Jemi Koskela raiskasi sammuneen naisen Lahdessa, ehdotonta vankeutta

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Karhere
Roger Murtaugh
Viestit: 881
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 1:27 pm

Re: Jemi Koskela raiskasi sammuneen naisen Lahdessa, ehdotonta vankeutta

Viesti Kirjoittaja Karhere »

Nimenomaan naiset puolustamassa tuota pervoa raiskaajaa. Mikä ime noita naisia vaivaa, kun puolustavat oikeudessa tuomittua raiskaajaa ja viesteissä sydämiä ym. Voiko noita naisia syyttää naisvihadta, kun puolustavat raiskaajaa, rivien välistä siis syyttävät uhria.

jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3915
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Jemi Koskela raiskasi sammuneen naisen Lahdessa, ehdotonta vankeutta

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Nainen on toiselle naiselle susi. Ei noi sanonnat ihan tyhjästä synny. Samaahan se on mamujen kanssa. Naiset niitä rikollisia tänne haalivat ja samalla naiset siitä eniten kärsivät. Ihmeellinen on naisen ajatusmaailma.
"Those who want respect, give respect."

JammuSetä

Re: Jemi Koskela raiskasi sammuneen naisen Lahdessa, ehdotonta vankeutta

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Karhere kirjoitti:
Ma Kesä 07, 2021 2:39 pm
Nimenomaan naiset puolustamassa tuota pervoa raiskaajaa. Mikä ime noita naisia vaivaa, kun puolustavat oikeudessa tuomittua raiskaajaa ja viesteissä sydämiä ym. Voiko noita naisia syyttää naisvihadta, kun puolustavat raiskaajaa, rivien välistä siis syyttävät uhria.
On vain totuus että lähes kaikki naiset kokevat vetovoimaa miehiin jotka näyttää kaapin paikan. Ei tässä muutakaan voi todeta.

Jaguaari
Vic Mackey
Viestit: 1942
Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 7:19 pm

Re: Jemi Koskela raiskasi sammuneen naisen Lahdessa, ehdotonta vankeutta

Viesti Kirjoittaja Jaguaari »

Lahden sankari ollut taas vauhdissa. Kummaa itkemistä ja kaukana suoraselkäisyydestä vaan täydellistä ämmäilyä.

Incognito2
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: La Kesä 05, 2021 8:18 pm

Re: Jemi Koskela raiskasi sammuneen naisen Lahdessa, ehdotonta vankeutta

Viesti Kirjoittaja Incognito2 »

Jemiltä uusi päivitys:

"Ja sitten se kusipää mun "kavereista" joka on jakanu mun tilannetta murha.infoo ilmottautuu NYT!! Nyt meni meinaan mulla viimesen päälle kuppi nurin tähän touhuu! Jakakaa mun kuvia ja somekanavia ja tietoja ja puhukaa paskaa sen minkä jaksatte ja haluutte, mut se kusimutteri joka on menny jakamaan kuvankaappaukset mun tilapäivityksestä jossa näkyy kaikkien sitä kommentoineitten nimet ja kuvat saa luvan poistaa ne kyseiseltä sivulta ASAP!!! Ja myöski se mun tutuista ja läheisistä (jotka ei oo paskan vertaa osallisina tähän asiaa) puhuminen ja haukkuminen saa luvan loppuu, kiitos! Mua saatte mollata ja piestä tästä minkä haluutte mut mun LÄHEISET JÄTÄTTE ULKOPUOLELLE TÄSTÄ SAATANA!"

Kun Jemi ilmeisesti luet tätä myös, niin voin kertoa että kaikki eivät ilmeisesti pidäkään raiskareista. Nimimerkki. entinen ystäväsi.

Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Jemi Koskela raiskasi sammuneen naisen Lahdessa, ehdotonta vankeutta

Viesti Kirjoittaja viinitty »

No voi ei raukkaa kun huomaa teoilla olevan yhtäkkiä seurauksia! Menisi roskiin ja ottaisi tukijansa mukanaan.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!

Vastaa Viestiin