Turkulainen toimitusjohtaja raiskasi lapsen ainakin 100 kertaa

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Sonderkommando
Alibin satunnaislukija
Viestit: 60
Liittynyt: Pe Syys 13, 2019 1:35 am

Re: Turkulainen toimitusjohtaja raiskasi lapsen ainakin 100 kertaa

Viesti Kirjoittaja Sonderkommando »

Jukka50 kirjoitti: Ti Marras 19, 2019 8:45 pm Jos kerta toi tyyppi on kyseessä, niin pikaisella haulla puoliso löytyy fb ja sitä kautta ehkäpä asianosaisetkin.
Huomasin sen itsekin, mutta vitunko takia siitä pitää täällä vielä mainita!!!
-Tie helvettiin on päällystetty hyvillä aikomuksilla.
Avatar
Jukka50
Sabrina Duncan
Viestit: 366
Liittynyt: Ke Helmi 24, 2016 6:46 pm
Viesti:

Re: Turkulainen toimitusjohtaja raiskasi lapsen ainakin 100 kertaa

Viesti Kirjoittaja Jukka50 »

Tarkoitin, että ehkäpä toi ihmispaska myös löytyy, varmaan muutkin samalla.
Lause "tapan aikaa" on ironista, koska oikeasti aika tappaa sinua.
Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6456
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Turkulainen toimitusjohtaja raiskasi lapsen ainakin 100 kertaa

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Pienellä salapoliisin työllä löytyi yhtä sun toista mielenkiintoista, eipä ollut yllätys :shock: :mrgreen: :mrgreen:
Melkeinpaha
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ma Marras 18, 2019 8:54 pm

Re: Turkulaiselle miehelle 12 vuoden vankeustuomio yli sadasta lapsiraiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Melkeinpaha »

Saakohan tänne nimeä, tai firmaa laittaa....
Henkilöllisyys kyllä on tiedossa!

Saa laittaa, mutta vain jos on ihan varma. Tarkistetaan!
-NILS-
tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Turkulainen toimitusjohtaja raiskasi lapsen ainakin 100 kertaa

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

Kuva

Linkedinistä.
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.
Deckarist_3
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: To Maalis 28, 2019 7:50 pm

Re: Turkulainen toimitusjohtaja raiskasi lapsen ainakin 100 kertaa

Viesti Kirjoittaja Deckarist_3 »

’Mies’ näyttää ottaneen kaikki kuvansa pois netistä, samoin FB sivut kadonneet. Mitäköhän on harrastanut tai keitä ovat kaverinsa? Pakko olla muidenkin tietää...
Elämä on fifty - sixty.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Turkulainen toimitusjohtaja raiskasi lapsen ainakin 100 kertaa

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Täytyy kyllä ihmetellä miten vajakkia jengiä täällä pyörii, jos kuvittelevat, että miehen nimeä kukaan muistaa 6-7 vuoden kuluttua kun hän vapautuu, uudella nimellä todennäköisesti. Ainoat jotka kärsivät nimen julkaisusta ovat uhri ja omaiset, jotka saadaan kytkettyä tapaukseen. Ketä hyödyttää kiusata uhria ja omaisia? Vain sen takia, että jotkut takkureppanat saisivat kuola suusta valuen voimafantasioida internetissä asialla.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Avatar
Fire
Rico Tubbs
Viestit: 1207
Liittynyt: Ti Maalis 19, 2019 10:20 pm

Re: Turkulainen toimitusjohtaja raiskasi lapsen ainakin 100 kertaa

Viesti Kirjoittaja Fire »

Jukka50 kirjoitti: Ti Marras 19, 2019 8:45 pm Jos kerta toi tyyppi on kyseessä, niin pikaisella haulla puoliso löytyy fb ja sitä kautta ehkäpä asianosaisetkin.
Ja mitä meinaat tehdä tällä tiedolla?

Eiköhän se vajakki ole se joka lähtee uhreja ja omaisia häiriköimään.

Tuossa ylempänä sanoman journalisti jo valmiiksi puolustelee tuomittua.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Turkulainen toimitusjohtaja raiskasi lapsen ainakin 100 kertaa

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Fire kirjoitti: Ke Marras 20, 2019 6:03 am
Ja mitä meinaat tehdä tällä tiedolla?

Eiköhän se vajakki ole se joka lähtee uhreja ja omaisia häiriköimään.

Tuossa ylempänä sanoman journalisti jo valmiiksi puolustelee tuomittua.
Kerro missä minä puolustelen tekijää? Et ole tainnut lukea viestejäni, mikäli luulet minun puolustelevan pedareita. Minä puolustan uhria ja hän omaisiaan. Ovat kärsineet jo tarpeeksi. Toki voit kertoa mitä hyötyä nimen julkaisusta on, vieläpä sellaista, että samalla tulee myös uhrin ja muiden omaisten henkilöllisyydet kaiken kansan tietoon. Ei tekijällä ole pääsyä internettiin moniin vuosiin, eikä hän tiedä mitä internetin kalsarisoturit hänestä kirjoittelevat. Kuten muutkin tuollaiset paskaläjät, hänkin vaihtaa sitten 6-7 vuoden jälkeen vapauduttuaan nimensä. Mitä hyötyä siis nimen julkaisemisesta on? Että sinä ja muut saisitte toteuttaa voimafantasioita netissä? Kyllä linnassa tiedetään mitä se on tehnyt ja istuu liskolla sen mitä suljetuissa taloissa lusii. Avotalossa taas jokaiselle on oma perse tärkein, eikä siellä sille kukaan mitään tee vaikeuttaakseen omaa vapautumistaan. Sen takia noita pedareita ja raiskareita avotaloihin työnnetäänkin.

Vajakki on sellainen, joka ei tuota asiaa ymmärrä.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Tracker
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2015 9:13 am

Re: Turkulainen toimitusjohtaja raiskasi lapsen ainakin 100 kertaa

Viesti Kirjoittaja Tracker »

Lähinnä kai tekijän nimi kiinnostaa tietää siksi onko hän mahdollisesti tuttavapiiriin kuuluva.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Turkulainen toimitusjohtaja raiskasi lapsen ainakin 100 kertaa

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Tracker kirjoitti: Ke Marras 20, 2019 7:33 am Lähinnä kai tekijän nimi kiinnostaa tietää siksi onko hän mahdollisesti tuttavapiiriin kuuluva.
Ajattelitko mennä tapaamaan ja pullaa hänelle viedä? Aloittevalle salapoliisille vinkki; jos tuttavapiiristäsi katoaa yhtä äkkiä henkilö vuosikausiksi, niin silloin joko hän todennäköisesti on vankilassa tai kuollut.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: Turkulainen toimitusjohtaja raiskasi lapsen ainakin 100 kertaa

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

Eikö käytäntöä voisi laajentaa kaikkiin rikoksiin, useinhan rikoksilla on uhri tai uhreja, heillä lähipiiriä, samoin myös tekijällä. Miksi tämä uhrien suojelu on yleistä vain seksuaalirikoksissa?
Svimba
Neuvoja-Jack
Viestit: 568
Liittynyt: Pe Maalis 30, 2018 4:54 pm

Re: Turkulainen toimitusjohtaja raiskasi lapsen ainakin 100 kertaa

Viesti Kirjoittaja Svimba »

Ja kun tämä uhrien suojelu eli nimien salailu näyttää tapahtuvan vain(?) Suomessa.
Tietääxeni ulkomailla julkaistaan nimet ja kuvat koko maailman nähtäväxi.
Olen nähnyt monta ulkomaista keskusteluohjelmaa /dokkareita missä pedarin uhrit kertoo kaiken, ei niitä hävetä, ne tietää et ne ei oo tehny mitään väärää.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
Avatar
vivy
Martin Beck
Viestit: 822
Liittynyt: Ma Joulu 08, 2008 1:11 pm

Re: Turkulainen toimitusjohtaja raiskasi lapsen ainakin 100 kertaa

Viesti Kirjoittaja vivy »

Svimba kirjoitti: Ke Marras 20, 2019 10:00 am Ja kun tämä uhrien suojelu eli nimien salailu näyttää tapahtuvan vain(?) Suomessa.
Tietääxeni ulkomailla julkaistaan nimet ja kuvat koko maailman nähtäväxi.
Olen nähnyt monta ulkomaista keskusteluohjelmaa /dokkareita missä pedarin uhrit kertoo kaiken, ei niitä hävetä, ne tietää et ne ei oo tehny mitään väärää.
Aika uskomatonta, ettei joillain mene kaaliin se, miksi uhreja suojellaan. Kai nyt jokainen järkevä ihminen tajuaa, ettei uhrit ole tehneet mitään väärää! Suomi on vaan sen verran pieni maa, ettei tuollaisesta leimasta pääse niin helposti pois kun jossain Jenkeissä. Mietipä hiukan omalle kohdalle, haluaisitko näin intiimejä asioita reviteltävän pitkin iltapäivälehtiä, kun on loppuelämä muutenkin pilalla (useimmilla, todennäköisesti)? Ja lopeta tuo naurettava x:n käyttö, teinit kirjoitti noin joskus 20 vuotta sitten.
ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: Turkulainen toimitusjohtaja raiskasi lapsen ainakin 100 kertaa

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

vivy kirjoitti: Ke Marras 20, 2019 10:09 am
Svimba kirjoitti: Ke Marras 20, 2019 10:00 am Ja kun tämä uhrien suojelu eli nimien salailu näyttää tapahtuvan vain(?) Suomessa.
Tietääxeni ulkomailla julkaistaan nimet ja kuvat koko maailman nähtäväxi.
Olen nähnyt monta ulkomaista keskusteluohjelmaa /dokkareita missä pedarin uhrit kertoo kaiken, ei niitä hävetä, ne tietää et ne ei oo tehny mitään väärää.
Aika uskomatonta, ettei joillain mene kaaliin se, miksi uhreja suojellaan. Kai nyt jokainen järkevä ihminen tajuaa, ettei uhrit ole tehneet mitään väärää! Suomi on vaan sen verran pieni maa, ettei tuollaisesta leimasta pääse niin helposti pois kun jossain Jenkeissä. Mietipä hiukan omalle kohdalle, haluaisitko näin intiimejä asioita reviteltävän pitkin iltapäivälehtiä, kun on loppuelämä muutenkin pilalla (useimmilla, todennäköisesti)? Ja lopeta tuo naurettava x:n käyttö, teinit kirjoitti noin joskus 20 vuotta sitten.
Mistä leimasta? Miksi uhreja pitää leimata? Jos jätettäisiin tabut ja stigmat pois uhrien asema voisi olla parempi ja rikoksia tulisi selvitettyä paremmin. Niiden jotka haluvat leimata uhria tulee muuttaa asenteitaan, nyt heidän vain annetaan pitää tuo sama asenne ja ylläpidetään niitä leimoja.
Vastaa Viestiin