Törkeän väkivaltainen raiskaaja Mikko Tapani Linnanto (ent. Hannu Linnanto]

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
HuHu

Viesti Kirjoittaja HuHu »

apollo kirjoitti:
inka03 kirjoitti:meni hieman metsään tuo vastaus kun kysyin kuka oli mukana, mutta se kertoo sen,että ei kannata puhua jos ei tiedä.
Kyllä siellä kuule vaan Mynde oli mukana ja ikää oli 15v sillä hetkellä. Poliisit haki pojan ammattikoulusta selliin. Lirkki oli täysi-ikäinen ja sai isoimman tuomion, olikohan 8,5 vuotta, kun Mynde selvisi parilla vuodella. En muista miten hovissa kävi. Onhan tästä tapahtumasta aikaa jo yli 15 vuotta.

Tästä voisi tehdä ihan oman topicin, mutta kun en löydä netistä mitään. Lyhyesti homma meni näin: Pojat oli kaljoittelemassa silloisen juna-aseman vieressä, kun seuraan liittyi Kuopiolainen mies. Jossakin vaiheessa ryypiskelyä oli sitten kaivettu lasolit esiin ja ilmeisesti ei Jyväskylän pojille tuulilasin neste maistunut, niin piti sitten pahoinpidellä uhri ja tuikata tuleen. Uhri ei ei kuollut, mutta vammautui loppuiäksi.

Nyt taitaa olla inka03 vähän hukassa... vaikkakin näytät kyllä Jyväskylän "kerman" hyvin tietävän.
Itse olen kanssa samaa mieltä et narkkarit ovat syöttäneet paskaa inka03:lle

inka03
Harjunpää
Viestit: 331
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 8:47 pm

Viesti Kirjoittaja inka03 »

MOi taas!

En ikävä kyllä aio paljastaa itseäni kuka olen,mutta varmaa tietoni kylläkin on. Antaa asian olla. Pääasia että nämä narkit antaa ihmisten olla rauhassa!
Vesku sai rauhan ja ainut oikee vaihtoehto oli kuolema. Uskoon ei olisi koskaan tullut.

apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1584
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

inka03 kirjoitti:En ikävä kyllä aio paljastaa itseäni kuka olen,mutta varmaa tietoni kylläkin on. Antaa asian olla. Pääasia että nämä narkit antaa ihmisten olla rauhassa!
Ei kai täällä kukaan halua paljastaa itseään, paitsi onhan tuolla kirjoittajia keillä omat sivut ja jne. Esim Markjalle nostan peruukkia siitä, että on munaa kirjoittaa omalla nimellä. Mielipiteistä en ole samaa mieltä.
Vesku sai rauhan ja ainut oikee vaihtoehto oli kuolema. Uskoon ei olisi koskaan tullut.
Vai että vesku sai mielestäsi kuolla ja oli hänelle jopa oikein! Olihan hän omanlaisensa yksilö, mutta ei kuolemaa toivota kenelläkkään. Varsinkaan sen takia ettei olisi tullut ikinä uskoon! Jesus Christ Superstar perkele!

inka03
Harjunpää
Viestit: 331
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 8:47 pm

Viesti Kirjoittaja inka03 »

Mä tarkotin sitä, että mun mielestä se oli Veskun pelastus. Se kuule satoja kertoja ite sano ettei elä 30 vuotiaaksi ja itki sitä et vetää aineita. En mä sen kuolemaa toivonu, vaan ehkä se ajatus lämmittää mua, et näin oli parempi!"

McAbre
Sabrina Duncan
Viestit: 369
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2007 9:57 pm
Paikkakunta: Väli-Suomi

Viesti Kirjoittaja McAbre »

apollo kirjoitti: Kyllä siellä kuule vaan Mynde oli mukana ja ikää oli 15v sillä hetkellä. Poliisit haki pojan ammattikoulusta selliin. Lirkki oli täysi-ikäinen ja sai isoimman tuomion, olikohan 8,5 vuotta, kun Mynde selvisi parilla vuodella. En muista miten hovissa kävi. Onhan tästä tapahtumasta aikaa jo yli 15 vuotta.

Tästä voisi tehdä ihan oman topicin, mutta kun en löydä netistä mitään. Lyhyesti homma meni näin: Pojat oli kaljoittelemassa silloisen juna-aseman vieressä, kun seuraan liittyi Kuopiolainen mies. Jossakin vaiheessa ryypiskelyä oli sitten kaivettu lasolit esiin ja ilmeisesti ei Jyväskylän pojille tuulilasin neste maistunut, niin piti sitten pahoinpidellä uhri ja tuikata tuleen. Uhri ei ei kuollut, mutta vammautui loppuiäksi.
Tapauksesta on juttu PPK-kirjassa vm 1991. Katsotaan josko jaksan pidemmälti alustaa, nyt vahvistan lyhyesti:

Tapahtumat sattuivat elokuussa 1989 ja etenivät kutakuinkin nimim. apollon kertomalla tavalla. Neljän hengen porukaksi on kirjassa nimetty "Lerkka" (alias "Lirkki", voisi päätellä), "Aukka", "Ekku" sekä "Jore", joista viimemainittu oli alle 15-vuotias (ketjussa aiemmin mainittiinkin -75 syntynyt).
"Rahaa on tullut ja sitä on myös mennyt"
-Albert Järvinen-

inka03
Harjunpää
Viestit: 331
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 8:47 pm

Viesti Kirjoittaja inka03 »

aukka ja ekku :D
Ketäs nämä sankarit?

inka03
Harjunpää
Viestit: 331
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 8:47 pm

Viesti Kirjoittaja inka03 »

Ekku alias Vesku... vai kuinka????

nevermind
Nikke Knakkertton
Viestit: 172
Liittynyt: Ma Heinä 02, 2007 12:03 am
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja nevermind »

Muistini homma meni niin että, pojat olivat lyöttäytyneet uhrin seuraan ja pyytäneet juotavaa, johon mies oli sanonut että se on lasolia, Lirkki ei ollut uskonut ja sitten maistanut. Huomattuaan aineen olleen todella korvikeainetta oli suuttunut ja kaatanut pullon miehen päälle ja tulta perään. Uhrilta meni puhekyky äänihuulten vahingoittumisen takia.

esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

tjaa-ah, kuulostaa aika ihme sakilta kaiken kaikkiaan.. ihan varmaan parempikin etten ole näihin törmäillyt.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei

inka03
Harjunpää
Viestit: 331
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 8:47 pm

Viesti Kirjoittaja inka03 »

Juttu muuttuu matkan varrella. Eli eli...Oman harkintansa mukaan aina kuitenkin miettii mitä uskoo..
Teko aivan kamala,mutta mua ihmetyttää aina vaan näitä palstoja lukiessani että miten on mahdollista tarinan muuttua noin paljon..

McAbre
Sabrina Duncan
Viestit: 369
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2007 9:57 pm
Paikkakunta: Väli-Suomi

Viesti Kirjoittaja McAbre »

^No mä lupaan tehdä ihan oman ketjun tälle tapaukselle tuon kirjan pohjalta, niin syntyy selkeä kuva asiasta, ok? Heti kunhan ehdin.
"Rahaa on tullut ja sitä on myös mennyt"
-Albert Järvinen-

nevermind
Nikke Knakkertton
Viestit: 172
Liittynyt: Ma Heinä 02, 2007 12:03 am
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja nevermind »

No, olin itse samassa oikeudenistunnossa syytettynä yhdestä kilikalihommasta, yksi tuosta polttajaporukasta vasikoi minut pienemmän tuomion toivossa. Olin lopettanut rikolliset puuhat jo paljon aikaisemmin vankilanpelon takia, mutta tämä yksi muisteli vanhoja :(
No kuitenkin itse poikien suusta kuultua eivät välttämättä tietenkään totta puhuneet :wink:

inka03
Harjunpää
Viestit: 331
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 8:47 pm

Viesti Kirjoittaja inka03 »

Jees =)
MÄ tarkoitinkin just sitä, et varmaa tietoa on vaikea kyllä edes löytää, jos on vain sivusta seuraaja.
Sitä että jutuilla on tapana muuttua aina kun toinen kuulee niin kolmas luulee kuulleensa ja sitä rataa.
Mistä kirjasta on kyse??
Mistähän voisin sen saada??
Sen kirjan siis.
Ja tekijän jos kerrot. MÄ tykkään noista kirjoista.
Alibin kirjat on jo=)

HuHu

Viesti Kirjoittaja HuHu »

apollo kirjoitti:
HuHu kirjoitti: Hyvä tieto, että kolari ensi kuussa käräjillä. Saavat Jennin (kuoli kolarissa) omaiset jotain "hyvitystä", sekä Jukka joka makaa sairaalassa halvaantuneena kenties myös jotain korvausta.
.
Tänään piti olla keräjät,mutta on siiretty kesäkuulle!

Taikaviitta
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 10:15 pm
Paikkakunta: JKLMLK

Viesti Kirjoittaja Taikaviitta »

Enpäs tiennytkään että Vesku (R.I.P) oli mukana siinä Lasol jutussa. Pyörittiin n. 10 vanhana aika paljon porukassa ja silloin oli ainakin ihan mukava kaveri. Sittemmin alamäki oli tietty aika hurja.
Kuitenkin tyyppinä ihan eri maata kuin Lirkki. Ainakin omasta mielestäni.
Aika hurjalta tuntuu lukea näistä "tutuista" tyypeistä täältä palstalta. Varmaan kaikki tietyillä Jyväskylän kolkilla asuneet ja ikähaarukkaan 30-40 osuvat tuntevat nämä kaikki tässä ketjussa mainitut henkilöt. Hurjasti on sielläpäin kuolema korjannut satoaan ja paljon on heitetty ihmiselämää hukkaan.

Vastaa Viestiin