lo. Lii. Ta."
Toinen lähetys oli keskustelu netin haitoista ja hyödyistä, mihin tämä tilanne liityy hyvinkin paljon (tämäkin keskustelu netissä). Toinen keskustelu taas ei kieltämättä liittynyt niinkään aiheeseen, mutta sivusin siinä, että Hursti ei ole tukenut mitään päihteidenkäyttöä tai vastaavaa toimintaa. Ensimmäinen radiosoittoni, joten annan armoa vaikka ei ehkä parhaiten mennytkään. Loppuun viestistäsi en viitsi edes vastata. Mutta minä se olen, eikä kukaan muu. Kaikkea hyvää toivon sinullekin.

Terv. Nella Markkanen
zikzak
Harjunpää
Viestit: 336
Liittynyt: Ke Helmi 22, 2012 8:07 pm

Re: ex- miesmalli/korkeakoulun ope tuomittiin seksirikoksist

Viesti Kirjoittaja zikzak »

JOS olet kyseinen YHÄ ALAIKÄINEN uhri, niin tietääkö äitisi/vanhempasi, että puolustelet nimelläsi ja julkisesti kahdessa oikeusasteessa useista rikoksista tuomion saanutta henkilöä? Rikoksista, joissa asianomistajina ovat olleet sinä itse ja äitisi. Ainoat nimimerkit ja mailiosoitteet, jotka ovat relevantteja, ovat vanhempiesi, koska tämä asia kuuluu mitä suurimmassa määrin heille. Joten niitä odotellessa.

JOS olet joku muu kuin asianomistaja, viestisi voisi näyttää viranomaisille useastakin syystä.

VUONNA 1993 Mr. Scandinaviaksi valittu Juhana Kristian Hursti ei saanut kumotuksi käräjäoikeuden hänelle määräämää vuoden ja viiden kuukauden ehdotonta vankeusrangaistusta. Hursti tuomittiin käräjillä 12-vuotiaan tytön seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja seksuaalisen hyväksikäytön yrityksestä. Lisäksi Hursti levitti tytöstä kolme kertaa tämän yksityiselämää loukkaavaa tietoa ja syyllistyi näin myös kolmesti kunnianloukkaukseen.

Hurstin katsottiin syyllistyneen tytön osalta myös vainoamiseen ja lähestymiskiellon rikkomiseen. Tyttöön kohdistuneet rikokset tapahtuivat runsaan kahden vuoden aikana vuosina 2015–17.

Asianomistajana oikeudessa oli myös tytön äiti. Hurstin syyksi luettiin äidin osalta vainoaminen, kolme yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämistä ja kunnianloukkausta sekä vainoaminen ja lähestymiskiellon rikkominen.

Aalto-yliopistossa luennoitsijanakin toiminut Hursti tuomittiin lisäksi kolmeen yliopiston professoriin kohdistuneesta viestintärauhan rikkomisesta.

Hovioikeus päätyi kuitenkin syyksi lukemisessa täsmälleen samaan ratkaisuun kuin alempi oikeusaste.
nellamarkkanen
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: To Loka 24, 2019 1:01 pm

Re: ex- miesmalli/korkeakoulun ope tuomittiin seksirikoksist

Viesti Kirjoittaja nellamarkkanen »

zikzak kirjoitti: To Marras 14, 2019 5:38 pm JOS olet kyseinen YHÄ ALAIKÄINEN uhri, niin tietääkö äitisi/vanhempasi, että puolustelet nimelläsi ja julkisesti kahdessa oikeusasteessa useista rikoksista tuomion saanutta henkilöä? Rikoksista, joissa asianomistajina ovat olleet sinä itse ja äitisi. Ainoat nimimerkit ja mailiosoitteet, jotka ovat relevantteja, ovat vanhempiesi, koska tämä asia kuuluu mitä suurimmassa määrin heille. Joten niitä odotellessa.

JOS olet joku muu kuin asianomistaja, viestisi voisi näyttää viranomaisille useastakin syystä.

VUONNA 1993 Mr. Scandinaviaksi valittu Juhana Kristian Hursti ei saanut kumotuksi käräjäoikeuden hänelle määräämää vuoden ja viiden kuukauden ehdotonta vankeusrangaistusta. Hursti tuomittiin käräjillä 12-vuotiaan tytön seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja seksuaalisen hyväksikäytön yrityksestä. Lisäksi Hursti levitti tytöstä kolme kertaa tämän yksityiselämää loukkaavaa tietoa ja syyllistyi näin myös kolmesti kunnianloukkaukseen.

Hurstin katsottiin syyllistyneen tytön osalta myös vainoamiseen ja lähestymiskiellon rikkomiseen. Tyttöön kohdistuneet rikokset tapahtuivat runsaan kahden vuoden aikana vuosina 2015–17.

Asianomistajana oikeudessa oli myös tytön äiti. Hurstin syyksi luettiin äidin osalta vainoaminen, kolme yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämistä ja kunnianloukkausta sekä vainoaminen ja lähestymiskiellon rikkominen.

Aalto-yliopistossa luennoitsijanakin toiminut Hursti tuomittiin lisäksi kolmeen yliopiston professoriin kohdistuneesta viestintärauhan rikkomisesta.

Hovioikeus päätyi kuitenkin syyksi lukemisessa täsmälleen samaan ratkaisuun kuin alempi oikeusaste.
Vieläkö täällä epäillään henkilöllisyyttäni? Enempää en voi sitä todistaa. Olen selittänyt jo kaiken, ja jos et usko mitä sanon, niin se on sinun asiasi. Olen kuitenkin puhunut kaikesta totta, enkä voi mennä tuomion yksityiskohtiin. Kristian Hursti EI OLE hyväksikäyttänyt, eikä vainonnut minua. Hyvät ihmiset, antakaa tämän asian olla, jos ette ole olleet mukana oikeudenkäynnissä tai jos ette ole asianomistajana tässä asiassa. Luoja yksin tietää, että minä puhun totta. Mukavaa alkanutta talvea.

Terv. Nella Markkanen
nellamarkkanen
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: To Loka 24, 2019 1:01 pm

Re: Ex-miesmalli/korkeakoulun ope tuomittiin seksirikoksista

Viesti Kirjoittaja nellamarkkanen »

En enää jaksa kommentoida näihin juttuihin. Olen kertonut asioiden todellisen laidan. En toivo puhua kenenkään teidän kanssanne, mutta minuun voi olla henk. kohtaisesti yhteydessä, jos on asiallista puhuttavaa. Mitä tahansa sanon täällä, sitä ei joko uskota tai sen yli jyrätään. Parasta on, etten sano enää mitään. Ihmiset, joilla ei ole minkäänlaista käsitystä asioista, jäkättävät vastaan. Uliskaa ihan rauhassa, mutta uliskaa jostain toisesta asiasta. Hursti EI OLE hyväksikäyttänyt, eikä vainonnut minua.

Jumalan siunausta teille kaikille ja rattoisaa loppuelämää.

-Se nimenomainen Nella Markkanen (tapauksen alaikäinen).
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5166
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Ex-miesmalli/korkeakoulun ope tuomittiin seksirikoksista

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Mind Over Matter kirjoitti: To Marras 14, 2019 10:13 amHursti voisi itse myös kommentoida tänne.
Taitaa kommentoida jo
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Vastaa Viestiin