Miss Suomi 2020 avautuu: Minut raiskattiin ja hakattiin Mosambikissa

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Miss Suomi 2020 avautuu: Minut raiskattiin ja hakattiin Mosambikissa

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

”Olin juuri täyttänyt 19 vuotta, kun lähdin. Idea oli äitini. Minulla oli halu lähteä maailmalle ja Tofossa oli sukelluskeskus, jonka omistaja oli äidin tuttu. Olen vieraillut siellä monena vuotena uudestaan, osa sydämestäni on siellä.
Mosambik oli henkisesti tosi kasvattava kokemus. Minulla on tatuoituna jalkaani Tofon koordinaatit. Tatuointi muistuttaa minua ensimmäisestä itsenäisestä, pitkästä matkasta minkä tein.”
Onko tämä Viivin "raiskannut" musta mies, joka hänen mukaansa viettää edelleen normaalia arkea Mozambikissa sitten tämä hänet sukeltamaan opettanut mieshenkilö, vai mistä Viivi tietää mustan miehen edelleen viettävän normaalia arkea? Ja, ettäkö raiskauksen uhri jatkaa samassa paikassa lomailua, jossa raiskari vapaalla? Ainiin, mutta Mozambikissa on niin erilainen kulttuuri, että siellä raiskatut ja raiskaajat ystävystyvät..

Haisee juttu aivan helvetisti ja mikäli paljastuu valheeksi ja julkisuustempaukseksi niin Viivi voi haistaa pitkän paskan kaikkien raiskauksen uhrien puolesta.

Svimba
Neuvoja-Jack
Viestit: 568
Liittynyt: Pe Maalis 30, 2018 4:54 pm

Re: Miss Suomi 2020 avautuu: Minut raiskattiin ja hakattiin Mosambikissa

Viesti Kirjoittaja Svimba »

Tuolla Afrikassa on ihan normaalia raiskailla.
Ja jos valkoinen nainen hymyilee ja juttelee ukolle, saati lähtee ukon matkaan, niin silloin ukon.mielestä nainen on täysi huora ja se pitää raiskata.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!

JohanPomppas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1374
Liittynyt: Su Loka 20, 2019 12:44 am

Re: Miss Suomi 2020 avautuu: Minut raiskattiin ja hakattiin Mosambikissa

Viesti Kirjoittaja JohanPomppas »

Likeavirgin kirjoitti:
La Touko 15, 2021 8:37 am
”Olin juuri täyttänyt 19 vuotta, kun lähdin. Idea oli äitini. Minulla oli halu lähteä maailmalle ja Tofossa oli sukelluskeskus, jonka omistaja oli äidin tuttu. Olen vieraillut siellä monena vuotena uudestaan, osa sydämestäni on siellä.
Mosambik oli henkisesti tosi kasvattava kokemus. Minulla on tatuoituna jalkaani Tofon koordinaatit. Tatuointi muistuttaa minua ensimmäisestä itsenäisestä, pitkästä matkasta minkä tein.”
Onko tämä Viivin "raiskannut" musta mies, joka hänen mukaansa viettää edelleen normaalia arkea Mozambikissa sitten tämä hänet sukeltamaan opettanut mieshenkilö, vai mistä Viivi tietää mustan miehen edelleen viettävän normaalia arkea? Ja, ettäkö raiskauksen uhri jatkaa samassa paikassa lomailua, jossa raiskari vapaalla? Ainiin, mutta Mozambikissa on niin erilainen kulttuuri, että siellä raiskatut ja raiskaajat ystävystyvät..

Haisee juttu aivan helvetisti ja mikäli paljastuu valheeksi ja julkisuustempaukseksi niin Viivi voi haistaa pitkän paskan kaikkien raiskauksen uhrien puolesta.
Mieti hetki kirjoittaisitko noin, jos Viivin raiskaaja olisikin valkoinen mies.

JohanPomppas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1374
Liittynyt: Su Loka 20, 2019 12:44 am

Re: Miss Suomi 2020 avautuu: Minut raiskattiin ja hakattiin Mosambikissa

Viesti Kirjoittaja JohanPomppas »

Näköjään vastauksia tullut, mutta ne poistettu. :lol: Tähän sopii vanha sanonta "se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa." Heitin siis kalikan ja aika moneen se kalahti... Kiva että tunnistitte itsenne, kun en edes erikseen ketään nimennyt. :wink:

Mun mielestä Viivin kertomus on ihan uskottava. Näitä varmasti tapahtuu joka päivä ja paljon. Kaikki nuo naiset ja tytöt jotka on opetettu "matkustan ympäri maailmaa" viisuja veisaamalla jo pikkunatiaisesta lähtien, että eri puolilla maailmaa saa vain uusia ystäviä. Tätä ilosanomaa he ovat itsekin palavalla kiihkolla paasanneet. Kun nuori tyttö sitten matkustaa tuollaisiin kivoihin maihin ja totuus onkin toisenlainen, niin luuletteko että kehtaa ja uskaltaa asiasta kertoa?

Insattsgruppen
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Loka 04, 2016 1:42 pm

Re: Miss Suomi 2020 avautuu: Minut raiskattiin ja hakattiin Mosambikissa

Viesti Kirjoittaja Insattsgruppen »

JohanPomppas kirjoitti:
La Touko 15, 2021 2:33 pm
Näköjään vastauksia tullut, mutta ne poistettu. :lol: Tähän sopii vanha sanonta "se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa." Heitin siis kalikan ja aika moneen se kalahti... Kiva että tunnistitte itsenne, kun en edes erikseen ketään nimennyt. :wink:

Mun mielestä Viivin kertomus on ihan uskottava. Näitä varmasti tapahtuu joka päivä ja paljon. Kaikki nuo naiset ja tytöt jotka on opetettu "matkustan ympäri maailmaa" viisuja veisaamalla jo pikkunatiaisesta lähtien, että eri puolilla maailmaa saa vain uusia ystäviä. Tätä ilosanomaa he ovat itsekin palavalla kiihkolla paasanneet. Kun nuori tyttö sitten matkustaa tuollaisiin kivoihin maihin ja totuus onkin toisenlainen, niin luuletteko että kehtaa ja uskaltaa asiasta kertoa?
Suurin osa vastauksista sääli sinua ja vastaajat tekivät oikeat analyysit mielentilastasi. Minun mielestä projisointi on huono tapa ongelmiesi hoitamisessa.

Tsemiä.

Insattsgruppen
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Loka 04, 2016 1:42 pm

Re: Miss Suomi 2020 avautuu: Minut raiskattiin ja hakattiin Mosambikissa

Viesti Kirjoittaja Insattsgruppen »

Likeavirgin kirjoitti:
La Touko 15, 2021 8:37 am
”Olin juuri täyttänyt 19 vuotta, kun lähdin. Idea oli äitini. Minulla oli halu lähteä maailmalle ja Tofossa oli sukelluskeskus, jonka omistaja oli äidin tuttu. Olen vieraillut siellä monena vuotena uudestaan, osa sydämestäni on siellä.
Mosambik oli henkisesti tosi kasvattava kokemus. Minulla on tatuoituna jalkaani Tofon koordinaatit. Tatuointi muistuttaa minua ensimmäisestä itsenäisestä, pitkästä matkasta minkä tein.”
Onko tämä Viivin "raiskannut" musta mies, joka hänen mukaansa viettää edelleen normaalia arkea Mozambikissa sitten tämä hänet sukeltamaan opettanut mieshenkilö, vai mistä Viivi tietää mustan miehen edelleen viettävän normaalia arkea? Ja, ettäkö raiskauksen uhri jatkaa samassa paikassa lomailua, jossa raiskari vapaalla? Ainiin, mutta Mozambikissa on niin erilainen kulttuuri, että siellä raiskatut ja raiskaajat ystävystyvät..

Haisee juttu aivan helvetisti ja mikäli paljastuu valheeksi ja julkisuustempaukseksi niin Viivi voi haistaa pitkän paskan kaikkien raiskauksen uhrien puolesta.
Kyllä sinä olet suvakiksikin harvinaisen tyhmä. Jos tyttö oli siellä noin 6 kk niin ehkä oppi tuntemaan porukkaa johon pitää yhteyttä joka edelleen asuu siellä.
Ja kyllä jutussa käy ilmi että Viivillä on vahvoja tendenssejä suvakismiin mikä on äärimmäisen haitallista itselleen.

Aivokuollut
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2021 7:01 pm

Re: Miss Suomi 2020 avautuu: Minut raiskattiin ja hakattiin Mosambikissa

Viesti Kirjoittaja Aivokuollut »

Raiskauksen vielä ymmärrän mutten hakkaamista, siinähän sotkeentuu paskaan, kuseen ja muuhun eritteeseen mitä tämäkin lehmä edustaa.
Hoitotahto ?

Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Miss Suomi 2020 avautuu: Minut raiskattiin ja hakattiin Mosambikissa

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

Edelleen on kyse siitä, että tarina ontuu. Ei siitä minkävärinen, tai maallinen raiskari on.

JohanPomppas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1374
Liittynyt: Su Loka 20, 2019 12:44 am

Re: Miss Suomi 2020 avautuu: Minut raiskattiin ja hakattiin Mosambikissa

Viesti Kirjoittaja JohanPomppas »

Likeavirgin kirjoitti:
Su Touko 16, 2021 1:49 am
Edelleen on kyse siitä, että tarina ontuu. Ei siitä minkävärinen, tai maallinen raiskari on.
Mikään kohta tarinassa ei onnu, eikä ontuisi sinunkaan mielestä jos kyseessä olisi valkoinen raiskari.

ed_gein
Sofia Karppi
Viestit: 448
Liittynyt: Ma Touko 30, 2011 2:19 pm

Re: Miss Suomi 2020 avautuu: Minut raiskattiin ja hakattiin Mosambikissa

Viesti Kirjoittaja ed_gein »

dazu kirjoitti:
To Touko 13, 2021 10:29 am
ed_gein kirjoitti:
Ma Touko 10, 2021 11:33 am
Ulkomaaaisten tekemistä raiskauksista puhuttaessa meille aina sanotaan, että lähisuhdeväkivallasta ei uskalleta puhua mutta ulkomaalaisen tekemä raiskaus ilmoitetaan herkästi.
Asia on päinvastoin. Ulkomaalaisen matkaan lähtemisestä on varoitettu ja jos tästä huolimatta lähdetään ja jotain sattuu, niin häpeissään siitä ei uskalleta puhua tai sitten käyttäydytään kuten Viivi, ettei haluta "leimata koko maanosaa".

Tapaus on suoraa seurausta monikulttuuriaivopesusta. Ei tunnisteta eroja suomalaisen kiltin Jonnen ja afrikkalaisen välillä. Ajatellaan, että se mikä on OK Suomessa on OK myös Afrikassa. Ei ole.
Tämä sepustus nyt on täyttä fantasiaa ja propagandaa. Kyllä se juttu menee juurikin niin, että maahanmuuttajien tekemät raiskaukset on ilmoitettu ainakin 1990-2020 selvästi isommalla prosentilla, kuin kantisten tekemät raiskaukset. Syy tähän on maahanmuuttajien tökeröys ja typeryys raiskauksia tehdessä. Siis, jos raiskaat jonkun kadulla vastaantulevan naisen, kuten Afrikasta ja Lähi-idästä tulleet raiskaajat tekevät, niin 90% todennäköisyydellä joudut siitä poliisin kanssa tekemisiin.
Kantasuomalaiset raiskaajat ovat pirusti juonikkaampia. Kantis voi toimia joko hyvin suunnitelmallisesti, tai sitten kohdistaa teon tuttuunsa, johon hän kohdistaa manipulointia ja, jota hän syyttää itse tekemästään teosta.

Tässä Viivin tapauksessa teko tapahtui Afrikassa ja jutun problematiikka liittyy juurikin siihen. Tapaus ei kerro mitään Suomessa tapahtuvien raiskausten ilmoitusprosenteista. Ja Viivihän kertoi asiasta lehdessä.

Vuoden 2015 jälkeen on kyllä nähty raiskausten politisoimisen aalto, missä vihervasemmisto on yrittänyt valkopestä maahanmuuttajien tekemiä raiskauksia ja, missä maahanmuuttovastaiset ovat syyllistäneet kantasuomalaisten raiskaamia naisia suvakeiksi ja valehtelijoiksi.
Mielestäni molemmat osapuolet tulisi tuomita rikoksista ihmisyyttä vastaan ja syöttää julkisesti susille.
Minä satun tietämään muutamankin jutun, missä nainen on lähtenyt ulkomaalaisen mukaan toisten varoitteluista huolimatta ja tullut raiskatuksi tai sitten on tilanteen liian uhkaavaksi koettuaan päättänyt antaa suosiolla. Sekin raiskaus. Häpeän pelossa ollaan hiljaa koska toiset olivat olleet oikeassa. Viivi kertoi asiasta vuosien jälkeen, ei siitä olisi Mosambikissa kannattnutkaan kertoa. Rakel Lignell kertoi raiskauksestaan 30 vuoden jälkeen.
Olen sitä mieltä, että osa ulkomaalaisten raiskaamista naisista on ihan itse saanut mitä on tilannut.

vasikka
Javier Pena
Viestit: 1847
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 5:05 pm

Re: Miss Suomi 2020 avautuu: Minut raiskattiin ja hakattiin Mosambikissa

Viesti Kirjoittaja vasikka »

Afrikassa on ihan oma kulttuurinsa. Jossain Mosambikin kaltaisessa maassa on äärimmäinen loukkaus miestä kohtaan kieltäytyä lemmenkutsusta. Ei kannattaisi mennä soveltamaan meidän omia moraalikoodistoja täysin toisenlaisessa kulttuurissa eläviin ihmisiin, etenkään heidän omalla maaperällään.
Tämä olisi Afrikkaan matkaamista suunnittelevan hyvä tiedostaa. Se ”EI” pitäisi mielummin sanoa siinä vaiheessa, kun harkitsee matkaa pimeimmän Afrikan kehitysmaahan. Tai jos ei millään malta olla tunkeutumatta kehitysmaahan, niin iloa pitää olla valmis jakamaan kaikille kysyjille tai liikkua koko ajan isompana laumana.
Sama pätee toisinkin päin, kehitymaalaisille pitää uskaltaa sanoa ei jo rajalla. Toki sieltäkin voidaan turvallisesti päästää tänne harvat ja valitut, mutta valikoimattoman väen kanssa tulee usein ongelmia. Huomaa sen täällä minfossakin, että minkälaisia ongelmia.
Negridirotuisilla seksuaalivietti on paljon voimakkaampi kuin vaikka suomalaisilla tai japanilaisilla. Hiirellä on hiiren halut ja leijonalla leijonan panetus. Siihen ei oma käsi useinkaan enään auta.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Miss Suomi 2020 avautuu: Minut raiskattiin ja hakattiin Mosambikissa

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

TÄMÄ:
vasikka kirjoitti:
Su Touko 23, 2021 2:16 pm
...
Negridirotuisilla seksuaalivietti on paljon voimakkaampi kuin vaikka suomalaisilla tai japanilaisilla. Hiirellä on hiiren halut ja leijonalla leijonan panetus. Siihen ei oma käsi useinkaan enään auta.
Tuohon yhtälöön kun lisää apinan tasolla olevan impulssikontrollin, niin olisi todellakin syytä opettaa tämä asia (eli ali-ihmisten "seksuaalinen hätätila") lapsille jo nuorena ennenkuin maailma opettaa. Ihmiset ja kulttuurit eivät ole samanlaisia tai samanarvoisia, osa kulttuureista pitää lapsiamme käyttötavarana, jotka voi raiskata halutessaan tai vaikka tappaa. "Oikeusjärjestelmämme" ei ainakaan tässä auta.

Yön timot ovat nyt meillä pysyvästi alati kasvavina heimoina
Asia on ajankohtainen ja entistä tärkeämpi etenkin nyt, kun osa suomalaisista halusi kutsua maailman kylään ja haluaa rikkautta lisää, vaikka silmien pitäisi jo nyt olla auki. Kenenkään lapsi ei voi enää välttyä matuvaaralta edes kotikentällään, jos huono tuuri käy. Toki valtamedian kuplassa elävä voi yhä olla valheellisen tiedon varassa.

Perussuomalaiset ovat törkeää väkeä
Tajusin vasta nyt, että he ovat törkeästi omineet kaikki merkittävät kansalliset symbolimme, kun edes Afrikan leijona ei ole heille pyhä, vaan roikkuu monen kaulalla!

Ei siis mikään ihme, että somali- ja sekasikiöjengit ovat ilmeisesti vastineeksi varastaneet kansallislajimme harrastusvälineen ja kulkevat pesismailoja autot pullollaan pääkaupunkiseudulla ja kohta voittavat Sotkamon Jymyn omassa pelissämme? Räpylöitä heiltä ei tosin olla vielä tavattu, mutta tämä lienee joku ovela hämäys?
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

vasikka
Javier Pena
Viestit: 1847
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 5:05 pm

Re: Miss Suomi 2020 avautuu: Minut raiskattiin ja hakattiin Mosambikissa

Viesti Kirjoittaja vasikka »

Ongelma ei toki ensisijaisesti liity voimakkaampaan seksuaaliviettiin. Ihan varmasti saman tyyppisiä, mutta vähäisempiä ongelmia tulisi myös 1800-luvun kantasuomalaisten kanssa, jos heitä voitaisiin rahdata aikakoneella nykyaikaan. Aika vähän siitä puhutaan, mutta kyllähän nykyään tapahtuu tosi vähän kantisten tekemiä ”oikeita” raiskauksia verrattuna entisaikaan. Minun nuoruudessani aika useinkin maakuntalehdessä etsittiin tuntomerkeiltään kantasuomalaiseksi sopivaa raiskaajaa. Sellaista, joka oli hyökännyt jonkun kävelemässä tai pyöräilemässä olleen tytön kimppuun, raahannut metsään ja raiskannut. Ei sellaista nykyään tapahdu kuin ääri harvoin.
Siihen vaikuttaa tietysti moni asia. Asenneilapiiri on yksi asia ja toinen on poliisin paremmat tutkintamenetelmät ainakin. Sitten samaan aikaan raiskauksen määritelmää on laajennettu, niin syntyy ehkä virheellisesti vaikutelma, että tällaiset olisi lisääntyneet vaikka asia on päinvastoin.
Sitten on samaan aikaan haalittu tänne huippuosaajia eläkepommin tai työvoimapulan verukkeella. Ollaan kyllä saatu lähi-idässä ja Afrikan sarvessa puhuttavien kielten huippuosaajia. Mutta eipä ole muiden alojen osaajia kovin paljoa näkynyt.

Kalabaliikki
Poliisikoira Rex
Viestit: 258
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2021 10:18 pm

Re: Miss Suomi 2020 avautuu: Minut raiskattiin ja hakattiin Mosambikissa

Viesti Kirjoittaja Kalabaliikki »

Mustalaisilla on tapana raiskata ja leikata puukolla hiukset pois, siinä olisi vielä mamuilla opettelemista.
Huutoäänestys

Sivustahuutelija
Poliisikoira Rex
Viestit: 289
Liittynyt: Pe Joulu 18, 2020 6:07 pm

Re: Miss Suomi 2020 avautuu: Minut raiskattiin ja hakattiin Mosambikissa

Viesti Kirjoittaja Sivustahuutelija »

Egyptin lomalla muinoin matkaopas opasti naisia. Jos paikallinen mies tarjoaa esim teetä tai kokista, voi vielä sanoa ei. Jos mies tarjoaa alkoholijuomaa (joka on melko kallista), siitä kannattaa kieltäytyä tai ainakin ymmärtää se, että sen jälkeen ei kuulu sanoa ei tai voi tapahtua kamalia.

Se pitää olla mielessä, että eri kulttuureissa eri asiat saattavat tarkoittaa ihan eri asioita. Nuori tyttö, joka käyttäytyy kuin kotimaassa on hyvin isolla riskillä liikenteessä.

Vastaa Viestiin