Poliisi tutki hyväksikäyttöä - haki itse seuraa tutkimistaan pedofiilien uhreista

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Poliisi tutki hyväksikäyttöä - haki itse seuraa tutkimistaan pedofiilien uhreista

Viesti Kirjoittaja viinitty »

Niin, onhan niitä somepoliiseja, joiden joukosta voi yrittää etsiä somaleita.

Linkkaamani juttu on vanha, mutta antaa hyvää osviittaa siitä, ettei Suomen poliisissa ole todellakaan suurta määrää ulkomaalaistaustaisia poliiseja.

Tuosta sinun alle viidestä prosentista(joka voi muuten olla mitä tahansa 1% ja 4,9% välillä) sitten vielä poistat kaikki valkoiset ja ei-muslimit. Ei edelleenkään jää käytännössä 0-todennäköisyyttä suurempaa mahdollisuutta, kun otetaan vielä huomioon se, että seri-yksikköön ei ihan suoraan poliisikoulusta mennä.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Poliisi tutki hyväksikäyttöä - haki itse seuraa tutkimistaan pedofiilien uhreista

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

John Kimble kirjoitti:
Ke Loka 27, 2021 5:17 pm
Onkohan ollut somali- tai muslimipoliisi joita vihervasemmisto on halunnut Suomeen.
Ilkka Juhani Aarnio ainakin kuulostaa ihan somalialaiselta. Tiedä sitten.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Vastaa Viestiin