Olen yksi pedofiilimetsästäjä Mikko Parantaisen vainoamista henkilöistä

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Pezi74
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: La Helmi 06, 2021 2:15 am

Olen yksi pedofiilimetsästäjä Mikko Parantaisen vainoamista henkilöistä

Viesti Kirjoittaja Pezi74 »

Haluan kiinnittää huomion Mikko Parantaiseen, joka julkaisi 2014 ja 2017 somessa luettelon tuomituista pedofiileista, kuvineen. Minä olen siis yksi heistä jotka olivat kuvissa, ja olen sen jälkeen saanut uhkailuja. Millään tavalla Mikko Parantainen ei tarkistanut kaikkia faktoja ennen kuin julkaisi nimet ja kuvat.

Vuonna 2012 sain syytteen lapsen seksuaaliseen tekoon pakottamisesta. Syytteen takana oli mustasukkainen tyttöystävä jota myönnän kohdelleeni väärin, mutta en ollut missään nimessä pakottanut lasta seksuaaliseen tekoon. Helmikuussa vuonna 2014 hovioikeus pyörsikin käräjäoikeuden päätöksen, todeten että tuomio oli täysin perusteeton. Tämä oli siis ennen kuin Mikko Parantainen julkaisi listassa jossa minut julkisesti teilattiin. Häntä ei kiinnostanut lainkaan että tuomio oli kumottu, mutta onneksi hänhän sai itse kovan tuomion laittoman rekisterin pitämisestä. Vaikka eihän se tuomio ole siihen nähden riittävä, että syyttömiä on uhkailtu. Ihmetyttää millä perusteella tämä ihminen voi asettaa itsensä lain yläpuolella ja julistaa, ettei oikeusvaltion säännöt päde.

Mikko Parantainen on aiheuttanut minulle kärsimystä, ja perustetta siihen ei ole.

jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3915
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Olen yksi pedofiilimetsästäjä Mikko Parantaisen vainoamista henkilöistä

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Pezi74 kirjoitti:
La Helmi 06, 2021 7:12 pm
Haluan kiinnittää huomion Mikko Parantaiseen, joka julkaisi 2014 ja 2017 somessa luettelon tuomituista pedofiileista, kuvineen. Minä olen siis yksi heistä jotka olivat kuvissa, ja olen sen jälkeen saanut uhkailuja. Millään tavalla Mikko Parantainen ei tarkistanut kaikkia faktoja ennen kuin julkaisi nimet ja kuvat.

Vuonna 2012 sain syytteen lapsen seksuaaliseen tekoon pakottamisesta. Syytteen takana oli mustasukkainen tyttöystävä jota myönnän kohdelleeni väärin, mutta en ollut missään nimessä pakottanut lasta seksuaaliseen tekoon. Helmikuussa vuonna 2014 hovioikeus pyörsikin käräjäoikeuden päätöksen, todeten että tuomio oli täysin perusteeton. Tämä oli siis ennen kuin Mikko Parantainen julkaisi listassa jossa minut julkisesti teilattiin. Häntä ei kiinnostanut lainkaan että tuomio oli kumottu, mutta onneksi hänhän sai itse kovan tuomion laittoman rekisterin pitämisestä. Vaikka eihän se tuomio ole siihen nähden riittävä, että syyttömiä on uhkailtu. Ihmetyttää millä perusteella tämä ihminen voi asettaa itsensä lain yläpuolella ja julistaa, ettei oikeusvaltion säännöt päde.

Mikko Parantainen on aiheuttanut minulle kärsimystä, ja perustetta siihen ei ole.
Selväähän se on että kun aletaan näitten Mikkojen taholta julkisesti lynkkailemaan porukkaa, niin syyttömätkin saa samalla osumaa. On se sitten saman näköinen henkilö, saman niminen henkilö tai joku syyttömänä tuomittu henkilö. Toisaalta sitten taas yhteiskunta ei kovin hyvin kylläkään suojele lapsia, koska pedot istuvat sen pari vuotta ja sen jälkeen ei ketään kiinnosta mitä tekevät.
"Those who want respect, give respect."

Pezi74
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: La Helmi 06, 2021 2:15 am

Re: Olen yksi pedofiilimetsästäjä Mikko Parantaisen vainoamista henkilöistä

Viesti Kirjoittaja Pezi74 »

Tarinaani kertomalla toivottavasti voin viestiä, ettei kaikesta huolimatta pidä antaa Mikon kaltaisten kiusaajien voittaa.

Jarmomurha
Sabrina Duncan
Viestit: 355
Liittynyt: Ke Maalis 04, 2020 9:42 pm

Re: Olen yksi pedofiilimetsästäjä Mikko Parantaisen vainoamista henkilöistä

Viesti Kirjoittaja Jarmomurha »

Jos nimimerkistäsi vedetään johtopäätös iästäsi ja kyse on ollut lapsen pakottamisesta ja sinä puhut hänestä ex tyttöystävänä, niin hyi stna.
Suomessa saisi olla jenkkityyliin pedarilistat osoitteineen julkisia! Tällöin vältyttäisiin myös syyttömien nimien julkaisulta.

Pezi74
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: La Helmi 06, 2021 2:15 am

Re: Olen yksi pedofiilimetsästäjä Mikko Parantaisen vainoamista henkilöistä

Viesti Kirjoittaja Pezi74 »

Jarmomurha kirjoitti:
Su Helmi 07, 2021 3:28 am
Jos nimimerkistäsi vedetään johtopäätös iästäsi ja kyse on ollut lapsen pakottamisesta ja sinä puhut hänestä ex tyttöystävänä, niin hyi stna.
Suomessa saisi olla jenkkityyliin pedarilistat osoitteineen julkisia! Tällöin vältyttäisiin myös syyttömien nimien julkaisulta.
Ei, siinä kyse ei ollut lainkaan tyttöystävästäni; hän oli aikuinen.

Avatar
Krum
Frank Drebin
Viestit: 381
Liittynyt: Ti Elo 22, 2017 10:13 pm

Re: Olen yksi pedofiilimetsästäjä Mikko Parantaisen vainoamista henkilöistä

Viesti Kirjoittaja Krum »

Jarmomurha kirjoitti:
Su Helmi 07, 2021 3:28 am
Jos nimimerkistäsi vedetään johtopäätös iästäsi ja kyse on ollut lapsen pakottamisesta ja sinä puhut hänestä ex tyttöystävänä, niin hyi stna.
Oman luetun ymmärtämiseni perusteella käsitin päinvastoin:

1) rikosta (lapsen pakottamista seksuaaliseen tekoon) ei nimimerkin ja hovioikeuden mukaan tapahtunut
2) ex-tyttöystävä (en ymmärrä, miten saat yhdistettyä lapseen) oli ilmeisesti tehnyt perusteettoman rikosilmoituksen, tai oli muuten ollut asian takana

Pezi74:lle kysymys: saiko exä jotain seuraamuksia hovin päätöksen myötä?

Pezi74
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: La Helmi 06, 2021 2:15 am

Re: Olen yksi pedofiilimetsästäjä Mikko Parantaisen vainoamista henkilöistä

Viesti Kirjoittaja Pezi74 »

Ei, hän vetosi tyhmyyteen. Jos olisin Mikko Parantainen, olisin tarttunut samaan korttiin.

jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3915
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Olen yksi pedofiilimetsästäjä Mikko Parantaisen vainoamista henkilöistä

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Pezi74 kirjoitti:
Su Helmi 07, 2021 10:06 am
Ei, hän vetosi tyhmyyteen. Jos olisin Mikko Parantainen, olisin tarttunut samaan korttiin.
Miten voi vedota tyhmyyteen? Siis jos ei oikeesti ole hieman hidas tyyppi.
"Those who want respect, give respect."

Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Olen yksi pedofiilimetsästäjä Mikko Parantaisen vainoamista henkilöistä

Viesti Kirjoittaja poikani »

En tunne tätä Parantaista. Piileskeleekö hän jossakin? Eikös noissa hänen puuhissaan olisi jo melkoisesti motivaatiota murhaan? Miten tyyppi voi olla yhä hengissä tai edes terveenä?
????? ?? ??????.

Jarmomurha
Sabrina Duncan
Viestit: 355
Liittynyt: Ke Maalis 04, 2020 9:42 pm

Re: Olen yksi pedofiilimetsästäjä Mikko Parantaisen vainoamista henkilöistä

Viesti Kirjoittaja Jarmomurha »

Krum kirjoitti:
Su Helmi 07, 2021 7:52 am
Jarmomurha kirjoitti:
Su Helmi 07, 2021 3:28 am
Jos nimimerkistäsi vedetään johtopäätös iästäsi ja kyse on ollut lapsen pakottamisesta ja sinä puhut hänestä ex tyttöystävänä, niin hyi stna.
Oman luetun ymmärtämiseni perusteella käsitin päinvastoin:

1) rikosta (lapsen pakottamista seksuaaliseen tekoon) ei nimimerkin ja hovioikeuden mukaan tapahtunut
2) ex-tyttöystävä (en ymmärrä, miten saat yhdistettyä lapseen) oli ilmeisesti tehnyt perusteettoman rikosilmoituksen, tai oli muuten ollut asian takana

Pezi74:lle kysymys: saiko exä jotain seuraamuksia hovin päätöksen myötä?
Mielsin, että tämä tyttöystävä oli uhri, My bad.
Mutta siis exä oli tehnyt rikosilmoituksen jonkun lapsen x pakottamisesta seksuaaliseen tekoon. Kuka oli tämä uhri? Hänenhän on myös täytynyt valehdella, vai oliko kyseessä niin pieni lapsi, ettei osannut vielä edes puhua. Käräjäoikeus näki että rikos tapahtui, hovioikeus oli eri mieltä. Perättömästä ilmiannosta ei tullut syytettä, koska exä vetosi tyhmyyteen.
Enpä sano muuta, kuin että olisipa hauska päästä lukaisemaan nämä paperit.

Minusta Parantainen teki erinomaista työtä, mutta olisi hyvä, jos tämän hoitaisi virallinen taho, niin ei päätyisi syyttömänä listalle!

kapteeni
Frank Drebin
Viestit: 390
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 7:13 pm

Re: Olen yksi pedofiilimetsästäjä Mikko Parantaisen vainoamista henkilöistä

Viesti Kirjoittaja kapteeni »

Jarmomurha kirjoitti:
Su Helmi 07, 2021 3:28 am
Suomessa saisi olla jenkkityyliin pedarilistat osoitteineen julkisia! Tällöin vältyttäisiin myös syyttömien nimien julkaisulta.
Olen pohtinut mitä hyötyä tuollaisten listojen julkaisemisesta ylipäätään on, jos tavoite on uusien rikosten ehkäisy? Kertokaa, miten ne voivat estää rikoksia.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Olen yksi pedofiilimetsästäjä Mikko Parantaisen vainoamista henkilöistä

Viesti Kirjoittaja damfin »

kapteeni kirjoitti:
Su Helmi 07, 2021 8:00 pm
Jarmomurha kirjoitti:
Su Helmi 07, 2021 3:28 am
Suomessa saisi olla jenkkityyliin pedarilistat osoitteineen julkisia! Tällöin vältyttäisiin myös syyttömien nimien julkaisulta.
Olen pohtinut mitä hyötyä tuollaisten listojen julkaisemisesta ylipäätään on, jos tavoite on uusien rikosten ehkäisy? Kertokaa, miten ne voivat estää rikoksia.
Todennäköisesti nuo listat lisäisivät rikoksia, varsinkin jos niitä levittelisi joku tuon parantaisen kaltainen kiihkoilija joka vähät välittäisi siitä onko listalla olevat oikeasti syyllisiä vai aiheetta syytettyjä ja syyttömiksi todettuja.
Sieltä sitten nämä vähänlaisilla luetun ymmärtämisen lahjoilla olevat poimisivat jonkun nimen ja kännissä sankaria leikkiessään kävisivät kovistelemassa jotain täysin syytöntä henkilöä, eli syyllistyisivät rikokseen.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Olen yksi pedofiilimetsästäjä Mikko Parantaisen vainoamista henkilöistä

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

poikani kirjoitti:
Su Helmi 07, 2021 4:07 pm
En tunne tätä Parantaista. Piileskeleekö hän jossakin? Eikös noissa hänen puuhissaan olisi jo melkoisesti motivaatiota murhaan? Miten tyyppi voi olla yhä hengissä tai edes terveenä?
Siellä ollaan tuohtuneita pedofiilien paljastajiin. :roll:

Tunnustiko ex tyttöystäväsi käräjäoikeuden päätöksen jälkeen valehdelleensa? Vai eikö näyttöä ollut hovin mielestä tarpeeksi?

Jos oikein muistan, niin Parantainen julkaisi tuomion saaneiden pedofiilien kuvat ja nimet. Se ei ole Suomessa lain mukaista, siksi hänet tuomittiin.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Norman Bates
Alibin satunnaislukija
Viestit: 60
Liittynyt: Ke Marras 25, 2020 10:53 pm

Re: Olen yksi pedofiilimetsästäjä Mikko Parantaisen vainoamista henkilöistä

Viesti Kirjoittaja Norman Bates »

Jos sinut on vapautettu hovissa niin kai olet tehnyt rikosilmoituksen exää ja Parantaista kohtaan?
"Selvinpäin symppis ja humalassa huippujätkä"

RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2083
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Olen yksi pedofiilimetsästäjä Mikko Parantaisen vainoamista henkilöistä

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Parantaisella taisi olla itselläänkin joku lapsipano rikosrekisterissä känniajojen lisäksi vai muistanko väärin? Joku maalaispuliukko kuitenkin kyseessä. Sinällään pedofiilien kasvokuvat tulisi olla julkisessa jaossa.

Vastaa Viestiin