Raiskaus Nokialla aamuyöllä 19.9.20, epäillyn tuntomerkit julki

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Teckel
Armas Tammelin
Viestit: 76
Liittynyt: Su Marras 03, 2019 1:46 am

Raiskaus Nokialla aamuyöllä 19.9.20, epäillyn tuntomerkit julki

Viesti Kirjoittaja Teckel »

https://www.poliisi.fi/sisa-suomi/tiedo ... olla_93541
Raiskaus Nokialla 19.9. aamuyöllä

22.09.2020

Sisä-Suomi

Nokian poliisille tehtiin ilmoitus viikonloppuna tapahtuneesta raiskauksesta.

Lauantaina aamuyöllä 19.9.2020 noin kello 4, Pinsiöntiellä ns.Tyttölän bussipysäkin kohdalla kävellyt nainen havaitsi miehen, jonka huomasi myöhemmin seuraavan häntä. Nainen oli Pinsiöntieltä jatkanut kävellen siilojen suuntaan Rounionkadulle, jonka varrella mies oli tarttunut naiseen ja pakottanut tämän syrjemmälle, jossa toteutti seksuaalirikoksen.

Uhri ja ulkopuolinen todistaja ovat kertoneet rikoksesta epäillyn olevan noin 30-vuotias mies, vartaloltaan laiha ja pituudeltaan noin 180 - 185 sm sekä kasvoissaan partaa tai parransänkeä. Miehellä oli ollut yllään musta huppari, jonka huppu pään yli. Epäillyllä oli maastohousut, mitkä todistajan mukaan saattoivat olla musta-valko-harmaa -maastokuvioidut housut eli niin kutsutut metrohousut.

Mies oli ilmeisesti päihtynyt ja kompuroi askelissaan.

Varmuudella noin kello 4.45 rikoksesta epäillyn on nähty kulkevan Pajakallionkadulta lännen suuntaan, ehkä asuintalojen takana oleville lenkkipoluille.

Tiedot ja havainnot pyydetään ilmoittamaan Nokian poliisiin, puh. 0295 445 888 (8-16) tai sähköpostilla [email protected] tai vihjepuhelimeen 0800 900022.

Tuntomerkit muuten hyvät, mutta jälleen kävi ilmeisesti niin, ettei raiskaajan ihonväri erottunut pimeässä. :(

Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Raiskaus Nokialla aamuyöllä 19.9.20, epäillyn tuntomerkit julki

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

Metrohousut viittaa isämmaanpuolustajiin. Ihonväriähän näissä ei mainita kumpaankaan suuntaan yleensä.

Gurney
Axel Foley
Viestit: 2494
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Raiskaus Nokialla aamuyöllä 19.9.20, epäillyn tuntomerkit julki

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Metrohousuthan oli Kaivopuiston tappajillakin. Black trashin yleisin vaatekappale.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia

Avatar
Jarkallas
Neuvoja-Jack
Viestit: 510
Liittynyt: La Elo 29, 2020 1:34 pm
Paikkakunta: Annalan Heilan persesilmä

Re: Raiskaus Nokialla aamuyöllä 19.9.20, epäillyn tuntomerkit julki

Viesti Kirjoittaja Jarkallas »

Sanoisin että yli 90% varmasti kantis. Nokialla on ehkä 2 tai 3 neekeriä tai muuta pyhän kulttuurin edustajaa ja niistäkin luultavasti 2 on siellä ollut käymässä vaan kylässä.
-jarkko, white nigger


immigrants are like sperm
millions get in only one works

Teckel
Armas Tammelin
Viestit: 76
Liittynyt: Su Marras 03, 2019 1:46 am

Re: Raiskaus Nokialla aamuyöllä 19.9.20, epäillyn tuntomerkit julki

Viesti Kirjoittaja Teckel »

Likeavirgin kirjoitti:
Ti Syys 22, 2020 5:44 pm
Metrohousut viittaa isämmaanpuolustajiin. Ihonväriähän näissä ei mainita kumpaankaan suuntaan yleensä.

Mustavalkoisia camohousuja näkyy ainakin täällä paljon nimenomaan tummapintaisilla. Ihonväriä ei usein sanota poliisin tiedotteessa, mutta itsestäänselvästi sen saisi aina mainita, jos oikeasti halutaan nopeasti epäillyt kiinni. On olennainen tuntomerkki - takin voi vaikka heittää pois ja housutkin vaihtaa, mutta nahkansa väriä ei niin helposti. Ja kyllä se joskus mainitaankin, kuten esim. tässä poliisin tiedotteessa raiskauksesta.

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Raiskaus Nokialla aamuyöllä 19.9.20, epäillyn tuntomerkit julki

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Teckel kirjoitti:
Ti Syys 22, 2020 6:21 pm
Ihonväriä ei usein sanota poliisin tiedotteessa, mutta itsestäänselvästi sen saisi aina mainita, jos oikeasti halutaan nopeasti epäillyt kiinni.
Minulla(kin) on nokiasta sellainen käsitys, että on samanlainen kyläpahainen kuin omakin kotikuntani. Jos täällä tapahtuneista asioista tiedotettaisiin ihonväreineen, niin kyllä vaan nauraisi aidanseipäätkin. Siitäkin lienee jo vuosikymmen, kun on edes romaneja nähty.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

JammuSetä

Re: Raiskaus Nokialla aamuyöllä 19.9.20, epäillyn tuntomerkit julki

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Katukuvasta päätellen islamistimilitantit tykkää käyttää tuttuja vaatteita eli maastohousuja. Toki mielletään enemmän skiniporukkaan.

Avatar
Jarkallas
Neuvoja-Jack
Viestit: 510
Liittynyt: La Elo 29, 2020 1:34 pm
Paikkakunta: Annalan Heilan persesilmä

Re: Raiskaus Nokialla aamuyöllä 19.9.20, epäillyn tuntomerkit julki

Viesti Kirjoittaja Jarkallas »

Tunnen tota Nokiaa jonkun verran koska oon joskus asunut siellä. Tyttölän pysäkki mainittu, oliskohan uhri tullut aamuyön bussilla Nokialle, no sitä ei voi tietää. Mutta jos tekijäkin olis kulkenut bussilla näkyisi bussin kamerassa. Tyttölältä kuitenkin ollaan Pinsiöntien kautta kävelty Rounionkatua siiloille päin. Siinä on yks liiketila jossa on kirpputori, eli en hurraile että siinäkään kameraa on mihin olis voinu jäädä. Oletus mulla on että lähiökuppila Kasibaarin ohikin on vielä kuljettu ennen tekoa. Siinä on lvi-firma jolla vois säkällä olla kamerat mutta ei nekään yleensä katua kuvaa. Eikä baarin kamerakaan kuvaa kuin terassia korkeintaan. Sen jälkeen onkin sitten pientä metsäkaistaletta siilojen kohdalla. Todennäköisin paikka olis siinä hyökätä ja viedä metsikön suojaan. Muuten Rounionkadulla on oikeestaan koko tolla matkalla hyvä näkyvyys pitkälle moneen suuntaan ja asuinrakennuksiakin on kadun varressa. Paitsi siinä siilon kohdalla. Rounionkatu on myös aika vilkas koska jos tulee moottoritietä vaasasta tai tampereelta monesti ajaa just rounionkatua parhaiten Nokian keskustaan. Tuskin siellä ketään kulkenut noin myöhään kun ei se Nokia vieläkään mikään metropoli oo. Jos ovat ohittaneet ne siilot niin sitten onkin lisää pikku metsikköjä mutta niidenkin lähellä asutusta. Nuo metsiköt ovat siis ihan muutamien kymmenien max 100metriä leveydeltään Rounionkadun toisella reunalla ja metsäkaistale loppuu omakotitalojen pihoihin tai kerrostaloihin. Perjantaina kun oltu liikkeellä on silti mahikset että silminnäkijöitä olis noinkin myöhään enemmän kuin ennakkotietojen yks henkilö. Onneks edes yksi silminnäkijä. Nokialla asuu niin vähän porukkaa että oon toiveikas josko tää selviäis. Jos tää hyypiö ei ole nokialainen niin tunnistaminen vaikeutuu huomattavasti. Jos on nokialainen neekeri jää aivan varmasti kiinni koska niitä ei voi olla montaa siellä. Itse en nähnyt yhtäkään koskaan 3vuoden aikana. Siksi uskon että kantis. En usko että tekijä on voinut jäädä mihinkään kameroihin ainakaan tällä matkalla tyttölä - pajakallionkatu mihin lopulta on paennut. Toivottavasti se tunnistetaan jotenkin. Tolta pajakallionkadulta pääseekin sitten metsäpolkuja/lenkkipolkuja/omakotitaloaleuita pitkin pakoon kenenkään todennäkösesti näkemättä ihan mihin vaan, vaikka takas keskustaan. Mutta tekijä vois myös asua tolla suunnalla. Sieltä löytyy paljon halpaa vuokrakämppää ja muuten rivitalo ja omakotitaloaluetta.
-jarkko, white nigger


immigrants are like sperm
millions get in only one works

Insattsgruppen
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Loka 04, 2016 1:42 pm

Re: Raiskaus Nokialla aamuyöllä 19.9.20, epäillyn tuntomerkit julki

Viesti Kirjoittaja Insattsgruppen »

Likeavirgin kirjoitti:
Ti Syys 22, 2020 5:44 pm
Metrohousut viittaa isämmaanpuolustajiin. Ihonväriähän näissä ei mainita kumpaankaan suuntaan yleensä.
Olen useasti nähnyt neekereitä ja varsinkin hiekkaneekereitä maastokuvioisissa housuissa joten spekulaatio housujen perusteella on turhaa.
Ja se on tietenkin hyvinkin todennäköistä että tekijä on suomalainen sillä asumme Suomessa. Ikävä tosiasia on myös se että tilastojen mukaan sekin on todennäköistä ettei ole suomalainen vaikka olemmekin Suomessa. Juuri siksi ulkonäkö ja etnisyys on tärkeintä raportoida kaikissa tapauksissa niin jää spekulaatiot vähiin ja voisimme keskustella olennaisimmista asioista.

Avatar
Jarkallas
Neuvoja-Jack
Viestit: 510
Liittynyt: La Elo 29, 2020 1:34 pm
Paikkakunta: Annalan Heilan persesilmä

Re: Raiskaus Nokialla aamuyöllä 19.9.20, epäillyn tuntomerkit julki

Viesti Kirjoittaja Jarkallas »

Tein super hienon kartan paintilla koska ei tosta mun selostuksesta hahmota yhtään mitään jos ei tuota aluetta tunne.
Punasella reitti mitä on kuljettu, keltanen ympyrä on se metsikkö mikä mun mielestä olis kaikkein "paras", loogisin paikka tehdä tää rikos. Muutama muukin metsikkö tolla matkalla on, jotka on siis pieniä pusikoita pinta-alaltaan mutta kyllä siellä näkösuojaa on ja jos uhri ei uskalla/pysty huutaan, niin tekijä saa ihan rauhassa touhuta vaikka muutaman metrin päässä tosta Rounionkadusta hyvin katseilta piilossa. Eikä tuolla ketään klo 4-5 aamulla kulje kuin sattumalta. Niinku tämä uhri epäonnekseen.


Kuva


Onneks tässä ei sentään käynyt pahemmin eikä etsitä murhaajaa. Se nyt vielä puuttuis. Kuitenkin tää tapaus tuntuu enempi pahalta, koska oon itsekkin tota reittiä joskus kävellyt. Jos joku ihmettelee mikä ihmeen siilo, niin se on Raisio Oyj:n joku vilja"tehdas" keltasen ympyrän kohdilla. Nyt sitten odotan Nokian poliisilta että ratkasevat tän nopeesti(odotukset ei ole pilvissä).

Edit. Sen verran disclaimeria että kaikki tää on tietenkin mun oma teoria/näkemys sen perusteella mitä poliisi teosta kertonut. Vähän voi olla pielessä toi karttaan merkitty reitti tietenkin, mutta siitä näkyy kadunnimet ja vaikea tota pinsiöntie-rounionkatu-pajakallionkatu väliä on mitenkään muuten kulkea kuin tota punasta viivaa. Tekopaikka on tietenkin täysin omaa spekua, tuo isoin metsikkö vaan tuntu loogisimmalta.
Viimeksi muokannut Jarkallas, Ke Syys 23, 2020 6:53 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-jarkko, white nigger


immigrants are like sperm
millions get in only one works

Avatar
Jarkallas
Neuvoja-Jack
Viestit: 510
Liittynyt: La Elo 29, 2020 1:34 pm
Paikkakunta: Annalan Heilan persesilmä

Re: Raiskaus Nokialla aamuyöllä 19.9.20, epäillyn tuntomerkit julki

Viesti Kirjoittaja Jarkallas »

Insattsgruppen kirjoitti:
Ke Syys 23, 2020 6:34 am
Likeavirgin kirjoitti:
Ti Syys 22, 2020 5:44 pm
Metrohousut viittaa isämmaanpuolustajiin. Ihonväriähän näissä ei mainita kumpaankaan suuntaan yleensä.
Olen useasti nähnyt neekereitä ja varsinkin hiekkaneekereitä maastokuvioisissa housuissa joten spekulaatio housujen perusteella on turhaa.
Ja se on tietenkin hyvinkin todennäköistä että tekijä on suomalainen sillä asumme Suomessa. Ikävä tosiasia on myös se että tilastojen mukaan sekin on todennäköistä ettei ole suomalainen vaikka olemmekin Suomessa. Juuri siksi ulkonäkö ja etnisyys on tärkeintä raportoida kaikissa tapauksissa niin jää spekulaatiot vähiin ja voisimme keskustella olennaisimmista asioista.
Korostin tärkeimmän. Juuri näin. Tässäkin olis varmaan vähän saatanan paljon helpompaa saada niitä havaintoja ja joku voisi jopa kuvauksen perusteeella tunnistaa tekijän jos kerrottaisiin edes perus asiat. Oliko parta vaalea vai tumma? Oliko iho albiino vai musta, ehkäpä ruskea? En todellakaan ymmärrä, enkä tiedä, miksi sitä ihonväriä ei voi kertoa? Osaakohan joku sanoa.

Jos lähtisin tästä vaikka Japaniin tekemään rikoksia ja mua etsittäis siellä niin kannattais paikallisen poliisin ainakin mun mielestä kertoa että etsivät möhömahaista valkoihoista läskiä eivätkä riisiä syövää vinosilmää. Saattaisi EHKÄ tulla enemmän havaintoja... Helvetti.
-jarkko, white nigger


immigrants are like sperm
millions get in only one works

Blackened
Sofia Karppi
Viestit: 407
Liittynyt: Su Tammi 19, 2020 4:48 pm

Re: Raiskaus Nokialla aamuyöllä 19.9.20, epäillyn tuntomerkit julki

Viesti Kirjoittaja Blackened »

Kuvottava teko, ja toivottavasti kova tuomio. Voimia uhrille.

Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4658
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Raiskaus Nokialla aamuyöllä 19.9.20, epäillyn tuntomerkit julki

Viesti Kirjoittaja dazu »

Melko suurella varmuudella tiedän tekijän. Luulis, että poliisikin pystyy ounastelemaan samaa henkilöä, kuin minä, on sen verran tuttu poliisille. Olen joskus ollu asianomistajana ks. henkilön tekemissä omaisuusrikoksissa.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden

Mystmyst
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Elo 04, 2020 10:18 pm

Re: Raiskaus Nokialla aamuyöllä 19.9.20, epäillyn tuntomerkit julki

Viesti Kirjoittaja Mystmyst »

dazu kirjoitti:
Ke Syys 23, 2020 12:31 pm
Melko suurella varmuudella tiedän tekijän. Luulis, että poliisikin pystyy ounastelemaan samaa henkilöä, kuin minä, on sen verran tuttu poliisille. Olen joskus ollu asianomistajana ks. henkilön tekemissä omaisuusrikoksissa.

"Tiedot ja havainnot pyydetään ilmoittamaan Nokian poliisiin, puh. 0295 445 888 (8-16) tai sähköpostilla [email protected] tai vihjepuhelimeen 0800 900022."

Sitähän vois vaikka vinkata poliisille.

Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4658
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Raiskaus Nokialla aamuyöllä 19.9.20, epäillyn tuntomerkit julki

Viesti Kirjoittaja dazu »

^Kyllä mä sitten vinkkailen, jos homma ei näytä edistyvän. Tekijäksi epäilemäni henkilö tuntee alueen erittäin hyvin ja on asunut siellä, tai asuu edelleen. Pinsiöntie kulkee hänen lapsuudenkodin ohi. Kyseessä on pitkän linjan omaisuusrikollinen ja wannabe prätkähiiri/pärinäpoika.
Luulen, että mies on ollut kasibaarissa viettämässä iltaa ja kalja on kolahtanut sen verran oudolla tavalla, että on päätynyt tähän tekoon...
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden

Vastaa Viestiin