M Koskinen tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Iivis
Perry Mason
Viestit: 3946
Liittynyt: Ti Kesä 23, 2015 11:50 am

M Koskinen tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Iivis »

Mies tuomittiin törkeästä lapsen­raiskauksesta, uhrin hyväksi­käyttö kesti lähes vuosi­kymmenen

Nelikymppinen mies sai seitsemän ja puoli vuotta vankeutta.

POHJOIS-SAVON käräjäoikeus on tuominnut seitsemäksi ja puoleksi vuodeksi vankeuteen nelikymppisen miehen, joka oli käyttänyt hyväkseen samaa uhria lähes kymmenen vuotta.

Oikeuden mukaan hyväksikäyttö alkoi vuonna 2011 ja jatkui vuoteen 2020. Mies otettiin kiinni marraskuussa.

Oikeus katsoi M Koskisen syyllistyneen muun muassa törkeään lapsenraiskaukseen, törkeään raiskaukseen, törkeään lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön, pakottamiseen seksuaaliseen tekoon sekä sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan lasta esittävän kuvan hallussapitoon.

Lisäksi mies tuomittiin toiseen alle 18-vuotiaaseen uhriin kohdistuneesta seksuaalisesta ahdistelusta sekä huumausainerikoksesta.

OIKEUDEN julkisen selosteen mukaan mies oli muun muassa työntänyt sukuelimensä lapsen suuhun useita kertoja. Hän oli myös kosketellut ja hieronut lasta sekä saanut hänet leikkimään kanssaan seksileluilla. Lisäksi mies oli ottanut kuvia lapsen vartalosta ja seksuaalisesta toiminnasta.

Mies myönsi syyllistyneensä lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön mutta katsoi, etteivät teot olleet törkeitä. Hänen mukaansa teot olivat satunnaisia, ja niitä oli tapahtunut korkeintaan kuusi kertaa.

Miehen mukaan hän ei ollut missään vaiheessa pakottanut tai edes painostanut lasta. Hän myös sanoi, että lapsi oli aloitteellinen ja että lapsella olisi ollut mahdollisuus kieltäytyä toiminnasta.

Koko uutinen:
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008096664.html
16:30

Avatar
Villeri
Adrian Monk
Viestit: 2998
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: M Koskinen tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Villeri »

"Miehen mukaan hän ei ollut missään vaiheessa pakottanut tai edes painostanut lasta. Hän myös sanoi, että lapsi oli aloitteellinen ja että lapsella olisi ollut mahdollisuus kieltäytyä toiminnasta."

Paitsi poikkeuksellisen kuvottavaa tekstiä kuulostaa myös 100-varmalta rikoksenuusijalta.

Drebin!
Sofia Karppi
Viestit: 439
Liittynyt: Pe Helmi 19, 2021 2:05 pm

Re: M Koskinen tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Drebin! »

vai että pikkulapsikin on aloitteellinen.. Tällä ei päässä toimi kuten ei pedareilla yleensäkään, mitä lapsi ymmärtää näistä ja näiden seurauksista.. se jäi Markolta ymmärtämättä ja saisi tuomion jälkeen mennä mielisairaalaan ja vapauttaa hänet sieltä vasta sitten kun on oppinut tällaiset perusasiat

Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: M Koskinen tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

Villeri kirjoitti:
To Heinä 01, 2021 5:13 pm
"Miehen mukaan hän ei ollut missään vaiheessa pakottanut tai edes painostanut lasta. Hän myös sanoi, että lapsi oli aloitteellinen ja että lapsella olisi ollut mahdollisuus kieltäytyä toiminnasta."

Paitsi poikkeuksellisen kuvottavaa tekstiä kuulostaa myös 100-varmalta rikoksenuusijalta.
Jutusta ei nyt selviä minkä ikäinen lapsi on ollut kyseessä, mutta ilmeisesti tosi nuori, kun 10v hyväksikäytetty.

MÄTLOCCI
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 11:46 am

Re: M Koskinen tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

Viesti Kirjoittaja MÄTLOCCI »

Eikä tuomioo edes sitä vertaa mitä ite pilas jonkun elämää..

Habahouhou
Armas Tammelin
Viestit: 89
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2018 2:08 pm

Re: M Koskinen tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Habahouhou »

Likeavirgin kirjoitti:
To Heinä 01, 2021 5:24 pm
Näinpä! Eiköhän modet äkkiä siivoa tämänkin ketjun pois näkyviltä, kun raiskari olikin ihan kantis eikä sellainen pelottava mamu.
Ai? Sen takia siis täällä saa lukea vain mamujen raiskauksista kun modet poistaa suomalaisten raiskaukset.
Katsotaan nyt lähteekö tämäkin ketju

Avatar
NorthernDarkness
Jane Marple
Viestit: 1089
Liittynyt: To Maalis 17, 2011 4:48 pm
Paikkakunta: Holo-Kaustisen Kansanmusiikkifestivaalit.

Re: M Koskinen tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

Viesti Kirjoittaja NorthernDarkness »

Habahouhou kirjoitti:
Pe Heinä 02, 2021 9:26 am
Likeavirgin kirjoitti:
To Heinä 01, 2021 5:24 pm
Näinpä! Eiköhän modet äkkiä siivoa tämänkin ketjun pois näkyviltä, kun raiskari olikin ihan kantis eikä sellainen pelottava mamu.
Ai? Sen takia siis täällä saa lukea vain mamujen raiskauksista kun modet poistaa suomalaisten raiskaukset.
Katsotaan nyt lähteekö tämäkin ketju
Kyseessä on foliohattuilu. Silloin se ketju voi tosin lähteä jos siihen tekee paskan ja provosoivan alustuksen.
Muistappa poika että kun nuorena varastat niin vanhana omistat.

annaanna

Re: M Koskinen tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Tekijä on vihervassaridemari! Näitä löytyy kokkareistakin

Anom
Jane Marple
Viestit: 1049
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2015 9:07 am

Re: M Koskinen tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Anom »

annaanna kirjoitti:
Pe Heinä 02, 2021 9:47 am
Tekijä on vihervassaridemari! Näitä löytyy kokkareistakin
Oliko lähdettä tälle?

Kuvottava ihmissaasta ja kuten joku sanoikin, niin satavarmasti tulee uusimaan tekonsa, jos selittelyt teolle on luokkaa "sitä se ite halus".
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.

Avatar
Pad
Nikke Knakkertton
Viestit: 186
Liittynyt: To Joulu 27, 2018 2:47 pm

Re: M Koskinen tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Pad »

Että sellainen lapsennussija sitten. Hyi helvetti. Ja nuo vikinät siitä että lapsi oli aloitteellinen jne. Täyttä paskaa! Toivottavasti tälle nilkille ei tule kivaa istumista.
Hei sinä siellä, onks sul kelloo?

MissFisher
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: To Heinä 08, 2021 2:29 pm

Re: M Koskinen tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

Viesti Kirjoittaja MissFisher »

annaanna kirjoitti:
Pe Heinä 02, 2021 9:47 am
Tekijä on vihervassaridemari! Näitä löytyy kokkareistakin
Ei todellakaan ole. Näennäisesti normaali perheenisä, vaimo ja kaksi lasta. Hyväpalkkainen työ.

annaanna

Re: M Koskinen tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

Viesti Kirjoittaja annaanna »

MissFisher kirjoitti:
Ti Heinä 13, 2021 1:12 pm
annaanna kirjoitti:
Pe Heinä 02, 2021 9:47 am
Tekijä on vihervassaridemari! Näitä löytyy kokkareistakin
Ei todellakaan ole. Näennäisesti normaali perheenisä, vaimo ja kaksi lasta. Hyväpalkkainen työ.
Jotain läpänheitontapaista minulta, kun tänne on pesiytynyt tuollaista perustelematonta huutelua tekijän paljastuttua kantasuomalaiseksi.

Uhrin tulevaisuutta ei määritä tämä rikos, toivottavasti hän ymmärtää sen. Tekee sen selväksi ympäristölleenkin tarpeen vaatiessa.

Hänellä on oikeus muodostaa elämästään oman näköisensä ja olla uhri vain omalla päätöksellään. Karseaa joutua tahtomattaan johonkin terapiaan, jossa pitää olla ja pysyä uhrina terapeutin tahtotilan takia. Ihmisen, joka on jo vuosia ollut jonkun muun tahtotilan vallassa.

Ja en ole itse ollut terapioissa, mutta tarina on silti tosi ja tilanteen hahmottaminen osin minun.
Entinen uhri vaikutti itsenäiseltä ja voimakastahtoiselta naiselta, kun hänet kerran tapasin vuosien jälkeen.

lol12345
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Loka 18, 2021 11:48 pm

Re: M Koskinen tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

Viesti Kirjoittaja lol12345 »

toivon uhrina ettei tätä asiaa spekuloida täällä yhtään enempää, se mitä hän teki, ei kuulu kenellekään mulle kuin minulle ja niille kenelle olen kertonut. Oikeudenkäynti käytiin SULJETUIN ovin, eikä tekijän henkilöllisyyttä pitänyt tuoda julki, sillä moni on tunnistanut kenestä puhutaan joka on tuottanut liikaa ns ”julkisuutta” minulle. Mä arvostan todella paljon jos tätä aihetta ei käsitellä täällä enää. Kiitos.

Avatar
Mind Over Matter
Martin Riggs
Viestit: 615
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2011 5:33 pm

Re: M Koskinen tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

Viesti Kirjoittaja Mind Over Matter »

lol12345 kirjoitti:
Ma Loka 18, 2021 11:52 pm
toivon uhrina ettei tätä asiaa spekuloida täällä yhtään enempää, se mitä hän teki, ei kuulu kenellekään mulle kuin minulle ja niille kenelle olen kertonut. Oikeudenkäynti käytiin SULJETUIN ovin, eikä tekijän henkilöllisyyttä pitänyt tuoda julki, sillä moni on tunnistanut kenestä puhutaan joka on tuottanut liikaa ns ”julkisuutta” minulle. Mä arvostan todella paljon jos tätä aihetta ei käsitellä täällä enää. Kiitos.
Tekijää ei ole tuomittu sukupuoliyhteydestä lähisukulaisten kesken eli...

siera
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ke Loka 20, 2021 8:36 pm

Re: M Koskinen tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

Viesti Kirjoittaja siera »

lol12345 kirjoitti:
Ma Loka 18, 2021 11:52 pm
toivon uhrina ettei tätä asiaa spekuloida täällä yhtään enempää, se mitä hän teki, ei kuulu kenellekään mulle kuin minulle ja niille kenelle olen kertonut. Oikeudenkäynti käytiin SULJETUIN ovin, eikä tekijän henkilöllisyyttä pitänyt tuoda julki, sillä moni on tunnistanut kenestä puhutaan joka on tuottanut liikaa ns ”julkisuutta” minulle. Mä arvostan todella paljon jos tätä aihetta ei käsitellä täällä enää. Kiitos.
Millä logiikalla pitäisi tämä juttu jättää pimentoon, aika törkeetä uhria kohtaan tämmönen salailu.

Vastaa Viestiin