Törkeän väkivaltainen raiskaaja Mikko Tapani Linnanto (ent. Hannu Linnanto]

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1584
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

Taikaviitta kirjoitti:Enpäs tiennytkään että Vesku (R.I.P) oli mukana siinä Lasol jutussa.
Eipä tainnut olla mukana siinä...

inka03
Harjunpää
Viestit: 331
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 8:47 pm

Viesti Kirjoittaja inka03 »

No kuule kylläpä Vesku vaan oli siinä mukana!
Vaikka olisin toivonut että ei,mutta näin vaan oli.
JOo MÄkisen Sami nyt on vielä elossa,mut suurin osa niistä on jo menny taivaan puolelle :((
Surullista. Ja jees Vesku ja Lirkki olivat melkeinpä joka päivä lapsesta asti tekemisissä,mutta todellakin ihmisinä aivan erilaisia...
Todella erilaisia.
Huumeet ainut yhdistävä tekijä..

apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1584
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

inka03 kirjoitti:No kuule kylläpä Vesku vaan oli siinä mukana! MÄkisen Sami nyt on vielä elossa
Ei ollut Vesku siinä mukana. Perustelut: Ainoa täysi-ikäinen oli Lirkki ja hän oli samanikäinen edesmenneen Veskun kanssa. Loput porukasta oli alaikäisiä, viidentoista korvilla.

Mäkisen Sami on kuollut jo vuosia sitten. Mäkisen Timppa oli ainakin elossa vielä viime kesänä. Katsoin että kuka helvetti kävelee alkon nurkilla ja vetää tosi pitkää siivua pullosta, niin Timohan se.

En kirjoita enää tästä aiheesta tähän ketjuun, koska tälle on oma topikki!

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=3802

Taikaviitta
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 10:15 pm
Paikkakunta: JKLMLK

Viesti Kirjoittaja Taikaviitta »

Täällähän tuntuu olevan aika paljon meitä pupparin/kangasvuoren/lammen/varikon/sulun alkuasukkaita!
Itekkin asuin siellä n. 20 vuotta (2v-22v) joten tutuilta tuntuu nämä kaikki tarinat.

HuHu

Viesti Kirjoittaja HuHu »

apollo kirjoitti:
En kirjoita enää tästä aiheesta tähän ketjuun, koska tälle on oma topikki!

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=3802
Ylläpitäjä vois kyllä siirtää sivut 3 ja 4 miehen poltto ketjuun

Taikaviitta
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 10:15 pm
Paikkakunta: JKLMLK

Viesti Kirjoittaja Taikaviitta »

Nää kaikki liittyy periaatteessa vähän toisiinsa (tai ainakin henkilöt ovat samoja). Siis tämä raiskaus, miehen poltto, sähköjohtojuttu jne.
Pitäisi laitta oma ketju Huhtasuon konnille :D

inka03
Harjunpää
Viestit: 331
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 8:47 pm

Viesti Kirjoittaja inka03 »

No ei nää toisiinsa liity :)

inka03
Harjunpää
Viestit: 331
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 8:47 pm

Viesti Kirjoittaja inka03 »

Vai niin. no Vesku ei sit ollu siinä mukana :)
Joo tarkoitin Timppaa. Meni nimet sekaisin.
Se siis on elossa.
Tosin varmaan aikas heikossa hapessa jo tänä päivänä...
niinpä se aika vaan menee.
Veskun kuolemastakin on jo liian kauan!

TeveL

Viesti Kirjoittaja TeveL »

inka03 kirjoitti:Lirkki raukka!!!!
Antakaa sen jo olla rauhassa.Säälittävä,eikä kelleen mitään pahaa varmaan halua. Päihdeongelmainenhan se vaan on.
Sormet ois saanu jäähä. Lirkki on varmaan kussu asiansa huume piireissä,mut reppana mikä reppana.-

Tevestä en tiedä,muuta kun ne mitkä liittyy muhun itteeni! Ei kannata puhua jos ei oo varmaa tietoo!!!!!!!!!!!
teve linnanto tässä aitona eikä feikkinä niinkuin SINÄ.tuut vastaa näihin huutoihin,apollosi myös,on se ikävää katsoo selän taakse milloin tuun nenänne eteen..ootte musta nytten huutoonne vastaajia..sää oot apollon kanssa liikkuvilla vesillä..paskaa ei saa jauhaa,joten oon periaatteen MIES..
MINUSTA ei saa raiskaria vääntämälläkään..sää puhut kirjoituksissasi ihan ufoja,liekkö liikut sivuttain..


*tällä viestillä pääsi sitten tuomioistuimeen*tm

HuHu

Viesti Kirjoittaja HuHu »

EDIT: Poistettu asiaan kuulumatonta tekstia - RAID

inka03
Harjunpää
Viestit: 331
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 8:47 pm

Viesti Kirjoittaja inka03 »

No nythän se on harvinaisen selvä!

inka03
Harjunpää
Viestit: 331
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 8:47 pm

Viesti Kirjoittaja inka03 »

Ja tuo kirjoittamani, että Tevestä en muuta tiedä,kuin ne mitkä liittyy itseeni ei millään tasolla tarkoita mitään väkisin makaamista.
Hohhoijaa!!!!
Mistä lie tällainen päähänne tullut ???
Eikä mua kieltämättä ees kiinnosta sen tekemiset yhtään pätkää,mutta raiskaajaksi en ole Tevee koskaan sanonut!

kyllävain
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ti Joulu 16, 2008 7:32 pm
Paikkakunta: jyväskylä

joopajoo..

Viesti Kirjoittaja kyllävain »

täällä taas puhuu ihmiset jotka muka tietää jotain.. Lapsen äitiä turha haukkuu.. Ja tämä lapsenvahti sen raiskauksen jälkeen kirjotteji vielä hannun kanssa ja ku hannu pääs vapaaksi ni he alkoivat seurustella,menivät kihloihin.. Lapsenvahti ite ties mikä hannu on.. Itse tämä lapsikin kelle tapahtui tämä 12vuotiaana ni on aivan varma että lapsenvahti ties sinä yönä kaikesta.. ! Fiksua! Teve ei ole mikään raiskari! Ei todellakaan. Vanhoja ystäviä ollaan.. Joku vielä kehtaa puhua tommosta :evil: . Veljeksistä vanhin hannua suojelee, uhkasi lapsen äidinki tappaa jos hannulle jotain käy...

nainen76
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Tammi 14, 2009 11:20 pm

Re: 12-vuotias raiskattiin Jyväskylän maalaiskunnassa

Viesti Kirjoittaja nainen76 »

Ottakaa asioista selvää ennen ku yleiseti niistä puhua!!!mä olen se lapsen hoitaja joka siellä asunnossa nukkui kun 12-vuotias raiskattiin ja mä olen myös se nainen kenet hannu raiskasi 9.6.07 ja istuu mm siitä 4,5vuoden tuomiota!!!älkää jauhako täällä asioista mitkä luulette tietävänne!!!!!!

rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

Hupsun hauskaa väkeä, jotka eivät osaa välimerkkejä käyttää.
teve linnanto tässä aitona eikä feikkinä niinkuin SINÄ.tuut vastaa näihin huutoihin,apollosi myös,on se ikävää katsoo selän taakse milloin tuun nenänne eteen..ootte musta nytten huutoonne vastaajia..sää oot apollon kanssa liikkuvilla vesillä..paskaa ei saa jauhaa,joten oon periaatteen MIES..
MINUSTA ei saa raiskaria vääntämälläkään..sää puhut kirjoituksissasi ihan ufoja,liekkö liikut sivuttain..
Opettele kirjoittamaan "teve".

Sama homma myös muille: Pisteen jälkeen välilyönti, lauseen alkuun iso kirjain ja jos aiot käyttää kolmea pistettä naputa niitä kolme, älä kaksi.
Paskanen tukka

Vastaa Viestiin