Mies väittää etsivänsä 12-20-vuotiaista tytöistä seuraa

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
eiole
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Syys 14, 2010 11:39 am

Re: Mies väittää etsivänsä 12-20-vuotiaista tytöistä seuraa

Viesti Kirjoittaja eiole »

MrDarcy kirjoitti:
holmesin haamu kirjoitti:
Joissakin Yhdysvaltain osavaltioissa on avoimesti esillä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä / raiskauksesta tuomittujen nimet ja asuinpaikat. Lisäksi heidän asuinpaikkansa on hyvin rajoitettu myös tuomion kärsimisen jälkeen. Katsoin aiheesta dokumentin ja siitä ilmeni, minkälaisia ongelmia tuollainen järjestelmä aiheuttaa.
Joku aika sitten katsoin itse dokumentin "Stacey Dooley Investigates: Second Chance Sex Offenders".

Dokumentti kertoi Floridan seksuaalirikollisista. Nimet ja tuomiot ovat loppuelämän julkisessa rekisterissä ja lisäksi seksuaalirikollisen asunnon läheisyydessä pitä olla varoituskyltit siitä, että täällä asuu seksuaalirikollinen. Lisäksi oli kaikenlaisia vaatimuksia siitä ettei sellaisen rikosrekisterin omaava saanut asua mailia lähempänä esimerkiksi koulua tai leikkipuistoa.

Lopputulos oli että joutuivat muuttamaan jonnekkin Floridan syrjäseudulle jonnekkin seksuaalirikollisten omaan kylään kauas muista ihmisistä.

Tuollainen olisi kyllä hieno systeemi Suomessakin. Tosin ehkä liian kova rangaistus tuo olisi jos silloin joku suomalainen juoppo erehtyy kusemaan yöllä jonnekkin aution lasten leikkipuiston nurkille ja päätyy sen vuoksi jonnekkin loppuelämäksi tuollaiseen "myllyyn" kun tulkitsevat että oli paljastellut itseään lasten leikkipuistossa.

:D

eiole
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Syys 14, 2010 11:39 am

Re: Mies väittää etsivänsä 12-20-vuotiaista tytöistä seuraa

Viesti Kirjoittaja eiole »

meitzi kirjoitti:Onhan se ihan täysin mahdollista, että lestoihinkin on eksynyt ihmisiä, jotka eivät hyväksy insestiä ja pedofiliaa, mutta kyllä se hieman hälytyskelloja kilkuttaa, että juuri suviseuroihin hakisi seuraa ilman taka-ajatuksia seksistä. Missään kesäjuhlilla ei varmaan nussita ristiin, ryypätä ja räyhätä yhtä paljon kuin juurikin siellä.

Mitä tapahtuu suviseuroilla, se jää suviseuroille.
Itse en ole koskaan suviseuroilla käynyt enkä kuulu herätysliikkeisiin. Silti minä rohkenen epäillä tuota ettei "missään kesäjuhlilla ei varmaan nussita ristiin, ryypätä ja räyhätä yhtä paljon kuin juurikin siellä".

Aikamoisia juhlia jotkut rock- ja muut musafestarit iovat olleet joissa olen käynyt ja melkoista keski-ikäisten ristiin nussimista jotkut porijazzitkin ovat.

Jotain suviseuroista kertonee tuokin ettei poliisi saanut yhtään tehtävää koko tapahtumasta tänä kesänä:

https://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/oulu ... ut/822794/

Sen sijaan poliisilla kyllä riittää tekemistä niissä musafestareilla jossa on kymmeniä tuhansia ihmisiä kokoontunut useammaksi päiväksi sinne.

Avatar
AutumnForever
Martin Beck
Viestit: 755
Liittynyt: Su Touko 09, 2010 5:14 pm
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Mies väittää etsivänsä 12-20-vuotiaista tytöistä seuraa

Viesti Kirjoittaja AutumnForever »

Tässä vielä kuvana selittelyt:
Kuva
On päiviä, joina ei huomaa, että
vuoret ovat yhä pystyssä.
On tunteja joina kaikki on pelkkää mustien
rantojen roskaa.
Hetkiä joina ei tunne ketään.

ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: Mies väittää etsivänsä 12-20-vuotiaista tytöistä seuraa

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

Viimeistään tuo selittyly paljastaa että tarkoituksena on ollut jonkinlainen seksuaalinen kanssakäyminen. Olikohan ihan mahdoton ajatus tällä siveellisellä herralla laittaa se ikähaarukka vaikkapa 16-20?

Avatar
shav
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: La Elo 27, 2011 5:43 pm

Re: Mies väittää etsivänsä 12-20-vuotiaista tytöistä seuraa

Viesti Kirjoittaja shav »

AutumnForever kirjoitti:Tässä vielä kuvana selittelyt:
Kuva
Mielenkiinnosta kysyn, mistäköhän tuo kuva on otettu?

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Mies väittää etsivänsä 12-20-vuotiaista tytöistä seuraa

Viesti Kirjoittaja meitzi »

eiole kirjoitti:
meitzi kirjoitti:Onhan se ihan täysin mahdollista, että lestoihinkin on eksynyt ihmisiä, jotka eivät hyväksy insestiä ja pedofiliaa, mutta kyllä se hieman hälytyskelloja kilkuttaa, että juuri suviseuroihin hakisi seuraa ilman taka-ajatuksia seksistä. Missään kesäjuhlilla ei varmaan nussita ristiin, ryypätä ja räyhätä yhtä paljon kuin juurikin siellä.

Mitä tapahtuu suviseuroilla, se jää suviseuroille.
Itse en ole koskaan suviseuroilla käynyt enkä kuulu herätysliikkeisiin. Silti minä rohkenen epäillä tuota ettei "missään kesäjuhlilla ei varmaan nussita ristiin, ryypätä ja räyhätä yhtä paljon kuin juurikin siellä".

Aikamoisia juhlia jotkut rock- ja muut musafestarit iovat olleet joissa olen käynyt ja melkoista keski-ikäisten ristiin nussimista jotkut porijazzitkin ovat.

Jotain suviseuroista kertonee tuokin ettei poliisi saanut yhtään tehtävää koko tapahtumasta tänä kesänä:

https://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/oulu ... ut/822794/

Sen sijaan poliisilla kyllä riittää tekemistä niissä musafestareilla jossa on kymmeniä tuhansia ihmisiä kokoontunut useammaksi päiväksi sinne.
Missään ei soiteta poliisille siksi, että vaunusta D47 siirtyi nainen vaunuun E52 ja nussivat keskenään. Eikä siksi, että telttapaikalta A17 löydettävä isäntä runkkaa vaunupaikan D47 isäntää sulassa sovussa auringolaskua tuijotellen.

Rähjäämisestäkään ei soiteta poliisia, jos se on vaan sellaista suusanallista.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

morbidelli
Agentti Scully
Viestit: 685
Liittynyt: To Loka 01, 2009 1:34 pm

Re: Mies väittää etsivänsä 12-20-vuotiaista tytöistä seuraa

Viesti Kirjoittaja morbidelli »

meitzi kirjoitti:Onhan se ihan täysin mahdollista, että lestoihinkin on eksynyt ihmisiä, jotka eivät hyväksy insestiä ja pedofiliaa, mutta kyllä se hieman hälytyskelloja kilkuttaa, että juuri suviseuroihin hakisi seuraa ilman taka-ajatuksia seksistä. Missään kesäjuhlilla ei varmaan nussita ristiin, ryypätä ja räyhätä yhtä paljon kuin juurikin siellä.

Mitä tapahtuu suviseuroilla, se jää suviseuroille.

Sikäli ihan jees, että sotkeutuu useampaankin sukulinjaan serkkuja etäisempiäkin tekijöitä.
90-luvulla kävin kerran suviseuroissa kun oli kotiseudulla. Melko iso joukko nuoria kokoontui illalla lähistön uimarannalle. Hämmästyttävän vähän tapahtui räyhäämistä tai ryyppäämistä. En havainnut sellaista lainkaan. Vaikka väkeä oli varmasti 2000-3000 pienellä alueella ja ikähaitari jostain murrosikäisestä kolmekymppiseen, väki näytti olevan hyvällä tuulella. Huolestuneen lähiasukkaan hälyttämä poliisi kävi paikalla mutta eivät löytäneet mitään virkaan liittyvää tekemistä. Kunhan istuivat tunnin-pari nuotiolla ja paisteli makkaraa. Mun kokemuksen mukaan jokaisessa parinsadan hengen lavatansseissakin on ollut enemmän järjestyshäiriöitä, puhumattakaan tuhansia nuoria keräävistä tapahtumista.

Nussimaan en päässyt koko yönä eikä päässyt kukaan kavereistanikaan. Tylsä telttailuyö, ja sen verran oli väkeä koko ajan liikkeellä että tosi vaikea siellä on salaakaan naapuritelttaan hiipiä. Ja kun tytöt olivat selvinpäin, eivät olleet houkuteltavissa. Sellainen vaikutelma jäi että nussimisen kannalta tuo on huonoin mahdollinen kesäjuhla. Ei edes ykköspesälle mitään toivoakaan. Kymmenillä kesäjuhlilla olen elämässäni päässyt ainakin pussaamaan, ja Tampereen kukkaispäivillä on ollut varma saanti aina. Suviseuroille jos vielä lähden, kyllä pittää oma nainen viedä mukana jos nussia aikoo.

Mutta mulla ei sen syvempää tietämystä aiheesta. Tuo kertakokemus ei oikein mätsää meitzin kokemuksiin mutta ehkä tunnet liikkeen paremmin, eihän nuo pedofiili- ja insestijutut voi olla kuin liikkeen jäsenten tiedossa ja hyvä on jos niistä tulee julkisuuteen paikkansapitävää tietoa liikkeen sisältä.

sikakyösti
Sofia Karppi
Viestit: 437
Liittynyt: Ma Syys 21, 2015 2:06 pm

Re: Mies väittää etsivänsä 12-20-vuotiaista tytöistä seuraa

Viesti Kirjoittaja sikakyösti »

Minä taas olen kuullut, että juuri suviseurojen aikaan paikallisista kaupoista (ei-uskovaisten omistamista) loppuvat kalja ja kortsut.

ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: Mies väittää etsivänsä 12-20-vuotiaista tytöistä seuraa

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

sikakyösti kirjoitti:Minä taas olen kuullut, että juuri suviseurojen aikaan paikallisista kaupoista (ei-uskovaisten omistamista) loppuvat kalja ja kortsut.
Siinä tekee hyvän tilin kun seurojen jälkeen käy keräileen tölkit ja pullot.

Urbaanilegendoja.

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Mies väittää etsivänsä 12-20-vuotiaista tytöistä seuraa

Viesti Kirjoittaja meitzi »

morbidelli kirjoitti:
meitzi kirjoitti:Onhan se ihan täysin mahdollista, että lestoihinkin on eksynyt ihmisiä, jotka eivät hyväksy insestiä ja pedofiliaa, mutta kyllä se hieman hälytyskelloja kilkuttaa, että juuri suviseuroihin hakisi seuraa ilman taka-ajatuksia seksistä. Missään kesäjuhlilla ei varmaan nussita ristiin, ryypätä ja räyhätä yhtä paljon kuin juurikin siellä.

Mitä tapahtuu suviseuroilla, se jää suviseuroille.

Sikäli ihan jees, että sotkeutuu useampaankin sukulinjaan serkkuja etäisempiäkin tekijöitä.
90-luvulla kävin kerran suviseuroissa kun oli kotiseudulla
Ja olet siis lesta kuinka monennessa polvessa?
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

JammuSetä

Re: Mies väittää etsivänsä 12-20-vuotiaista tytöistä seuraa

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

sikakyösti kirjoitti:Minä taas olen kuullut, että juuri suviseurojen aikaan paikallisista kaupoista (ei-uskovaisten omistamista) loppuvat kalja ja kortsut.
Ikivanha legenda jonka kaikki tietää mutta kukaan ei ole moista ilmiötä todistanut.

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Mies väittää etsivänsä 12-20-vuotiaista tytöistä seuraa

Viesti Kirjoittaja meitzi »

JammuSetä kirjoitti:
sikakyösti kirjoitti:Minä taas olen kuullut, että juuri suviseurojen aikaan paikallisista kaupoista (ei-uskovaisten omistamista) loppuvat kalja ja kortsut.
Ikivanha legenda jonka kaikki tietää mutta kukaan ei ole moista ilmiötä todistanut.
En tunne kauppiaita sieltä, mutta tunnen sekä alueella siivoojina olleita, ja entisiä lestadiolaisia. Kyllä siellä ryypätään ja nussitaan niin että raikaa. Eikä tosiaankaan vain omia puolisoita.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Mies väittää etsivänsä 12-20-vuotiaista tytöistä seuraa

Viesti Kirjoittaja damfin »

meitzi kirjoitti:
JammuSetä kirjoitti:
sikakyösti kirjoitti:Minä taas olen kuullut, että juuri suviseurojen aikaan paikallisista kaupoista (ei-uskovaisten omistamista) loppuvat kalja ja kortsut.
Ikivanha legenda jonka kaikki tietää mutta kukaan ei ole moista ilmiötä todistanut.
En tunne kauppiaita sieltä, mutta tunnen sekä alueella siivoojina olleita, ja entisiä lestadiolaisia. Kyllä siellä ryypätään ja nussitaan niin että raikaa. Eikä tosiaankaan vain omia puolisoita.
Minulla nyt ei henkilökohtaisesti ole mitään puolesta eikä vastaan lestadiolaisia, ilmeisesti yksi kaukainen sukulaisperhe on lestadiolaisia mutta heitäkään en sen paremmin tunne, joskus olen tavannut ja ihan normaaleilta ihmisiltä vaikuttivat, nussimistakin on ilmeisesti harrastettu kun lapsiakin ovat saaneet.

Mutta minulle jäikin nyt hieman avoimeksi että mikä siinä lestadiolaisten nussimisessa ja ryyppäämisessä sitten on se ongelma ja paheksuttava asia, kun käsittääkseni se on melko normaalia toimintaa ihmislajille, ainakin suomessa?
Se mikä toisaalta siitä tekee on outoa on se että siitä raikaavasta nussimisesta ja ryyppäämisestä huolimatta noissa lestadiolaisten suviseuroissa on hyvin harvoin minkäänlaisia järjestyshäiriöitä ja ilmeisesti he siellä hyvin viihtyvät kun joka vuosi porukka tuntuu vaan lisääntyvän.
Eli minun puolestani saavat lestadiolaiset seuroillaan nussia ja ryypätä minkä sielu sietää, jos se heistä niin autuaita ja iloisia tekee että tappelu ja järjestyshäiriöiden aiheuttaminen ei tule laisinkaan mieleen.

ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: Mies väittää etsivänsä 12-20-vuotiaista tytöistä seuraa

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

Tilaisuus on kaikille avoin, miten ne pitää loitolla kiimaset ei-lestat? Voisi kuvitella että joku tapahtuman luonteesta vihiä saanut kävisi onneaan kokeilemassa. Onkohan niillä pitkällekin kehittinyt viestintäjärjestelmä, jolla voivat kertoa vaikkapa parinvaihtohalukkuudesta? Vuosien saatossa ei ole tainnut kukaan mediassakaan kiinnostua tästä puolesta, ei edes Hymy tai Ratto aikanaan tehnyt rapsaa?

Avatar
TavanTallaaja
Martin Beck
Viestit: 768
Liittynyt: Su Heinä 29, 2018 3:12 pm

Re: Mies väittää etsivänsä 12-20-vuotiaista tytöistä seuraa

Viesti Kirjoittaja TavanTallaaja »

ReissuLasse kirjoitti:Tilaisuus on kaikille avoin, miten ne pitää loitolla kiimaset ei-lestat? Voisi kuvitella että joku tapahtuman luonteesta vihiä saanut kävisi onneaan kokeilemassa. Onkohan niillä pitkällekin kehittinyt viestintäjärjestelmä, jolla voivat kertoa vaikkapa parinvaihtohalukkuudesta? Vuosien saatossa ei ole tainnut kukaan mediassakaan kiinnostua tästä puolesta, ei edes Hymy tai Ratto aikanaan tehnyt rapsaa?
No eihän tuo nyt mitään, kun on niin monta tutun tuttua ja serkun kaimaa, jotka on kuullut ihan muuta.

Vastaa Viestiin