Lahti: Wolt-kuski yritti raiskata naisen

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
dippainssi
Theo Kojak
Viestit: 1106
Liittynyt: La Kesä 20, 2020 8:05 pm

Re: Wolt kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

Anom kirjoitti: Ma Maalis 21, 2022 9:21 am Palstan rasseille on vaan tärkeintä päästä haukkumaan koko ammattikunta. Varmastikaan nämä samat ihmiset eivät myöskään ikinä käytä taksipalveluja. :lol:

Ps. on siellä kuskeina ihan pottunokkiakin.
Pakko kommentoida vähän sivusta, mutta:

Rasse ei ole mikään yleisnimitys fiksuille ihmisille jotka näkevät islamisaation kauheat puolet - hyviähän ei olekkaan, tässä ollaan kieltäytymisen äärimmäisillä vesillä kun ei ilmeisesti edes myönnetä raiskaustilastojen yksiselitteistä sanomaa.
Taksien neekerit ovat enemmän pääkaupunkiseudun riesa ja eihän niitä höpö-höpö takseja tarvitse sielläkään käyttää.

Pottunokka taas kuvaa neekerin leveää nenää enemmän kuin Eurooppalaista nenää.

Edelleen; Jatketaan ketjun aiheella ja jätetään se yleinen löpinä pois.
-NILS-
Allahia ei ole olemassa.
sikafleksi
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 116
Liittynyt: Ke Maalis 03, 2021 8:53 pm

Re: Lahti: Wolt-kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja sikafleksi »

Kyllähän näistä kuskeista kaikenlaista on tullut kuultua. Itse jonkun verran kotiin ruokaa tilanneena, ruuan toimitus on sujunut moitteetta. Asun kerrostalossa ja ruoka jätetään ovelle ja avaan oven vasta kun kuski on jo rappusilla, huikkaan kiitokset otan ruuan ja painun sisälle.
Näin naisena ei voi koskaan olla liian varovainen.

Kerran tilasin ruuan Foodoran kautta, toimitus sujui hyvin. Ruuan toimitti tummaihoinen mieshenkilö. Reipas tunti ruuan toimittamisen jälkeen puhelimeni soi ja soittaja puhui erittäin huonoa suomea, ainoita ymmärrettäviä sanoja oli 'foodora' 'tänään'. Koska en saanut selkoa, katkaisin puhelun. Puhelimeni soi illan aikana useasti, eikä puheesta ottanut mitään tolkkua. Kun mieheni vastasi, puhelut loppuivat. Puhelut tulivat yksityisestä numerosta, joten soittaja jäi mysteeriksi.
Järjellistä selitystä en soitoille keksinyt ja numeroni on muutenkin salainen.
Laitoin palautetta Foodoralle ja siellä palautteeni otettiin hyvin vakavasti. Toki ymmärrettävää on, että asian selvittäminen on vaikeaa, kun minulla ei ollut todentaa numeroa, josta puhelu tuli. Vaan ainoa yhteys ruokatilaukseen oli se että puhelimen henkilö puhui foodorasta ja ääni kuulosti tummaihoiselta, jos nyt niin voi sanoa. Mutta kyllä se laittoi vähän miettimään, että millainen riesa tuostakin olisi voinut tulla.
Avatar
Fire
Rico Tubbs
Viestit: 1207
Liittynyt: Ti Maalis 19, 2019 10:20 pm

Re: Wolt kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja Fire »

Anom kirjoitti: Ma Maalis 21, 2022 9:21 am Ps. on siellä kuskeina ihan pottunokkiakin.
Tässä ketjussa nimenomaan puhutaan pottu- tai koukkunokkaisesta wolt-kuskista joka yritti raiskata asiakkaana olleen naisen. Eli afrikkaloinen tai lähi-itäloinen.
Alex Smith
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1434
Liittynyt: Su Helmi 18, 2018 12:05 pm

Re: Wolt kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja Alex Smith »

Fire kirjoitti: Ma Maalis 21, 2022 10:39 pm
Anom kirjoitti: Ma Maalis 21, 2022 9:21 am Ps. on siellä kuskeina ihan pottunokkiakin.
Tässä ketjussa nimenomaan puhutaan pottu- tai koukkunokkaisesta wolt-kuskista joka yritti raiskata asiakkaana olleen naisen. Eli afrikkaloinen tai lähi-itäloinen.
Tässä ketjussa puhutaan nimenomaan Wolttikustista, joka on matuloinen eli Rakki tai Somppu tai joku muu vähä-älyinen.
Onko joku nähnyt joskus muita wolttikuskina? Ja ajokortti Kouvolan ajovarmasta.

"Se tuli sissää tänne mun asuntoon ja laitto oven kiinni perässänsä.
Sit se oli sillee et hän laittaa numeronsa mun puhelimeen ja oli sillee: "Can I look around? Do you live alone?"
Sit se siin kiers kengät jalassa mun koko kämpän ja ite seisoin siin ovella. Sit se kysy et: "Do you have a boyfriend?" Vastasin et Yes. No sit se alko halaa mua ja sano et: "You smell so nice, give me a kiss"
jaskakos
Nikke Knakkertton
Viestit: 197
Liittynyt: To Marras 02, 2017 2:45 pm

Re: Wolt kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja jaskakos »

On, moniakin. Mulla käytännössä aina eri ihminen toimittamassa, välillä ulkomaalaistaustainen ja välillä ihan kantis. Ketään ei oo tarvinnu pelätä.
Paskanmarjat siellä kuskaa eväitä yhtään finskiä. Näkemäsi "kantikset" ovat joko virolaisia tai ryssiä
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Lahti: Wolt-kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Sitä hommaa tehdään mihinkä rahkeet riittää. Valitettavan usein nämä kultamunien rahkeet riittää juuri ja juuri johonkin Wolt-kuskin hommaan. Näillä saadaan toki Suomen talous nousuun, vai miten se nyt meni. :lol:
"Those who want respect, give respect."
Staff Meeting
Hetty Wainthropp
Viestit: 480
Liittynyt: Ke Helmi 10, 2021 8:51 pm

Re: Lahti: Wolt-kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja Staff Meeting »

Staff Meeting kirjoitti: Ma Maalis 21, 2022 12:01 am
Alex Smith kirjoitti: Pe Maalis 18, 2022 9:25 am
Staff Meeting kirjoitti: To Maalis 17, 2022 11:00 pm Porissa vastaava tapaus menee käräjille tänä keväänä. Syytteenä raiskauksen yritys, tekijänä maahanmuuttaja-ruokakuski.
Tuosta Porin tapauksesta oli täällä lisätietoa, joka on nyt poistettu (?) vai luinkohan muualta.
Kuitenkin sanottiin, että uhreja tällä Porin pizzakuskilla oli useita, jopa oli kymmenen.
Ilmeisesti on, itse tiedän yhden.
Täällä oli lisätietoa mutta valkopesujengi ilmiantoi tiedon niin monta kertaa että moderointi poisti sen.

Jos tästä "kaikkien tietämästä" Porin tapauksesta saadaan esille jotain todennettua uutista tms niin avatkaa tapaukselle oma ketju. Loputtomat kuiskimiset että "Porissakin on tapahtunut", ovat toistaiseksi huhun asteella, joten jätetään ne sitten siihen uuteen ketjuun jos sellaisen aloittamiselle on perusteet. Tämä ketju käsittelee Lahdessa tutkinnassa olevaa tapausta.
-NILS-
Avataan sitten kun homma on käräjillä.
Tekijä on nykyään Pizzeria 06 tiskin takana.
Toivottavasti keväällä telkien takana. Ainakin uhrien puolella Mika Ylönen on sillä linjalla.
Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1452
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: Lahti: Wolt-kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Ja taas uusia kokemuksia Naistenhuoneella.

Silakoiden karvaranteet vauhdissa
--------

Tällainen palaute lähti juuri Foodoralle sähköpostilla. Laitoin mukaan vielä lähetin tuntomerkit, jätin ne tästä julkaisusta pois. Liitin mukaan myös kuvakaappauksen tilauksen tiedoista (tilausnumero).

Aika epämiellyttävä tunne jäi.
Onko vastaavia kokemuksia?

"Tilasin juuri (tänään, la 2.4.22) kotiinkuljetuksella ruokaa Nokian Pizzeriasta kotiini Tampereen puolelle. Maksoin tilauksen verkkopankissa.

Ateria saapui ajallaan vähän ennen klo 15, ja oli hyvä.

Kuljettaja / lähetti puolestaan oli epäasiallinen. Pyysin kontaktitonta toimitusta. Mainitsin tilauksessa tarkan osoitteen ja mihin tilauksen voi jättää, suomeksi.

Hetki ennen tilauksen saapumista englantia ja huonoa suomenkieltä puhuva mies soitti ja kysyi tarkemmin osoitetta ja sijaintia. Koitin neuvoa, ja menin ulos odottamaan, "tukka pystyssä" ja kotimekko päällä vähääkään viehättävän näköisenä, olinhan pyytänyt jättämään tilauksen ulos tuolille. Lähetti saapui, kätteli minua, näytti kuittia, sanoin että kyllä olen tämä henkilö ja kyseessä on minun osoite, hän on oikeassa paikassa. Lähetti EI ANTANUT TILAUKSEN KUITTIA MINULLE. Hän piti sen itsellään, koska siinä oli puhelinnumeroni ja sanoi, että soittaa minulle joskus. Sanoin / yritin sanoa englanniksi että kuitti on minun, mutta hän ei antanut sitä, koska halusi numeroni ja haluaa soittaa minulle. Sanoin englanniksi, että en ehkä vastaa puhelimeen. Hän kätteli minua vielä kerran.

Melko epämiellyttävä tunne jäi tästä!

Tähän asti olen ollut Foodoraan tyytyväinen.

Liitteenä kuvakaappaus tilauksen tiedoista."
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti
Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Lahti: Wolt-kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja poikani »

Iltalehti kirjoitti:Ruokalähetti ahdisteli asiakasta – Foodora: ”Tällaista ei saisi tapahtua missään olosuhteissa”

Asiakas sai alun perin hyvitykseksi kuuden euron arvoisen etukoodin.

Julia Valtanen

Tänään klo 15:19

Nuorten suosimassa TikTok-mobiilisovelluksessa on kiertänyt kuluneen viikon aikana video, jossa käyttäjä kertoi tulleensa Foodora-ruokalähetin ahdistelemaksi. Viidessä päivässä videon on nähnyt jo yli 200 000 ihmistä.

TikTok-käyttäjä kertoo saaneensa tapauksen seurauksena Foodora-ruoankuljetuspalvelulta kuuden euron arvoisen etukoodin palveluun. Lisäksi hän avaa tapauksen taustoja toisella videolla, jossa hän kertoo ruokalähetin kyselleen esimerkiksi tämän ikää ja parisuhdestatusta ja soitelleen lopulta perään.

Foodoran viestintäpäällikkö Kyösti Hagert vahvisti tapahtuneen Iltalehdelle. Videon julkaissut asiakas otti Hagertin mukaan yhteyttä Foodoraan tapahtuneen jälkeen.

- -

Hagert kertoo kuluneen viikon tapauksen sattuneen pääkaupunkiseudulla. Asiatonta käytöstä kokenutta asiakasta on neuvottu olemaan yhteydessä poliisin mahdollista rikosilmoitusta varten.

– Asiakas toivoi yhteydenotossaan, ettei kuskille tulisi seurauksia tapauksesta, mutta valitettavasti tietenkin tulee, Hagert sanoo.

– Meillä on selkeät säännöt, kuinka toimimme ja ne on käyty läpi yhteistyökumppaneidemme kanssa, hän lisää.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f75 ... ca7f74dfe1

LLT.

Kyösti Hagert? Hmmm...

Miksi helvetissä asiakas on toivonut, ettei lähetille tulisi seuraamuksia? Jotta muutkin saisivat piristystä ruokatilauksiinsa? Vittu mitä väkeä.
????? ?? ??????.
Paikalla
Gurney
Adrian Monk
Viestit: 2508
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Lahti: Wolt-kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Tätähän se todellisuus on, Foodora tai Wolt herää VASTA kun asia viedään someen. Sitä ennen tarjottiin 6 e alennus ihan samoilla tiedoilla kun nyt lehtijutun mukaan "selvitetään juurta jaksain" . Miksi ei selvitetty ennen julkistuutta.

Kyösti Hagert, haloo. Töissä hoidetaan työasioita.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
kotiteurastaja
Harjunpää
Viestit: 292
Liittynyt: Su Syys 05, 2021 11:45 am

Re: Lahti: Wolt-kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja kotiteurastaja »

Kuva

Foodoran viestintäpäällikkö Kyösti Hagert
Avatar
Hello Piggy
Agentti Scully
Viestit: 667
Liittynyt: Su Heinä 21, 2019 1:19 pm

Re: Lahti: Wolt-kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja Hello Piggy »

kotiteurastaja kirjoitti: La Huhti 16, 2022 6:07 pm
Foodoran viestintäpäällikkö Kyösti Hagert
Kuva
Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Wolt kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Anom kirjoitti: Ma Maalis 21, 2022 9:21 am Ps. on siellä kuskeina ihan pottunokkiakin.
Totta - kuskeina on varmasti paljon myös Afrikasta tulleita.
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5187
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Lahti: Wolt-kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja meitzi »

kotiteurastaja kirjoitti: La Huhti 16, 2022 6:07 pm Kuva

Foodoran viestintäpäällikkö Kyösti Hagert
Hello Piggy kirjoitti: La Huhti 16, 2022 6:32 pm
kotiteurastaja kirjoitti: La Huhti 16, 2022 6:07 pm
Foodoran viestintäpäällikkö Kyösti Hagert
Kuva
Miksi ihmeessä pitää nostaa viestintäpäällikkö esiin tällaisessa yhteydessä? Hän ei taatusti ollut kuskina.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Avatar
Rasvamaha
Neuvoja-Jack
Viestit: 561
Liittynyt: Ti Loka 13, 2020 2:05 pm

Re: Lahti: Wolt-kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja Rasvamaha »

sikafleksi kirjoitti: Ma Maalis 21, 2022 2:25 pm Kyllähän näistä kuskeista kaikenlaista on tullut kuultua. Itse jonkun verran kotiin ruokaa tilanneena, ruuan toimitus on sujunut moitteetta. Asun kerrostalossa ja ruoka jätetään ovelle ja avaan oven vasta kun kuski on jo rappusilla, huikkaan kiitokset otan ruuan ja painun sisälle.
Näin naisena ei voi koskaan olla liian varovainen.

Kerran tilasin ruuan Foodoran kautta, toimitus sujui hyvin. Ruuan toimitti tummaihoinen mieshenkilö. Reipas tunti ruuan toimittamisen jälkeen puhelimeni soi ja soittaja puhui erittäin huonoa suomea, ainoita ymmärrettäviä sanoja oli 'foodora' 'tänään'. Koska en saanut selkoa, katkaisin puhelun. Puhelimeni soi illan aikana useasti, eikä puheesta ottanut mitään tolkkua. Kun mieheni vastasi, puhelut loppuivat. Puhelut tulivat yksityisestä numerosta, joten soittaja jäi mysteeriksi.
Järjellistä selitystä en soitoille keksinyt ja numeroni on muutenkin salainen.
Laitoin palautetta Foodoralle ja siellä palautteeni otettiin hyvin vakavasti. Toki ymmärrettävää on, että asian selvittäminen on vaikeaa, kun minulla ei ollut todentaa numeroa, josta puhelu tuli. Vaan ainoa yhteys ruokatilaukseen oli se että puhelimen henkilö puhui foodorasta ja ääni kuulosti tummaihoiselta, jos nyt niin voi sanoa. Mutta kyllä se laittoi vähän miettimään, että millainen riesa tuostakin olisi voinut tulla.
Kannattaa ladata puhelimeen sellainen appi joka nauhoittaa kaikki puhelut automaattisesti, on hyvä esimerkiksi jos joutuu selvittelemään jotain puhelinmyynti juttuja, ja tässäkin tapauksessa olisi ainakin soittajan puhelu tallessa, josta sitä voisi kuunnella ja selvittäää että mitä asiaa soittajalla on....
Muistakaa jatkossakin äänestää SDP, Vasemmistoliitto, tai Vihreät. Saamme näin paskemman Suomen.
Vastaa Viestiin