Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitten

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3070
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Kyllähän tuosta janitan postaamasta puutarhatyöntekijän kuvasta voi tulla traumoja ihan kelle vaan, ihan on kuin suoraan kauhuleffasta.
Että sikäli ymmärrän.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä

lepajoki
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 10:56 am

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja lepajoki »

Hei Suominuija. Miksihän vitussa sun ja Frank Emanuel 4 vuotias poika on/olisi murhainfossa katselemassa jotain kuvia? Vai olenko ymmärtänyt nyt jotain väärin?

ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

Monesta on varmaan kiva osallistua sen lapsen elareiden maksuun, kun herra ei taida mikään upporikas räppistara olla ja muutenkin työurassa pieni katkos tiedossa.

Avatar
Villeri
Adrian Monk
Viestit: 2998
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Suomimuija kirjoitti:
janita kirjoitti:Työluvalla Ghanasta pääsääntöisesti tullaan. Puutarharyhmässä tuli vastaan sama kaveri työssä.
Hei please, voitko poistaa tämän kuvan koska en halua että mun ja frank emanuel 4 vuotias poika näkee tätä. Hän on vähän shokissa että isä on vankilassa yms yritän suojella mun omaa poikaa, yritä ymmärtää. Mulla on hirvee stressiä ja ahdistusta mun 4 vuotiaan pojan takia. En kestä. Tunnen frank emanuel jo 6 vuotta ja se on pitkä tarina... Mut jos ymmärrät mun 4 vuotias poikaa vähän vaikka sua ärsyttää yritä ymmärtää mun poikaa. Kiitos
Varmasti on ahdistava tilanne, mutta kaiken tapahtuneen jälkeen on varsin outoa takertua johonkin pöljään kuvaan, jota 4-vuotias ei edes voi nähdä. Ja kun lapsi joku päivä on tarpeeksi vanha käsittämään isänsä teot, niin ei silloin mistään sadetakista järkytytä.

Kannattanee kääntyä ammattiauttajien puoleen, jos itseltä tuntuvat paukut loppuvan - juurikin sen lapsen takia.

janita
Jane Marple
Viestit: 1003
Liittynyt: Ke Touko 13, 2009 5:58 pm

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja janita »

Hei Suomimuija.
Lapsesi isä on ihan omilla teoillaan päätynyt tänne foorumiin. Kannattaa kohdistaa kiukku ennemmin häneen, kuin lähetellä mulle privaviestejä joissa uhkailla turpiinvetämisillä vain koska oon postannut tänne kuvan linnunpelättimestä. Siinä vaiheessa kun 4-vuotiaalla lapsellasi on ikää tänne foorumiin, tuo kuva on jo ihan itsekseen takuulla poistunut. Ei tee hyvää lapsen psyykkiselle kehitykselle päästää alaikäistä rikosfoorumiin. Pahoittelen kuitenkin sitä, että vihjasin kyseisen miehen saaneen oleskelulupansa työn perusteella. Kun lapsenne kerran on jo 4-vuotias, niin kyllä tässsä tapauksessa on selvästi hankittu se oleskelulupa nimenomaan lapsella. Sama syy myös todennäköisesti tulee estämään maasta poistamisen, vaikka herra syyllistyisi tulevaisuudessa vielä uusiin vastaaviin rikoksiin.

P.S.Tykkään itsekin mustasta makkarasta, mutta henk.koht. en arvosta pätkääkään ei-työperusteisesti oleskeluluvan hankkineita.

Alex Smith
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1421
Liittynyt: Su Helmi 18, 2018 12:05 pm

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja Alex Smith »

Eiköhän tuo suomimuija ole ihan täydellinen esimerkki näihin rapamuniin haksahtaneista.

Ei osaa kirjoittaa suomea eli elämäm kolu
Puolustelee raiskaajaa
Uhkailee yv:llä
Hankkii lapsen jonkun gambianihmeen kanssa ja luulee sitä rakkaudeksi (vaikka ukko on pelkän
oleskeluluvan perässä)
Antaa vuosia anteeksi raiskaukset ja pettämiset
Ja villi veikkaus, vaalea ja pullea
Viimeksi muokannut Alex Smith, Pe Heinä 12, 2019 1:39 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

Alex Smith kirjoitti:Eiköhän tuo suomimuija oli ihan täydellinen esimerkki näihin rapamuniin haksahtaneista.

Ei osaa kirjoittaa suomea eöi elämäm kolu
Puolustelee raiskaajaa
Uhkailee yv:llä
Hankkii lapsen jonkun gambianihmeen kanssa ja luulee sitä rakkaudeksi (vaikka ukko on pelkän
oleskeluluvan perässä)
Antaa vuosia anteeksi raiskaukset ja pettämiset
Ja villi veikkaus, vaalea ja pullea
Ei kai kukaan oikeasti usko että tuon nimimerkin takana olisi kyseisen miehen lapsen äiti.

Alex Smith
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1421
Liittynyt: Su Helmi 18, 2018 12:05 pm

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja Alex Smith »

ReissuLasse kirjoitti:Ei kai kukaan oikeasti usko että tuon nimimerkin takana olisi kyseisen miehen lapsen äiti.
No ei tietenkään.
Trollille arvoisensa vastaus. Nimimerkki lienee eräs tämän palstan multinikki.

Lainausta lyhennelty
-NILS-

pilipali
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 3:25 am

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja pilipali »

Tälläisiä törkyturpia kulkee Suomen maalla myös ihan kantasuomalaisia kyseistä tyyppiä yhtään puolustamatta. Hengailevat teinityttöjen instoissa jne. Toivottavasti myös tylleröiden koteihin laitettiin tässä jutussa lastensuojelun ihmiset tarkastamaan että onko siellä kukaan huolehtimasta lapsista kun alaikäisinä ryyppäilevät aikuisten miesten kodeissa (jotka lähettävät heille kyrpäkuvia kutsuen samalla kylään) ja menevät vasta aamulla "ehkä" kotiin.

Mun vanhemmat eivät hekään mitään malliyksilöitä olleet mutta pitivät huolen siitä että tulin yöksi kotiin. Isä sanoi että turha tulla itkemään jos miesten kyytiin lähtee, alkukohtaisesti miehet, iästä riippumatta haluavat seksiä ja olettavat että tajuat sen itse jos mukaan lähdet. Jäi monet "bileet" bilettämättä. Olen kiitollinen siitä että isä noin suoraan kertoi miten asia toimii. Vaikka silloin se tuntui nololta mutta niin sen pitääkin.

Avatar
Villeri
Adrian Monk
Viestit: 2998
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Alex Smith kirjoitti:
ReissuLasse kirjoitti:Ei kai kukaan oikeasti usko että tuon nimimerkin takana olisi kyseisen miehen lapsen äiti.
No ei tietenkään.
Trollille arvoisensa vastaus. Nimimerkki lienee eräs tämän palstan multinikki.
Pitäisin tekstejä aitoina: niissä on sellainen henkilökohtainen sävy, johon joku perustrollaaja ei pysty. Varmahan näistä ei voi olla.

ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

Villeri kirjoitti:
Alex Smith kirjoitti:
ReissuLasse kirjoitti:Ei kai kukaan oikeasti usko että tuon nimimerkin takana olisi kyseisen miehen lapsen äiti.
No ei tietenkään.
Trollille arvoisensa vastaus. Nimimerkki lienee eräs tämän palstan multinikki.
Pitäisin tekstejä aitoina: niissä on sellainen henkilökohtainen sävy, johon joku perustrollaaja ei pysty. Varmahan näistä ei voi olla.
Sen sävyn luominen ei niin vaikeaa ole. Ja oikeastaan se on juuri se mikä siitä tekee epäilyttävän. Vastaavia näkee erilaisilla foorumeilla.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Vapaan kasvatuksen tuottoja tässä kerätään.Lapsia ei saa rangaista ja rumaa puhetta pitää välttää.
Lapset heiluu instassa kyttäämässä viattomia hädänalaisia kun vanhemmat on opettanut niin ja sitten itketään kun jotain sattuu.
Saatana jos saisin tietää muksuni hengailevan instassa jonkun mulatin kanssa niin tulisi tupenrapinat mutta onneksi tuo tietää paremmin.Pieni kuritus on aina paikallaan jos ei järki muuten kalloon uppoa.Sanokoon sosiaaliviranomaiset mitä vittua vaan :|
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

janita
Jane Marple
Viestit: 1003
Liittynyt: Ke Touko 13, 2009 5:58 pm

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja janita »

Tohon nimimerkin aitouteen liittyen... Vaikea sanoa, mutta oli mulle tosiaan pari tuimaa privaa laittanut. Trollailijat kai pääsääntöisesti tavoittelee suurempaa yleisöä.

ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

janita kirjoitti:Tohon nimimerkin aitouteen liittyen... Vaikea sanoa, mutta oli mulle tosiaan pari tuimaa privaa laittanut. Trollailijat kai pääsääntöisesti tavoittelee suurempaa yleisöä.
Ei sekään vielä aitousleimaa anna. Netissä on niin kiva olla ihan mitä vaan haluaa ja saada sillä sitten täytettä elämään, oli se yleisön määrä sitten 1 - n.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^ Kuka oli laittanut ja mitä ???
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Vastaa Viestiin